Stil 's, hoor je dat?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van alles. Ook als ik weet dat iemand me probeert te laten schrikken en wanneer het gaat komenTevens kan ik geestenshit niet handelen. Dan blijft dat beeld in m'n hoofd zitten en slaap ik de komende dagen slecht.
Toch blijf ik het altijd kijken omdat ik het tijdens de film leuk vind.
Ik zat de hele film lang met open mond te kijken. Echt hoe verzinnen mensen die shitquote:
Bwhehequote:Op zondag 15 juli 2012 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stil 's, hoor je dat?
- Wat?
Ssst, luister dan?
- Ik hoor nogsteeds niks?
Luister dan! Op de achtergrond!
..
En dan heel kort en luid schreeuwen, works like a charm.
Ja shit, die is ook ziek. Al kan ik zulke dingen nog wel handelen.quote:
Ik kan die shit ook niet hebben. Vooral omdat in ons huis super veel ramen zitten en dan denk ik dat ik geesten zie.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van alles. Ook als ik weet dat iemand me probeert te laten schrikken en wanneer het gaat komenTevens kan ik geestenshit niet handelen. Dan blijft dat beeld in m'n hoofd zitten en slaap ik de komende dagen slecht.
Toch blijf ik het altijd kijken omdat ik het tijdens de film leuk vind.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:07 schreef tliciouz het volgende:
In the blair witch heb je van die soort voodoo popjes van stokjes gemaakt die in de ochtend bij hun tent hangen als ze wakker worden. Na die film was ik zo bang dat ik de hele nacht rechtop in bed zat met de lampen aan.
Volgende ochtend liep ik naar beneden lag er zo'n fucking poppetje op de deurmat. Leuk grapje van mijn vriendinnen.
Haha, precies dit. Freaky shit moeten verslaan op de trappen, je realiseren dat je de schuurdeur nog op slot moet doen en dan met de hond aan de riem naar buiten lopen zodat je nog enigszins bescherming hebt, niet durven douchen zonder de douchedeur op slot te doen en vervolgens alsnog paranoia om je heen kijken etc.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan die shit ook niet hebben. Vooral omdat in ons huis super veel ramen zitten en dan denk ik dat ik geesten zie.Ren dan ook kei snel de trap op enzo..
Soms blijf ik een mietje ja.
Haha.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, precies dit. Freaky shit moeten verslaan op de trappen, je realiseren dat je de schuurdeur nog op slot moet doen en dan met de hond aan de riem naar buiten lopen zodat je nog enigszins bescherming hebt, niet durven douchen zonder de douchedeur op slot te doen en vervolgens nog paranoia om je heen kijken etc.
Een tijdje geleden ging ik samen met een vriendin een horrorfilm kijken, stond de achterdeur opeens open. Vervolgens met messen en ijzeren kandelaars met z'n tweeën hand in hand richting de achterdeur gelopen om 'm dicht te maken
Als Ricky Rozay meelas zou die je uitlachen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan die shit ook niet hebben. Vooral omdat in ons huis super veel ramen zitten en dan denk ik dat ik geesten zie.Ren dan ook kei snel de trap op enzo..
Soms blijf ik een mietje ja.
quote:Op zondag 15 juli 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
Een tijdje geleden ging ik samen met een vriendin een horrorfilm kijken, stond de achterdeur opeens open. Vervolgens met messen en ijzeren kandelaars met z'n tweeën hand in hand richting de achterdeur gelopen om 'm dicht te maken
quote:
En dan kan ik hem uitlachen om z'n pens, kun je nog zoveel geld hebben.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als Ricky Rozay meelas zou die je uitlachen.
Contrastfotoquote:Op zondag 15 juli 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En dan kan ik hem uitlachen om z'n pens, kun je nog zoveel geld hebben.
Dat wel inderdaad. Maar ik denk dat hij oprecht geen fuck geeftquote:Op zondag 15 juli 2012 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is dat die shit ook voor een groot deel zijn imago bepaald (net zoals bij Fat Joe), maar ik weet zeker dat hij ook het liefst slank was.
ben je hommo of waquote:
Hij geeft wel een fuck, geloof mij maar.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar ik denk dat hij oprecht geen fuck geeft.
Anyways, makkelijk scoren natuurlijk, die oude foto's van Rick Ross. Na die line uit Stay Schemin' over Kobe's scheiding "bitch you wasn't with me shootin' in the gym" besloot hij volgens mij zelf de gym te hitten. Resultaat:
[ afbeelding ]
Roidgutquote:Op zondag 15 juli 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar ik denk dat hij oprecht geen fuck geeft.
Anyways, makkelijk scoren natuurlijk, die oude foto's van Rick Ross. Na die line uit Stay Schemin' over Kobe's scheiding "bitch you wasn't with me shootin' in the gym" besloot hij volgens mij zelf de gym te hitten. Resultaat:
[ afbeelding ]
Sry mattiequote:
No shit, was ook een joke.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij geeft wel een fuck, geloof mij maar.
En dat is Kimbo bradda, ik ben niet dom.En het staat in de link.
Ik drink maar één weekend. Hij begon ergens in 2008 en is nogsteeds bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |