De beste track op het album jaquote:
Eng is een groot woord, je schrikt ook amper en je ziet ook niets engs. Maar je lijkt gewoon helemaal in de film te zitten als je hem kijkt. En gewoon de dingen die er gebeuren maken je helemaal paranoia, die voodoo poppetjes als ze wakker worden bij de tent, die stenen. Gebeuren gewoon telkens dingen die niet te verklaren zijn.quote:
Hoeveel TB?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb het antwoord incl filmpje van de uitvoering al in mn PM.
Pilot Jonesquote:Op zondag 15 juli 2012 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Stokke heeft niet echt squatbenen/kont. Wel mooi verder.
[..]
Die roze materie.
Ben ik dan de enige die films gewoon kapotrelativeert?quote:Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
Gebeuren gewoon telkens dingen die niet te verklaren zijn.
Haha, jij bent paranoia.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eng is een groot woord, je schrikt ook amper en je ziet ook niets engs. Maar je lijkt gewoon helemaal in de film te zitten als je hem kijkt. En gewoon de dingen die er gebeuren maken je helemaal paranoia, die voodoo poppetjes als ze wakker worden bij de tent, die stenen. Gebeuren gewoon telkens dingen die niet te verklaren zijn.
Scherp.quote:
Waardeloze film.quote:
Maar jij bent die winti pre gewend hè.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die films gewoon kapotrelativeert?
Ah, ben jij er zo éénquote:Op zondag 15 juli 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die films gewoon kapotrelativeert?
Die is ook kut ja. Er gebeurt echt niets spannends in die film.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waardeloze film.
Iemand nog goede psychologische thrillers/horrors, ik heb geen richting meer. Was laatst The Eye aan het kijken, viel ook tegen. Zo'n Japanse film. Blind meisje wordt geopereerd en krijgt een hoornvliestransplantatie ofzo en kan weer zien, maar ziet dan geesten en alles. Niet eens afgekeken.
Serbian Film.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waardeloze film.
Iemand nog goede psychologische thrillers/horrors, ik heb geen richting meer. Was laatst The Eye aan het kijken, viel ook tegen. Zo'n Japanse film. Blind meisje wordt geopereerd en krijgt een hoornvliestransplantatie ofzo en kan weer zien, maar ziet dan geesten en alles. Niet eens afgekeken.
Een paar clips uit gezien, gewoon walgelijke en verachtelijke film. Die shit hoef ik niet te zien.quote:
Het is het waard.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een paar clips uit gezien, gewoon walgelijke en verachtelijke film. Die shit hoef ik niet te zien.
Hahahaquote:
Totaal niet, maar ik snap niet hoe mensen zo over-emotioneel kunnen reageren op fucking fictiequote:Op zondag 15 juli 2012 19:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ben jij er zo éénHet type dat altijd tijdens de film tekst en uitleg geeft en verklaart waarom dat niet zou kunnen wetende dat dat niemand een fuck boeit.
Slinger tenminste dan TheYNC en dergelijke sites aan, dat is allemaal werkelijkheid. Heb je ook meteen een gegronde reden zo emotioneel op wat beeld te reagerenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een paar clips uit gezien, gewoon walgelijke en verachtelijke film. Die shit hoef ik niet te zien.
quote:
No man, die stuff wil ik ook niet zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slinger dan TheYNC en dergelijke sites aan, dat is allemaal werkelijkheid. Heb je ook meteen een gegronde reden zo emotioneel op wat beeld te reageren
.
quote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
No man, die stuff wil ik ook niet zien.![]()
heeft iemand nog videobanden van Duck Tales liggen?
Duck Talesquote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
heeft iemand nog videobanden van Duck Tales liggen?
Oh boyquote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Ik zit aan de pastei
[ afbeelding ]
quote:
Thanks man!quote:Op zondag 15 juli 2012 19:56 schreef Sala-adin het volgende:
Lijpste psycho thriller die ik ooit heb gezien is Oldboy.
Moet je maar checken
Ik schrik altijd van alles. Ook als ik weet dat iemand me probeert te laten schrikken en wanneer het gaat komenquote:Op zondag 15 juli 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Totaal niet, maar ik snap niet hoe mensen zo over-emotioneel kunnen reageren op fucking fictie. Dan denk ik gewoon broodnuchter: doe normaal en gedraag je
.
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit aan de pastei
[ afbeelding ]
Slovak lololol.quote:Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[youtube]
Uit deze bazenaflevering. Rond 14:45 gaat het los. Een robot-zeeslang bovenop een duikboot.
[youtube]
Ik ga Treasure of the Lost Lamp nog een keer kijken, ik had daar nachtmerries over als Minimaus. Govert en Dagobert vechten om de lamp en dan stort de hele boel in alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |