Get your facts straight.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
Sowieso de tour
Wielrennen((baan)sprints uitgezonderd)
Geen brother te bekennen, nuff said.
Laten we het niet hebben over de 100m sprint.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
Sowieso de tour
Wielrennen((baan)sprints uitgezonderd)
Geen brother te bekennen, nuff said.
GMTA, bo$$ style.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.
[ afbeelding ]
quote:
Da's een nepperd, obviously.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik las 'get your fags straight'_!
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Cum on guys, gay jokes are badquote:Op zondag 15 juli 2012 17:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het zit diep hè.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij is tenminste wel zwart, in tegendeel tot andere 'nepperds'.
Waarom zou ik niet mogen lachen?quote:Op zondag 15 juli 2012 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]dat je je nog zo kan laten gaan man.
Ik stel voor dat jullie het uitvechten met een front-view pic van jullie torso. De breedste wint (no homo).quote:Op zondag 15 juli 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Ik zou medelijden met je moeten hebben
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Ik zou medelijden met je moeten hebben
Whehe.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie het uitvechten met een front-view pic van jullie torso. De breedste wint (no homo).
Klinkt als een lekkere Jampanesi, even Googlenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef jna het volgende:
Wanneer beginnen die olympische spelen eigenlijk?
Ranomi Kromowidjojo
Mijn torso is zo breed, mijn torso heeft een torso.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jullie het uitvechten met een front-view pic van jullie torso. De breedste wint (no homo).
De 27e. Ik kijk nu al uit naar het polsstokhoogspringen.quote:Op zondag 15 juli 2012 17:39 schreef jna het volgende:
Wanneer beginnen die olympische spelen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
De 27e. Ik kijk nu al uit naar het polsstokhoogspringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op zondag 15 juli 2012 17:59 schreef krioro het volgende:
[..]
De 27e. Ik kijk nu al uit naar het polsstokhoogspringen.Godverdomme, wat een lekkere chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:13 schreef jna het volgende:
Deze doet ook mee met het polsstokhoogspringenNaam en rugnummer? Ik zou zo verliefd kunnen worden op deze dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
In tegenstelling tot die blonde sloerie van Krio die ik alle hoeken van het Olympisch stadion zou laten zien![]()
Allison Stokkequote:Op zondag 15 juli 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Naam en rugnummer? Ik zou zo verliefd kunnen worden op deze dame!
In tegenstelling tot die blonde sloerie van Krio die ik alle hoeken van het Olympisch stadion zou laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |