En ook gewoon haar hoofd blijven posten in USquote:Op zondag 15 juli 2012 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
MsMessy is weg volgens mij, maar we hebben nu knettertje.Met dr kekke montuurtje.
Jumi pls, pls post pic.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En ook gewoon haar hoofd blijven posten in US![]()
Moodkiller wel.
quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ze had ook hoofdpics in dr Fobo, heb daar echt ha(r)telijk om gelachen
Lkkr gek togquote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Oh die knetterkrankjorum post ook in US zie ik nuGewoon d'r harses. Kijk dat kekke montuurtje dan
Userfoto's #282
gwn een spontante foto. toevallig swoel uit t raam in de trein kyken en toen werd opeens een foto gemaakt tog.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
Oh die knetterkrankjorum post ook in US zie ik nuGewoon d'r harses. Kijk dat kekke montuurtje dan
Userfoto's #282
quote:
Je moet die foto checken dat ze d'r vriend een BJ geeft en dat montuurtje op heeftquote:Op zondag 15 juli 2012 23:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
gwn een spontante foto. toevallig swoel uit t raam in de trein kyken en toen werd opeens een foto gemaakt tog.
[..]
[ afbeelding ]
No waiquote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet die foto checken dat ze d'r vriend een BJ geeft en dat montuurtje op heeft![]()
Goed vermaak gehad met JB daarom
godsamme WAT, het is maar goed dat Snakey me ooit geweigerd heeft toen ik KPD-toegang vroeg, want die materie hoef ik dus echt niet te zien.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je moet die foto checken dat ze d'r vriend een BJ geeft en dat montuurtje op heeft![]()
Goed vermaak gehad met JB daarom, minutenlang gelachen
Je weet wat ik nu ga doen he?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
godsamme WAT, het is maar goed dat Snakey me ooit geweigerd heeft toen ik KPD-toegang vroeg, want die materie hoef ik dus echt niet te zien.![]()
Ja kaolo faya is die nu moe je boner weg dmv paga slaan ok grquote:Op zondag 15 juli 2012 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
MIJN NETVLIES ik wilde net gaan slapen man.
Niets daarvan, test-levels nog even hoog houden, morgenochtend laatste workout voor een hele lange tijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja kaolo faya is die nu moe je boner weg dmv paga slaan ok gr
Je weet dat je door paga slaan juist test-pieken krijgt? Waar ga je heen? Neem je niet eens je springtouw mee?quote:Op zondag 15 juli 2012 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets daarvan, test-levels nog even hoog houden, morgenochtend laatste workout voor een hele lange tijd.
Vanaf morgen loop ik langere tijd full Rambo-stijl met een stuk verband om mijn kop en mag ik geen zware inspanningen doen, want kans op nabloedingen. Daarnaast zal ik wel aan de PAINKILLERS moeten, hoewel ik daar fel op tegen ben. De laatste keer dat ik paracetamol heb gehad is echt twee jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet dat je door paga slaan juist test-pieken krijgt? Waar ga je heen? Neem je niet eens je springtouw mee?
Heb je een operatie?quote:Op maandag 16 juli 2012 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vanaf morgen loop ik langere tijd full Rambo-stijl met een stuk verband om mijn kop en mag ik geen zware inspanningen doen, want kans op nabloedingen. Daarnaast zal ik wel aan de PAINKILLERS moeten, hoewel ik daar fel op tegen ben. De laatste keer dat ik paracetamol heb gehad is echt twee jaar geleden ofzo.
Ear surgery brah. Ziet er beter uit als ze iets dichter tegen mijn hoofd staan. Kan ik ook gewoon een pet en korter haar rocken zonder dat je tegen jezelf zegt 'hmm het past niet echt bij je'. Wilde ik altijd al laten doen en heb er nu tijd+geld voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |