Ik zou hem niet herkennen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:49 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me heeft net in een vliegtuig met Vanilla Ice gezeten zegt ze op FB.
Je blijft me siewosie verbazen. Sommige dingen verwacht je niet!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor de rest mastercard. To buy your believe!
Ben ik zo moeilijk doorgrondbaar?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je blijft me siewosie verbazen. Sommige dingen verwacht je niet!
Als we Benny oppikken dan kom ik niet meer aan Rijssen toequote:Op zondag 15 juli 2012 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben vaduz en rene al gesproken over een eventuele oppikdate zaterdag?
U had toch een vehicle?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan is t Benny only.We maken t wel even snel duidelijk. Dan kan ik een andere optie zoeken!
We hoeven ook niet daarheen... Misschien kan konijntje ergens komen wat voor ons op de route ligt.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als we Benny oppikken dan kom ik niet meer aan Rijssen toe
Tbh... truequote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik mijn eigen plan moet trekken. Dit wordt met de beste bedoelingen niet wat.
Ze waren gisteren ook al zoquote:
Neequote:
Wauw. Wijst de tomtom vaatwasser de kopjes en schoteltjes de weg?quote:Op zondag 15 juli 2012 09:20 schreef Kally het volgende:
Die weggeefhoek, zit zo'n doos een plastic tasjeshouder weg te geven (1 euro Ikea) en ze vraagt let op: Een TOMTOM, een vaatwasser, spelletjes voor X-Box
Ik vind het zwaar asociaal dat je het durft te vragen, en ik heb 3 kaarsenstandaards bij iemand, ga ik morgen halen, zij krijgt vaasjes van mij, en zeiken dat ze ze wil pffffffquote:Op zondag 15 juli 2012 09:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wauw. Wijst de tomtom vaatwasser de kopjes en schoteltjes de weg?
Niet zo raarquote:Op zondag 15 juli 2012 09:23 schreef Cee het volgende:
[..]
ik werd vanochtend wakker met Lachie in m'n hoofd
Stoer op zondagquote:
Best sneu jaquote:Op zondag 15 juli 2012 09:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar asociaal dat je het durft te vragen, en ik heb 3 kaarsenstandaards bij iemand, ga ik morgen halen, zij krijgt vaasjes van mij, en zeiken dat ze ze wil pffffff
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar tochquote:Op zondag 15 juli 2012 12:02 schreef Lutte het volgende:
Yes, thanks!
Ik moest overdekte dingen gaan zoeken van mama, okeeuu
Ik ken het ook niet, maar met een goede zoekopdracht in Google kom je een eind..quote:Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik besef nu pas hoe weinig in weet wat Nederland op dat vlak te bieden heeft. Ik denk aan een speeltuin bij een camping hier in de buurt.
Lekkerrrrrr, mooi overzicht!quote:
Haha ja, de zomer is van de eerste tot de laatste dag puur genieten!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:16 schreef Lutte het volgende:
Valt tegen hèAlles ja minstens deels openlucht. Snap ik ook wel met zo'n fantastisch klimaat en gegarandeerde droogte!
Daar zijn we ooit geweest, vissies aaienquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar toch
Vind ik ook van Madurodamquote:Op zondag 15 juli 2012 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Pieterburen moet je als toerist nog minder van verwachten. Knap hoe ze daar voor het gevoel iets groots van hebben gecreëerd.
dat is zo klein, dat is zonde van je geldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar toch
Das helemaal vernieuwd nu toch?quote:
Toch, hulde!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef Kally het volgende:
Ik probeer te loodgieteren, sta heel stoer met een veer in mijn doucheput te raggen, maar het werkt niet
En geen idee hoe hard het allemaal kan, omdat ik daar dus totaal geen verstand van heb
Ja, ik probeer gewoon allesquote:Op zondag 15 juli 2012 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch, hulde!
Zo is ooit het Loodgieters- (en elk ander) vak begonnen, met totale onkunde.
Shit, ninja-edit.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Nieuw dieptepunt op het gebied van spelling, 'een' schrijven als 'un'
''gebeurd''quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 15 juli 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat je moeder straks rossen in die opening alsof dat heel vanzelfsprekend is.
Heb je nog creatieve prutsers ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Nou ik heb 1 collegaatje, die moet ik af en toe echt ontcijferen hoor op Twitter of FBquote:Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ach op internet boeit het me niet zo. Maar als je op school zit zijn al die fouten wel kwalijk ja.
Wat de foks.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef Kally het volgende:
Hier stukje tekst van haar: Len ze rol gordijn gedaan
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef Kally het volgende:
Hier stukje tekst van haar: Len ze rol gordijn gedaan
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik nomineer haar voor Dichter des Vaderlands.
Ik heb er een die schrijft nergens punten en kommas en maakt er dus een lange zin van en als die zin nog interessant was maar het gaat voornamelijk over het aantal wassen dat ze heeft gedraaid en nog moet draaien en hoe laat de kinderen naar zwemles gaan en dat ze vanavond nachtdienst draait nacht 1 van 3 pfoe pfoe straks even tijd voor mezelf het is niet makkelijk #eventijdvoormezelfnuttelozehashtagwantikzitopfacebookendusnietoptwitterquote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik heb 1 collegaatje, die moet ik af en toe echt ontcijferen hoor op Twitter of FB
De komma is zo onderschat.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er een die schrijft nergens punten en kommas en maakt er dus een lange zin van en als die zin nog interessant was maar het gaat voornamelijk over het aantal wassen dat ze heeft gedraaid en nog moet draaien en hoe laat de kinderen naar zwemles gaan en dat ze vanavond nachtdienst draait nacht 1 van 3 pfoe pfoe straks even tijd voor mezelf het is niet makkelijk #eventijdvoormezelfnuttelozehashtagwantikzitopfacebookendusnietoptwitter
Moedeloos.
Maar ergens toch wel entertaining. Jwtz.
Als iemand per ongeluk een spelfoutje maakt, moet je er niet over zeuren, als het iets is wat ik bijvoorbeeld deed met praten, wou ipv wilde, mag je er wel wat van zeggenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik wel naar vind is dat als je een discussie aan het voeren bent, iemand je wijst op één spelfout en daarmee heel de discussie ontspoort. Meestal is dat een teken dat ze zelf geen idee hebben waar ze over praten, maar toch.
Dat is waarquote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik wel naar vind is dat als je een discussie aan het voeren bent, iemand je wijst op één spelfout en daarmee heel de discussie ontspoort. Meestal is dat een teken dat ze zelf geen idee hebben waar ze over praten, maar toch.
Geërft/georven is mijn struikelblokquote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Cee het volgende:
Ik ben best een spelling-nazi maar ik maak toch steeds de fout in geslaan/geslagen. Elke keer weer. Zou nu zo eigenlijk niet weten wat het juiste woord is.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n opa zei altijd 'gong'. "Die gong daor naortoe."
Ik volgde ooit een jongen op twitter, die zat steeds te klagen over verkeerde spelling in tweets, zelf bakte hij er net zo weinig van. Dat vind ik 't ergste.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook echt niet proper in de spelling.
Met groentjesss?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oom heeft een broodjeszaak in Belgie. Ze noemen Filet American daar Prepare._
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef Lutte het volgende:
Mag ik jullie trouwens aanraden eens de tweets van AnnieAppelboom te lezen? Dat wil je echt niet missen
Mag ik jullie trouwens aanraden eens de tweets van AnnieAppelboom te lezen? Dat wil je echt niet missen
Ik zit hier te janken van het lachen hahahaquote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zo'n Annie kan ik echt niet volgen. Al die pulp telkens.
Ik zwaai naar jequote:
Groentensoep, heb net de ballen gedraaidquote:
Whoaa, lekker!!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Groentensoep, heb net de ballen gedraaid
Doekje?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf gedraaide gehaktballetjes.Verder lekkere groenten erin. Ik begin te kwijlen.
Sterker nog, ik was ooit met een vriendin ergens in een huisje, die deed dat door de macaroni, het lijkt wel kattenvoerquote:Op zondag 15 juli 2012 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Bal uit blik ja.Laatst een blik gehaktballen van de Aldi meegenomen. M'n tong wilde de smaak niet eens opnemen. Tragische gevallen.
Ik ben voor zelf makenquote:Op zondag 15 juli 2012 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De gehaktballetjes die de slager in zo'n verpakt plastic bakje doet zijn ook lekker. (maar onnodig duur) Eigen balletjes winnen.
't Is wel een kunst, heb het een paar keer geprobeerd maar er ontstaan hele kraters, hoe verfijnd en rond ik ze ook maak. Doe ze in de pan en alles loopt in de soep. Hihi.quote:
Goed stevig maken met paneermeelquote:Op zondag 15 juli 2012 16:38 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is wel een kunst, heb het een paar keer geprobeerd maar er ontstaan hele kraters, hoe verfijnd en rond ik ze ook maak. Doe ze in de pan en alles loopt in de soep. Hihi.
Ja vreselijkquote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kocht een half jaar geleden, om mezelf eens te verwennen, een bak soep bij de keurslager. Vet duur, ik dacht: dit moet het helemaal zijn. Toen werd ik me teleurgesteld.Ze gooien gewoon een zooi van die blikken in een pan met om de liter een balletje erbij.
Behalve erwtensoepquote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk
Soep is het beste als je die zelf maakt.
Dat is samen met buine bonensoep de enige soep die ik niet eetquote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve erwtensoepDie maakt ons mam nog zo authentiek dat ik de ingrediënten iets te goed herken
Erwten zijn Het Kwaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is samen met buine bonensoep de enige soep die ik niet eet
Ik ben ook niet van de erwten
Als je goed kijkt zie je allemaal rode hoorntjes erop zitten.quote:
*pakt loep erbijquote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je allemaal rode hoorntjes erop zitten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef Lutte het volgende:
Fabian drinkt uit het dopje van m'n flesje water, gek beest![]()
Ja daarom moet je ook een goede bumper op je bips hebben.quote:
Sporters over de Olympische Spelenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een foto van Ivo en voel dat dit programma een ongekend groot succes zal zijn.
quote:
Meloen en ham vooraf.quote:
Jeetje, sterrenmenutje!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meloen en ham vooraf.
Gbakken varkenshaas met frietjes en salade
Toetje was peer ijs en chocoladesaus
sushi van AH.quote:
hihihi nee vooralsnog niet geweest, dus het lijkt goed te gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog hopen dat je niet spoedig om de wc zit.
Geloof dat hij er sprakeloos van isquote:
In z'n strakke witte broek.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Supermooi.. Mooie plek zaten we, al zit ik volgende keer liever iets dichterbijik was sowieso al verliefd op Renee v. Wegberg, nu nog meer. Celine was ook leuk en jim gewoon wraaaawwrrr
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zaten 2 kleine meisjes achter ons die voor de show heeeeel veeeeel praatten...dus ik zag het al helemaal gebeuren dat ik me groen (haha) en geel ging ergeren. Maar ze waren muisstil tijdens de show
Tevens zei mijn zwager na wat stukjes op internet dat het hem niet zo leuk leek... Hij heeft alle woorden teruggenomen!!
Lange dag he?quote:
jaaa... Was er ook al om half 9 uit... 20 km met schoonvader gefietst. Nouja... Nog 'maar' 100 kmquote:
Maar wel een toffe avond gehadquote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaa... Was er ook al om half 9 uit... 20 km met schoonvader gefietst. Nouja... Nog 'maar' 100 km
Aah leuk!quote:
Aaaah.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:17 schreef Kally het volgende:
Oh BTW Bellan , ik heb weer aan een prijsvraag meegedaan (al win ik geloof ik nooit)
Kaartjes voor de Batman nacht, jij krijgt ze dan
Ik heb dat al eens een tijd gedaan, had schoenen voor de kinderen, 2 horloges waarvan Pat er 1 heeft gehad, dvd's en douchemeukquote:Op maandag 16 juli 2012 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe meer je meedoet, je zal echt wel een keer iets winnen.
Ik ook, dus ik ga ookquote:
Ha!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens een tijd gedaan, had schoenen voor de kinderen, 2 horloges waarvan Pat er 1 heeft gehad, dvd's en douchemeuk
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we jou nog richting Efteling verleiden Zero?![]()
Potje zitten los, en mag een verfje hebben, geen probleemquote:
Ik heb dat een tijdje fanatiek gedaan, echt wonderbaarlijk hoeveel je nog wint.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe meer je meedoet, je zal echt wel een keer iets winnen.
Hartstikke fris en fruitigquote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.excelsior31.nl(...)e-op-brilremise.html
Scroll even door en dan zie je mij met de twee hoge personen met de presentatiegids in de hand.
quote:
It's a Benny and it's alivequote:
Yepquote:
Oeh oehquote:Op maandag 16 juli 2012 14:18 schreef iBenny het volgende:
Siep, bij songpop kun je nu je muntjes omruilen voor de playlist Animated Movies. Dus dan krijg je bijv. nummers uit Toy Story, Kung Fu Panda, Winnie the Pooh
Eh, ff druk met wat andere dingetjes...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen Benny.Ik zie je een stuk minder.
Ach, zaterdag heb je zeker tijd voor ons.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eh, ff druk met wat andere dingetjes...
Dat sowiesoquote:Op maandag 16 juli 2012 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, zaterdag heb je zeker tijd voor ons.
Ja 's avonds is er op de 7 pleinen van alles te zien en doenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:35 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij wordt het echt fakking druk. Ze voorspellen zomers weer en er is dan een speciaal evenement ofzo
?
Ja het zal eens nietquote:
Dabdoelikquote:Op maandag 16 juli 2012 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja 's avonds is er op de 7 pleinen van alles te zien en doen
Nou, vannacht ging ik echt dood in de auto. Het laatste uur zat ik behoorlijk moe-izaam in de autoquote:
Ach we duwen in groepformatie alles opzijquote:
Arme jijquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, vannacht ging ik echt dood in de auto. Het laatste uur zat ik behoorlijk moe-izaam in de auto! Iedereen om mij heen was aan het slapen. Grrr
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:38 schreef Renesite het volgende:
Ik heb wickednummertjes in mijn hoofd. Ik word gay-er
Ik zie Vaduz nu al als een echte trainer een tactiek bepalen voor ons hoe we door de menigte moeten komenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach we duwen in groepformatie alles opzij
Rene in de spitsquote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Renesite het volgende:
Joh. Ik heb Vaduz niet nodig. Ben volleerd menigteduwer!
Ik zou ze wakker makenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, vannacht ging ik echt dood in de auto. Het laatste uur zat ik behoorlijk moe-izaam in de auto! Iedereen om mij heen was aan het slapen. Grrr
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie Vaduz nu al als een echte trainer een tactiek bepalen voor ons hoe we door de menigte moeten komen
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:40 schreef Renesite het volgende:
Joh. Ik heb Vaduz niet nodig. Ben volleerd menigteduwer!
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo slecht in menigtes
Terwijl het enige dat ik zou hoeven doen is een beetje voorover leunen en doorlopen
Die smilie erbij ookquote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
We gaan ze gewoon allemaal kapot maken.
Als jullie het douwwerk maar doen dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie Vaduz nu al als een echte trainer een tactiek bepalen voor ons hoe we door de menigte moeten komen
Doen Bella en ik welquote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jullie het douwwerk maar doen dan.
Ja, want het douwwerk vind jij flamoes zekerquote:Op maandag 16 juli 2012 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als jullie het douwwerk maar doen dan.
Doe eens even Wicked, vriend. Dit is geen taal.quote:Op maandag 16 juli 2012 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, want het douwwerk vind jij flamoes zeker
Voor Bella en mij? Terechtquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker 2 uur in de rij staan bij de Bobbaan!!
Ik zeg 10 minuten, wij gaan gewoon even ons ding doen in de rijquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
Niet omdat het druk is, maar om de mensen achter ons te ziekenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet omdat het druk is, maar om de mensen achter ons te zieken
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg 10 minuten, wij gaan gewoon even ons ding doen in de rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq![]()
![]()
...en tieft een end heen met duimpje/like/respect dittes voor hallelujah-change-the-world
Ja preciesquote:Op maandag 16 juli 2012 14:55 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef iBenny het volgende:
Want bidden zal dat kind helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq![]()
![]()
...en tieft een end heen met duimpje/like/respect dittes voor hallelujah-change-the-world![]()
Nee, de dokters en verpleegsters en de apparatuur helpen dat kind.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dat inderdaad...quote:Op maandag 16 juli 2012 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word een beetje maf van die ''like als de dit niet wil'' '' like als je deze fossielen nog 50 jaar huwelijk wenst''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |