Daar zijn we ooit geweest, vissies aaienquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar toch
Vind ik ook van Madurodamquote:Op zondag 15 juli 2012 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Pieterburen moet je als toerist nog minder van verwachten. Knap hoe ze daar voor het gevoel iets groots van hebben gecreëerd.
dat is zo klein, dat is zonde van je geldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar toch
Das helemaal vernieuwd nu toch?quote:
Toch, hulde!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef Kally het volgende:
Ik probeer te loodgieteren, sta heel stoer met een veer in mijn doucheput te raggen, maar het werkt niet
En geen idee hoe hard het allemaal kan, omdat ik daar dus totaal geen verstand van heb
Ja, ik probeer gewoon allesquote:Op zondag 15 juli 2012 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch, hulde!
Zo is ooit het Loodgieters- (en elk ander) vak begonnen, met totale onkunde.
Shit, ninja-edit.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Nieuw dieptepunt op het gebied van spelling, 'een' schrijven als 'un'
''gebeurd''quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 15 juli 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat je moeder straks rossen in die opening alsof dat heel vanzelfsprekend is.
Heb je nog creatieve prutsers ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Nou ik heb 1 collegaatje, die moet ik af en toe echt ontcijferen hoor op Twitter of FBquote:Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ach op internet boeit het me niet zo. Maar als je op school zit zijn al die fouten wel kwalijk ja.
Wat de foks.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef Kally het volgende:
Hier stukje tekst van haar: Len ze rol gordijn gedaan
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:23 schreef Kally het volgende:
Hier stukje tekst van haar: Len ze rol gordijn gedaan
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik nomineer haar voor Dichter des Vaderlands.
Ik heb er een die schrijft nergens punten en kommas en maakt er dus een lange zin van en als die zin nog interessant was maar het gaat voornamelijk over het aantal wassen dat ze heeft gedraaid en nog moet draaien en hoe laat de kinderen naar zwemles gaan en dat ze vanavond nachtdienst draait nacht 1 van 3 pfoe pfoe straks even tijd voor mezelf het is niet makkelijk #eventijdvoormezelfnuttelozehashtagwantikzitopfacebookendusnietoptwitterquote:Op zondag 15 juli 2012 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik heb 1 collegaatje, die moet ik af en toe echt ontcijferen hoor op Twitter of FB
De komma is zo onderschat.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er een die schrijft nergens punten en kommas en maakt er dus een lange zin van en als die zin nog interessant was maar het gaat voornamelijk over het aantal wassen dat ze heeft gedraaid en nog moet draaien en hoe laat de kinderen naar zwemles gaan en dat ze vanavond nachtdienst draait nacht 1 van 3 pfoe pfoe straks even tijd voor mezelf het is niet makkelijk #eventijdvoormezelfnuttelozehashtagwantikzitopfacebookendusnietoptwitter
Moedeloos.
Maar ergens toch wel entertaining. Jwtz.
Als iemand per ongeluk een spelfoutje maakt, moet je er niet over zeuren, als het iets is wat ik bijvoorbeeld deed met praten, wou ipv wilde, mag je er wel wat van zeggenquote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik wel naar vind is dat als je een discussie aan het voeren bent, iemand je wijst op één spelfout en daarmee heel de discussie ontspoort. Meestal is dat een teken dat ze zelf geen idee hebben waar ze over praten, maar toch.
Dat is waarquote:Op zondag 15 juli 2012 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik wel naar vind is dat als je een discussie aan het voeren bent, iemand je wijst op één spelfout en daarmee heel de discussie ontspoort. Meestal is dat een teken dat ze zelf geen idee hebben waar ze over praten, maar toch.
Geërft/georven is mijn struikelblokquote:Op zondag 15 juli 2012 13:32 schreef Cee het volgende:
Ik ben best een spelling-nazi maar ik maak toch steeds de fout in geslaan/geslagen. Elke keer weer. Zou nu zo eigenlijk niet weten wat het juiste woord is.
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n opa zei altijd 'gong'. "Die gong daor naortoe."
Ik volgde ooit een jongen op twitter, die zat steeds te klagen over verkeerde spelling in tweets, zelf bakte hij er net zo weinig van. Dat vind ik 't ergste.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook echt niet proper in de spelling.
Met groentjesss?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:36 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oom heeft een broodjeszaak in Belgie. Ze noemen Filet American daar Prepare._
quote:
quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef Lutte het volgende:
Mag ik jullie trouwens aanraden eens de tweets van AnnieAppelboom te lezen? Dat wil je echt niet missen
Mag ik jullie trouwens aanraden eens de tweets van AnnieAppelboom te lezen? Dat wil je echt niet missen
Ik zit hier te janken van het lachen hahahaquote:Op zondag 15 juli 2012 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zo'n Annie kan ik echt niet volgen. Al die pulp telkens.
Ik zwaai naar jequote:
Groentensoep, heb net de ballen gedraaidquote:
Whoaa, lekker!!quote:Op zondag 15 juli 2012 16:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Groentensoep, heb net de ballen gedraaid
Doekje?quote:Op zondag 15 juli 2012 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelf gedraaide gehaktballetjes.Verder lekkere groenten erin. Ik begin te kwijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |