Ik vind het zwaar asociaal dat je het durft te vragen, en ik heb 3 kaarsenstandaards bij iemand, ga ik morgen halen, zij krijgt vaasjes van mij, en zeiken dat ze ze wil pffffffquote:Op zondag 15 juli 2012 09:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
[..]
Wauw. Wijst de tomtom vaatwasser de kopjes en schoteltjes de weg?
Niet zo raarquote:Op zondag 15 juli 2012 09:23 schreef Cee het volgende:
[..]
ik werd vanochtend wakker met Lachie in m'n hoofd
Stoer op zondagquote:
Best sneu jaquote:Op zondag 15 juli 2012 09:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar asociaal dat je het durft te vragen, en ik heb 3 kaarsenstandaards bij iemand, ga ik morgen halen, zij krijgt vaasjes van mij, en zeiken dat ze ze wil pffffff
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar tochquote:Op zondag 15 juli 2012 12:02 schreef Lutte het volgende:
Yes, thanks!
Ik moest overdekte dingen gaan zoeken van mama, okeeuu
Ik ken het ook niet, maar met een goede zoekopdracht in Google kom je een eind..quote:Op zondag 15 juli 2012 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik besef nu pas hoe weinig in weet wat Nederland op dat vlak te bieden heeft. Ik denk aan een speeltuin bij een camping hier in de buurt.
Lekkerrrrrr, mooi overzicht!quote:
Haha ja, de zomer is van de eerste tot de laatste dag puur genieten!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:16 schreef Lutte het volgende:
Valt tegen hèAlles ja minstens deels openlucht. Snap ik ook wel met zo'n fantastisch klimaat en gegarandeerde droogte!
Daar zijn we ooit geweest, vissies aaienquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar toch
Vind ik ook van Madurodamquote:Op zondag 15 juli 2012 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Pieterburen moet je als toerist nog minder van verwachten. Knap hoe ze daar voor het gevoel iets groots van hebben gecreëerd.
dat is zo klein, dat is zonde van je geldquote:Op zondag 15 juli 2012 12:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Seaworld in Scheveningen is ook overdekt. Wel klein, maar toch
Das helemaal vernieuwd nu toch?quote:
Toch, hulde!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:08 schreef Kally het volgende:
Ik probeer te loodgieteren, sta heel stoer met een veer in mijn doucheput te raggen, maar het werkt niet
En geen idee hoe hard het allemaal kan, omdat ik daar dus totaal geen verstand van heb
Ja, ik probeer gewoon allesquote:Op zondag 15 juli 2012 13:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch, hulde!
Zo is ooit het Loodgieters- (en elk ander) vak begonnen, met totale onkunde.
Shit, ninja-edit.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Nieuw dieptepunt op het gebied van spelling, 'een' schrijven als 'un'
''gebeurd''quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 15 juli 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat je moeder straks rossen in die opening alsof dat heel vanzelfsprekend is.
Heb je nog creatieve prutsers ook.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:15 schreef Lutte het volgende:
Nou ik heb 1 collegaatje, die moet ik af en toe echt ontcijferen hoor op Twitter of FBquote:Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ach op internet boeit het me niet zo. Maar als je op school zit zijn al die fouten wel kwalijk ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |