Ik zou hem niet herkennen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:49 schreef Cee het volgende:
Vriendin van me heeft net in een vliegtuig met Vanilla Ice gezeten zegt ze op FB.
Je blijft me siewosie verbazen. Sommige dingen verwacht je niet!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor de rest mastercard. To buy your believe!
Ben ik zo moeilijk doorgrondbaar?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je blijft me siewosie verbazen. Sommige dingen verwacht je niet!
Als we Benny oppikken dan kom ik niet meer aan Rijssen toequote:Op zondag 15 juli 2012 00:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben vaduz en rene al gesproken over een eventuele oppikdate zaterdag?
U had toch een vehicle?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan is t Benny only.We maken t wel even snel duidelijk. Dan kan ik een andere optie zoeken!
We hoeven ook niet daarheen... Misschien kan konijntje ergens komen wat voor ons op de route ligt.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als we Benny oppikken dan kom ik niet meer aan Rijssen toe
Tbh... truequote:Op zondag 15 juli 2012 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik mijn eigen plan moet trekken. Dit wordt met de beste bedoelingen niet wat.
Ze waren gisteren ook al zoquote:
Neequote:
Wauw. Wijst de tomtom vaatwasser de kopjes en schoteltjes de weg?quote:Op zondag 15 juli 2012 09:20 schreef Kally het volgende:
Die weggeefhoek, zit zo'n doos een plastic tasjeshouder weg te geven (1 euro Ikea) en ze vraagt let op: Een TOMTOM, een vaatwasser, spelletjes voor X-Box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |