Sterker nog, ik was ooit met een vriendin ergens in een huisje, die deed dat door de macaroni, het lijkt wel kattenvoerquote:Op zondag 15 juli 2012 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Bal uit blik ja.Laatst een blik gehaktballen van de Aldi meegenomen. M'n tong wilde de smaak niet eens opnemen. Tragische gevallen.
Ik ben voor zelf makenquote:Op zondag 15 juli 2012 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De gehaktballetjes die de slager in zo'n verpakt plastic bakje doet zijn ook lekker. (maar onnodig duur) Eigen balletjes winnen.
't Is wel een kunst, heb het een paar keer geprobeerd maar er ontstaan hele kraters, hoe verfijnd en rond ik ze ook maak. Doe ze in de pan en alles loopt in de soep. Hihi.quote:
Goed stevig maken met paneermeelquote:Op zondag 15 juli 2012 16:38 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is wel een kunst, heb het een paar keer geprobeerd maar er ontstaan hele kraters, hoe verfijnd en rond ik ze ook maak. Doe ze in de pan en alles loopt in de soep. Hihi.
Ja vreselijkquote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kocht een half jaar geleden, om mezelf eens te verwennen, een bak soep bij de keurslager. Vet duur, ik dacht: dit moet het helemaal zijn. Toen werd ik me teleurgesteld.Ze gooien gewoon een zooi van die blikken in een pan met om de liter een balletje erbij.
Behalve erwtensoepquote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk
Soep is het beste als je die zelf maakt.
Dat is samen met buine bonensoep de enige soep die ik niet eetquote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve erwtensoepDie maakt ons mam nog zo authentiek dat ik de ingrediënten iets te goed herken
Erwten zijn Het Kwaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is samen met buine bonensoep de enige soep die ik niet eet
Ik ben ook niet van de erwten
Als je goed kijkt zie je allemaal rode hoorntjes erop zitten.quote:
*pakt loep erbijquote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je allemaal rode hoorntjes erop zitten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef Lutte het volgende:
Fabian drinkt uit het dopje van m'n flesje water, gek beest![]()
Ja daarom moet je ook een goede bumper op je bips hebben.quote:
Sporters over de Olympische Spelenquote:Op zondag 15 juli 2012 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie een foto van Ivo en voel dat dit programma een ongekend groot succes zal zijn.
quote:
Meloen en ham vooraf.quote:
Jeetje, sterrenmenutje!quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meloen en ham vooraf.
Gbakken varkenshaas met frietjes en salade
Toetje was peer ijs en chocoladesaus
sushi van AH.quote:
hihihi nee vooralsnog niet geweest, dus het lijkt goed te gaanquote:Op zondag 15 juli 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog hopen dat je niet spoedig om de wc zit.
Geloof dat hij er sprakeloos van isquote:
In z'n strakke witte broek.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Supermooi.. Mooie plek zaten we, al zit ik volgende keer liever iets dichterbijik was sowieso al verliefd op Renee v. Wegberg, nu nog meer. Celine was ook leuk en jim gewoon wraaaawwrrr
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zaten 2 kleine meisjes achter ons die voor de show heeeeel veeeeel praatten...dus ik zag het al helemaal gebeuren dat ik me groen (haha) en geel ging ergeren. Maar ze waren muisstil tijdens de show
Tevens zei mijn zwager na wat stukjes op internet dat het hem niet zo leuk leek... Hij heeft alle woorden teruggenomen!!
Lange dag he?quote:
jaaa... Was er ook al om half 9 uit... 20 km met schoonvader gefietst. Nouja... Nog 'maar' 100 kmquote:
Maar wel een toffe avond gehadquote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaa... Was er ook al om half 9 uit... 20 km met schoonvader gefietst. Nouja... Nog 'maar' 100 km
Aah leuk!quote:
Aaaah.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:17 schreef Kally het volgende:
Oh BTW Bellan , ik heb weer aan een prijsvraag meegedaan (al win ik geloof ik nooit)
Kaartjes voor de Batman nacht, jij krijgt ze dan
Ik heb dat al eens een tijd gedaan, had schoenen voor de kinderen, 2 horloges waarvan Pat er 1 heeft gehad, dvd's en douchemeukquote:Op maandag 16 juli 2012 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe meer je meedoet, je zal echt wel een keer iets winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |