Geloof dat hij er sprakeloos van isquote:
In z'n strakke witte broek.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Supermooi.. Mooie plek zaten we, al zit ik volgende keer liever iets dichterbijik was sowieso al verliefd op Renee v. Wegberg, nu nog meer. Celine was ook leuk en jim gewoon wraaaawwrrr
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
En er zaten 2 kleine meisjes achter ons die voor de show heeeeel veeeeel praatten...dus ik zag het al helemaal gebeuren dat ik me groen (haha) en geel ging ergeren. Maar ze waren muisstil tijdens de show
Tevens zei mijn zwager na wat stukjes op internet dat het hem niet zo leuk leek... Hij heeft alle woorden teruggenomen!!
Lange dag he?quote:
jaaa... Was er ook al om half 9 uit... 20 km met schoonvader gefietst. Nouja... Nog 'maar' 100 kmquote:
Maar wel een toffe avond gehadquote:Op zondag 15 juli 2012 23:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaa... Was er ook al om half 9 uit... 20 km met schoonvader gefietst. Nouja... Nog 'maar' 100 km
Aah leuk!quote:
Aaaah.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:17 schreef Kally het volgende:
Oh BTW Bellan , ik heb weer aan een prijsvraag meegedaan (al win ik geloof ik nooit)
Kaartjes voor de Batman nacht, jij krijgt ze dan
Ik heb dat al eens een tijd gedaan, had schoenen voor de kinderen, 2 horloges waarvan Pat er 1 heeft gehad, dvd's en douchemeukquote:Op maandag 16 juli 2012 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe meer je meedoet, je zal echt wel een keer iets winnen.
Ik ook, dus ik ga ookquote:
Ha!quote:Op maandag 16 juli 2012 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dat al eens een tijd gedaan, had schoenen voor de kinderen, 2 horloges waarvan Pat er 1 heeft gehad, dvd's en douchemeuk
quote:Op maandag 16 juli 2012 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Kunnen we jou nog richting Efteling verleiden Zero?![]()
Potje zitten los, en mag een verfje hebben, geen probleemquote:
Ik heb dat een tijdje fanatiek gedaan, echt wonderbaarlijk hoeveel je nog wint.quote:Op maandag 16 juli 2012 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Maar hoe meer je meedoet, je zal echt wel een keer iets winnen.
Hartstikke fris en fruitigquote:Op maandag 16 juli 2012 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
http://www.excelsior31.nl(...)e-op-brilremise.html
Scroll even door en dan zie je mij met de twee hoge personen met de presentatiegids in de hand.
quote:
It's a Benny and it's alivequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |