Sterker nog, ik was ooit met een vriendin ergens in een huisje, die deed dat door de macaroni, het lijkt wel kattenvoerquote:Op zondag 15 juli 2012 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Bal uit blik ja.Laatst een blik gehaktballen van de Aldi meegenomen. M'n tong wilde de smaak niet eens opnemen. Tragische gevallen.
Ik ben voor zelf makenquote:Op zondag 15 juli 2012 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
De gehaktballetjes die de slager in zo'n verpakt plastic bakje doet zijn ook lekker. (maar onnodig duur) Eigen balletjes winnen.
't Is wel een kunst, heb het een paar keer geprobeerd maar er ontstaan hele kraters, hoe verfijnd en rond ik ze ook maak. Doe ze in de pan en alles loopt in de soep. Hihi.quote:
Goed stevig maken met paneermeelquote:Op zondag 15 juli 2012 16:38 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is wel een kunst, heb het een paar keer geprobeerd maar er ontstaan hele kraters, hoe verfijnd en rond ik ze ook maak. Doe ze in de pan en alles loopt in de soep. Hihi.
Ja vreselijkquote:Op zondag 15 juli 2012 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kocht een half jaar geleden, om mezelf eens te verwennen, een bak soep bij de keurslager. Vet duur, ik dacht: dit moet het helemaal zijn. Toen werd ik me teleurgesteld.Ze gooien gewoon een zooi van die blikken in een pan met om de liter een balletje erbij.
Behalve erwtensoepquote:Op zondag 15 juli 2012 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk
Soep is het beste als je die zelf maakt.
Dat is samen met buine bonensoep de enige soep die ik niet eetquote:Op zondag 15 juli 2012 16:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve erwtensoepDie maakt ons mam nog zo authentiek dat ik de ingrediënten iets te goed herken
Erwten zijn Het Kwaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is samen met buine bonensoep de enige soep die ik niet eet
Ik ben ook niet van de erwten
Als je goed kijkt zie je allemaal rode hoorntjes erop zitten.quote:
*pakt loep erbijquote:Op zondag 15 juli 2012 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je allemaal rode hoorntjes erop zitten.
quote:Op zondag 15 juli 2012 16:52 schreef Lutte het volgende:
Fabian drinkt uit het dopje van m'n flesje water, gek beest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |