En zo zal dat dan ongeveer in Londen gaan:quote:In het olympisch dorp kan het er behoorlijk wild aan toe gaan. Veel atleten hebben er seks met elkaar, onthult Hope Solo, de aantrekkelijke keepster van het Amerikaanse voetbalteam.
Solo won in 2008 goud in Peking, waarna ze met haar ploeg de bloemetjes buiten ging zetten. Het werd een behoorlijk wild feest in het olympisch dorp, vertelt ze in Daily News.
'Atleten zijn overal extreem in. Eerst trainen ze heel hard. Maar als de wedstrijden voorbij zijn, gaan ze wild feesten. Ze drinken minimaal 20 drankjes. Bij een once in a lifetime-experience zoals de Spelen zijn, wil je herinneringen bewaren. Of het nou op het veld is, met het feesten of iets seksueels.'
Solo (30) vertelt dat ze heeft gezien hoe sporters in het olympisch dorp seks hadden. 'Gewoon in het openbaar. In het gras of tussen de gebouwen. De mensen waren behoorlijk dirty.'
Drie vrouwen per dag
Andere sporters omschrijven het olympisch dorp als een plaats waar orgies plaatsvinden. Speerwerper Breaux Greer beweert tijdens de Spelen van 2000 elke dag met drie verschillende vrouwen naar bed te zijn geweest. De Amerikaanse skiester Carrie Sheinberg stelt dat leden van het Duitse bobsleeteam hun gouden medaille aanboden in ruil voor seks.
'Toen wij in 2008 goud wonnen, kwam er een hele reeks celebs feestvieren met ons', zegt Solo. Op een gegeven moment besloten we het feest voort te zetten in ons appartement in het olympisch dorp.' De keepster belandde met een van de beroemdheden in haar slaapkamer. 'Maar wie, dat is mijn olympische geheimpje.'
Meedoen is belangrijker dan winnen, zo luidt de bekende slogan van de Spelen. 'Wat in het olympisch dorp gebeurt blijft in het olympisch dorp, is het tweede motto voor de sporters', zegt Solo.
Bron
Kan net een turnster in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef Karina het volgende:
En daarna naar de kamer:
[ afbeelding ]
De bedjes zijn een beetje klein, maar als je op elkaar ligt maakt dat toch niet uit
Schijnt idd een sexbeest geweest te zijn.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:06 schreef Vancoen het volgende:
Haha inderdaad. Annemarie Thomas heeft het er waarschijnlijk in alle Olympische dorpen lekker van genomen! En geef 'r eens ongelijk!
Moet je eens naar die lippen van d'r kijken, die zijn door het vele oefenen gewoon zo gevormd. Maar helemaal niet erg, ik zou het er ook van genomen hebben als ik Hope Solo was tegengekomen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schijnt idd een sexbeest geweest te zijn.
Welke lippen heb je het nu over?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Moet je eens naar die lippen van d'r kijken, die zijn door het vele oefenen gewoon zo gevormd. Maar helemaal niet erg, ik zou het er ook van genomen hebben als ik Hope Solo was tegengekomen.
Die bovenste staan op alle foto's en van die andere heb ik ooit slechts een camel toe gezien. Dus houden we het een beetje netjes hier?quote:
Was toch een hele nette vraagquote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die bovenste staan op alle foto's en van die andere heb ik ooit slechts een camel toe gezien. Dus houden we het een beetje netjes hier?
quote:It probably shouldn't come as any surprise.
Imagine thousands (in the case of this year's games, seventeen-thousand) of muscly, toned athletes crammed together in one place and either celebrating their Olympic success or simply enjoying the experience of the games having finished their events.
The booze flows, international relations are improved over a few bottles of whatever someone can get their hands on and inevitably one thing leads to another. Yet despite the long-standing rumours of the athlete's village being the ultimate party venue, few of those to have experienced it had revealed its sexy secrets until now.
In a revealing piece from the ESPN magazine's latest 'Body Issue' (check out the nakedness here ) several Olympic stars of past and present have lifted the lid on some of the late-night antics.
American target shooter Josh Lakatos recounts tales of a house in Sydney that he turned into the ultimate party house following the end of his and his team's participation in the games, and as things swiftly got very steamy a wave of realisation hit him, "I'm running a friggin' brothel in the Olympic Village! I've never witnessed so much debauchery in my entire life."
While not every athlete ends up running a knocking shop like Lakatos, where a duffel bag of thousands of condoms was left by the door to ensure that all of the X-rated comings-and-goings were at least performed safely.
It's no new phenomenon either, as three-time Olympic diver and four-time Olympic gold medalist Greg Louganis revealed about the US team's friendship with the Russians in the Montreal village in 1976: "Once events were over, our entire diet was caviar, vodka and Russian champagne. It was crazy," and the sexual interactions weren't confined by orientation as one married Russian was "hooking up with one of the other male divers on the team" in plain view of his compatriots and newly-found international chums.
The Winter Olympics are no exception, with a skier that took part in the 2010 games in Vancouver lifting the lid on a six-way "whirlpool orgy" that occurred between "some Germans, Canadians and Austrians" in Whistler.
Unsurprisingly, as more events come to their conclusions the party gets kicked into full flow and the uneasy balance between those still competing and those leading the hedonistic lifestyle becomes evermore obvious. By the time of the closing ceremony basically everyone is going wild.
Hope Solo, the US women's soccer goalkeeper who became famous for her looks as well as ability in the last Women's World Cup, succinctly observed, "There's a lot of sex going on...I'd say it's 70 percent to 75 percent of Olympians".
She goes on to recount a story about the Beijing closing ceremony: "I probably shouldn't tell you this, but we met a bunch of celebrities. Vince Vaughn partied with us. Steve Byrne, the comedian. And at some point we decided to take the party back to the village, so we started talking to the security guards, showed off our gold medals, got their attention and snuck our group through without credentials -- which is absolutely unheard of." And, she reveals, "I may have snuck a celebrity back to my room without anybody knowing, and snuck him back out. But that's my Olympic secret."
For the sex-crazed athletes though, it doesn't stop there. With a high-calorie diet and four years of training now finished their energy needs to be used somewhere, so there's still time for a few more hours of fun as everyone flies back home.
Lakatos, not content with his 'house of fun' in the Sydney athlete's village, continued his party at 35,000 feet. Flying back to Los Angeles with nearly 100 fellow Olympians, the flight attendants announced to all passengers: "Ladies and gentlemen, anybody who wishes to sleep, trade seats with someone in the front of the plane. Everybody else to the back with the Olympians." And then the fun continued.
"Everybody partnered up fairly rapidly, and when they'd bring a drink cart through, we'd send it back dry," boasts Lakatos, who found himself a ladyfriend and "comfortably occupied row 50-something for roughly half an hour."
Whether London will see such debauchery we are yet to see, but American 400m star LaShawn Merritt is going to try and leave his stamp on the 2012 games, "An Olympics to remember has to have those stories," Merritt says. "But I was too locked in in Beijing. This time, when I'm done leaving my legacy on the track," he lauged "I'll make sure London remembers me."
More images and behind the scenes video from the issue are available online at www.espn.com/bodyissue .
En zich misschien tijdenlang ingehouden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef Lily1987 het volgende:
Geloof best dat er na de overwinningen wel wat gebeurd. Jonge mensen in de bloei van hun leven, mooie lichamen, barstend van de adrenaline, flink aan de alcohol in het nationale feestpaleis.
Gezellig, komen we elkaar misschien nog wel tegen. Ik kies ook een Nederlandse Hockeydame.quote:
Mooi en fit en sommige erg lenig (turnersquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn natuurlijk ook allemaal mooie mensen die atleten.
Peter Blangé is zo scheel als Marty Feldman, maar ging wel van bil.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn natuurlijk ook allemaal mooie mensen die atleten.
Ja, zijn ze niet gewend. Voor ze er één fatsoenlijk hebben aangetrokken zijn ze 4 condooms verder.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:04 schreef Karina het volgende:
Per atleet zijn er 15 condooms "beschikbaar" lees ik net, dus je moet wel een beetje zuinig doen, die 15 stuks zijn zo op natuurlijk
Dit. Allemaal jonge mensen in topconditie, ver van huis. Lijkt me logisch dat er genoeg gebeurd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi en fit en sommige erg lenig (turners).
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Allemaal jonge mensen in topconditie, ver van huis. Lijkt me logisch dat er genoeg gebeurd.
Moet er eerst iets anders opkomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:25 schreef Karina het volgende:
Ook minder knappe mensen willen graag seksen... Dus ook zijn condooms zullen wel opkomen.
Denk eerder andersom.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een mooie vrouw op hem
Dat is wel te hopen jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:29 schreef Nober het volgende:
Anno 2012 zal er toch ook wel wat opgenomen worden en lekken op internet?
Wat is er conservatief aan een vrouw tussen haar ogen spuitenquote:
Dat was niet precies wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er conservatief aan een vrouw tussen haar ogen spuiten
Sorry. Komt ze een dag later mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet precies wat ik bedoelde...
Nou ja, gewichtheffers zien er ook niet echt lekker uit meestalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Zolang Sumo-worstelen geen Olympische sport is is een lekker lijf wel gegarandeerd
Maar ze kunnen je wel makkelijk optillen en zo *wink wink*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:48 schreef Karina het volgende:
Nou ja, gewichtheffers zien er ook niet echt lekker uit meestalvooral niet die in het zwaargewicht.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze kunnen je wel makkelijk optillen en zo *wink wink*
....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
Maar bij de vrouwen heb je deze "dame"...
[ afbeelding ]
Dat zijn in Japan wel degelijk sexsymbolenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Zolang Sumo-worstelen geen Olympische sport is is een lekker lijf wel gegarandeerd
Maar dan roepen ze wel blijf van m'n stang af.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ze kunnen je wel makkelijk optillen en zo *wink wink*
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt wel een rare fetish. Je ziet een pissende gewichthefster en je denkt aan sex.quote:
Uh, dit topic gaat over seksfestijnen, jij post een plaatje van een dame die plast en dan heb IK de rare fetishquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt wel een rare fetish. Je ziet een pissende gewichthefster en je denkt aan sex.
Steroļden zijn dan ook niet voor te lachen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef Karina het volgende:
Worstelaars zijn ook niet allemaal zo lekker:
[ afbeelding ]
Bij de reuzenspeelgoedwinkelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
Even offtopic, waar is dit te koop?
[ afbeelding ]
Jumbo is wel groot..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Zo´n lijf vergt veel training...... en eten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat heb ik wel gezien bij "Spartacus"quote:Op maandag 23 juli 2012 17:19 schreef TLC het volgende:
Wel lekker trouwens die seksorgies, daar waren de Romeinse keizers vroeger ook niet vies van
Anders moet je Caligula op dvd kijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik wel gezien bij "Spartacus"
De film is ietsie pietsie veel andersquote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik zelfs destijds op tv gezien
Leuke onbedoelde woordspeling Superlmposed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:08 schreef SuperImposed het volgende:
tong, zit dit topic nou niet te verneuken!!!!!!!!
Oh my, dat kan toch echt niet meer gezond zijn. Topsport en dan ook nog eens obees zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal hetzelfde, maar het idee is wel hetzelfde:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Garden Gamesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Tel daarbij op de hormonen waar sporters wat meer van hebben, de wedstijdspanning, euforie of teleurstelling die stimulerend werkt, en gewoon het effect van zoveel jonge mensen die de hele dag maar bij elkaar zitten, en het is eerder opvallend dat ze nog zo serieus met sport bezig zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Als ik zo al die sporters voorbij zie komen op tv en op foto's dan begrijp ik helemaal waarom ze zo los gaan.. er zitten een paar lekkerdjes tussen
Musea bezoeken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Dan ga je in feite gewoon vakantie vieren en wat doe je op vakantie? Drinken, uitgaan, versieren...
quote:
Is toch niets nieuws? Zei Gert Jacobs ook de hele tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef Karina het volgende:
Behalve van sporten houden de olympiėrs ook van een flink potje seks
[..]
En zo zal dat dan ongeveer in Londen gaan:
Eerst even naar de bar:
Dan gezellig wandelen en een spelletje doen:
En daarna naar de kamer:
De bedjes zijn een beetje klein, maar als je op elkaar ligt maakt dat toch niet uit
Die riep zoveel, ik heb hem ook horen roepen dat hij op rustdagen de hele dag halfdood op zijn bed lag, naar het plafond te staren...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is toch niets nieuws? Zei Gert Jacobs ook de hele tijd
Idd riep ie best veel, hier bijvoorbeeld vanaf 7:54 http://www.dailymotion.co(...)atie_sport?start=594quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die riep zoveel, ik heb hem ook horen roepen dat hij op rustdagen de hele dag halfdood op zijn bed lag, naar het plafond te staren...
Zwemmers zeker?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Als ik zo al die sporters voorbij zie komen op tv en op foto's dan begrijp ik helemaal waarom ze zo los gaan.. er zitten een paar lekkerdjes tussen
Als Belgiė Dutroux stuurt, kunnen die ook redelijk scoren met de jonge atleten.quote:
Oh, nee, vrouwen gaan ook al met de zak over 't hoofd en gaan voor 't vaderland.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijk hoofd? Vind ik niet en het lichaam maakt sowieso heel veel goed
Wij kijken verder dan onze neus lang is, hij is ook nog eens heel sympathiek. Plus, wat ik zei, ik vind helemaal niet dat hij een lelijk hoofd heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, nee, vrouwen gaan ook al met de zak over 't hoofd en gaan voor 't vaderland.![]()
Mannen kijken ook verder dan hun "neus" lang is.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij kijken verder dan onze neus lang is, hij is ook nog eens heel sympathiek. Plus, wat ik zei, ik vind helemaal niet dat hij een lelijk hoofd heeft.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mannen kijken ook verder dan hun "neus" lang is.
Dan ben je de eerste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij word dit best wel overdreven vooral die Amerikaanse keeper neem ik niet serieus
Je snapt 'mquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die die amerikaan niet serieus neemt
Niet eens HLN als bronquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat de condooms van deze twee al op zijn
Vader onthult olympisch geheim zonen: 45 keer seks per dag
Zowel Jonathan als Kevin Borlée oogden gisteren bijzonder sterk in hun eerste 400 meter op de Olympische piste van Londen. De Belgische tweeling won overtuigend de series en Jonathan scherpte het Belgische record zelfs aan. Olympische stress? Daar lijken de Borlées geen last van te hebben. Papa Jacques onthult het geheime wapen.
'Dat is 45 keer per dag seks', lacht Jacques Borlée. Een uitspraak waar de coach van de spurters snel op terugkomt. 'Dat had ik beter niet kunnen zeggen zeker?'
Kevin en Jonathan Borlée lopen vanavond even voor 10 uur de halve finale. Bij kwalificatie komt de tweeling morgen in actie in de finale van de 400 meter.
Bron
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-per-dag-seks.dhtmlquote:
Ah dat is gewoon het Belgische ADquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-per-dag-seks.dhtml
Ik was al even bang dat HLN niet de bron zou zijn
Steeds na 3 stoten stoppen en even in een pan met eten roeren oid?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:11 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk is het een grap, 45x hoe wil je dat voor elkaar krijgen
Knoflooksaus .quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Steeds na 3 stoten stoppen en even in een pan met eten roeren oid?
Ongetwijfeld.quote:
Tuurlijk die hoeft toch niet meer te zwemmen, dan maar die condooms opmaken hequote:Op zondag 5 augustus 2012 16:32 schreef kilon het volgende:
Als ik die beelden in het HHH zie is Ranomi ook druk bezig deze dagen.
Wat gedacht van trampolinespringen. Kan toch niet zo moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:33 schreef Waaghals het volgende:
handboogschieten lijkt me een meer haalbare kaart
das alleen iets voor blanke Europeanen, de andere atleten hebben dat niet nodigquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:19 schreef GalgenRad het volgende:
ze krijgen niet voor niets gratis condooms
En haar broer maar springen in dat rare pak.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:32 schreef kilon het volgende:
Als ik die beelden in het HHH zie is Ranomi ook druk bezig deze dagen.
Toch net iets teveel, ze waren helemaal op die jongens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat de condooms van deze twee al op zijn
Vader onthult olympisch geheim zonen: 45 keer seks per dag
Zowel Jonathan als Kevin Borlée oogden gisteren bijzonder sterk in hun eerste 400 meter op de Olympische piste van Londen. De Belgische tweeling won overtuigend de series en Jonathan scherpte het Belgische record zelfs aan. Olympische stress? Daar lijken de Borlées geen last van te hebben. Papa Jacques onthult het geheime wapen.
'Dat is 45 keer per dag seks', lacht Jacques Borlée. Een uitspraak waar de coach van de spurters snel op terugkomt. 'Dat had ik beter niet kunnen zeggen zeker?'
Kevin en Jonathan Borlée lopen vanavond even voor 10 uur de halve finale. Bij kwalificatie komt de tweeling morgen in actie in de finale van de 400 meter.
Bron
Wat heeft die voorste een rare middelvinger.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:24 schreef TLC het volgende:
Bolt met 3 Zweedse handbalchicks in zijn slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je die gevonden dan ?:Pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Sopie Hosking (roeister) en op de foto rechts Ryan Lochte.
Maakt dat het minder erg of ergerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:42 schreef TheFastOne het volgende:
Dat meisje op Lochte's schoot is trouwens z'n zus
Heerlijk ranzig inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daily Mail heeft echt gewoon heel veel van die foto's
'Onze' Dion Dreesens danquote:
Ik ga vanavond nog even op zoekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
'Onze' Dion Dreesens danEcht zo'n fokker die dan keihard aan de drank gaat en dan crasht met een gewillige dronken meid
http://www.dailymail.co.u(...)ightclub-Mahiki.htmlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog even op zoekOf als je je geroepen voelt?
http://www.thesun.co.uk/s(...)ng-Prince-Harry.htmlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond haar vriendje niet zo leuk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ightclub-Mahiki.html
Hier staat alles wel.
Dit. Heb nog niks gezien of gehoord. Die solo moet weer wat de wereld inslingeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef sorcees het volgende:
Al die foto's samen maakt nog geen seksfeest (ook geen kleintje).
Pics or it did not happen!!!
Heel Twitter staat niet voor niets vol dat de het "the hottest team in the world" is.....quote:Op zondag 29 juli 2012 16:12 schreef Mierenneuker. het volgende:
De stemming bij de hockeydames zal wel top zijn na die overwinning, tijd voor een orgy.
Is dat niet haar vriendje dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond haar vriendje niet zo leuk.
Mij aan little Britain.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
Die foto deed me een beetje hier aan denken:
[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit, want Bolt gebruikt geen condooms, zo zegt hij zelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef BlaZ het volgende:
Zou Bolt ondertussen het hele dameshandbalteam van Zweden al geneukt hebben?
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bolt komt ook binnen 10 seconden klaar.En dan zijn de vrouwtjes opeens minder enthousiast.
The cheeky smile on the 20-year-old's face and his bleary eyes told of a good night, though he won't be so pleased with the stains from the drinks thrown over him.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ightclub-Mahiki.html
Hier staat alles wel.
het HHH is vast wel langer openquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten ze opschieten om 11 uur gaan die daar toch dicht?
Dat is idd een setje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:43 schreef Metaan het volgende:
Volgens de Televaag kunnen Maartje Paumen en Carlien Dirkse van den Heuvel dan een lesbisch showtje verzorgen.
Vrij algemeen bekend, staat oa ook een interview mee in Nusportquote:
En in de Televaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij algemeen bekend, staat oa ook een interview mee in Nusport
Niet alleen die van Zweden denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef BlaZ het volgende:
Zou Bolt ondertussen het hele dameshandbalteam van Zweden al geneukt hebben?
Hmmm, twijfelachtig, maar ik ga toch mijn broek uitdoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat zou er dan ongeveer zo uitzien![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat je op deze doelt, maar dat is Zweden:quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef Iwanius het volgende:
Er was toch een Twitter foto gemaakt van sommige Oranje hockeymeisjes in
het OS dorp die met Usain op de foto waren gegaan? Ik meen mij zoiets te
herinneren.
http://www.sportsgrid.com/nba/kobe-bryant-australian-swimmer/#0quote:Kobe Bryant’s Relationship With An Australian Swimmer Has The Olympic Village Gossiping
Kobe Bryant is still married. That may come as a surprise to you, since so much was made of the reported $75 million he might have lost had his divorce from wife Vanessa been finalized. But, quietly, the couple have been trying to reconcile, and Vanessa never signed the papers that would’ve made the divorce official. So although people heard that Kobe was losing half his money, and Drake’s “Bitch you wasn’t with me shootin’ in the gym” line was perhaps the most-repeated rap lyric of the year, they’re still together.
Which is why so much is being made about Kobe’s blossoming relationship with controversially hawt Australian swimmer Stephanie Rice. Rice, as you may recall, was involved in a stupid kerfuffle with the Aussie press for posting bikini photos of herself on Twitter, and for that reason, she’s become a bit of an internet star.
http://thecelebritycafe.c(...)appropriate-behaviorquote:Two Belgian Olympians are sent home for 'inappropriate behavior'
Cyclist Van Hoecke and swimmer Lecluyse are sent home for the London Olympic Village
Cyclist Gijs van Hoecke now joins swimmer Fanny Lecluyse back home in Belgium after partying too hard in the London Olympic Village.
Pictures of Van Hoecke being carried out of a nightclub surfaced in The Mirror. The Belgian Olympic Committee promptly released a statement claiming that they “deplore this incident, which fortunately did not affect life in the Olympic Village and athletes trying to rest ahead of their competition,” according to E! Online. Van Hoecke was sent home.
Earlier in the games, Belgium also sent home swimmer Fanny Lecluyse, on August 3, who swam against American, Rebecca Soni, in the 200-meter backstroke. After returning to the Village at 3:30 a.m., the Belgian Olympic Committee let her know of their disapproval and sent her home.
Lecluyse tells The Univers News that she was “disappointed by the lies” that are being printed about her that claimed she was intoxicated at the time.
Lecluyse explains that officials were angered because she walked home alone without regard to her safety, not because of intoxication as all the tabloids suggest.
Regardless of the reason, Belgium now has two Olympians who were sent home due to misconduct.
Jij bent ook veel met sex bezig ofniet dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Leuke column uit het Parool over het "neukgedrag" van de sporters:
Er moeten sporters zijn die het vier, vijf keer per dag doen
Wat doet Epke na de rekstok en Marianne na de wegwedstrijd?
Anders gezegd: hoe vaak neukt de olympiėr?
Dat kunnen we uitrekenen. Er worden namelijk gratis condooms uitgedeeld voor de deelnemers.
Welnu: er zijn 10.800 atleten, die tot gisteren de beschikking hadden over 150.000 condooms. Dat maakt bijna veertien condooms per deelnemer. Nu blijken er dat te weinig te zijn. Dus de firma Durex gaat bijstorten, onder het motto: ontvangen door op te vangen.
Als je dit allemaal leest, denk je toch: wie zouden de grootste neukers zijn?
Epke werd gisteren in de buitenlandse pers 'The olympic stud of the day' genoemd. Van hem geloof ik ook wel dat hij hem er met enkele vluchtelementen in weet te saltoėn, maar volgens mij is er niet één Chinese atleet die van de staat ook maar een halve seksuele gedachte mag denken, op straffe van een langdurig verblijf in een strafkamp.
Maar ... daardoor komt vanzelf weer een andere vraag boven. Als er vele atleten zijn die het niet mogen, dan moeten er meerdere atleten die het enkele keren per dag doen! Dus: wie en hoe kan dat?
Als ik naar het Dreamteam kijk van Amerika, geloof ik dat zij wel meerdere keren per dag zouden kunnen dunken. Maar goed, laat dat één procent zijn van het aantal deelnemers. Dan houden we nog een groot aantal procenten over van kwantitatieve grootneukers. Wie dat zijn, daar kom je natuurlijk niet achter, want men twittert wel veel, maar niet alles. Maar mijn jaloerse vraag is toch: hoe kan dit?
Ik bedoel: toen ik nog aan de Olympische Spelen meedeed, kon ik soms wel twee keer per dag met zo'n hockeymeisje, maar uit de kabbala van de condoomverstrekking blijkt dat er sporters moeten zijn die het vier, vijf keer per dag doen.
De enige verklaring die ik hiervoor kan geven - bijna wetenschappelijk verantwoord - is dat de extatische potentie en de haast obscene wellust alleen kan worden bereikt onder invloed van doping.
Zeg nu zelf!
Met andere woorden: wanneer men beweert dat de Spelen 'schoon' zijn, maar dat men nu naar de 200.000 condooms gaat, dan kan het niet anders of er waart ook doping rond.
Of is Viagra de olympische partydrug?
Epke is arts, die weet zulke dingen.
Bron
Ik heb dat stukje niet geschreven he? Dat was de kop boven de columnquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent ook veel met sex bezig ofniet dan.
Ja dat snap ik, maar omdat ik jouw het al die stukjes over het os dorp en sex zie postenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje niet geschreven he? Dat was de kop boven de column
Nou ja AL die stukjes, als ik iets tegenkom toevallig dan zet ik het in dit topicquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar omdat ik jouw het al die stukjes over het os dorp en sex zie posten
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
Lees ik nou: ''Seksfestijnen bij karina in de huiskamer''?
Zorg voor een stream zodat iedereen het kan zien en zorg ook voor Hans van Zetten als commentator.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil Epke ook best wel 5x op een dag doen
Dat moet haast wel jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En waarom trekken ze meteen de conclusie dat al die condooms ook meteen gebruikt zouden moeten zijn? Ik kan me best voorstellen dat je als arme Afrikaan denkt "Ha, gratis condooms, laat ik maar een voorraadje aanleggen voor later!"
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:32 schreef SuperImposed het volgende:
Smeets nog van bil gegaan daar in het olympische dorp
Zal ik je een geheimpje vertellen: ook oude mannen hebben nog seksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]Je moet er toch niet aan denken...
Ik weet het, ik ben ook oud (geen manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen: ook oude mannen hebben nog seks
ik weet niet hoor sinds ik oud ben doe ik er niet meer aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die Ria-gate was al teveel info.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]Je moet er toch niet aan denken...
Troost je: 95% van de FOK!kers doet "er" ook niet aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik weet niet hoor sinds ik oud ben doe ik er niet meer aan
misschien deze ook met de kogelstootster die betrapt is op doping, verder maakt ze weinig kansquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Womanising sprinters at strip clubs, kinky foursomes and female athletes begging for sex... Team GB member reveals the shocking sexploits that went on in the Olympic Village
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
Op de Daily Mail site staat vandaag nog een artikel.
[..]
quote:Indeed, at Usain Bolt's after-party, held at London club Movida, the Team GB athlete and his friends were propositioned by two very attractive medal-winning Team USA swimmers.
Even zoekenquote:'In the second week, it starts getting more exciting,' he reports. 'That is when a fellow Team GB athlete and I arranged to meet a couple of Ukrainian athletes from the track and field team who wanted to have a night out in London.
'I got us on the guest list at Mahiki, and the cocktails were flying. There was lots of dancing. I kissed one of the girls – a pretty blonde field athlete with big blue eyes.
Er waren geen Canadese single sculls roeiers aanwezigquote:'One of my friends was talking to a Canadian single skulls rower for hours. I told him she was just being polite, but he thought she was really into him. I went over to test my theory, inviting her back to ours for a drinking game.
Korreltje zou, roddelblad plus oude verhalen door elkaar gok ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even zoeken
Overigens vraag ik me af wat het waarheidsgehalte is:
[..]
Er waren geen Canadese single sculls roeiers aanwezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |