Zwemmers zeker?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Als ik zo al die sporters voorbij zie komen op tv en op foto's dan begrijp ik helemaal waarom ze zo los gaan.. er zitten een paar lekkerdjes tussen
Als België Dutroux stuurt, kunnen die ook redelijk scoren met de jonge atleten.quote:
Oh, nee, vrouwen gaan ook al met de zak over 't hoofd en gaan voor 't vaderland.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijk hoofd? Vind ik niet en het lichaam maakt sowieso heel veel goed
Wij kijken verder dan onze neus lang is, hij is ook nog eens heel sympathiek. Plus, wat ik zei, ik vind helemaal niet dat hij een lelijk hoofd heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, nee, vrouwen gaan ook al met de zak over 't hoofd en gaan voor 't vaderland.![]()
Mannen kijken ook verder dan hun "neus" lang is.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij kijken verder dan onze neus lang is, hij is ook nog eens heel sympathiek. Plus, wat ik zei, ik vind helemaal niet dat hij een lelijk hoofd heeft.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mannen kijken ook verder dan hun "neus" lang is.
Dan ben je de eerste.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij word dit best wel overdreven vooral die Amerikaanse keeper neem ik niet serieus
Je snapt 'mquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die die amerikaan niet serieus neemt
Niet eens HLN als bronquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:33 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat de condooms van deze twee al op zijn
Vader onthult olympisch geheim zonen: 45 keer seks per dag
Zowel Jonathan als Kevin Borlée oogden gisteren bijzonder sterk in hun eerste 400 meter op de Olympische piste van Londen. De Belgische tweeling won overtuigend de series en Jonathan scherpte het Belgische record zelfs aan. Olympische stress? Daar lijken de Borlées geen last van te hebben. Papa Jacques onthult het geheime wapen.
'Dat is 45 keer per dag seks', lacht Jacques Borlée. Een uitspraak waar de coach van de spurters snel op terugkomt. 'Dat had ik beter niet kunnen zeggen zeker?'
Kevin en Jonathan Borlée lopen vanavond even voor 10 uur de halve finale. Bij kwalificatie komt de tweeling morgen in actie in de finale van de 400 meter.
Bron
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-per-dag-seks.dhtmlquote:
Ah dat is gewoon het Belgische ADquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-per-dag-seks.dhtml
Ik was al even bang dat HLN niet de bron zou zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |