Oh my, dat kan toch echt niet meer gezond zijn. Topsport en dan ook nog eens obees zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Karina het volgende:
Maar bij de vrouwen heb je deze "dame"...
[ afbeelding ]
Niet helemaal hetzelfde, maar het idee is wel hetzelfde:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
Even offtopic, waar is dit te koop?
[ afbeelding ]
Garden Gamesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:56 schreef Specularium het volgende:
Even offtopic, waar is dit te koop?
[ afbeelding ]
Tel daarbij op de hormonen waar sporters wat meer van hebben, de wedstijdspanning, euforie of teleurstelling die stimulerend werkt, en gewoon het effect van zoveel jonge mensen die de hele dag maar bij elkaar zitten, en het is eerder opvallend dat ze nog zo serieus met sport bezig zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Als ik zo al die sporters voorbij zie komen op tv en op foto's dan begrijp ik helemaal waarom ze zo los gaan.. er zitten een paar lekkerdjes tussen
Musea bezoeken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
Dan ga je in feite gewoon vakantie vieren en wat doe je op vakantie? Drinken, uitgaan, versieren...
quote:
Is toch niets nieuws? Zei Gert Jacobs ook de hele tijdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:16 schreef Karina het volgende:
Behalve van sporten houden de olympiërs ook van een flink potje seks
[..]
En zo zal dat dan ongeveer in Londen gaan:
Eerst even naar de bar:
Dan gezellig wandelen en een spelletje doen:
En daarna naar de kamer:
De bedjes zijn een beetje klein, maar als je op elkaar ligt maakt dat toch niet uit
Die riep zoveel, ik heb hem ook horen roepen dat hij op rustdagen de hele dag halfdood op zijn bed lag, naar het plafond te staren...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is toch niets nieuws? Zei Gert Jacobs ook de hele tijd
Idd riep ie best veel, hier bijvoorbeeld vanaf 7:54 http://www.dailymotion.co(...)atie_sport?start=594quote:Op zondag 29 juli 2012 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die riep zoveel, ik heb hem ook horen roepen dat hij op rustdagen de hele dag halfdood op zijn bed lag, naar het plafond te staren...
Zwemmers zeker?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Als ik zo al die sporters voorbij zie komen op tv en op foto's dan begrijp ik helemaal waarom ze zo los gaan.. er zitten een paar lekkerdjes tussen
Als België Dutroux stuurt, kunnen die ook redelijk scoren met de jonge atleten.quote:
Oh, nee, vrouwen gaan ook al met de zak over 't hoofd en gaan voor 't vaderland.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lelijk hoofd? Vind ik niet en het lichaam maakt sowieso heel veel goed
Wij kijken verder dan onze neus lang is, hij is ook nog eens heel sympathiek. Plus, wat ik zei, ik vind helemaal niet dat hij een lelijk hoofd heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, nee, vrouwen gaan ook al met de zak over 't hoofd en gaan voor 't vaderland.![]()
Mannen kijken ook verder dan hun "neus" lang is.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij kijken verder dan onze neus lang is, hij is ook nog eens heel sympathiek. Plus, wat ik zei, ik vind helemaal niet dat hij een lelijk hoofd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |