quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
Lees ik nou: ''Seksfestijnen bij karina in de huiskamer''?
Zorg voor een stream zodat iedereen het kan zien en zorg ook voor Hans van Zetten als commentator.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil Epke ook best wel 5x op een dag doen
Dat moet haast wel jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En waarom trekken ze meteen de conclusie dat al die condooms ook meteen gebruikt zouden moeten zijn? Ik kan me best voorstellen dat je als arme Afrikaan denkt "Ha, gratis condooms, laat ik maar een voorraadje aanleggen voor later!"
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:32 schreef SuperImposed het volgende:
Smeets nog van bil gegaan daar in het olympische dorp
Zal ik je een geheimpje vertellen: ook oude mannen hebben nog seksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]Je moet er toch niet aan denken...
Ik weet het, ik ben ook oud (geen manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen: ook oude mannen hebben nog seks
ik weet niet hoor sinds ik oud ben doe ik er niet meer aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die Ria-gate was al teveel info.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]Je moet er toch niet aan denken...
Troost je: 95% van de FOK!kers doet "er" ook niet aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik weet niet hoor sinds ik oud ben doe ik er niet meer aan
misschien deze ook met de kogelstootster die betrapt is op doping, verder maakt ze weinig kansquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Womanising sprinters at strip clubs, kinky foursomes and female athletes begging for sex... Team GB member reveals the shocking sexploits that went on in the Olympic Village
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
Op de Daily Mail site staat vandaag nog een artikel.
[..]
quote:Indeed, at Usain Bolt's after-party, held at London club Movida, the Team GB athlete and his friends were propositioned by two very attractive medal-winning Team USA swimmers.
Even zoekenquote:'In the second week, it starts getting more exciting,' he reports. 'That is when a fellow Team GB athlete and I arranged to meet a couple of Ukrainian athletes from the track and field team who wanted to have a night out in London.
'I got us on the guest list at Mahiki, and the cocktails were flying. There was lots of dancing. I kissed one of the girls – a pretty blonde field athlete with big blue eyes.
Er waren geen Canadese single sculls roeiers aanwezigquote:'One of my friends was talking to a Canadian single skulls rower for hours. I told him she was just being polite, but he thought she was really into him. I went over to test my theory, inviting her back to ours for a drinking game.
Korreltje zou, roddelblad plus oude verhalen door elkaar gok ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even zoeken
Overigens vraag ik me af wat het waarheidsgehalte is:
[..]
Er waren geen Canadese single sculls roeiers aanwezig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |