abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114375147
en tot op heden nog steeds geen verdere informatie over de daders van Koen Everink.... :-(
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 19:41:24 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114378875
Smeulllll doet de doofpot
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 17:40:32 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_114469461
De rijksrecherche neemt het onderzoek
naar publicaties over een mishandeling
in de Amsterdam Arena over van de
politie in Amsterdam.De mishandeling op
30 juni gebeurde in een skybox waar
kickbokser Badr Hari ook was.Hij werd
in onder meer De Telegraaf beschuldigd
van de mishandeling van zakenman Koen
Everink,die onder meer zijn been brak.

Hari deed aangifte tegen de politie,
omdat hij denkt dat die informatie
heeft gelekt aan De Telegraaf.De krant
schreef onder meer dat kleding van Hari
voor onderzoek in beslag is genomen.

De recherche onderzoekt in opdracht van
het OM of er informatie is gelekt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 juli 2012 @ 23:15:07 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_114481587

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 20-07-2012 23:23:13 (Geen PB berichten) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:32:13 #106
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114482433
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef tong80 het volgende:

Wat stond hier?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:49:38 #107
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114483265
Doet er niet toe. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114556760
Gepubliceerd:
Laatste update: 23 juli 2012 07:24
23 juli 2012 07:27
Deel:
TW
FB

Tweede aangifte tegen Badr Hari
AMSTERDAM - Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend.

Foto: NU.nl/johnny rinsma
Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen. Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie.
Niet lekker
Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen.
Foto
De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.

Bron: nu.nl
  maandag 23 juli 2012 @ 08:51:33 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_114557292
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hem gaan verhoren. Er stapelen zich nu toch wel een aantal fikse beschuldigingen op...

Zijn de lovebirds al terug van vakantie eigenlijk?
pi_114557435
en de stilte duurt maar voort..
hoelang duurt die onzin-vakantie nu nog?!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_114557699
Ah goed zo, van der Berg heeft weer vertrouwen in justitie. Hoop dat er meer aangiftes komen. Denk niet meer dat Stellie bij Ranking verschijnt, of is dat al langgg geleden opgenomen?
pi_114557726

[ Bericht 100% gewijzigd door MightyMightyM op 23-07-2012 09:25:30 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 09:25:09 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114557740
Dat ze niet meer mee zou doen aan RTS, was al even bekend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114557758
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Dat ze niet meer mee zou doen aan RTS, was al even bekend.
Oh dacht dat ze na een tijdje weer Charlie zou vervangen.
  maandag 23 juli 2012 @ 09:30:28 #115
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114557826
Wat is RTS?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 09:32:01 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_114557842
Ik las het net. Dit is een rollercoaster.

pi_114558183
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat is RTS?
Ranking the Stars
  Moderator / Miss SHO maandag 23 juli 2012 @ 10:10:14 #118
22592 crew  Ole
pi_114558376
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 08:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hem gaan verhoren. Er stapelen zich nu toch wel een aantal fikse beschuldigingen op...

Zijn de lovebirds al terug van vakantie eigenlijk?
ze waren donderdag al gespot op Schiphol
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 23 juli 2012 @ 10:13:11 #119
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114558431
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:10 schreef Ole het volgende:
ze waren donderdag al gespot op Schiphol
Bron? De enige bron die ik daarover gelezen heb is deze:

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.

Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
:')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_114558442
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:33 schreef proud_mami het volgende:
Gepubliceerd:
Laatste update: 23 juli 2012 07:24
23 juli 2012 07:27
Deel:
TW
FB

Tweede aangifte tegen Badr Hari
AMSTERDAM - Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend.

Foto: NU.nl/johnny rinsma
Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen. Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie.
Niet lekker
Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen.
Foto
De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.

Bron: nu.nl
Als het allemaal waar is, dan is het heel erg, maar wel een beetje sneu om nu wél aangifte te doen omdat jantje, pietje en weet-ik-het-wie ook aangifte doen :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 10:44:00 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114558990
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als het allemaal waar is, dan is het heel erg, maar wel een beetje sneu om nu wél aangifte te doen omdat jantje, pietje en weet-ik-het-wie ook aangifte doen :')
Nee, ik begrijp hem wel. Ik zou ook mijn waffel houden als ik de halve onderwereld op me af heb.
Goed dat-ie nu wél durft.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_114559096
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, ik begrijp hem wel. Ik zou ook mijn waffel houden als ik de halve onderwereld op me af heb.
Goed dat-ie nu wél durft.
Die reden begrijp ik ook wel, maar ik vind het ergens een beetje suf. Als al je tanden eruit liggen doe je toch echt wel aangifte lijkt me. Het is notabene een bekend persoon. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon, er zijn mensen die in het algemeen aangifte doen al te spannend vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 23 juli 2012 @ 10:54:16 #123
163650 Greys
pi_114559234
Destijds deed ie geen aangifte - las ik al eerder (geen idee of het waar is uiteraard - omdat hij bang was dat ie zijn club dan kon sluiten omdat het 'groepje' van Hari dan zijn leven zuur zou maken. Dus deal was 'geen aangifte, maar uit de club wegblijven'.
Angst, geen vertrouwen in de politie, etc. Nu dat Hari toch al onder vuur ligt durft ie misschien wel inderdaad. Ergens is het suf, maar ergens ook wel heel begrijpelijk omdat hij - die clubeigenaar - zich nu wellicht gesterkt voelt door het feit dat er meerdere zaken tegen Badr lopen en hij dus beter in de gaten gehouden zal worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114559385
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Destijds deed ie geen aangifte - las ik al eerder (geen idee of het waar is uiteraard - omdat hij bang was dat ie zijn club dan kon sluiten omdat het 'groepje' van Hari dan zijn leven zuur zou maken. Dus deal was 'geen aangifte, maar uit de club wegblijven'.
Angst, geen vertrouwen in de politie, etc. Nu dat Hari toch al onder vuur ligt durft ie misschien wel inderdaad. Ergens is het suf, maar ergens ook wel heel begrijpelijk omdat hij - die clubeigenaar - zich nu wellicht gesterkt voelt door het feit dat er meerdere zaken tegen Badr lopen en hij dus beter in de gaten gehouden zal worden.
Ah, ja met die club in het achterhoofd snap ik het dan weer wel, daar had ik niet aan gedacht :)
pi_114561511
dr Hari Paulblank - Wikimedia / Creative Commons 2.0 by
Toegevoegd: maandag 23 jul 2012, 07:45
Update: maandag 23 jul 2012, 12:17

Badr Hari is nu officieel verdachte in twee mishandelingszaken. Dat heeft het Openbaar Ministerie laten weten.

Vandaag is bekend geworden dat een mede-eigenaar van een Amsterdamse club aangifte heeft gedaan tegen de vechtsporter. De ondernemer zou in zijn eigen zaak, Club Air, ernstig mishandeld zijn door Hari.

Het OM kan niet zeggen wat de reden is om Hari nu officieel als verdachte aan te wijzen. Volgens een woordvoerder is er nader bekeken wat er in de aangifte stond.

Hari's advocaat zegt in een reactie dat zijn cliënt alle medewerking verleent aan het onderzoek. Volgens de vechtsporter heeft het OM hem niet laten weten waar hij van wordt verdacht.
Voorwaarde

De clubeigenaar werd in elkaar geslagen, omdat hij te dicht in de buurt van Badr Hari zou hebben gestaan. Het slachtoffer leidde op dat moment een paar buitenlandse gasten rond.

Na de mishandeling spraken de clubeigenaar en Badr Hari af om geen aangifte te doen, op voorwaarde dat de vechtsporter nooit meer in de club zou komen.
Oorlogsslachtoffer

Nu Badr Hari onlangs tijdens een dancefeest in de Amsterdam Arena weer iemand zou hebben mishandeld, heeft het slachtoffer besloten om alsnog naar de politie te stappen.

Tijdens het dancefeest in de Arena zou de vechtsporter een andere bezoeker zo ernstig hebben toegetakeld, dat die blijvend letsel opliep.

De Amsterdamse clubeigenaar was ook op het feest en zag het slachtoffer liggen. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer", zegt hij in de Telegraaf. Daarom besloot hij om alsnog aangifte te doen van zijn eigen mishandeling

Bron: NOS
pi_114561515
quote:
Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.

Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.

Sensation

Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.

Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.

maandag 23 juli 2012 @ 14:34:07 #127
15080 static
pi_114565350
Zal ik het ook nog maar eens plaatsen, just incase?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 23 juli 2012 @ 14:36:40 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114565442
Zou je een Franse vertaling kunnen plaatsen, stet?
pi_114565867
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zo hilarisch.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:51:04 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114565905
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:50 schreef MightyMightyM het volgende:
Zo hilarisch.
ZouZou hilarisch nog altijd!
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 14:53:32 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_114565973
AMSTERDAM - „Ik kan nog steeds elk moment ontploffen”, zei Badr Hari vorig jaar tegen de makers van KRO's Profiel, die hem in Marokko opzochten. Hari, vermaard en gevreesd als K1-vechter in de zwaargewichtsklasse, overpeinsde daar een aantal maanden zijn zonden, nadat hij in mei 2010 in een gevecht in de Amsterdam ArenA hevig in de fout ging.

Badr Hari (archiefbeeld) droomt van een loopbaan als profbokser in Amerika.
Hari, die sinds een eerder, vergelijkbaar incident niet meer voor Nederland vecht maar voor zijn tweede vaderland Marokko, trapte tegenstander Hesdy Gerges tegen het hoofd terwijl deze al op de grond lag. Het publiek ontstak in woede en floot Hari minutenlang uit.

Badr Hari (27 jaar oud, 1.97 m) zegt niet te weten waarom hij zulke blunders begaat, waarom hij in de ring veel verder gaat dan is toegestaan. Maar ook daarbuiten lijkt Hari moeite te hebben zichzelf onder controle te houden. „Ik heb een heel groot talent”, zei hij in Profiel, „en dat is alles stukmaken in mijn leven dat me lief is.” En: „Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer.” Dan is hij een storm „van windkracht 10”. „Een orkaan”, aldus Hari. „Een ramp.”

In november 2005 schoot Hari „een kennis” te hulp, die een conflict had met over geluidsoverlast klagende buren. Daarbij vielen een paar rake klappen. Hij werd ervoor veroordeeld. In 2010 was er opnieuw een incident. Ditmaal draaide het om de mishandeling van een portier van een horecagelegenheid bij het Amsterdamse Leidseplein. Deze zaak loopt nog; Hari heeft tot dusver betrokkenheid ontkend. Sinds maandag is hij verdachte in twee ernstige mishandelingszaken, die zich voordeden in het uitgaansleven. Hari, die zichzelf als „heel emotioneel” beschouwt, in Profiel: „Er zit gewoon een bepaalde agressie in mijn lijf, waar ik totaal niet van weet wat ik er mee aanmoet, of waar het vandaan komt.”

In zijn bezinningsperiode in Marokko groeide bij Hari het besef dat hij door zijn onsportieve uitbarstingen in de ring zijn fans maar ook de vechtsport in het algemeen tekort heeft gedaan. Hij voelt ook dat de storm nog steeds in hem huist, maar hoopt dat hij deze kan beheersen, zei hij in Profiel.

Badr Hari groeide op in de Indische Buurt in Amsterdam-Oost. Hij heeft de vechtsport sinds zijn vroege jeugd beoefend. Hij maakte zijn vwo niet af om te kunnen vechten. Sinds enige tijd heeft Hari een relatie met Estelle Cruijff, de ex-vrouw van oud-voetballer Ruud Gullit. Cruijff was met Hari op dansfestijn Sensation in de Amsterdam ArenA toen het jongste, ernstige geweldsincident plaatsvond waarbij de kickbokser mogelijk betrokken is.

Moderator / Miss SHO maandag 23 juli 2012 @ 14:59:14 #132
22592 crew  Ole
pi_114566152
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Voor in het NWS topic dan he w/
  maandag 23 juli 2012 @ 15:00:14 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114566172
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:59 schreef Ole het volgende:

Verhip! Dan was ze helemaal verdwaald.
  maandag 23 juli 2012 @ 15:05:30 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114566308
We hebben trouwens een andere primeur van Zaza Zebra over het hoofd gezien:
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En dat terwijl Badr zelf in de Privé heeft gezegd dat hij tot zijn wedstrijd in september niets heeft :(

Maar indien toch, dan weten ze hem iig te vinden, de wedstrijden zwaargewicht en superzwaargewicht zijn vanaf 1 augustus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 juli 2012 @ 15:09:07 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114566381
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:59 schreef Ole het volgende:

[..]

Kijk maar uit, voor je het weet word je terug achter je aanrecht naar SHO geschopt....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114567516
quote:
:
TWFB.Ruud en Estelle Gullit treffen elkaar in rechtbank
AMSTERDAM - Ruud en Estelle Gullit stonden maandagmiddag tegenover elkaar voor de rechter.

Foto: ANP De twee ontmoetten elkaar om 14.00 uur in de rechtbank in Amsterdam om een voorlopige voorziening te treffen.

Dat bevestigt een woordvoerder van de rechtbank, die verder geen uitspraken doet over de inhoud omdat het een familiezaak betreft.

Vorige maand werd bekend dat Ruud en Estelle Gullit na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk zetten. Ze hebben twee kinderen, dochter Joelle en zoon Maxim.

Vooral vanwege hen besloten Ruud en Estelle weer 'on speaking terms' te komen, liet de ex-voetballer weten. Estelle heeft nieuwe liefde gevonden bij kickbokser Badr Hari.
  Admin maandag 23 juli 2012 @ 15:50:40 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114567573
Verleden week donderdagavond, Radio1 werd geopperd dat ie in Marokko is ondergedoken.

Maar zou Estelle in de tussentijd niet met haar kinderen gesproken hebben?
Ik bedoel, dat weet Ruud dan toch wel iets?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_114568700
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijk maar uit, voor je het weet word je terug achter je aanrecht naar SHO geschopt....
Ja die opmerking _O- :')
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 17:23:42 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114570497
Stel is dus wel terug in Nederland? :?
  maandag 23 juli 2012 @ 17:27:16 #140
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114570619
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
Dan moet ze vanavond in Boulevard :P
  Moderator / Miss SHO maandag 23 juli 2012 @ 17:29:02 #141
22592 crew  Ole
pi_114570678
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die discussies daar ook! :D
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 17:48:33 #142
43556 miss_dynastie
pi_114571313
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Daar heb je toch advocaten voor :?

Maar goed, de gate goes on :9
  maandag 23 juli 2012 @ 19:30:48 #143
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114574506
Net bij Boulevard, er is een tweede aangifte tegen Badr gedaan.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 23 juli 2012 @ 19:48:02 #144
16715 Mylene
*schatje*
pi_114575151
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ruud en Estelle Gullit treffen elkaar in rechtbank

quote:
Badr Hari denkt dat de liefde overwint
AMSTERDAM - Badr Hari is ervan overtuigd dat zijn persoonlijke besognes geen enkele invloed hebben op de liefde tussen hem en Estelle Gullit.

Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de kickbokser is ingediend. Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling.

"Dit overwinnen we ook wel", zei hij maandagavond in RTL Boulevard. "Liefde overwint alles, dus dit komt ook weer goed. Dit heeft niets met onze liefde te maken, dat staat hier los van."

Vorige maand werd bekend dat Estelle na twaalf jaar huwelijk heeft gebroken met Ruud en nieuwe liefde heeft gevonden bij Badr Hari.

De kickbokser wordt verdacht van een mishandeling tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Daarnaast zou hij vorig jaar een eigenaar van de Amsterdamse club Air in elkaar hebben geslagen.
bron
  maandag 23 juli 2012 @ 19:50:42 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114575259
Ik ben benieuwd of Estelle het honderd procent met haar lover eens is.
  Admin maandag 23 juli 2012 @ 20:11:46 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114576212
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd of Estelle het honderd procent met haar lover eens is.
Die is nog te stom om te poepen, zeiden ze bij ons altijd :7
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 23 juli 2012 @ 20:12:30 #147
15080 static
pi_114576247
Er is één voordeel voor hem, als hij in de bak komt en laat zijn zeepje vallen, geen hond die in de buurt durft te komen.
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 20:50:47 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_114578086
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die is nog te stom om te poepen, zeiden ze bij ons altijd :7
Wij zeggen 'ze kan haar eigen kont nog niet afvegen.'

Over poep gesproken, ik ben als culinair-journalist wezen wokken.

pi_114579747
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef yvonne het volgende:
Verleden week donderdagavond, Radio1 werd geopperd dat ie in Marokko is ondergedoken.

Maar zou Estelle in de tussentijd niet met haar kinderen gesproken hebben?
Ik bedoel, dat weet Ruud dan toch wel iets?
dat van onderduiken zal toch vast niet...?
Zaak moet nog eerst voorkomen, kan altijd nog onderduiken dan toch als ie dat zou willen. En hij lijkt me teveel Europeaan en Nederlander om onder te gaan duiken in de bergen in Marokko ;-)
  maandag 23 juli 2012 @ 22:17:58 #150
15080 static
pi_114582186
quote:
Remy Bonjasky emotioneel door berichtgeving Badr.

Remy Bonjasky is flink geschrokken van de twee aangiftes tegen Badr Hari.

Remy vertelt aan RTL Boulevard: "Zo erg dat je er bijna emotioneel van wordt en dat je er tranen van in je ogen krijgt."

Hij baalt ervan dat de vechtsport door Badrs vermeende mishandelingen in een kwaad daglicht wordt gesteld. "Je bent bezig deze sport tot een bepaalde hoogte te brengen. Maar het wordt eigenlijk gewoon weer de grond ingetrapt. De rotte appels verpesten het voor de rest. Daarom vind ik het jammer dat er weer een aanklacht is ingediend."
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 22:33:16 #151
184769 crew  Deisyy
pi_114583122
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef static het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Huilie!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 22:34:30 #152
43556 miss_dynastie
pi_114583204
Als ik Bonjasky was zou ik het gevoel hebben dat ik eindelijk mijn wraak kreeg, maar oke O-)
pi_114583343
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Uiteraard. Plus hij is nu veel bekender en dankzij Estelle kan hij niet meer semi-anoniem de boel bedreigen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:39:52 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114583558
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Huilie!
Mwah, daar wil ik wel een tijdje Remy mee zijn hoor :9~
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 22:57:11 #155
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_114584556
quote:

[..]

[ afbeelding ]
WTF is dit voor een verhaal dan? :')

Hij ging op je hoofd staan gek. Emotioneel worden? Ik word nog emotioneler als ik heb zitten letterpoepen en moet doortrekken :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 23 juli 2012 @ 23:05:47 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114585097
Ik denk dat hij vooral emotioneel is dat de sport (wederom) in een slecht daglicht staat, niet dat die arme Badr het daardoor zo zwaar heeft.
In feite zegt hij gewoon dat Badr zo'n rotte appel is die het voor iedereen verpest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 23:08:19 #157
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_114585273
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij vooral emotioneel is dat de sport (wederom) in een slecht daglicht staat, niet dat die arme Badr het daardoor zo zwaar heeft.
In feite zegt hij gewoon dat Badr zo'n rotte appel is die het voor iedereen verpest.
Ja, maar als dat zo is, bedenk dan eens waar precies het fout kan gaan voor Remy.. Alsof hij er ook maar iets last van heeft of gaat krijgen. De sport ook niet, hou toch op..

In het voetbal gebeuren wekelijks debiele zaken, nog steeds sport nummero uno.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 23 juli 2012 @ 23:11:10 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114585441
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, maar als dat zo is, bedenk dan eens waar precies het fout kan gaan voor Remy.. Alsof hij er ook maar iets last van heeft of gaat krijgen. De sport ook niet, hou toch op..

In het voetbal gebeuren wekelijks debiele zaken, nog steeds sport nummero uno.
Ja, maar bij voetbal zijn het voornamelijk de fans die te ver gaan, hier betreft het een sporter die zijn sport dus ook buiten de arena ring beoefent, en dan toevallige aanwezigen als tegenstander gebruikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 23:15:04 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_114585635
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heeft deze meneer zijn tepel nou laten verwerken in een tatoeage?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 juli 2012 @ 00:19:05 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_114588300
Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend. De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.

Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend. Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.

dinsdag 24 juli 2012 @ 00:28:49 #161
15080 static
pi_114588679
Bron?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:34:55 #162
6941 APK
Factual, I think.
pi_114588881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef static het volgende:
Bron?
Post van Mylene 19:48u en nu ook teletekst waarschijnlijk :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_114595553
In de Metro van vandaag staat iets meer over de aanleiding van de mishandeling in Air. Van den Berg stond te dichtbij, Badr zei er wat van waarop de clubeigenaar antwoordde dat hij de baas was en dus zelf mag bepalen waar hij stond.

Tja, dan zou ik er ook op rammen.

quote:
"Het is heel naar wat er gebeurt. Er gebeurt veel in ons leven, maar dit overwinnen we ook wel. Liefde overwint alles", vertelt Badr maandagavond in RTL Boulevard.
Typisch voor dit soort lui, het overkomt hen en dat is naar voor ze.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:42:55 #164
15080 static
pi_114595965
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:23 schreef MightyMightyM het volgende:

Nou ja zeg. _O-
pi_114596781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:23 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Metro van vandaag staat iets meer over de aanleiding van de mishandeling in Air. Van den Berg stond te dichtbij, Badr zei er wat van waarop de clubeigenaar antwoordde dat hij de baas was en dus zelf mag bepalen waar hij stond.

[..]

Typisch voor dit soort lui, het overkomt hen en dat is naar voor ze.
stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:23:27 #166
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114596896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rachilda het volgende:

[..]

stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?
Die kwam in de zone van Badr.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114597021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Nee, in het belang van het onderzoek wordt er niets over gezegd en Badr noemt het een justitiele kwestie en zwijgt ook.

O wacht, hier is t:

quote:
Badr Hari verder in het nauw: nu ook officieel verdachte
Badr Hari zit in het nauw. De omstreden kickbokser loopt nog vrij rond, maar is inmiddels aangemerkt als “mogelijke verdachte” in twee zaken van openlijke geweldpleging. Dat zegt woordvoerder Ruth Gorissen van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam. “Er zijn twee aangiftes tegen de heer Badr. H. bij ons binnengekomen. Eentje heeft betrekking op Sensation White van kortgeleden. De andere aangifte heeft betrekking op de Amsterdamse club Air”, vertelt Gorissen. “In het belang van het onderzoek” wil zij niet meer informatie geven. Ook wil het OM niet zeggen of er meer verdachten zijn in deze twee zaken.

Hari, die de aantijgingen tot nu toe heeft ontkend, kwam onlangs in het nieuws vanwege zijn relatie met Estelle Cruijff, de voormalige liefde van Ruud Gullit. Eerder deze maand vond in de skybox van de Amsterdam Arena, waar Hari en Cruijff aanwezig waren, een vechtpartij plaats. Daar werd miljonair en zakenman Koen Everink in elkaar geslagen. Hij zegt dat de kickbokser een van de mannen was die hem onder meer een gebroken been en hoofdletsel hebben bezorgd en heeft hiervan aangifte gedaan. In deze zaak moet niet alleen Hari zich binnenkort melden op het politiebureau; ook Estelle Cruijff moet zich meden, zij het als getuige.

Het aftuigen van Everink was indirect aanleiding voor de tweede aangifte tegen de veelvuldig kickbokskampioen. Eigenaar Jeroen van den Berg van Club Air zag bij Sensation het letsel van Everink en besloot daarop alsnog naar de politie te stappen omdat hij vorig jaar door Hari in zijn eigen club in elkaar zou zijn geslagen. De Van den Berg zou “in de zone” van de kickbokser hebben gestaan. Toen hij daarop vertelde dat hij de eigenaar van de club was en dus zelf kon bepalen waar hij liep, kreeg hij een dusdanig harde klap dat diverse tanden braken.

De twee kwamen daarna overeen dat Van den Berg geen aangifte zou doen als Hari niet meer in de club zou komen. “Maar het zat me al een jaar niet lekker dat hij daar zo gemakkelijk mee wegkwam”, vertelt hij in de krant. “Na de mishandeling van Koen Everink heb ik alsnog besloten aangifte te doen.”

Eerder schreef Metro al dat Hari’s vriendschappelijke omgang met zware jongens zijn kwalijke reputatie weinig goed doen. Zo stonden in 2009 na een belangrijke wedstrijd prominente Hells Angels in zijn kleedkamer om hem te feliciteren. Bij een groot toernooi in Tokio droeg Badr bij zijn binnenkomst een T-shirt met opschrift ‘Gwenette for Ever’, een verwijzing naar drugshandelaar Gwenette Martha.

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 24-07-2012 10:55:57 ]
pi_114600499
Badr Hari. © Brunopress
Kickbokser Badr Hari (27), verdacht van betrokkenheid bij ten minste twee mishandelingen, is met justitie in gesprek over de voorwaarden waaronder hij een verklaring komt afleggen.

Volgens ingewijden is Hari beducht door een arrestatieteam te worden
ingerekend en wil hij afspraken maken over een rustige gang naar een politiebureau.

Justitie noch Hari's advocaat Marnix van der Werf wil mededelingen doen over het stadium waarin de besprekingen verkeren en wanneer zijn arrestatie is te verwachten.

Van der Werf: 'Het zou onhandig zijn hierover mededelingen te doen.'

Lees vandaag meer in Het Parool.

Vind de titel nogal suggestief, hij wil vrijwillig een verklaring afgeven, is wat anders dan jezelf aangeven imo.
pi_114600560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef proud_mami het volgende:
Badr Hari. © Brunopress

Volgens ingewijden is Hari beducht door een arrestatieteam te worden
ingerekend en wil hij afspraken maken over een rustige gang naar een politiebureau.

Vind de titel nogal suggestief, hij wil vrijwillig een verklaring afgeven, is wat anders dan jezelf aangeven imo.
suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:43:10 #170
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114600721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef WRH het volgende:

[..]

suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.
Gezien zijn historie en hetgeen waar hij van verdacht wordt denk ik niet dat ze even een autootje met 2 agentjes langs sturen om hem op te halen... Dus óf hij komt zelf netjes, of met een beetje overmacht van de politie lijkt me ;)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_114601440
dat bedoel ik inderdaad precies:
dat geroep over dat hij er helemaal niets van wist en het hem allemaal maar overkomt etc..
tja, dit soort angst is dan misschien wel legitiem maar dan ook volledig aan hemzelf te danken.
'bekend staan' doe je m.i. in maar weinig gevallen echt geheel zonder een minimale kern van waarheid.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 juli 2012 @ 13:23:50 #172
22592 crew  Ole
pi_114602037
quote:
a 23 jul 2012, 18:48
Badr Hari: 'Liefde overwint alles'

van onze redactie
AMSTERDAM - Badr Hari denkt niet dat de twee aangiftes tegen hem zijn relatie met Estelle kapot zullen maken.

"Het is heel naar wat er gebeurt. Er gebeurt veel in ons leven, maar dit overwinnen we ook wel. Liefde overwint alles", vertelt Badr maandagavond in RTL Boulevard.
Over de twee beschuldigingen van mishandeling wil de de kickbokser niets kwijt. "Het is een juridische kwestie. Als ik wat te melden heb, dan doe ik dat dan."
Zijn woordvoerder Yves Gijrath vertelde in het nieuwe zomerprogramma Half Acht Live van Merel Westrik dat Badr "zwaar geëmotioneerd" is. "Hij ligt driedubbel onder de meetlat." Op de vraag of Gijrath in zijn onschuld gelooft, zegt hij: "Dat is niet aan mij. Ik voel sympathie voor hem en vind het erg dat hij al door de media is veroordeeld."
pi_114602523
wat ik eigenlijk ook best apart vind is dat Estelle blijkbaar al wel klaar is met de vakantie en daarom naar de rechtbank kon voor Ruud, maar dat Badr dus gewoon nog steeds in het buitenland is en nu aan het onderhandelen hoe en op welke condities hij naar Nederland komt om een verklaring af te leggen. (altans, zo lees ik het laatste bericht op Telegraaf, hij is nog steeds elders)

dat is toch ook raar? dan ben je samen op je ultiemen romantische vakantie, gaat de ene helft los van de andere helft even op het vliegtuig en kun je daarna nog steeds niet gezellig de vakantiefoto's kijken want hij blijft daar gewoon nog even een tijdje, tot hij vind dat iedereen zich voldoende schikt om hem hiernaartoe te laten vliegen. apart.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 14:43:40 #174
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114605783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef WRH het volgende:

[..]

Dit, en ik zou graag mijn onschuld willen bewijzen en niet gaan bakkeleien over voorwaarden. Kom op zeg, de hoogmoed.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:26:59 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114605888
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef WRH het volgende:
wat ik eigenlijk ook best apart vind is dat Estelle blijkbaar al wel klaar is met de vakantie en daarom naar de rechtbank kon voor Ruud, maar dat Badr dus gewoon nog steeds in het buitenland is en nu aan het onderhandelen hoe en op welke condities hij naar Nederland komt om een verklaring af te leggen. (altans, zo lees ik het laatste bericht op Telegraaf, hij is nog steeds elders)

dat is toch ook raar? dan ben je samen op je ultiemen romantische vakantie, gaat de ene helft los van de andere helft even op het vliegtuig en kun je daarna nog steeds niet gezellig de vakantiefoto's kijken want hij blijft daar gewoon nog even een tijdje, tot hij vind dat iedereen zich voldoende schikt om hem hiernaartoe te laten vliegen. apart.
Ik kan me zo voorstellen dat een onderbreking van de vakantie voor Estelle vrij lucratief is in dit geval, het was immers een centenkwestie die geregeld moest worden ;)
Daarbij zal er ook gewoon gemoederd moeten worden, het kan best dat Estelle met de kids terug zou gaan naar de vakantielocatie.
Hoewel ik dat in een situatie als deze toch zou proberen tegen te houden als ik de andere ouder was ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114606038
hah, misschien betaald de overheid wel de terugvlucht van Badr in het kader van deze onderhandelingen voor het afleggen van een verklaring, zit hij gewoon nog een weekje extra gratis vakantie te vieren op kosten van de aanklager / overheid :)
moet toch niet gekker worden.

of zou het stiekem dan al een charme offensief zijn (in dit geval weinig charme / charmant) van Estelle die al subtiel aangeeft dat hun wegen zich gaan scheiden?
apart terugkomen van vakantie?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:59:00 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114606905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:32 schreef WRH het volgende:
hah, misschien betaald de overheid wel de terugvlucht van Badr in het kader van deze onderhandelingen voor het afleggen van een verklaring, zit hij gewoon nog een weekje extra gratis vakantie te vieren op kosten van de aanklager / overheid :)
moet toch niet gekker worden.

of zou het stiekem dan al een charme offensief zijn (in dit geval weinig charme / charmant) van Estelle die al subtiel aangeeft dat hun wegen zich gaan scheiden?
apart terugkomen van vakantie?
Nouja, zij MOEST wel terug vanwege de rechtzaak, misschien was ze anders ook wel gebleven.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_114607163
nah, het is veel leuker om aan te nemen dat hij langer is gebleven ipv zij korter :9
pi_114609223
http://nos.nl/audio/39846(...)den-aangehouden.html

Het is schijnbaar niet zo van: en nú kom je terug!
pi_114609282
ik lees nergens dat badr nog in het buitenland zit. Hij kan toch ook vanuit nl onderhandelen over zijn overgave?
pi_114609479

[ Bericht 100% gewijzigd door eskil op 24-07-2012 17:34:37 ]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 24 juli 2012 @ 17:46:42 #183
22592 crew  Ole
pi_114609834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 17:24 schreef utrecht1970 het volgende:
ik lees nergens dat badr nog in het buitenland zit. Hij kan toch ook vanuit nl onderhandelen over zijn overgave?
Denk dat hij op Schiphol al opgepakt wordt.
pi_114610331
Het afgelopen uur was Bram Moszkowicz op de radio bij Ruud de Wild, daar hadden ze het uiteraard ook over deze zaak.
Over het vrijwillig zichzelf aangeven zei hij dat hij dit ook wel een strategisch goede zet kan zijn. Hangende het onderzoek is het dan een voordeel dat hij zich vrijwillig aangemeld heeft zodat hij eventueel op vrije voeten kan blijven en niet in voorlopige hechtenis hoeft , want "als het gevaar op vluchten onstaat waarom zij hij zich dan vrijwillig melden"

In die strekking iig.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_114610522
http://nos.nl/audio/19452(...)voor-de-rechter.html Van nws.

Waarom risico nemen als hij al eerder maanden voortvluchtig is geweest. Denk eigenlijk ook wel dat hij meteen op Schiphol in het kraagje wordt gegrepen. Als hij terug komt...
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:53:43 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114611888
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:08:07 #187
15080 static
pi_114612379
Als we alle dubbele berichten weghalen houden we geen topic meer over.
pi_114612658
bij rtlboulevard zag ik net een voorstukje dat Badr zegt dat de "afspraak voor een verhoor er staat"
na de reclame meer
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:41:07 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114613451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef static het volgende:
Als we alle dubbele berichten weghalen houden we geen topic meer over.
Excuus, ik had niet gezien dat het al gepost was, dacht dat het vrij nieuw was. Kan gebeuren, er zijn zoveel linkjes naar ................... Geplaatst omdat de vorige (van eskil) niet meer te zien was, en dacht dat het wellicht hierom zou kunnen gaan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:41:35 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114613467
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:16 schreef Rachilda het volgende:
bij rtlboulevard zag ik net een voorstukje dat Badr zegt dat de "afspraak voor een verhoor er staat"
na de reclame meer
Ik begin bijna medelijden met hem te krijgen.
pi_114632923
van www.telegraaf.nl wo 25 jul 2012, 05:30 :

Badr Hari ontboden door recherche door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling
Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden.

Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.
Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord.
Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 09:40:27 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114634292
Badr mag ons straks wel dankbaar zijn: Mede door alle negatieve aandacht, ook hier op FOK!, krijgt hij zeker strafvermindering. :Y
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:01:59 #193
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_114634764
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 08:14 schreef Rachilda het volgende:
van www.telegraaf.nl wo 25 jul 2012, 05:30 :

Badr Hari ontboden door recherche door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling
Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden.

Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.
Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord.
Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.
allemaal van die helden
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:06:14 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114634875
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:01 schreef Marrije het volgende:

allemaal van die helden
Ik kan me verdomd goed voorstellen dat ze uit angst niks durfden te zeggen en nu, door de kracht der aantallen, wel.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:07:30 #195
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_114634905
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan me verdomd goed voorstellen dat ze uit angst niks durfden te zeggen en nu, door de kracht der aantallen, wel.
zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijken
pi_114634933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijken
Dank dat eerder Badr op z'n tellen kan passen. Eindelijk!
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:09:00 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114634941
quote:

Hoe meer verschillende aanklachten, hoe groter de kans op een langdurig verblijf in de lik.
Ik denk dat dit vooral een kwestie is van 'een schaap over de dam', en dan durft de rest te volgen.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 10:12:15 #198
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114635025
quote:

[..]

Nu al, hij heeft genoeg foute vriendjes en broertjes.
  woensdag 25 juli 2012 @ 10:12:33 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_114635033
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe meer verschillende aanklachten, hoe groter de kans op een langdurig verblijf in de lik.
Ik denk dat dit vooral een kwestie is van 'een schaap over de dam', en dan durft de rest te volgen.
eerst maar zien wat er te bewijzen valt, wat dat betreft hebben ze denk ik het meest aan het meest recente euvel.
Dus leuk dat de rest nu durft, maar ik vraag me af of het wat oplevert.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 juli 2012 @ 11:37:40 #200
163650 Greys
pi_114637380
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

eerst maar zien wat er te bewijzen valt, wat dat betreft hebben ze denk ik het meest aan het meest recente euvel.
Dus leuk dat de rest nu durft, maar ik vraag me af of het wat oplevert.
In elk geval vast niet minder dan wanneer ze allemaal angstvallig hun mond houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:48:58 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_114637740
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Greys het volgende:

[..]

In elk geval vast niet minder dan wanneer ze allemaal angstvallig hun mond houden.
nee maar eerst uit angst je mond houden, dan wel je mond open trekken omdat je het zoveelste schaap bent, maar eea staat niet meer op beeld etc etc, dus als het niet te bewijzen valt weet degene waar je zo bang voor bent wel dat aangifte hebt gedaan maar gaat ie toch vrijuit. Dan schiet je er dus bij in.
pi_114638349
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 10:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

allemaal van die helden
Hoor haar. Maar doe maar stoer tegen een K1 zwaargewicht kampioen kickboxer die al meerderen het ziekenhuis ingetrimd heeft en er mee wegkomt. Logisch dat men nu wel durft nu er groot aandacht aan gegeven wordt en er meerderen het doen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')