Oh dacht dat ze na een tijdje weer Charlie zou vervangen.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Dat ze niet meer mee zou doen aan RTS, was al even bekend.
ze waren donderdag al gespot op Schipholquote:Op maandag 23 juli 2012 08:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hem gaan verhoren. Er stapelen zich nu toch wel een aantal fikse beschuldigingen op...
Zijn de lovebirds al terug van vakantie eigenlijk?
Bron? De enige bron die ik daarover gelezen heb is deze:quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
Als het allemaal waar is, dan is het heel erg, maar wel een beetje sneu om nu wél aangifte te doen omdat jantje, pietje en weet-ik-het-wie ook aangifte doenquote:Op maandag 23 juli 2012 07:33 schreef proud_mami het volgende:
Gepubliceerd:
Laatste update: 23 juli 2012 07:24
23 juli 2012 07:27
Deel:
TW
FB
Tweede aangifte tegen Badr Hari
AMSTERDAM - Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend.
Foto: NU.nl/johnny rinsma
Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen. Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie.
Niet lekker
Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen.
Foto
De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Bron: nu.nl
Nee, ik begrijp hem wel. Ik zou ook mijn waffel houden als ik de halve onderwereld op me af heb.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als het allemaal waar is, dan is het heel erg, maar wel een beetje sneu om nu wél aangifte te doen omdat jantje, pietje en weet-ik-het-wie ook aangifte doen
Die reden begrijp ik ook wel, maar ik vind het ergens een beetje suf. Als al je tanden eruit liggen doe je toch echt wel aangifte lijkt me. Het is notabene een bekend persoon. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon, er zijn mensen die in het algemeen aangifte doen al te spannend vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp hem wel. Ik zou ook mijn waffel houden als ik de halve onderwereld op me af heb.
Goed dat-ie nu wél durft.
Ah, ja met die club in het achterhoofd snap ik het dan weer wel, daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Destijds deed ie geen aangifte - las ik al eerder (geen idee of het waar is uiteraard - omdat hij bang was dat ie zijn club dan kon sluiten omdat het 'groepje' van Hari dan zijn leven zuur zou maken. Dus deal was 'geen aangifte, maar uit de club wegblijven'.
Angst, geen vertrouwen in de politie, etc. Nu dat Hari toch al onder vuur ligt durft ie misschien wel inderdaad. Ergens is het suf, maar ergens ook wel heel begrijpelijk omdat hij - die clubeigenaar - zich nu wellicht gesterkt voelt door het feit dat er meerdere zaken tegen Badr lopen en hij dus beter in de gaten gehouden zal worden.
quote:Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Sensation
Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
Zo hilarisch.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zou je een Franse vertaling kunnen plaatsen, stet?
ZouZou hilarisch nog altijd!quote:
Voor in het NWS topic dan hequote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zou je een Franse vertaling kunnen plaatsen, stet?
Verhip! Dan was ze helemaal verdwaald.quote:
En dat terwijl Badr zelf in de Privé heeft gezegd dat hij tot zijn wedstrijd in september niets heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
quote::
TWFB.Ruud en Estelle Gullit treffen elkaar in rechtbank
AMSTERDAM - Ruud en Estelle Gullit stonden maandagmiddag tegenover elkaar voor de rechter.
Foto: ANP De twee ontmoetten elkaar om 14.00 uur in de rechtbank in Amsterdam om een voorlopige voorziening te treffen.
Dat bevestigt een woordvoerder van de rechtbank, die verder geen uitspraken doet over de inhoud omdat het een familiezaak betreft.
Vorige maand werd bekend dat Ruud en Estelle Gullit na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk zetten. Ze hebben twee kinderen, dochter Joelle en zoon Maxim.
Vooral vanwege hen besloten Ruud en Estelle weer 'on speaking terms' te komen, liet de ex-voetballer weten. Estelle heeft nieuwe liefde gevonden bij kickbokser Badr Hari.
Ja die opmerkingquote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet word je terug achter je aanrecht naar SHO geschopt....
Die discussies daar ook!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet word je terug achter je aanrecht naar SHO geschopt....
Ruud en Estelle Gullit treffen elkaar in rechtbankquote:
bronquote:Badr Hari denkt dat de liefde overwint
AMSTERDAM - Badr Hari is ervan overtuigd dat zijn persoonlijke besognes geen enkele invloed hebben op de liefde tussen hem en Estelle Gullit.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de kickbokser is ingediend. Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling.
"Dit overwinnen we ook wel", zei hij maandagavond in RTL Boulevard. "Liefde overwint alles, dus dit komt ook weer goed. Dit heeft niets met onze liefde te maken, dat staat hier los van."
Vorige maand werd bekend dat Estelle na twaalf jaar huwelijk heeft gebroken met Ruud en nieuwe liefde heeft gevonden bij Badr Hari.
De kickbokser wordt verdacht van een mishandeling tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Daarnaast zou hij vorig jaar een eigenaar van de Amsterdamse club Air in elkaar hebben geslagen.
Die is nog te stom om te poepen, zeiden ze bij ons altijdquote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd of Estelle het honderd procent met haar lover eens is.
Wij zeggen 'ze kan haar eigen kont nog niet afvegen.'quote:Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is nog te stom om te poepen, zeiden ze bij ons altijd
dat van onderduiken zal toch vast niet...?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef yvonne het volgende:
Verleden week donderdagavond, Radio1 werd geopperd dat ie in Marokko is ondergedoken.
Maar zou Estelle in de tussentijd niet met haar kinderen gesproken hebben?
Ik bedoel, dat weet Ruud dan toch wel iets?
quote:Remy Bonjasky emotioneel door berichtgeving Badr.
Remy Bonjasky is flink geschrokken van de twee aangiftes tegen Badr Hari.
Remy vertelt aan RTL Boulevard: "Zo erg dat je er bijna emotioneel van wordt en dat je er tranen van in je ogen krijgt."
Hij baalt ervan dat de vechtsport door Badrs vermeende mishandelingen in een kwaad daglicht wordt gesteld. "Je bent bezig deze sport tot een bepaalde hoogte te brengen. Maar het wordt eigenlijk gewoon weer de grond ingetrapt. De rotte appels verpesten het voor de rest. Daarom vind ik het jammer dat er weer een aanklacht is ingediend."
Uiteraard. Plus hij is nu veel bekender en dankzij Estelle kan hij niet meer semi-anoniem de boel bedreigen.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Destijds deed ie geen aangifte - las ik al eerder (geen idee of het waar is uiteraard - omdat hij bang was dat ie zijn club dan kon sluiten omdat het 'groepje' van Hari dan zijn leven zuur zou maken. Dus deal was 'geen aangifte, maar uit de club wegblijven'.
Angst, geen vertrouwen in de politie, etc. Nu dat Hari toch al onder vuur ligt durft ie misschien wel inderdaad. Ergens is het suf, maar ergens ook wel heel begrijpelijk omdat hij - die clubeigenaar - zich nu wellicht gesterkt voelt door het feit dat er meerdere zaken tegen Badr lopen en hij dus beter in de gaten gehouden zal worden.
WTF is dit voor een verhaal dan?quote:
Ja, maar als dat zo is, bedenk dan eens waar precies het fout kan gaan voor Remy.. Alsof hij er ook maar iets last van heeft of gaat krijgen. De sport ook niet, hou toch op..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij vooral emotioneel is dat de sport (wederom) in een slecht daglicht staat, niet dat die arme Badr het daardoor zo zwaar heeft.
In feite zegt hij gewoon dat Badr zo'n rotte appel is die het voor iedereen verpest.
Ja, maar bij voetbal zijn het voornamelijk de fans die te ver gaan, hier betreft het een sporter die zijn sport dus ook buiten de arena ring beoefent, en dan toevallige aanwezigen als tegenstander gebruikt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar als dat zo is, bedenk dan eens waar precies het fout kan gaan voor Remy.. Alsof hij er ook maar iets last van heeft of gaat krijgen. De sport ook niet, hou toch op..
In het voetbal gebeuren wekelijks debiele zaken, nog steeds sport nummero uno.
Post van Mylene 19:48u en nu ook teletekst waarschijnlijkquote:
Typisch voor dit soort lui, het overkomt hen en dat is naar voor ze.quote:"Het is heel naar wat er gebeurt. Er gebeurt veel in ons leven, maar dit overwinnen we ook wel. Liefde overwint alles", vertelt Badr maandagavond in RTL Boulevard.
Nou ja zeg.quote:
stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:23 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Metro van vandaag staat iets meer over de aanleiding van de mishandeling in Air. Van den Berg stond te dichtbij, Badr zei er wat van waarop de clubeigenaar antwoordde dat hij de baas was en dus zelf mag bepalen waar hij stond.
Tja, dan zou ik er ook op rammen.
[..]
Typisch voor dit soort lui, het overkomt hen en dat is naar voor ze.
Die kwam in de zone van Badr.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?
Nee, in het belang van het onderzoek wordt er niets over gezegd en Badr noemt het een justitiele kwestie en zwijgt ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?
quote:Badr Hari verder in het nauw: nu ook officieel verdachte
Badr Hari zit in het nauw. De omstreden kickbokser loopt nog vrij rond, maar is inmiddels aangemerkt als “mogelijke verdachte” in twee zaken van openlijke geweldpleging. Dat zegt woordvoerder Ruth Gorissen van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam. “Er zijn twee aangiftes tegen de heer Badr. H. bij ons binnengekomen. Eentje heeft betrekking op Sensation White van kortgeleden. De andere aangifte heeft betrekking op de Amsterdamse club Air”, vertelt Gorissen. “In het belang van het onderzoek” wil zij niet meer informatie geven. Ook wil het OM niet zeggen of er meer verdachten zijn in deze twee zaken.
Hari, die de aantijgingen tot nu toe heeft ontkend, kwam onlangs in het nieuws vanwege zijn relatie met Estelle Cruijff, de voormalige liefde van Ruud Gullit. Eerder deze maand vond in de skybox van de Amsterdam Arena, waar Hari en Cruijff aanwezig waren, een vechtpartij plaats. Daar werd miljonair en zakenman Koen Everink in elkaar geslagen. Hij zegt dat de kickbokser een van de mannen was die hem onder meer een gebroken been en hoofdletsel hebben bezorgd en heeft hiervan aangifte gedaan. In deze zaak moet niet alleen Hari zich binnenkort melden op het politiebureau; ook Estelle Cruijff moet zich meden, zij het als getuige.
Het aftuigen van Everink was indirect aanleiding voor de tweede aangifte tegen de veelvuldig kickbokskampioen. Eigenaar Jeroen van den Berg van Club Air zag bij Sensation het letsel van Everink en besloot daarop alsnog naar de politie te stappen omdat hij vorig jaar door Hari in zijn eigen club in elkaar zou zijn geslagen. De Van den Berg zou “in de zone” van de kickbokser hebben gestaan. Toen hij daarop vertelde dat hij de eigenaar van de club was en dus zelf kon bepalen waar hij liep, kreeg hij een dusdanig harde klap dat diverse tanden braken.
De twee kwamen daarna overeen dat Van den Berg geen aangifte zou doen als Hari niet meer in de club zou komen. “Maar het zat me al een jaar niet lekker dat hij daar zo gemakkelijk mee wegkwam”, vertelt hij in de krant. “Na de mishandeling van Koen Everink heb ik alsnog besloten aangifte te doen.”
Eerder schreef Metro al dat Hari’s vriendschappelijke omgang met zware jongens zijn kwalijke reputatie weinig goed doen. Zo stonden in 2009 na een belangrijke wedstrijd prominente Hells Angels in zijn kleedkamer om hem te feliciteren. Bij een groot toernooi in Tokio droeg Badr bij zijn binnenkomst een T-shirt met opschrift ‘Gwenette for Ever’, een verwijzing naar drugshandelaar Gwenette Martha.
suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef proud_mami het volgende:
Badr Hari. © Brunopress
Volgens ingewijden is Hari beducht door een arrestatieteam te worden
ingerekend en wil hij afspraken maken over een rustige gang naar een politiebureau.
Vind de titel nogal suggestief, hij wil vrijwillig een verklaring afgeven, is wat anders dan jezelf aangeven imo.
Gezien zijn historie en hetgeen waar hij van verdacht wordt denk ik niet dat ze even een autootje met 2 agentjes langs sturen om hem op te halen... Dus óf hij komt zelf netjes, of met een beetje overmacht van de politie lijkt mequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef WRH het volgende:
[..]
suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.
quote:a 23 jul 2012, 18:48
Badr Hari: 'Liefde overwint alles'
van onze redactie
AMSTERDAM - Badr Hari denkt niet dat de twee aangiftes tegen hem zijn relatie met Estelle kapot zullen maken.
"Het is heel naar wat er gebeurt. Er gebeurt veel in ons leven, maar dit overwinnen we ook wel. Liefde overwint alles", vertelt Badr maandagavond in RTL Boulevard.
Over de twee beschuldigingen van mishandeling wil de de kickbokser niets kwijt. "Het is een juridische kwestie. Als ik wat te melden heb, dan doe ik dat dan."
Zijn woordvoerder Yves Gijrath vertelde in het nieuwe zomerprogramma Half Acht Live van Merel Westrik dat Badr "zwaar geëmotioneerd" is. "Hij ligt driedubbel onder de meetlat." Op de vraag of Gijrath in zijn onschuld gelooft, zegt hij: "Dat is niet aan mij. Ik voel sympathie voor hem en vind het erg dat hij al door de media is veroordeeld."
Dit, en ik zou graag mijn onschuld willen bewijzen en niet gaan bakkeleien over voorwaarden. Kom op zeg, de hoogmoed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef WRH het volgende:
[..]
suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.
Ik kan me zo voorstellen dat een onderbreking van de vakantie voor Estelle vrij lucratief is in dit geval, het was immers een centenkwestie die geregeld moest wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef WRH het volgende:
wat ik eigenlijk ook best apart vind is dat Estelle blijkbaar al wel klaar is met de vakantie en daarom naar de rechtbank kon voor Ruud, maar dat Badr dus gewoon nog steeds in het buitenland is en nu aan het onderhandelen hoe en op welke condities hij naar Nederland komt om een verklaring af te leggen. (altans, zo lees ik het laatste bericht op Telegraaf, hij is nog steeds elders)
dat is toch ook raar? dan ben je samen op je ultiemen romantische vakantie, gaat de ene helft los van de andere helft even op het vliegtuig en kun je daarna nog steeds niet gezellig de vakantiefoto's kijken want hij blijft daar gewoon nog even een tijdje, tot hij vind dat iedereen zich voldoende schikt om hem hiernaartoe te laten vliegen. apart.
Nouja, zij MOEST wel terug vanwege de rechtzaak, misschien was ze anders ook wel gebleven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:32 schreef WRH het volgende:
hah, misschien betaald de overheid wel de terugvlucht van Badr in het kader van deze onderhandelingen voor het afleggen van een verklaring, zit hij gewoon nog een weekje extra gratis vakantie te vieren op kosten van de aanklager / overheid
moet toch niet gekker worden.
of zou het stiekem dan al een charme offensief zijn (in dit geval weinig charme / charmant) van Estelle die al subtiel aangeeft dat hun wegen zich gaan scheiden?
apart terugkomen van vakantie?
Denk dat hij op Schiphol al opgepakt wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:24 schreef utrecht1970 het volgende:
ik lees nergens dat badr nog in het buitenland zit. Hij kan toch ook vanuit nl onderhandelen over zijn overgave?
Excuus, ik had niet gezien dat het al gepost was, dacht dat het vrij nieuw was. Kan gebeuren, er zijn zoveel linkjes naar ................... Geplaatst omdat de vorige (van eskil) niet meer te zien was, en dacht dat het wellicht hierom zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef static het volgende:
Als we alle dubbele berichten weghalen houden we geen topic meer over.
Ik begin bijna medelijden met hem te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:16 schreef Rachilda het volgende:
bij rtlboulevard zag ik net een voorstukje dat Badr zegt dat de "afspraak voor een verhoor er staat"
na de reclame meer
allemaal van die heldenquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:14 schreef Rachilda het volgende:
van www.telegraaf.nl wo 25 jul 2012, 05:30 :
Badr Hari ontboden door recherche door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling
Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden.
Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.
Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord.
Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.
Ik kan me verdomd goed voorstellen dat ze uit angst niks durfden te zeggen en nu, door de kracht der aantallen, wel.quote:
zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me verdomd goed voorstellen dat ze uit angst niks durfden te zeggen en nu, door de kracht der aantallen, wel.
Dank dat eerder Badr op z'n tellen kan passen. Eindelijk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijken
Hoe meer verschillende aanklachten, hoe groter de kans op een langdurig verblijf in de lik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Marrije het volgende:
zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijken
Nu al, hij heeft genoeg foute vriendjes en broertjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
eerst maar zien wat er te bewijzen valt, wat dat betreft hebben ze denk ik het meest aan het meest recente euvel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe meer verschillende aanklachten, hoe groter de kans op een langdurig verblijf in de lik.
Ik denk dat dit vooral een kwestie is van 'een schaap over de dam', en dan durft de rest te volgen.
In elk geval vast niet minder dan wanneer ze allemaal angstvallig hun mond houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
eerst maar zien wat er te bewijzen valt, wat dat betreft hebben ze denk ik het meest aan het meest recente euvel.
Dus leuk dat de rest nu durft, maar ik vraag me af of het wat oplevert.
nee maar eerst uit angst je mond houden, dan wel je mond open trekken omdat je het zoveelste schaap bent, maar eea staat niet meer op beeld etc etc, dus als het niet te bewijzen valt weet degene waar je zo bang voor bent wel dat aangifte hebt gedaan maar gaat ie toch vrijuit. Dan schiet je er dus bij in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
In elk geval vast niet minder dan wanneer ze allemaal angstvallig hun mond houden.
Hoor haar. Maar doe maar stoer tegen een K1 zwaargewicht kampioen kickboxer die al meerderen het ziekenhuis ingetrimd heeft en er mee wegkomt. Logisch dat men nu wel durft nu er groot aandacht aan gegeven wordt en er meerderen het doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |