hondjesquote:
Oh dacht dat ze na een tijdje weer Charlie zou vervangen.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:25 schreef Copycat het volgende:
Dat ze niet meer mee zou doen aan RTS, was al even bekend.
ze waren donderdag al gespot op Schipholquote:Op maandag 23 juli 2012 08:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hem gaan verhoren. Er stapelen zich nu toch wel een aantal fikse beschuldigingen op...
Zijn de lovebirds al terug van vakantie eigenlijk?
Bron? De enige bron die ik daarover gelezen heb is deze:quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
Als het allemaal waar is, dan is het heel erg, maar wel een beetje sneu om nu wél aangifte te doen omdat jantje, pietje en weet-ik-het-wie ook aangifte doenquote:Op maandag 23 juli 2012 07:33 schreef proud_mami het volgende:
Gepubliceerd:
Laatste update: 23 juli 2012 07:24
23 juli 2012 07:27
Deel:
TW
FB
Tweede aangifte tegen Badr Hari
AMSTERDAM - Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend.
Foto: NU.nl/johnny rinsma
Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen. Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie.
Niet lekker
Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen.
Foto
De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Bron: nu.nl
Nee, ik begrijp hem wel. Ik zou ook mijn waffel houden als ik de halve onderwereld op me af heb.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Als het allemaal waar is, dan is het heel erg, maar wel een beetje sneu om nu wél aangifte te doen omdat jantje, pietje en weet-ik-het-wie ook aangifte doen
Die reden begrijp ik ook wel, maar ik vind het ergens een beetje suf. Als al je tanden eruit liggen doe je toch echt wel aangifte lijkt me. Het is notabene een bekend persoon. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon, er zijn mensen die in het algemeen aangifte doen al te spannend vinden.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp hem wel. Ik zou ook mijn waffel houden als ik de halve onderwereld op me af heb.
Goed dat-ie nu wél durft.
Ah, ja met die club in het achterhoofd snap ik het dan weer wel, daar had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Destijds deed ie geen aangifte - las ik al eerder (geen idee of het waar is uiteraard - omdat hij bang was dat ie zijn club dan kon sluiten omdat het 'groepje' van Hari dan zijn leven zuur zou maken. Dus deal was 'geen aangifte, maar uit de club wegblijven'.
Angst, geen vertrouwen in de politie, etc. Nu dat Hari toch al onder vuur ligt durft ie misschien wel inderdaad. Ergens is het suf, maar ergens ook wel heel begrijpelijk omdat hij - die clubeigenaar - zich nu wellicht gesterkt voelt door het feit dat er meerdere zaken tegen Badr lopen en hij dus beter in de gaten gehouden zal worden.
quote:Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Sensation
Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
Zo hilarisch.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zou je een Franse vertaling kunnen plaatsen, stet?
ZouZou hilarisch nog altijd!quote:
Voor in het NWS topic dan hequote:Op maandag 23 juli 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Zou je een Franse vertaling kunnen plaatsen, stet?
Verhip! Dan was ze helemaal verdwaald.quote:
En dat terwijl Badr zelf in de Privé heeft gezegd dat hij tot zijn wedstrijd in september niets heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
quote::
TWFB.Ruud en Estelle Gullit treffen elkaar in rechtbank
AMSTERDAM - Ruud en Estelle Gullit stonden maandagmiddag tegenover elkaar voor de rechter.
Foto: ANP De twee ontmoetten elkaar om 14.00 uur in de rechtbank in Amsterdam om een voorlopige voorziening te treffen.
Dat bevestigt een woordvoerder van de rechtbank, die verder geen uitspraken doet over de inhoud omdat het een familiezaak betreft.
Vorige maand werd bekend dat Ruud en Estelle Gullit na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk zetten. Ze hebben twee kinderen, dochter Joelle en zoon Maxim.
Vooral vanwege hen besloten Ruud en Estelle weer 'on speaking terms' te komen, liet de ex-voetballer weten. Estelle heeft nieuwe liefde gevonden bij kickbokser Badr Hari.
Ja die opmerkingquote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet word je terug achter je aanrecht naar SHO geschopt....
Die discussies daar ook!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet word je terug achter je aanrecht naar SHO geschopt....
Ruud en Estelle Gullit treffen elkaar in rechtbankquote:
bronquote:Badr Hari denkt dat de liefde overwint
AMSTERDAM - Badr Hari is ervan overtuigd dat zijn persoonlijke besognes geen enkele invloed hebben op de liefde tussen hem en Estelle Gullit.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de kickbokser is ingediend. Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling.
"Dit overwinnen we ook wel", zei hij maandagavond in RTL Boulevard. "Liefde overwint alles, dus dit komt ook weer goed. Dit heeft niets met onze liefde te maken, dat staat hier los van."
Vorige maand werd bekend dat Estelle na twaalf jaar huwelijk heeft gebroken met Ruud en nieuwe liefde heeft gevonden bij Badr Hari.
De kickbokser wordt verdacht van een mishandeling tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Daarnaast zou hij vorig jaar een eigenaar van de Amsterdamse club Air in elkaar hebben geslagen.
Die is nog te stom om te poepen, zeiden ze bij ons altijdquote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd of Estelle het honderd procent met haar lover eens is.
Wij zeggen 'ze kan haar eigen kont nog niet afvegen.'quote:Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is nog te stom om te poepen, zeiden ze bij ons altijd
dat van onderduiken zal toch vast niet...?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef yvonne het volgende:
Verleden week donderdagavond, Radio1 werd geopperd dat ie in Marokko is ondergedoken.
Maar zou Estelle in de tussentijd niet met haar kinderen gesproken hebben?
Ik bedoel, dat weet Ruud dan toch wel iets?
quote:Remy Bonjasky emotioneel door berichtgeving Badr.
Remy Bonjasky is flink geschrokken van de twee aangiftes tegen Badr Hari.
Remy vertelt aan RTL Boulevard: "Zo erg dat je er bijna emotioneel van wordt en dat je er tranen van in je ogen krijgt."
Hij baalt ervan dat de vechtsport door Badrs vermeende mishandelingen in een kwaad daglicht wordt gesteld. "Je bent bezig deze sport tot een bepaalde hoogte te brengen. Maar het wordt eigenlijk gewoon weer de grond ingetrapt. De rotte appels verpesten het voor de rest. Daarom vind ik het jammer dat er weer een aanklacht is ingediend."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |