Ik kan me zo voorstellen dat een onderbreking van de vakantie voor Estelle vrij lucratief is in dit geval, het was immers een centenkwestie die geregeld moest wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:38 schreef WRH het volgende:
wat ik eigenlijk ook best apart vind is dat Estelle blijkbaar al wel klaar is met de vakantie en daarom naar de rechtbank kon voor Ruud, maar dat Badr dus gewoon nog steeds in het buitenland is en nu aan het onderhandelen hoe en op welke condities hij naar Nederland komt om een verklaring af te leggen. (altans, zo lees ik het laatste bericht op Telegraaf, hij is nog steeds elders)
dat is toch ook raar? dan ben je samen op je ultiemen romantische vakantie, gaat de ene helft los van de andere helft even op het vliegtuig en kun je daarna nog steeds niet gezellig de vakantiefoto's kijken want hij blijft daar gewoon nog even een tijdje, tot hij vind dat iedereen zich voldoende schikt om hem hiernaartoe te laten vliegen. apart.
Nouja, zij MOEST wel terug vanwege de rechtzaak, misschien was ze anders ook wel gebleven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:32 schreef WRH het volgende:
hah, misschien betaald de overheid wel de terugvlucht van Badr in het kader van deze onderhandelingen voor het afleggen van een verklaring, zit hij gewoon nog een weekje extra gratis vakantie te vieren op kosten van de aanklager / overheid
moet toch niet gekker worden.
of zou het stiekem dan al een charme offensief zijn (in dit geval weinig charme / charmant) van Estelle die al subtiel aangeeft dat hun wegen zich gaan scheiden?
apart terugkomen van vakantie?
Denk dat hij op Schiphol al opgepakt wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:24 schreef utrecht1970 het volgende:
ik lees nergens dat badr nog in het buitenland zit. Hij kan toch ook vanuit nl onderhandelen over zijn overgave?
Excuus, ik had niet gezien dat het al gepost was, dacht dat het vrij nieuw was. Kan gebeuren, er zijn zoveel linkjes naar ................... Geplaatst omdat de vorige (van eskil) niet meer te zien was, en dacht dat het wellicht hierom zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef static het volgende:
Als we alle dubbele berichten weghalen houden we geen topic meer over.
Ik begin bijna medelijden met hem te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:16 schreef Rachilda het volgende:
bij rtlboulevard zag ik net een voorstukje dat Badr zegt dat de "afspraak voor een verhoor er staat"
na de reclame meer
allemaal van die heldenquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:14 schreef Rachilda het volgende:
van www.telegraaf.nl wo 25 jul 2012, 05:30 :
Badr Hari ontboden door recherche door John van den Heuvel
AMSTERDAM - Badr Hari moet de Amsterdamse recherche tekst en uitleg verschaffen over minstens twee gevallen van zware mishandeling
Afhankelijk van het verloop van het verhoor beslist de recherche of Badr Hari wordt gearresteerd. De vechtsporter moet zich al op korte termijn, mogelijk al vandaag, bij de politie melden.
Als hij niet vrijwillig verschijnt, wordt hij direct aangehouden. De politie weet waar hij momenteel verblijft.
Justitie en Badr Hari ontkennen dat is onderhandeld over voorwaarden waaronder hij wordt verhoord.
Formeel wordt Badr Hari verdacht van twee mishandelingen, maar de politie is in gesprek met nog meer personen die zeggen door hem te zijn mishandeld.
Ik kan me verdomd goed voorstellen dat ze uit angst niks durfden te zeggen en nu, door de kracht der aantallen, wel.quote:
zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me verdomd goed voorstellen dat ze uit angst niks durfden te zeggen en nu, door de kracht der aantallen, wel.
Dank dat eerder Badr op z'n tellen kan passen. Eindelijk!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijken
Hoe meer verschillende aanklachten, hoe groter de kans op een langdurig verblijf in de lik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Marrije het volgende:
zodra badr weer vrij is (aangenomen dat ie vast komt te zitten) kunnen ze weer over hun schouder kijken
Nu al, hij heeft genoeg foute vriendjes en broertjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
eerst maar zien wat er te bewijzen valt, wat dat betreft hebben ze denk ik het meest aan het meest recente euvel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe meer verschillende aanklachten, hoe groter de kans op een langdurig verblijf in de lik.
Ik denk dat dit vooral een kwestie is van 'een schaap over de dam', en dan durft de rest te volgen.
In elk geval vast niet minder dan wanneer ze allemaal angstvallig hun mond houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
eerst maar zien wat er te bewijzen valt, wat dat betreft hebben ze denk ik het meest aan het meest recente euvel.
Dus leuk dat de rest nu durft, maar ik vraag me af of het wat oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |