Uiteraard. Plus hij is nu veel bekender en dankzij Estelle kan hij niet meer semi-anoniem de boel bedreigen.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:54 schreef Greys het volgende:
Destijds deed ie geen aangifte - las ik al eerder (geen idee of het waar is uiteraard - omdat hij bang was dat ie zijn club dan kon sluiten omdat het 'groepje' van Hari dan zijn leven zuur zou maken. Dus deal was 'geen aangifte, maar uit de club wegblijven'.
Angst, geen vertrouwen in de politie, etc. Nu dat Hari toch al onder vuur ligt durft ie misschien wel inderdaad. Ergens is het suf, maar ergens ook wel heel begrijpelijk omdat hij - die clubeigenaar - zich nu wellicht gesterkt voelt door het feit dat er meerdere zaken tegen Badr lopen en hij dus beter in de gaten gehouden zal worden.
WTF is dit voor een verhaal dan?quote:
Ja, maar als dat zo is, bedenk dan eens waar precies het fout kan gaan voor Remy.. Alsof hij er ook maar iets last van heeft of gaat krijgen. De sport ook niet, hou toch op..quote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat hij vooral emotioneel is dat de sport (wederom) in een slecht daglicht staat, niet dat die arme Badr het daardoor zo zwaar heeft.
In feite zegt hij gewoon dat Badr zo'n rotte appel is die het voor iedereen verpest.
Ja, maar bij voetbal zijn het voornamelijk de fans die te ver gaan, hier betreft het een sporter die zijn sport dus ook buiten de arena ring beoefent, en dan toevallige aanwezigen als tegenstander gebruikt.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar als dat zo is, bedenk dan eens waar precies het fout kan gaan voor Remy.. Alsof hij er ook maar iets last van heeft of gaat krijgen. De sport ook niet, hou toch op..
In het voetbal gebeuren wekelijks debiele zaken, nog steeds sport nummero uno.
Post van Mylene 19:48u en nu ook teletekst waarschijnlijkquote:
Typisch voor dit soort lui, het overkomt hen en dat is naar voor ze.quote:"Het is heel naar wat er gebeurt. Er gebeurt veel in ons leven, maar dit overwinnen we ook wel. Liefde overwint alles", vertelt Badr maandagavond in RTL Boulevard.
Nou ja zeg.quote:
stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:23 schreef MightyMightyM het volgende:
In de Metro van vandaag staat iets meer over de aanleiding van de mishandeling in Air. Van den Berg stond te dichtbij, Badr zei er wat van waarop de clubeigenaar antwoordde dat hij de baas was en dus zelf mag bepalen waar hij stond.
Tja, dan zou ik er ook op rammen.
[..]
Typisch voor dit soort lui, het overkomt hen en dat is naar voor ze.
Die kwam in de zone van Badr.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?
Nee, in het belang van het onderzoek wordt er niets over gezegd en Badr noemt het een justitiele kwestie en zwijgt ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rachilda het volgende:
[..]
stond er ook iets genoemd over de "aanleiding" van het vechten in Sensation, of info wat Badr precies heeft gedaan volgens Everink?
quote:Badr Hari verder in het nauw: nu ook officieel verdachte
Badr Hari zit in het nauw. De omstreden kickbokser loopt nog vrij rond, maar is inmiddels aangemerkt als “mogelijke verdachte” in twee zaken van openlijke geweldpleging. Dat zegt woordvoerder Ruth Gorissen van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam. “Er zijn twee aangiftes tegen de heer Badr. H. bij ons binnengekomen. Eentje heeft betrekking op Sensation White van kortgeleden. De andere aangifte heeft betrekking op de Amsterdamse club Air”, vertelt Gorissen. “In het belang van het onderzoek” wil zij niet meer informatie geven. Ook wil het OM niet zeggen of er meer verdachten zijn in deze twee zaken.
Hari, die de aantijgingen tot nu toe heeft ontkend, kwam onlangs in het nieuws vanwege zijn relatie met Estelle Cruijff, de voormalige liefde van Ruud Gullit. Eerder deze maand vond in de skybox van de Amsterdam Arena, waar Hari en Cruijff aanwezig waren, een vechtpartij plaats. Daar werd miljonair en zakenman Koen Everink in elkaar geslagen. Hij zegt dat de kickbokser een van de mannen was die hem onder meer een gebroken been en hoofdletsel hebben bezorgd en heeft hiervan aangifte gedaan. In deze zaak moet niet alleen Hari zich binnenkort melden op het politiebureau; ook Estelle Cruijff moet zich meden, zij het als getuige.
Het aftuigen van Everink was indirect aanleiding voor de tweede aangifte tegen de veelvuldig kickbokskampioen. Eigenaar Jeroen van den Berg van Club Air zag bij Sensation het letsel van Everink en besloot daarop alsnog naar de politie te stappen omdat hij vorig jaar door Hari in zijn eigen club in elkaar zou zijn geslagen. De Van den Berg zou “in de zone” van de kickbokser hebben gestaan. Toen hij daarop vertelde dat hij de eigenaar van de club was en dus zelf kon bepalen waar hij liep, kreeg hij een dusdanig harde klap dat diverse tanden braken.
De twee kwamen daarna overeen dat Van den Berg geen aangifte zou doen als Hari niet meer in de club zou komen. “Maar het zat me al een jaar niet lekker dat hij daar zo gemakkelijk mee wegkwam”, vertelt hij in de krant. “Na de mishandeling van Koen Everink heb ik alsnog besloten aangifte te doen.”
Eerder schreef Metro al dat Hari’s vriendschappelijke omgang met zware jongens zijn kwalijke reputatie weinig goed doen. Zo stonden in 2009 na een belangrijke wedstrijd prominente Hells Angels in zijn kleedkamer om hem te feliciteren. Bij een groot toernooi in Tokio droeg Badr bij zijn binnenkomst een T-shirt met opschrift ‘Gwenette for Ever’, een verwijzing naar drugshandelaar Gwenette Martha.
suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef proud_mami het volgende:
Badr Hari. © Brunopress
Volgens ingewijden is Hari beducht door een arrestatieteam te worden
ingerekend en wil hij afspraken maken over een rustige gang naar een politiebureau.
Vind de titel nogal suggestief, hij wil vrijwillig een verklaring afgeven, is wat anders dan jezelf aangeven imo.
Gezien zijn historie en hetgeen waar hij van verdacht wordt denk ik niet dat ze even een autootje met 2 agentjes langs sturen om hem op te halen... Dus óf hij komt zelf netjes, of met een beetje overmacht van de politie lijkt mequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef WRH het volgende:
[..]
suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.
quote:a 23 jul 2012, 18:48
Badr Hari: 'Liefde overwint alles'
van onze redactie
AMSTERDAM - Badr Hari denkt niet dat de twee aangiftes tegen hem zijn relatie met Estelle kapot zullen maken.
"Het is heel naar wat er gebeurt. Er gebeurt veel in ons leven, maar dit overwinnen we ook wel. Liefde overwint alles", vertelt Badr maandagavond in RTL Boulevard.
Over de twee beschuldigingen van mishandeling wil de de kickbokser niets kwijt. "Het is een juridische kwestie. Als ik wat te melden heb, dan doe ik dat dan."
Zijn woordvoerder Yves Gijrath vertelde in het nieuwe zomerprogramma Half Acht Live van Merel Westrik dat Badr "zwaar geëmotioneerd" is. "Hij ligt driedubbel onder de meetlat." Op de vraag of Gijrath in zijn onschuld gelooft, zegt hij: "Dat is niet aan mij. Ik voel sympathie voor hem en vind het erg dat hij al door de media is veroordeeld."
Dit, en ik zou graag mijn onschuld willen bewijzen en niet gaan bakkeleien over voorwaarden. Kom op zeg, de hoogmoed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef WRH het volgende:
[..]
suggestief of niet, als ik gevraagd wordt om even een verklaring af te leggen en ik ben overtuigd van mijn onschuld dan is 'ingerekend worden door een arrestatieteam' niet echt het eerste waar ik dan aan denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |