Heb ooit hier een keer 6 (!) vrachtwagens naast elkaar zien rijden. Dat is ook wel een apart gezicht zo'n muur van truckers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef Omentuva het volgende:
Filevorming 102: Een vrachtwagen die een inhalende vrachtwagen inhaalt ergens bij afrit Culemborg vanmiddag. 4-baansweg, dat wel, maar de meerderheid zal alsnog in elkaar schuiven als je opeens terug moet naar ~105 (turbovrachtwagen, ja) van ~130 op de 3e baan van rechts.
Dat wel, maar ook knap illegaal. Een vrachtwagen mag namelijk alleen maar op de eerste twee rijstroken komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Heb ooit hier een keer 6 (!) vrachtwagens naast elkaar zien rijden. Dat is ook wel een apart gezicht zo'n muur van truckers.
Weet je zeker dat je niet in een of andere protestactie zat?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Heb ooit hier een keer 6 (!) vrachtwagens naast elkaar zien rijden. Dat is ook wel een apart gezicht zo'n muur van truckers.
Een kilometer ofzo verderop splitsen die 6 stroken in 3x2 rijstroken: 2x A16, 2x A15 en 2x A16-parallel. Dus alles gaat al vrij vroeg voorsorteren. Op een vrachtwagenroute als de A15 komt het dan geregeld voor dat er op dat punt 3 of 4 naast elkaar komen te rijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in een of andere protestactie zat?(Of achter, technisch).
Daarom had mijn opa op zijn bedrijfswagens nooit een logo of naam staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is onder een reden waarom je geen vrachtwagen ziet rijden waar Albert Heijn op staat. Slechte reclame als hun vrachtwagen files veroorzaken of ander rijgedrag wat niet door de beugel kan.
Tot zover het feitje van de avond
Niet in de laatste plaats door de steden zelf veroorzaakt. Je komt om in sommige steden echt de meeste debiele infrastructurele ellende tegen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:38 schreef kiwiko het volgende:
Op dat soort plekken weet je gewoon dat je gehinderd wordt
Vooral ook in Groningen, met het verkeerscirculatieplan. dzw: de stad is opgedeeld in sectoren en allemaal 1-richtingswegen. Wil je van de ene straat naar de andere, ontkom je er soms niet aan kilometers te moeten omrijden. Terwijl, als je 70 meter even een eenrichtingsstraatje verkeerd-om doorrijdt, je direct bent waar je wezen moet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:04 schreef kiwiko het volgende:
Precies.......... het is gewoon lastig rijden in een stad, en dat is voor iedereen zo
fucking nep is dat ja. Gelukkig is het in amsterdam voor motoren in 90% van de gevallen wel toegestaan om die straten in te rijdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral ook in Groningen, met het verkeerscirculatieplan. dzw: de stad is opgedeeld in sectoren en allemaal 1-richtingswegen. Wil je van de ene straat naar de andere, ontkom je er soms niet aan kilometers te moeten omrijden. Terwijl, als je 70 meter even een eenrichtingsstraatje verkeerd-om doorrijdt, je direct bent waar je wezen moet.
Het went welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral ook in Groningen, met het verkeerscirculatieplan. dzw: de stad is opgedeeld in sectoren en allemaal 1-richtingswegen. Wil je van de ene straat naar de andere, ontkom je er soms niet aan kilometers te moeten omrijden. Terwijl, als je 70 meter even een eenrichtingsstraatje verkeerd-om doorrijdt, je direct bent waar je wezen moet.
vandaag op Zandvoortquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:05 schreef Magic-IRC het volgende:
Wat ook leuk is zijn die mensen die met het weer van vandaag (stortregen waarbij je de ruitenwissers op de hoogste stand moet zetten om nog iets van de weg te kunnen zien) gaan bumperkleven op de snelweg
Daar heeft een oud-werkgever van mij de bedrijfsnaam aan te danken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een 80-kmweg is ook leuk hoor. Vanmiddag op de dijk tussen Deventer en Zwolle ging het een paar minuten goed loos. Daar zijn al vrij scherpe bochten voor een 80-weg met droog weer vind ik dus met zicht van amper 50 meter, vier padvindertjes in de auto en een grote waterspiegel op de weg ga ik dus ff geen 80. Opel achter me had daar geloof ik een probleem mee. Dikke doei...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:05 schreef Magic-IRC het volgende:
Wat ook leuk is zijn die mensen die met het weer van vandaag (stortregen waarbij je de ruitenwissers op de hoogste stand moet zetten om nog iets van de weg te kunnen zien) gaan bumperkleven op de snelweg
Om het even een dikke #@$ weg is dat trouwens....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Op een 80-kmweg is ook leuk hoor. Vanmiddag op de dijk tussen Deventer en Zwolle ging het een paar minuten goed loos. Daar zijn al vrij scherpe bochten voor een 80-weg met droog weer vind ik dus met zicht van amper 50 meter, vier padvindertjes in de auto en een grote waterspiegel op de weg ga ik dus ff geen 80. Opel achter me had daar geloof ik een probleem mee. Dikke doei...
Dan ga je die karavaan toch gewoon rechts voorbij? 9 van de 10 keer kun je er verderop met gemak weer tussen.quote:Op zondag 15 juli 2012 23:27 schreef Trebo het volgende:
Vast al 1000x voorbijgekomen maar nr 1 staat op mij het inhalen op de snelweg. Een vrachtwagen op de rechterbaan en 65 autos in karavaan op de linkerbaan om die ene vrachtwagen in te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |