Met een beetje geluk binnenkort weer toch?!quote:
Wat een baas!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:22 schreef MohMi het volgende:
dr zit een fransman in de treib. eerst legde ie uitgebreid een lijn op et tafeltje en snoof die luidruchtig weg, nu is ie met een hoop herrie een knetter aan het draaienhalloooo asoooo! tis de stilte coupe hoor!!
Erg is dat hè!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik werd dusdanig geïnspireerd dat ik zelf ook maar even voor 40,- heb gepindZo slecht
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Erg is dat hè!Zodra je het ziet krijg je trek
Goeie reden om het er even van te nemen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanEn helemaal uberhappy ben ivm mn nieuwe baan die ik zo leuk vind
Dadelijk nog wat biertjes en wachten op bezoek
Welke zooi ga je doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanEn helemaal uberhappy ben ivm mn nieuwe baan die ik zo leuk vind
Dadelijk nog wat biertjes en wachten op bezoek
Will do, moedersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Goeie reden om het er even van te nemen!(kijk wel uit met die zooi!)
Haha dan is het goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Will do, moedersHet is ook maar een halfje pp
En als je in de buurt woonde, had ik je wat aangeboden, vind het in mijn eentje niet leuk
Haha raad eens! Ik geef je een hint het is wit en belachelijk duur!quote:
Robijn Puur en Fijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:30 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha raad eens! Ik geef je een hint het is wit en belachelijk duur!
Hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Robijn Puur en FijnDie shit is ¤ 6,- per fles!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Robijn Puur en FijnDie shit is ¤ 6,- per fles!!
Lidl wasmiddel! cheap en goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:38 schreef shifto het volgende:
[..]Ben er strakjes
Trouwens, gek, dat zijn nu wel extra onkosten ja!Nu ik een wasmachine heb!
Neinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom je het apparaat voor mij uit proberen?
Ik vind Lidl de shit in een hele hoop, maar merkte helaas toch dat mn kleren minder wit of zwart werdenquote:
Ik merk niks van de verkleuringenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind Lidl de shit in een hele hoop, maar merkte helaas toch dat mn kleren minder wit of zwart werdenKomt waarschijnlijk ook omdat ik weiger veel geld uit te geven aan kleding, maar juist daarom doe ik er dan wel zuinig mee. Hoewel ik me nu pas besef dat dat dure wasmiddel mss nog meer onkosten met zich meeneemt dan goeie kleren kopen...
ffuuuu!
Huur iemand inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Wie komt bij mij de was doen, er ligt een fokking berg te broeien niet normaal meer!
Boem takke powwow!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Why notttt, zijn zeker wel een paar vrouwtjes die het graag doen.
Oja vast welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Why notttt, zijn zeker wel een paar vrouwtjes die het graag doen.
Nice! Pics??quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe bril en zonnebril gescoord, 10 werkdagen levertijd
Was het gezellig gister? Nog plafonddienst gehad?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef MohMi het volgende:
Geshopt, kapper, bieb. Zo nog wat boodschappen halen en daarna is het hoog tijd voor het serieuze lambal-werk
Het was uiteraard weer erg gezelligquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:54 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Was het gezellig gister? Nog plafonddienst gehad?
Karma brah, You did good last year.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:52 schreef WasMachinator het volgende:
flink gezopen, niet geslapen, lang gewerkt, cadeautjes geshopt voor t feest van vanavond
oh ja en een aanrijding met een chick op een scooter gehad, kut..
ze schampte mij en ging vol neer, geen idee hoe het met haar is nu, ambulance en politie waren gekomen en toen ik met ome agent in de auto zat mijn verhaal te doen is ze met de ambulance weggevoerd.. ze zouden me laten weten hoe t met der afloopt.
Maar kut zeg, argh!
zit ook nog helemaal na te shaken..
ik heb helemaal niets, bij mijn fiets was alleen de elastiek van de bagagedrager losgeschoten maar dat zit alweer vast... Zo bizar, zij in de kreukels en ik kan 'zo' wegfietsen
Ik had 12 smsjes van je, en 3 emails, 5 dm's en 1 postduif. Die was nogal uit zijn dak geloof ik, hij ligt zijn roes nog uit te slapen in mijn dakgoot.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het was uiteraard weer erg gezelligTijd ging weer veel te snel. En ik weet heel de avond nog, heb geen gekke dingen gedaan of exen gesmst, dus was nuchter genoeg
![]()
Die is ook bij mij langs geweest!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
Ik had 12 smsjes van je, en 3 emails, 5 dm's en 1 postduif. Die was nogal uit zijn dak geloof ik, hij ligt zijn roes nog uit te slapen in mijn dakgoot.
sss, je leeft!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die is ook bij mij langs geweest!Die heeft twee dagen op het dak in Hongarije gezeten en is toen, zonder 1 woord, weer vertrokken.
Kutbeest, geen opvoeding genoten! (Daarom wist ik dat ie van Moh moest zijn!)
Godver. Mur.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had 12 smsjes van je, en 3 emails, 5 dm's en 1 postduif. Die was nogal uit zijn dak geloof ik, hij ligt zijn roes nog uit te slapen in mijn dakgoot.
Bijna gesmolten in de zon en verzopen in de Palinka, maar ja! Ik leef.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
SSS!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die is ook bij mij langs geweest!Die heeft twee dagen op het dak in Hongarije gezeten en is toen, zonder 1 woord, weer vertrokken.
Kutbeest, geen opvoeding genoten! (Daarom wist ik dat ie van Moh moest zijn!)
Good to be back! Hoe's de nieuwe baan? Ben je Amersfoort al zat?quote:
Duif!quote:Mocht je em tegenkomen en een luchtbuks in de buurt hebben; gáán!!![]()
Integendeel, ik ben blijer dan blij!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Good to be back! Hoe's de nieuwe baan? Ben je Amersfoort al zat?
Vooral die melk idd!quote:Duif!
Maar nu eerst even 2 broodjes Dobben en een liter melk halen. Dat hoort als je net terug bent van vakantie!
Kijk, dat is altijd leuk natuurlijk!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef MohMi het volgende:
Integendeel, ik ben blijer dan blij!vind mijn werk en collega's superleuk, heb gewoon weer zin om op maandag aan de slag te gaan!
en wilde vragen of je zin hebt om een keertje een biertje te doen op een vrijdagmiddag ofzo
Maar dan moeten we maar even kijken wat uitkomt
Tot wanneer ben je vrij?
En de plaatselijke snackbar had dus geen melk, hufters. En je eigen bed is toch echt enorm fijn na 2 weken op een langzaam leeglopend luchtmatras, een slaapbank en een net iets te klein bed met een mooi meisje erin waar je niet aan mag zitten.quote:Vooral die melk idd!Lekker geslapen in je eigen bed?
Je laat je toch niet friendzonen in het buitenland?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kijk, dat is altijd leuk natuurlijk!En of ik zin heb om een biertje te doen? Hah! Schijten beren in het bos?
Vrijdagmiddag is niet zo heel handig alleen, ik sport altijd vrijdag avond.
Maar daar komen we wel uit.
Ik ben vrij tot morgen ochtend.
[..]
En de plaatselijke snackbar had dus geen melk, hufters. En je eigen bed is toch echt enorm fijn na 2 weken op een langzaam leeglopend luchtmatras, een slaapbank en een net iets te klein bed met een mooi meisje erin waar je niet aan mag zitten.
Toch wel!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
Je laat je toch niet friendzonen in het buitenland?Ik had ze mijn bed uitgemept; 'En nou strijken gvd, en HEEL gauw!!'
Ik bén die-hard!quote:Sporten op vrijdagavond? Da's die-hard!Ik bijna elke dag efkes behalve de vrijdag
We regelen idd wel iets, kan ook een keer op donderdag oid.
En zijn bij jou de supermarkten niet open op zondag?
Duuuuuuuude!!!_O-quote:Op zondag 15 juli 2012 15:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toch wel!Ze was ook wel een beetje heel jong en heeft een vriendje!
En ik heb appeltaart gebakken. Voor haar en der moeder...
Who the bitch!?!
Een donderdag it is!quote:Ik bén die-hard!Donderdag is toch een leukere dag in de stad, ivm koopavond enzo!
En de supermarkt gaat over 5 minuten open (ik woon in een kutdorp he? Voor kutalto's!), dus als ik zo nog zin kan maken, ga ik ervoor!
Je bent wel een bazin dat je Lambrusco terecht niet erkent als wijnquote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef mangler_fcu het volgende:
Wijn + Bier + Lambrusco = Hoofdpijn +Maaarrr het was wel heel erg gezellig
Haha Lambrusco is ook echt geen wijn, tering wat een zoete rotzooi is datquote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent wel een bazin dat je Lambrusco terecht niet erkent als wijnVan die troep alleen al heb je vier dagen koppijn
![]()
Maar tof dat het gezellig was
HAAAAIquote:
Die heeft het helaas prima naar zijn zin en is niet van plan weg te gaan ben ik bangquote:
Tijd om 'm de deur te wijzenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Die heeft het helaas prima naar zijn zin en is niet van plan weg te gaan ben ik bang![]()
Haha inderdaad!!quote:
I knowquote:
Fuck yeah!quote:Een donderdag it is!Wacht even...hebben we elkaar nou trouwens gehosseld g bra?
xD
Ik vind dat spul best lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent wel een bazin dat je Lambrusco terecht niet erkent als wijnVan die troep alleen al heb je vier dagen koppijn
![]()
Maar tof dat het gezellig was
Twi wil niet tegen je pratenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twi!!Das ook lang geleden! How is life??
Het is nog weekend....quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef SicSicSics het volgende:
Er word hier sowieso weinig gepraat? Heeft iedereen actie of is iedereen in vakantie modus?
Dat kan natuurlijk ook!quote:
Dit valt inderdaad buiten werktijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef SicSicSics het volgende:
Er word hier sowieso weinig gepraat? Heeft iedereen actie of is iedereen in vakantie modus?
Dat idd. Ik ga na dit glaasje ook maar eens plat, ben in een leuk boek begonnen en nu wil ik weten hoe het verder gaatquote:
Hoezo 'eigenlijk'?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit valt inderdaad buiten werktijd.
Eigenlijk zou ik deze uren op moeten schrijven.
Goed bezig! Fijn rood wijntje hier, wat eigenlijk geen goed teken is want daar heb ik alleen maar zin in in de herfst en de winterquote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben nog wel in vakantie modus, maar daar komt morgen weer een eind aan. Ik drink nog een wodka, omdat ik nog vakantie heb!
En wat Moh zegt natuurlijk!
Ik drink wodka ook alleen maar ijskoud!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef MohMi het volgende:
Goed bezig! Fijn rood wijntje hier, wat eigenlijk geen goed teken is want daar heb ik alleen maar zin in in de herfst en de winter
wat een kutleven heb jij toch!quote:Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef WasMachinator het volgende:
Zow net terug van een dagje blues in België, wat is de band van B.B. King enorm bruut zeg, wat een sound!
Nu mag ik net geen 5 uurtjes slapen om daarna te vertrekken naar berlijn voor 3 daagjes..
Goed wel, en natuurlijk wil ik wel met je praten. Maar ik was nog erg onder de indruk van m'n "Dude where's my car?"-grapje.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twi!!Das ook lang geleden! How is life??
Niks willen overhaasten is voor mietjesquote:Op maandag 16 juli 2012 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, nog niet. We willen niks overhaasten, natuurlijk.
Geen mietje willen zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal haar vanavond even zwanger maken, dan.
Nee, ze valt op me omdat ik zo stoer ben. Dat moet ik dan natuurlijk wel waarmaken door haar zwanger te pompen en aan de verwarming vast te ketenen.quote:
Deze manquote:Op maandag 16 juli 2012 08:36 schreef muhahaha het volgende:
Keuken is beter, dan kan ze je af en toe wat bier brengen en de helm poetsen.
Superior maar?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Hotel is door mijn werk geboekt voor morgen. De standaardkamers zijn op, ik krijg nu Superior. Dat wordt een relaxed nachtje slapen!
Ik ga misschien ook zaterdag (of vrijdag, of zondagquote:Op maandag 16 juli 2012 08:16 schreef Mystikvm het volgende:
zaterdag Zwarte Cross
En nog 1 week tot mijn verjaardag
Cue_quote:
Tof! Wel zin in, maar ik laat het toch een beetje afhangen van het weer. Heb de afgelopen weken alleen op Rockin Park goed weer gehad maar ben verder dat gesleep door de regen en modder wel zat.quote:Op maandag 16 juli 2012 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook zaterdag (of vrijdag, of zondag) een dagje zwarte cross doen!
Ik heb nog geen modder gezien, kan wel wat hebben dus. Hoewel het wel ff afkicken is hier in Nederland na 2 weken 40 graden!quote:Op maandag 16 juli 2012 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Tof! Wel zin in, maar ik laat het toch een beetje afhangen van het weer. Heb de afgelopen weken alleen op Rockin Park goed weer gehad maar ben verder dat gesleep door de regen en modder wel zat.
Hier kun je bij wijze van de winterkleding alweer klaarleggenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb nog geen modder gezien, kan wel wat hebben dus. Hoewel het wel ff afkicken is hier in Nederland na 2 weken 40 graden!
OK, dan toch liever dit weer.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb nog geen modder gezien, kan wel wat hebben dus. Hoewel het wel ff afkicken is hier in Nederland na 2 weken 40 graden!
Voor het eerst in dik twee weken weer schoenen aan. Bah!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
Hier kun je bij wijze van de winterkleding alweer klaarleggen
Ik vond het niet vervelend. De nachten waren soms wat kut alleen.quote:
Dat eerste komt gelukkig voor in het landklimaat van Hongarije, dat tweede niet. In Nederland zou je heel snel doodgaan met 40 graden denk ik!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:13 schreef muhahaha het volgende:
40 graden met een lage luchtvochtigheid : goed te doen
40 graden met een hoge luchtvochtigheid : klote
Dat 2e komt vaker voor in Nederland. Het maakt het een stuk benauwder.
Ik kon het prima uithouden. Veel in de schaduw zitten, bierdrinken en af en toe even het water in.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
Beter dan van dat gortdroge superwarme weer en dat de zon de hele dag op je bakkes staat te fikken. Dat ben ik zo snel zat.
Jamaar ik wil wel meer dan dan dat als ik vakantie heb. Ik ben gewoon slecht in stil zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik kon het prima uithouden. Veel in de schaduw zitten, bierdrinken en af en toe even het water in.Heerlijk!
Ik niet!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
Jamaar ik wil wel meer dan dan dat als ik vakantie heb. Ik ben gewoon slecht in stil zitten
Speeddaten is best leuk. Ik heb dat een keertje gedaan en me erg vermaakt. Al is het alleen maar om 'stereotype bingo' te spelenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga deze week (als het goed is) meedoen aan een speeddate
Is dat met zo een volle zaal waarbij je steeds 2 minuten in gesprek bent?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets jaquote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat met zo een volle zaal waarbij je steeds 2 minuten in gesprek bent?
Ben zeer benieuwd wat voor types erop af komen. leeftijd 25 t/m 35.. dus ja . ben erg benieuwd hahaquote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Speeddaten is best leuk. Ik heb dat een keertje gedaan en me erg vermaakt. Al is het alleen maar om 'stereotype bingo' te spelen
Dat ga ik ook nog een keer doen!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
15 uur autorijden vond ik actief zat. Verder ben ik veel bij mensen die daar wonen op bezoek geweest. Wijnkelder hier, gepensioneerde Duitsers daar, een paar verdwaalde Australiers die een kroeg hadden gekocht, varkentje slachten met een Hongaar, paar dagen strand, paar dagen zwembad, paar dagen Budapestquote:Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, een paar dagen niks doen en een beetje hangen en eten kan ik best, maar ik ben wel graag onderweg op vakantie. Geen sightseer met volle agenda, maar ik ben wel graag 'actief'.
quote:ngeveer 20 singles tijdens 3 minuten op een wel heel leuke manier leert kennen! Tijdens de 2 pauzes kun je even op adem komen, een drankje drinken en gaan er lekkere hapjes rond (en kun je misschien nog even praten met die leuke date :-)
Binnen 24 uur ontvang je de matchmail en staan jouw matches online op jouw profiel. Hier staan je leukste dates vermeld en bij een wederzijdse match staat hier een emailadres van de 'match'. Indien diegene ook een foto heeft geupload, staat er ook een foto bij. De foto is een extra service van speeddaten.nl en uiteraard niet verplicht.
Voor mannen zijn ze er ook vast, maar voor vrouwen zijn het vaak de veeleisende carrièrevrouwen die van efficiëntie houden (daarom speeddaten ze ook), de net-iets-te-interessant-doende ex-studentes, de vrouwen die mislukt zijn in de liefde en daarom heel onzeker, of de sarcastische 'been-there-done-that' types. Erg grappig.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd wat voor types erop af komen. leeftijd 25 t/m 35.. dus ja . ben erg benieuwd haha
Hmm.. ben benieuwd waar ik dan onder zou vallenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
Voor mannen zijn ze er ook vast, maar voor vrouwen zijn het vaak de veeleisende carrièrevrouwen die van efficiëntie houden (daarom speeddaten ze ook), de net-iets-te-interessant-doende ex-studentes, de vrouwen die mislukt zijn in de liefde en daarom heel onzeker, of de sarcastische 'been-there-done-that' types. Erg grappig.
Een combi van allemaal?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. ben benieuwd waar ik dan onder zou vallen
Ik krijg altijd het idee dat er alleen maar van die vage gasten op af komenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor mannen zijn ze er ook vast, maar voor vrouwen zijn het vaak de veeleisende carrièrevrouwen die van efficiëntie houden (daarom speeddaten ze ook), de net-iets-te-interessant-doende ex-studentes, de vrouwen die mislukt zijn in de liefde en daarom heel onzeker, of de sarcastische 'been-there-done-that' types. Erg grappig.
Er waren ook nog wel gewoon leuke vrouwen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het idee dat er alleen maar van die vage gasten op af komen
Sarcastisch been-there-done-that!!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit wel eens met vriendin erover gehad dat het grappig zou zijn. nouja die vriendin is er niet meer (uit het land, niet doodquote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
Cue_, hoe ben je erbij gekomen om mee te doen trouwens?
Ik hou mn hart vast voor jequote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ookMaar we zullen het donderdag wel gaan zien dan
De mannen die ik zag vielen onder snelle zakenjongen met teveel geld, kapsones en te weinig tijd, de zolderkamerautist die over zijn drempelvrees heen probeert te komen, de 'ik-ga-elke-zondag-gezellig-met-de-jongens-voetballen-en-doe-verder-niks' en van die figuren die té degelijk zijn. Verder ook nog wel wat vlotte kerels met wie het volgens mij leuk bier drinken is.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het idee dat er alleen maar van die vage gasten op af komen
Die omschrijving valt me alles mee! Ik ging uit van 20x richard_prf ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De mannen die ik zag vielen onder snelle zakenjongen met teveel geld, kapsones en te weinig tijd, de zolderkamerautist die over zijn drempelvrees heen probeert te komen, de 'ik-ga-elke-zondag-gezellig-met-de-jongens-voetballen-en-doe-verder-niks' en van die figuren die té degelijk zijn. Verder ook nog wel wat vlotte kerels met wie het volgens mij leuk bier drinken is.
quote:Op maandag 16 juli 2012 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Die omschrijving valt me alles mee! Ik ging uit van 20x richard_prf ofzo.
Nee, daar waren iets van 15 mannen en 15 vrouwen en er waren er maar een paar waaraan je kon zien dat ze wereldvreemd waren, of gewoon heel saai en niet heel aantrekkelijk. Het viel me op dat er veel van die gasten waren die ik hier op het werk ook wel zie lopen. Van die consultants van een jaar of 26 die net klaar zijn met hun studie. Die ook de sleutels van hun lease-BMW naast zich neer leggen als ze in gesprek gaanquote:Op maandag 16 juli 2012 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die omschrijving valt me alles mee! Ik ging uit van 20x richard_prf ofzo.
En dat ze je dan ook allemaal, echt allemaal, afwijzenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Dat lijkt me trouwens nog het ergste, dat je van te voren al ziet dat het allemaal je types niet zijn. Maar dan ook echt niet en echt allemaal
Dat vind ik dan een complimentquote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Spirit82 het volgende:
En dat ze je dan ook allemaal, echt allemaal, afwijzenDat zou NOG erger zijn.
Ow godquote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, daar waren iets van 15 mannen en 15 vrouwen en er waren er maar een paar waaraan je kon zien dat ze wereldvreemd waren, of gewoon heel saai en niet heel aantrekkelijk. Het viel me op dat er veel van die gasten waren die ik hier op het werk ook wel zie lopen. Van die consultants van een jaar of 26 die net klaar zijn met hun studie. Die ook de sleutels van hun lease-BMW naast zich neer leggen als ze in gesprek gaan
Ik zou er zwaar depressief van worden als ik geeneens zo'n nerd zou kunnen hosselenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan een compliment![]()
Ze zien in dat hij en ik dan nooit bij elkaar zullen passen
Dat had ik bij die vrouwen ook, ik had er twee aangekruisd die wel interessant waren, maar geen enkele bij wie ik echt een topgevoel had.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Dat lijkt me trouwens nog het ergste, dat je van te voren al ziet dat het allemaal je types niet zijn. Maar dan ook echt niet en echt allemaal
Ik krijg over een paar weken een nieuwe!quote:
Momenteel gaat het hosselen verder wel oke, dus daar zou ik nu niet mee zittenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zou er zwaar depressief van worden als ik geeneens zo'n nerd zou kunnen hosselen
Ik leg altijd mijn fietssleuteltje op tafelquote:Op maandag 16 juli 2012 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, daar waren iets van 15 mannen en 15 vrouwen en er waren er maar een paar waaraan je kon zien dat ze wereldvreemd waren, of gewoon heel saai en niet heel aantrekkelijk. Het viel me op dat er veel van die gasten waren die ik hier op het werk ook wel zie lopen. Van die consultants van een jaar of 26 die net klaar zijn met hun studie. Die ook de sleutels van hun lease-BMW naast zich neer leggen als ze in gesprek gaan
Wat voor een??quote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Als ik het ooit nog ga doen, ga ik met een maatje van me. De boel een beetje op stelten zetten.
[..]
Ik krijg over een paar weken een nieuwe!
en in werkelijkheid helemaal stilvallen dan en stotterenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
Als ik het ooit nog ga doen, ga ik met een maatje van me. De boel een beetje op stelten zetten.
wat voor 1???quote:Ik krijg over een paar weken een nieuwe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij mag heul niet meerquote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had ik bij die vrouwen ook, ik had er twee aangekruisd die wel interessant waren, maar geen enkele bij wie ik echt een topgevoel had.
Maar toch, zou wel weer gaan
Een hele belangrijke!!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al een vragenlijstje voor Cue_
Wat voor werk doe je?
Wat zijn je hobbies?
Heb je kinderen?
Daar krijg je dan punten aftrek voor!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef Cue_ het volgende:
en in werkelijkheid helemaal stilvallen dan en stotteren
quote:
quote:wat voor 1???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dezelfde als die ik nu rijd.Een witte fiesta. Alleen nu de 14% bijtelling versie. Ik moet alles alleen doen tegenwoordig, dus kan de centjes goed gebruiken. Is wel een saaiere auto alleen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Dat kan ik wel hebben, punten genoegquote:
Pff, niet eens erop vooruitgaan. Nouja qua geld dan wel weer. Kan ik weer iets meer kleren kopenquote:![]()
Dezelfde als die ik nu rijd.Een witte fiesta. Alleen nu de 14% bijtelling versie. Ik moet alles alleen doen tegenwoordig, dus kan de centjes goed gebruiken. Is wel een saaiere auto alleen.
quote:
Lijkt me duidelijk toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Ik sta er ook sceptisch tegenover. Dan mag je fijn de koter van een ander gaan opvoeden + die ex blijft altijd in beeld.
Ik ga er netto zo'n 65 euro op vooruit per maand, dus zo niks is het niet inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Pff, niet eens erop vooruitgaan. Nouja qua geld dan wel weer. Kan ik weer iets meer kleren kopen
Zie je wel als je een vriendin hebt en je 'staat' voor die keuzequote:Op maandag 16 juli 2012 11:50 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dan word het lastig als je ze helemaal niet leuk vind.
Ik ben er toendertijd bewust niet voor gegaan maar ik weet niet of ik ze nu wel of niet wil. Lekker duidelijk dus. Op de 1 of andere manier kan ik leuk spelen met peuters/kleuters
.
Been there... toen wilde ik nietquote:Op maandag 16 juli 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie je wel als je een vriendin hebt en je 'staat' voor die keuze
Ik lease een zwarte focus. WIN!!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar krijg je dan punten aftrek voor!
[..]
[..]![]()
En misschien de volgende keer wel.. of dan weer niet, zie je dan wel weerquote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Been there... toen wilde ik niet![]()
.
Mijn broer heeft een vriendin gescoord met een kind, ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Haar dochter is 9 jaar meen ik.
Zelfmoordquote:Op maandag 16 juli 2012 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
Wacht maar tot je net zo oud bent als ik
Ja daar zijn mijn eierstokken veel te intelligent voor man. Die doorzien dat meteenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze mogen wel even met mijn rammelaar spelen, maar niet meer dan dat.
Dan houden ze wel op met rammelenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is ook weer lichtelijk rigoreus zeg
Dan krijg ik echt nog wel een kerel hoorquote:Op maandag 16 juli 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is niet nodig, tegen die tijd begint je lichaam het aan alle kanten al te begeven.
Geen *dan kan ik je in mijn kelder opslaan* grappen?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is niet nodig, tegen die tijd begint je lichaam het aan alle kanten al te begeven.
Mur heeft inderdaad wel een dingetje voor afgevallen lichaamsdelen.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg ik echt nog wel een kerel hoor
Hij heeft waarschijnlijk een vriezer volquote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mur heeft inderdaad wel een dingetje voor afgevallen lichaamsdelen.
Volgens mij had ik het over een kerel, dus weet niet waarom je mur er nu bij haaltquote:Op maandag 16 juli 2012 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
Mur heeft inderdaad wel een dingetje voor afgevallen lichaamsdelen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het over een kerel, dus weet niet waarom je mur er nu bij haalt
Wat ben je toch lief naief.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het over een kerel, dus weet niet waarom je mur er nu bij haalt
Waaorm beantwoord je een retorische vraag met een retorische vraag... zo houd je toch geen gesprek op gang?quote:
Hij zou het niet zo goed doen op speeddatesquote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaorm beantwoord je een retorische vraag met een retorische vraag... zo houd je toch geen gesprek op gang?
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaorm beantwoord je een retorische vraag met een retorische vraag... zo houd je toch geen gesprek op gang?
Dan is het goedquote:Op maandag 16 juli 2012 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng zegDas onverantwoord!
Is hij ook een richard_prf?!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zou het niet zo goed doen op speeddates
Geef me 2 minuten, en de dame gaat nooit meer weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zou het niet zo goed doen op speeddates
Durf ik dat aan?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]wilde je een gesprek met mij voeren?
Ik welquote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]wilde je een gesprek met mij voeren?
Man in lingerie telt nietquote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mur schijnt wel in iemands broekje te mogen komen
Ik snap het niet meer. Richard scheen toch ook best doenbaar te zijn qua uiterlijk?quote:
Onderschat mijn lef nietquote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
[..]
Washmachine hete boy.
Alleen door 12jarigen toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Richard scheen toch ook best doenbaar te zijn qua uiterlijk?
en jij dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Maar Spiritje, ik kwam toevallig ff langs hier, ben je gedumpt?.
Nou. Mijn bescheiden mening is dat richard niet heel knap is. Hij is ook niet spuuglelijk, maar gewoon gemiddeld. In elk geval niks om over te klagen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Richard scheen toch ook best doenbaar te zijn qua uiterlijk?
Nee. Ik bemoei me alleen graag met anderenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Maar Spiritje, ik kwam toevallig ff langs hier, ben je gedumpt?.
Nee, dan snap ik het weerquote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Ik bemoei me alleen graag met anderen
Qua foto was ie niet eens heel lelijk ofzo. Maar of dat een juiste foto was, is maar de vraag natuurlijkquote:
Is Neil DeGrasse bietch!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een neger met een snor?
Het had gekund natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kent me toch, snoezelewoepsie van me
Ik wist niet eens wat een boson-higgs-deeltje wasquote:
Nooit gezien eigenlijk, maar ik dacht dat hij alleen minderjarige sletjes versierde.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Qua foto was ie niet eens heel lelijk ofzo. Maar of dat een juiste foto was, is maar de vraag natuurlijk
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat een boson-higgs-deeltje wasDan kun je me dit toch ook niet ineens kwalijk nemen?!
quote:
Ben jij ook zo nieuwsgierig?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit gezien eigenlijk, maar ik dacht dat hij alleen minderjarige sletjes versierde.
Irritant kutjoch dat je er bentquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heerlijk beestachtige vent dat je er bentBeetje mijn eigen woorden tegen me gebruiken
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Irritant kutjoch dat je er bentBeetje mijn eigen woorden tegen me gebruiken
Zie dm!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
? Stuur dan op zn minst een link ofzo, trut
Ik wil mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht richting shift graag geheim houdenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil mijn onweerstaanbare aantrekkingskracht richting shift graag geheim houden
Ik ben een noobquote:Op maandag 16 juli 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je krijgt er tegenwoordig geen melding meer van. Kijk gewoon even via bovenin knop 'dm'
Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb al een indruk van jou, dus je moet al eens fotos hebben laten zien
Das wel terecht natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan mij ligt
En zo hoort het ookquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan mij ligt
Alle SC's zijn van mijquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ga eens even terug naar je eigen SC ofzo
Weet ik veul, je kan het nog goedmaken thoughquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Weet ik veul, je kan het nog goedmaken though
Doe is dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.
Risico is dat ze lelijk is en we geen leuke aandacht meer geven, ze is al zo onzekerquote:
Uitlokkingquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Risico is dat ze lelijk is en we geen leuke aandacht meer geven, ze is al zo onzeker
Heeft ie weer wat nieuwsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dafuq, dit ken ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hallon ts ik wil je graag helpen hosselen is mijn kunst en aan een kutje zitten is net als ademen..het voelt een beetje als de binnenkant van je wang..stop je vinger in je mond ogen dicht en fappen tot je bloed helemaal gek VOEL MAAR JA DOE MAAR GENIET ..GENIEET TOT JE KAPOT GAAT VAN DE PIJN
Wat een parelquote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |