Op de normale manier kan ik geen contact met vrouwen krijgen, in real life word ik altijd overgeslagen en toont er nooit iemand interesse ook al probeer ik het initiatief te nemen ben ik allang tot de conclusie gekomen dat ik volledig onaantrekkelijk ben kwa uiterlijk en uitstraling.
Op datingsites ben ik na 2 jaar nog nooit de vleeskeuring doorgekomen op o.a Paiq.
Naast de dagelijkse routines gebeurd er niks in mijn leven, ik ben min of meer onzichtbaar, mensen kijken door mij heen etc. En ik ben 28,5 jaar dus het is me allemaal wel duidelijk.
Dus moet ik op een andere manier liefde proberen te vinden. Op internet heb ik een dame ontmoet die behoorlijk wanhopig op zoek is naar liefde en laat zich sterk leiden door haar emoties. Ook heeft ze vrijwel geen eigenwaarde. Het is een dame dat op zoek is naar een sterke zelfverzekerde man en ze wil graag gemanipuleerd en gedomineerd wil worden.
Ze heeft al een beetje het beeld van mij gecreëerd dat ik geen mietje ben en flink tegengas geef, haar vaak beledig en dat ze langzamerhand mij steeds meer gaat zien als ideaalbeeld. Lief doen heeft geen zin want daar knapt ze op af.
Natuurlijk verzin ik smoesjes om niet af te spreken omdat mijn uiterlijk in de weg staat en dat verpest alles. Ik ga liever op deze manier verder totdat ze een volledige psycho vrouw is geworden en alleen nog maar aan mij kan denken tot op het punt dat mijn uiterlijk geen rol meer speelt. En als ik haar zover heb gekregen dan ga ik met haar afspreken. Echter ik moet wel de juiste antwoorden geven anders verknal ik alles....en daar wil ik graag hulp bij van psychopaten of mensen met psychopatische trekjes omdat die zo'n grote invloed kunnen hebben op vrouwen.
Ook volgens dit artikel
http://www.psy.nl/meer-ni(...)kelijk-voor-vrouwen/"‘Psychopathische persoonlijkheid is aantrekkelijk voor vrouwen’"
Dit is een dame dat volledig valt te domineren en manipuleren... omdat ze geen eigenwaarde heeft.
Alleen weet ik niet de juiste antwoorden voor bepaalde vragen. Ik moet antwoorden zoals zij dat graag wilt anders verliest ze haar interesse.
Een paar voorbeelden uit een chatlogje:
*wrijft wat onschuldig in dr oogjes en schud der hoofdje
zat net te dag drome hoe ik lekker tegen je aangekropen zatIk duw je van me af
??Ik hou niet van aanrakingen en klef gedoe!
uh?
SORRY HOORben al weg pfff
wat wil je nou
eerst zeg je droom maar fijn
en dan zeg je..
duw je van me afJij mag zo dromen maar ik hou er totaal niet van als iemand tegen mij aan gaat liggen.
o_O
nou, ik hou er tovallig heel veel van, lekker tege iemand aankruipen
niet altijdzucht
vrouwen
ik moest lief doen van jou Jij beledigd mij en wilt daarna tegen me aankruipen.
beledig ik jou? wat zullen we nu dan krijgen :S
ik wilde je niet beledigen, ik ga wel slapen oke
sorry hoorIk doe mijn best op als psychopaat over te komen maar dat valt niet mee, ik heb haar nummer inmiddels maar ik loop regelmatig nog vast op rare vragen als:
"ik hou ervan om op schoot gezet te worde
( niet zomaar of bij iedereen ofzo, dat absoluut niet)
hou denk jij erover?.."Hoe gaat een psychopaat hier op antwoorden?
En hoe kom ik charismatisch over aan de telefoon? Moet ik veel liegen? Moet ik onbereikbare ambities stellen? Hoe kom ik onbereikbaar over? Ik wil graag op haar gevoel inspelen en zo.
Alle tips van psychopaten zijn welkom, alle informatie is welkom.
Dit project moet goed eindigen.