Met een beetje geluk binnenkort weer toch?!quote:
Wat een baas!!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:22 schreef MohMi het volgende:
dr zit een fransman in de treib. eerst legde ie uitgebreid een lijn op et tafeltje en snoof die luidruchtig weg, nu is ie met een hoop herrie een knetter aan het draaienhalloooo asoooo! tis de stilte coupe hoor!!
Erg is dat hè!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik werd dusdanig geïnspireerd dat ik zelf ook maar even voor 40,- heb gepindZo slecht
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Erg is dat hè!Zodra je het ziet krijg je trek
Goeie reden om het er even van te nemen!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanEn helemaal uberhappy ben ivm mn nieuwe baan die ik zo leuk vind
Dadelijk nog wat biertjes en wachten op bezoek
Welke zooi ga je doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat, en toen ik zag dat ik betaald had gekregen, besefte dat het vrijdag was (ik doe het alleen op vrijdag omdat er altijd een risico is dat ik niet kan slapen) en ik morgen niks geplanned heb staanEn helemaal uberhappy ben ivm mn nieuwe baan die ik zo leuk vind
Dadelijk nog wat biertjes en wachten op bezoek
Will do, moedersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Goeie reden om het er even van te nemen!(kijk wel uit met die zooi!)
Haha dan is het goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Will do, moedersHet is ook maar een halfje pp
En als je in de buurt woonde, had ik je wat aangeboden, vind het in mijn eentje niet leuk
Haha raad eens! Ik geef je een hint het is wit en belachelijk duur!quote:
Robijn Puur en Fijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:30 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha raad eens! Ik geef je een hint het is wit en belachelijk duur!
Hahaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Robijn Puur en FijnDie shit is ¤ 6,- per fles!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Robijn Puur en FijnDie shit is ¤ 6,- per fles!!
Lidl wasmiddel! cheap en goed!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:38 schreef shifto het volgende:
[..]Ben er strakjes
Trouwens, gek, dat zijn nu wel extra onkosten ja!Nu ik een wasmachine heb!
Neinquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom je het apparaat voor mij uit proberen?
Ik vind Lidl de shit in een hele hoop, maar merkte helaas toch dat mn kleren minder wit of zwart werdenquote:
Ik merk niks van de verkleuringenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind Lidl de shit in een hele hoop, maar merkte helaas toch dat mn kleren minder wit of zwart werdenKomt waarschijnlijk ook omdat ik weiger veel geld uit te geven aan kleding, maar juist daarom doe ik er dan wel zuinig mee. Hoewel ik me nu pas besef dat dat dure wasmiddel mss nog meer onkosten met zich meeneemt dan goeie kleren kopen...
ffuuuu!
Huur iemand inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Wie komt bij mij de was doen, er ligt een fokking berg te broeien niet normaal meer!
Boem takke powwow!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Why notttt, zijn zeker wel een paar vrouwtjes die het graag doen.
Oja vast welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Why notttt, zijn zeker wel een paar vrouwtjes die het graag doen.
Nice! Pics??quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe bril en zonnebril gescoord, 10 werkdagen levertijd
Was het gezellig gister? Nog plafonddienst gehad?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef MohMi het volgende:
Geshopt, kapper, bieb. Zo nog wat boodschappen halen en daarna is het hoog tijd voor het serieuze lambal-werk
Het was uiteraard weer erg gezelligquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:54 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Was het gezellig gister? Nog plafonddienst gehad?
Karma brah, You did good last year.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:52 schreef WasMachinator het volgende:
flink gezopen, niet geslapen, lang gewerkt, cadeautjes geshopt voor t feest van vanavond
oh ja en een aanrijding met een chick op een scooter gehad, kut..
ze schampte mij en ging vol neer, geen idee hoe het met haar is nu, ambulance en politie waren gekomen en toen ik met ome agent in de auto zat mijn verhaal te doen is ze met de ambulance weggevoerd.. ze zouden me laten weten hoe t met der afloopt.
Maar kut zeg, argh!
zit ook nog helemaal na te shaken..
ik heb helemaal niets, bij mijn fiets was alleen de elastiek van de bagagedrager losgeschoten maar dat zit alweer vast... Zo bizar, zij in de kreukels en ik kan 'zo' wegfietsen
Ik had 12 smsjes van je, en 3 emails, 5 dm's en 1 postduif. Die was nogal uit zijn dak geloof ik, hij ligt zijn roes nog uit te slapen in mijn dakgoot.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het was uiteraard weer erg gezelligTijd ging weer veel te snel. En ik weet heel de avond nog, heb geen gekke dingen gedaan of exen gesmst, dus was nuchter genoeg
![]()
Die is ook bij mij langs geweest!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
Ik had 12 smsjes van je, en 3 emails, 5 dm's en 1 postduif. Die was nogal uit zijn dak geloof ik, hij ligt zijn roes nog uit te slapen in mijn dakgoot.
sss, je leeft!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die is ook bij mij langs geweest!Die heeft twee dagen op het dak in Hongarije gezeten en is toen, zonder 1 woord, weer vertrokken.
Kutbeest, geen opvoeding genoten! (Daarom wist ik dat ie van Moh moest zijn!)
Godver. Mur.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had 12 smsjes van je, en 3 emails, 5 dm's en 1 postduif. Die was nogal uit zijn dak geloof ik, hij ligt zijn roes nog uit te slapen in mijn dakgoot.
Bijna gesmolten in de zon en verzopen in de Palinka, maar ja! Ik leef.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
SSS!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die is ook bij mij langs geweest!Die heeft twee dagen op het dak in Hongarije gezeten en is toen, zonder 1 woord, weer vertrokken.
Kutbeest, geen opvoeding genoten! (Daarom wist ik dat ie van Moh moest zijn!)
Good to be back! Hoe's de nieuwe baan? Ben je Amersfoort al zat?quote:
Duif!quote:Mocht je em tegenkomen en een luchtbuks in de buurt hebben; gáán!!![]()
Integendeel, ik ben blijer dan blij!quote:Op zondag 15 juli 2012 12:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Good to be back! Hoe's de nieuwe baan? Ben je Amersfoort al zat?
Vooral die melk idd!quote:Duif!
Maar nu eerst even 2 broodjes Dobben en een liter melk halen. Dat hoort als je net terug bent van vakantie!
Kijk, dat is altijd leuk natuurlijk!quote:Op zondag 15 juli 2012 14:19 schreef MohMi het volgende:
Integendeel, ik ben blijer dan blij!vind mijn werk en collega's superleuk, heb gewoon weer zin om op maandag aan de slag te gaan!
en wilde vragen of je zin hebt om een keertje een biertje te doen op een vrijdagmiddag ofzo
Maar dan moeten we maar even kijken wat uitkomt
Tot wanneer ben je vrij?
En de plaatselijke snackbar had dus geen melk, hufters. En je eigen bed is toch echt enorm fijn na 2 weken op een langzaam leeglopend luchtmatras, een slaapbank en een net iets te klein bed met een mooi meisje erin waar je niet aan mag zitten.quote:Vooral die melk idd!Lekker geslapen in je eigen bed?
Je laat je toch niet friendzonen in het buitenland?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kijk, dat is altijd leuk natuurlijk!En of ik zin heb om een biertje te doen? Hah! Schijten beren in het bos?
Vrijdagmiddag is niet zo heel handig alleen, ik sport altijd vrijdag avond.
Maar daar komen we wel uit.
Ik ben vrij tot morgen ochtend.
[..]
En de plaatselijke snackbar had dus geen melk, hufters. En je eigen bed is toch echt enorm fijn na 2 weken op een langzaam leeglopend luchtmatras, een slaapbank en een net iets te klein bed met een mooi meisje erin waar je niet aan mag zitten.
Toch wel!quote:Op zondag 15 juli 2012 15:43 schreef MohMi het volgende:
Je laat je toch niet friendzonen in het buitenland?Ik had ze mijn bed uitgemept; 'En nou strijken gvd, en HEEL gauw!!'
Ik bén die-hard!quote:Sporten op vrijdagavond? Da's die-hard!Ik bijna elke dag efkes behalve de vrijdag
We regelen idd wel iets, kan ook een keer op donderdag oid.
En zijn bij jou de supermarkten niet open op zondag?
Duuuuuuuude!!!_O-quote:Op zondag 15 juli 2012 15:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Toch wel!Ze was ook wel een beetje heel jong en heeft een vriendje!
En ik heb appeltaart gebakken. Voor haar en der moeder...
Who the bitch!?!
Een donderdag it is!quote:Ik bén die-hard!Donderdag is toch een leukere dag in de stad, ivm koopavond enzo!
En de supermarkt gaat over 5 minuten open (ik woon in een kutdorp he? Voor kutalto's!), dus als ik zo nog zin kan maken, ga ik ervoor!
Je bent wel een bazin dat je Lambrusco terecht niet erkent als wijnquote:Op zondag 15 juli 2012 18:20 schreef mangler_fcu het volgende:
Wijn + Bier + Lambrusco = Hoofdpijn +Maaarrr het was wel heel erg gezellig
Haha Lambrusco is ook echt geen wijn, tering wat een zoete rotzooi is datquote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent wel een bazin dat je Lambrusco terecht niet erkent als wijnVan die troep alleen al heb je vier dagen koppijn
![]()
Maar tof dat het gezellig was
HAAAAIquote:
Die heeft het helaas prima naar zijn zin en is niet van plan weg te gaan ben ik bangquote:
Tijd om 'm de deur te wijzenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:17 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Die heeft het helaas prima naar zijn zin en is niet van plan weg te gaan ben ik bang![]()
Haha inderdaad!!quote:
I knowquote:
Fuck yeah!quote:Een donderdag it is!Wacht even...hebben we elkaar nou trouwens gehosseld g bra?
xD
Ik vind dat spul best lekkerquote:Op zondag 15 juli 2012 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je bent wel een bazin dat je Lambrusco terecht niet erkent als wijnVan die troep alleen al heb je vier dagen koppijn
![]()
Maar tof dat het gezellig was
Twi wil niet tegen je pratenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twi!!Das ook lang geleden! How is life??
Het is nog weekend....quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef SicSicSics het volgende:
Er word hier sowieso weinig gepraat? Heeft iedereen actie of is iedereen in vakantie modus?
Dat kan natuurlijk ook!quote:
Dit valt inderdaad buiten werktijd.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef SicSicSics het volgende:
Er word hier sowieso weinig gepraat? Heeft iedereen actie of is iedereen in vakantie modus?
Dat idd. Ik ga na dit glaasje ook maar eens plat, ben in een leuk boek begonnen en nu wil ik weten hoe het verder gaatquote:
Hoezo 'eigenlijk'?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit valt inderdaad buiten werktijd.
Eigenlijk zou ik deze uren op moeten schrijven.
Goed bezig! Fijn rood wijntje hier, wat eigenlijk geen goed teken is want daar heb ik alleen maar zin in in de herfst en de winterquote:Op zondag 15 juli 2012 22:56 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben nog wel in vakantie modus, maar daar komt morgen weer een eind aan. Ik drink nog een wodka, omdat ik nog vakantie heb!
En wat Moh zegt natuurlijk!
Ik drink wodka ook alleen maar ijskoud!quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef MohMi het volgende:
Goed bezig! Fijn rood wijntje hier, wat eigenlijk geen goed teken is want daar heb ik alleen maar zin in in de herfst en de winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |