Ik vind Lidl de shit in een hele hoop, maar merkte helaas toch dat mn kleren minder wit of zwart werdenquote:
Ik merk niks van de verkleuringenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind Lidl de shit in een hele hoop, maar merkte helaas toch dat mn kleren minder wit of zwart werdenKomt waarschijnlijk ook omdat ik weiger veel geld uit te geven aan kleding, maar juist daarom doe ik er dan wel zuinig mee. Hoewel ik me nu pas besef dat dat dure wasmiddel mss nog meer onkosten met zich meeneemt dan goeie kleren kopen...
ffuuuu!
Huur iemand inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Wie komt bij mij de was doen, er ligt een fokking berg te broeien niet normaal meer!
Boem takke powwow!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Why notttt, zijn zeker wel een paar vrouwtjes die het graag doen.
Oja vast welquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Why notttt, zijn zeker wel een paar vrouwtjes die het graag doen.
Nice! Pics??quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe bril en zonnebril gescoord, 10 werkdagen levertijd
Was het gezellig gister? Nog plafonddienst gehad?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:00 schreef MohMi het volgende:
Geshopt, kapper, bieb. Zo nog wat boodschappen halen en daarna is het hoog tijd voor het serieuze lambal-werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |