Jij mag heul niet meerquote:Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat had ik bij die vrouwen ook, ik had er twee aangekruisd die wel interessant waren, maar geen enkele bij wie ik echt een topgevoel had.
Maar toch, zou wel weer gaan
Een hele belangrijke!!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb al een vragenlijstje voor Cue_
Wat voor werk doe je?
Wat zijn je hobbies?
Heb je kinderen?
Daar krijg je dan punten aftrek voor!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:43 schreef Cue_ het volgende:
en in werkelijkheid helemaal stilvallen dan en stotteren
quote:
quote:wat voor 1???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dezelfde als die ik nu rijd.Een witte fiesta. Alleen nu de 14% bijtelling versie. Ik moet alles alleen doen tegenwoordig, dus kan de centjes goed gebruiken. Is wel een saaiere auto alleen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Dat kan ik wel hebben, punten genoegquote:
Pff, niet eens erop vooruitgaan. Nouja qua geld dan wel weer. Kan ik weer iets meer kleren kopenquote:![]()
Dezelfde als die ik nu rijd.Een witte fiesta. Alleen nu de 14% bijtelling versie. Ik moet alles alleen doen tegenwoordig, dus kan de centjes goed gebruiken. Is wel een saaiere auto alleen.
quote:
Lijkt me duidelijk toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Ik sta er ook sceptisch tegenover. Dan mag je fijn de koter van een ander gaan opvoeden + die ex blijft altijd in beeld.
Ik ga er netto zo'n 65 euro op vooruit per maand, dus zo niks is het niet inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Pff, niet eens erop vooruitgaan. Nouja qua geld dan wel weer. Kan ik weer iets meer kleren kopen
Zie je wel als je een vriendin hebt en je 'staat' voor die keuzequote:Op maandag 16 juli 2012 11:50 schreef muhahaha het volgende:
Ja, dan word het lastig als je ze helemaal niet leuk vind.
Ik ben er toendertijd bewust niet voor gegaan maar ik weet niet of ik ze nu wel of niet wil. Lekker duidelijk dus. Op de 1 of andere manier kan ik leuk spelen met peuters/kleuters
.
Been there... toen wilde ik nietquote:Op maandag 16 juli 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie je wel als je een vriendin hebt en je 'staat' voor die keuze
Ik lease een zwarte focus. WIN!!quote:Op maandag 16 juli 2012 11:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar krijg je dan punten aftrek voor!
[..]
[..]![]()
En misschien de volgende keer wel.. of dan weer niet, zie je dan wel weerquote:Op maandag 16 juli 2012 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Been there... toen wilde ik niet![]()
.
Mijn broer heeft een vriendin gescoord met een kind, ik ben heel benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Haar dochter is 9 jaar meen ik.
Zelfmoordquote:Op maandag 16 juli 2012 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
Wacht maar tot je net zo oud bent als ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |