wat een kutleven heb jij toch!quote:Op maandag 16 juli 2012 02:18 schreef WasMachinator het volgende:
Zow net terug van een dagje blues in België, wat is de band van B.B. King enorm bruut zeg, wat een sound!
Nu mag ik net geen 5 uurtjes slapen om daarna te vertrekken naar berlijn voor 3 daagjes..
Goed wel, en natuurlijk wil ik wel met je praten. Maar ik was nog erg onder de indruk van m'n "Dude where's my car?"-grapje.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twi!!Das ook lang geleden! How is life??
Niks willen overhaasten is voor mietjesquote:Op maandag 16 juli 2012 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, nog niet. We willen niks overhaasten, natuurlijk.
Geen mietje willen zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zal haar vanavond even zwanger maken, dan.
Nee, ze valt op me omdat ik zo stoer ben. Dat moet ik dan natuurlijk wel waarmaken door haar zwanger te pompen en aan de verwarming vast te ketenen.quote:
Deze manquote:Op maandag 16 juli 2012 08:36 schreef muhahaha het volgende:
Keuken is beter, dan kan ze je af en toe wat bier brengen en de helm poetsen.
Superior maar?quote:Op maandag 16 juli 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Hotel is door mijn werk geboekt voor morgen. De standaardkamers zijn op, ik krijg nu Superior. Dat wordt een relaxed nachtje slapen!
Ik ga misschien ook zaterdag (of vrijdag, of zondagquote:Op maandag 16 juli 2012 08:16 schreef Mystikvm het volgende:
zaterdag Zwarte Cross
En nog 1 week tot mijn verjaardag
Cue_quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |