Alle SC's zijn van mijquote:Op maandag 16 juli 2012 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ga eens even terug naar je eigen SC ofzo
Weet ik veul, je kan het nog goedmaken thoughquote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Weet ik veul, je kan het nog goedmaken though
Doe is dan.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geen idee op basis waarvan jij die indruk hebt, maar ik heb geen foto's laten zien.
Risico is dat ze lelijk is en we geen leuke aandacht meer geven, ze is al zo onzekerquote:
Uitlokkingquote:Op maandag 16 juli 2012 12:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Risico is dat ze lelijk is en we geen leuke aandacht meer geven, ze is al zo onzeker
Heeft ie weer wat nieuwsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hulp nodig van psychopaten of pseudo psychopaten voor vriendin.
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dafuq, dit ken ikquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hallon ts ik wil je graag helpen hosselen is mijn kunst en aan een kutje zitten is net als ademen..het voelt een beetje als de binnenkant van je wang..stop je vinger in je mond ogen dicht en fappen tot je bloed helemaal gek VOEL MAAR JA DOE MAAR GENIET ..GENIEET TOT JE KAPOT GAAT VAN DE PIJN
Wat een parelquote:Op maandag 16 juli 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |