Durf ik dat aan?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]wilde je een gesprek met mij voeren?
Ik welquote:Op maandag 16 juli 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]wilde je een gesprek met mij voeren?
Man in lingerie telt nietquote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mur schijnt wel in iemands broekje te mogen komen
Ik snap het niet meer. Richard scheen toch ook best doenbaar te zijn qua uiterlijk?quote:
Onderschat mijn lef nietquote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
[..]
Washmachine hete boy.
Alleen door 12jarigen toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Richard scheen toch ook best doenbaar te zijn qua uiterlijk?
en jij dan?quote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Maar Spiritje, ik kwam toevallig ff langs hier, ben je gedumpt?.
Nou. Mijn bescheiden mening is dat richard niet heel knap is. Hij is ook niet spuuglelijk, maar gewoon gemiddeld. In elk geval niks om over te klagen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Richard scheen toch ook best doenbaar te zijn qua uiterlijk?
Nee. Ik bemoei me alleen graag met anderenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Maar Spiritje, ik kwam toevallig ff langs hier, ben je gedumpt?.
Nee, dan snap ik het weerquote:Op maandag 16 juli 2012 12:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Ik bemoei me alleen graag met anderen
Qua foto was ie niet eens heel lelijk ofzo. Maar of dat een juiste foto was, is maar de vraag natuurlijkquote:
Is Neil DeGrasse bietch!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een neger met een snor?
Het had gekund natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2012 12:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je kent me toch, snoezelewoepsie van me
Ik wist niet eens wat een boson-higgs-deeltje wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |