abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:38:21 #1
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162017
Welkom in de:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december

Statistieken vorige maand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze maand:

Topicreeks: DEF SC
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:39:19 #2
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162068
zo
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_114162134
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik dus wel straks :P Nja, dan maar een dikke SUV gaan uitzoeken.
Op Schiphol hebben ze vast wel wat Land Cruisers over :P
pi_114162234
Goeie TT
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_114162269
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mijn vergelijking gaat over het gebruiken van kleinere auto's. Dat kan prima, omdat het in de VS bijna nergens noodzakelijk is om met een grote SUV naar je werk te gaan. De wegen zijn er doorgaans goed, de afstanden vallen dus (kijk naar dat onderzoek) behoorlijk mee en de gezinnen bestaan er ook niet uit dertien personen die allemaal mee moeten in de auto.
Het verschilt NOGAL waar je in de VS zit, dat is wat ik zeg.

Kunnen? Sure. Maar dan is er nog de kwestie van willen of moeten. Ik zou ook een kleinere auto kunnen rijden (heb ik ook gedaan, ver verleden), ik kies daar niet voor. Consequenties zijn helder, maar dat is een keuze.
pi_114162327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef Druid het volgende:

[..]

Het verschilt NOGAL waar je in de VS zit, dat is wat ik zeg.

En dan is er nog de kwestie van willen. Ik zou ook een kleinere auto kunnen rijden (heb ik ook gedaan), ik kies daar niet voor. Consequenties zijn helder, maar dat is een keuze.
Dat is allemaal prima. Maar als mensen met droge ogen beweren dat een Golf niet geschikt is voor lange afstanden en dat het een citycar is, dan neem ik dat niet serieus.
pi_114162354
Ik zou vooral om voorkeuren gaan discussiëren :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_114162369
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef m.k het volgende:
Ik zou vooral om voorkeuren gaan discussiëren :')
Nee, het gaat mij om standaarden mijn jong.
pi_114162393
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Jou standaard ja
pi_114162426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef m.k het volgende:

[..]

Jou standaard ja
Precies.
pi_114162433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef m.k het volgende:

[..]

Jou standaard ja
Nee, dat heb ik een topic lang uiteengezet
pi_114162454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Jouw standaard, jouw perspectief. En ik ben het 100% eens met die stelling.
pi_114162487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Precies.
Jij discussieert net zo hard mee hoor
pi_114162611
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef m.k het volgende:

[..]

Jij discussieert net zo hard mee hoor
Ja doe ik ook, Maar anders dan een wannabee officiertje loop ik niet te roepen hoe men elders moet leven.
pi_114162629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Druid het volgende:

[..]

Jouw standaard, jouw perspectief. En ik ben het 100% eens met die stelling.
Nee, niet dus. Dat mensen een bepaalde auto kopen omdat ze dat mooi vinden, dat is allemaal prima natuurlijk. Waar het hier om ging, en waar de discussie uit voort kwam was het afschrijven van de Golf als auto voor de langere afstand. De Golf wordt op de markt gebracht als goede middenklasser, wereldwijd wordt hij gebruikt voor lange afstanden, maar Amerikanen vinden het een citycar :?

En dan was er ook nog het punt van een failliet land, waar gereden wordt in auto's van 2000 kilo met een verbruik van 1 op 7.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:52:45 #16
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ja doe ik ook, Maar anders dan een wannabee officiertje loop ik niet te roepen hoe men elders moet leven.
Ja. En dit tekent je.
pi_114162694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:

[..]

:?

Het is niet de eerste keer dat je in een discussie persoonlijk wordt. Beetje vaag.

En je moet niks. WIJ hebben zojuist meningen uitgewisseld. Dat je het geen plekje kunt geven zegt meer over jou dan over mij.
pi_114162833
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Nee, niet dus. Dat mensen een bepaalde auto kopen omdat ze dat mooi vinden, dat is allemaal prima natuurlijk. Waar het hier om ging, en waar de discussie uit voort kwam was het afschrijven van de Golf als auto voor de langere afstand. De Golf wordt op de markt gebracht als goede middenklasser, wereldwijd wordt hij gebruikt voor lange afstanden, maar Amerikanen vinden het een citycar :?

En dan was er ook nog het punt van een failliet land, waar gereden wordt in auto's van 2000 kilo met een verbruik van 1 op 7.
Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

:?

Het is niet de eerste keer dat je in een discussie persoonlijk wordt. Beetje vaag.

En je moet niks. WIJ hebben zojuist meningen uitgewisseld. Dat je het geen plekje kunt geven zegt meer over jou dan over mij.
Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je de bal kaatst kan je hem terug verwachten.
pi_114162873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Vergeleken met wat daar aangeboden wordt is het idd een kleine(re) auto.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:59:28 #20
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat. Buiten beschouwing gelaten dat je geen benul hebt van
Ik zou zeggen, weerleg het is. Op een fatsoenlijke manier.
quote:
[..]

Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je bal kaatst kan je hem terug verwachten.
Hij zeikt niet zozeer over wat jij zegt, maar door je veramerikaniseerde houding en denkwijze heb je heel andere meningen. Dat is geen probleem, maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iets waar jij links en rechts wel (iets aan) moeite mee hebt. Dat mag best, maar geef het dan toe.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 17:59:44 #21
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114162938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Druid het volgende:

[..]

Kleine(re) is al iets heel anders.
pi_114163035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, weerleg het is. Op een fatsoenlijke manier.

[..]

Hij zeikt niet zozeer over wat jij zegt, maar door je veramerikaniseerde houding en denkwijze heb je heel andere meningen. Dat is geen probleem, maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iets waar jij links en rechts wel (iets aan) moeite mee hebt. Dat mag best, maar geef het dan toe.
Esses dus bv. een spel fout maken (d inplaats van t) is een veramerikaniseerde houding? :?
pi_114163070
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef Esses het volgende:

[..]

Kleine(re) is al iets heel anders.
Mwah ben ik het mee oneens. Afhankelijk van persoonlijke smaak kan de kwalificatie "kleine(re)" een bepaald model afschrijven als het om bijv. lange afstanden gaat.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:04:01 #24
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Esses dus bv. een spel fout maken (d inplaats van t) is een veramerikaniseerde houding? :?
Nee. Verbetering op spelling is iets wat je ook kan opvatten als goh shit. Hoe zat dat nou, mogelijk moet ik daar eens naar kijken. Ellan doet het ook. Ik ben ook vaak het slachtoffer hiervan geweest. Ik ben het gaan verbeteren.

Wat een veramerikaniseerde houding is? Je hele denkwijze.
pi_114163131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Druid het volgende:

[..]

Precies. En daar valt in de VS heel wat winst te behalen. Het is in de VS de laatste jaren pas een topic geworden om wat meer te letten op verbruikscijfers van een auto. Oplossing: kleinere auto's en de standaarden naar onder bijstellen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat.

[..]

Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je de bal kaatst kan je hem terug verwachten.
Kom nou man. Bal terugverwachten? Als je doelt op mijn (overduidelijke) troll plaatje naar aanleiding van een spelfout, dan is dat alsnog wat anders dan continu kleinerend praten als we een serieus gesprek hebben.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:05:04 #26
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163158
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef Druid het volgende:

[..]

Mwah ben ik het mee oneens. Afhankelijk van persoonlijke smaak kan de kwalificatie "kleine(re)" een bepaald model afschrijven als het om bijv. lange afstanden gaat.
Ja, het kan afschrijven. Maar een kleinere auto betekend niet gelijk slecht zitten of slecht comfort.
pi_114163183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Precies. En daar valt in de VS heel wat winst te behalen. Het is in de VS de laatste jaren pas een topic geworden om wat meer te letten op verbruikscijfers van een auto. Oplossing: kleinere auto's en de standaarden naar onder bijstellen.
En dat is een heel andere discussie. Ik zou ook een boel winst kunnen behalen door een 1000 cc karretje te gaan rijden. Doe ik nie.
pi_114163215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef Esses het volgende:

[..]

Ja, het kan afschrijven. Maar een kleinere auto betekend niet gelijk slecht zitten of slecht comfort.
Absoluut slecht bestaat bij de meeste middenklassers niet meer denk ik. Persoonlijke voorkeuren t.o.v. wat je met je budget verder kan kopen gelden uiteraard nog steeds. SlechtER is een betere kwalificatie.
pi_114163231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee. Verbetering op spelling is iets wat je ook kan opvatten als goh shit. Hoe zat dat nou, mogelijk moet ik daar eens naar kijken. Ellan doet het ook. Ik ben ook vaak het slachtoffer hiervan geweest. Ik ben het gaan verbeteren.

Wat een veramerikaniseerde houding is? Je hele denkwijze.
Ja mijn denkwijze is ook Amerikaans, duh. En wat is het probleem? Kornuitje schijnt om het maar even bij de spel fout te laten wel steeds bij mij te moeten doen maar niet bij anderen. En je vergelijking met EllaN loopt dan ook schreef, want die verbeterd consequent iedereen.
pi_114163279
quote:

[..]

[..]

Omdat dat in NL zo is moeten andere landen dat ook maar doen?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:08:48 #31
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Druid het volgende:

[..]

Absoluut slecht bestaat bij de meeste middenklassers niet meer denk ik. Persoonlijke voorkeuren t.o.v. wat je met je budget verder kan kopen gelden uiteraard nog steeds. SlechtER is een betere kwalificatie.
slechter. Eensch.
pi_114163343
quote:

[..]

[..]

Kom nou man. Bal terugverwachten? Als je doelt op mijn (overduidelijke) troll plaatje naar aanleiding van een spelfout, dan is dat alsnog wat anders dan continu kleinerend praten als we een serieus gesprek hebben.
Loop je nu mij voor de gek te houden of probeer je je zelf wat wijs te maken, buiten de spel fout moet je toch ook op andere posten met je kortzichtige blik op zakken maar lekker grote bek mentaliteit reageren. ;)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:10:55 #33
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163360
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:08 schreef Royyy het volgende:

[..]

Omdat dat in NL zo is moeten andere landen dat ook maar doen?
Jee. Wel als mensen onbeperkt zeiken dat vooral andere landen iets aan uitstoot moeten doen (USA) en vervolgens zelf alle verschillende verdragen saboteren of niet uitvoeren. Wel tekenen maar niet uitvoren. Ga maar door.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:07 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ja mijn denkwijze is ook Amerikaans, duh. En wat is het probleem? Kornuitje schijnt om het maar even bij de spel fout te laten wel steeds bij mij te moeten doen maar niet bij anderen. En je vergelijking met EllaN loopt dan ook schreef, want die verbeterd consequent iedereen.
Juist die superieur ogende Amerikaanse denkwijze is waar het hier constant botst. Je gaat er van uit dat mensen jouw woorden standaard waarheid als waarheid accepteren. Helaas, zo werkt dat, gelukkig, niet in dit land.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:11:22 #34
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163377
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:10 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Loop je nu mij voor de gek te houden of probeer je je zelf wat wijs te maken, buiten de spel fout moet je toch ook op andere posten met je kortzichtige blik op zakken maar lekker grote bek mentaliteit reageren. ;)
Ik zal hem dan gelijk terug kaatsen.
pi_114163487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:10 schreef Esses het volgende:

[..]

Jee. Wel als mensen onbeperkt zeiken dat vooral andere landen iets aan uitstoot moeten doen (USA) en vervolgens zelf alle verschillende verdragen saboteren of niet uitvoeren. Wel tekenen maar niet uitvoren. Ga maar door.

[..]

Juist die superieur ogende Amerikaanse denkwijze is waar het hier constant botst. Je gaat er van uit dat mensen jouw woorden standaard waarheid als waarheid accepteren. Helaas, zo werkt dat, gelukkig, niet in dit land.
wat nu superieur ogende Amerikaanse denkwijze? :? Ik loop hier niet op het Forum te beweren dat wij als Amerikanen het weten in pacht hebben etc. Nog loop ik hier te pochen hoe goed ik zelf toch wel niet zou zijn, laat ik graag aan andere over. Dus leg nog eens uit waar het op botst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:11 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik zal hem dan gelijk terug kaatsen.
Zie het hierbovene
pi_114163490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:10 schreef -Amber- het volgende:

[..]

:')

In serieuze gesprekken ga je kleinerend over mij praten. Doe ik dat?
pi_114163563
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Wannabe officiertje :')
pi_114163579
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:15 schreef m.k het volgende:

[..]

Wannabe officiertje :')
Lees eens terug
pi_114163582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Neen doe je niet, met zoveel woorden. Maar het eind resultaat is dezelfde. Ik ben enkel wat directer. erg he?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:16:45 #40
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163594
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef -Amber- het volgende:

[..]

wat nu superieur ogende Amerikaanse denkwijze? :? Ik loop hier niet op het Forum te beweren dat wij als Amerikanen het weten in pacht hebben etc. Nog loop ik hier te pochen hoe goed ik zelf toch wel niet zou zijn, laat ik graag aan andere over. Dus leg nog eens uit waar het op botst.

[..]

Zie het hierbovene
Laten we beginnen met het BSB verhaal, waar mensen met bronnen kunnen komen waarin de beschuldigde ZELF zegt dat het BBE-K was. Waar beschuldigde in zijn eigen boeken aangegeven heeft dat het BBE-K was. Maar waar jij van horen zeggen het suprieure antwoord had en ga maar door. Voor de rest adviseer ik je enkel terug te lezen, net als jij dat anderen ook doet.

Het is niet voor niets dat bronnen alleen geschikt zijn om water te halen. Als er al bronnen zijn leveren ze in jouw geval nog brak water ook.
pi_114163609
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Lees eens terug
Nee ik lees dingen over het algemeen maar een keer. ^O^

SPOILER
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:18:04 #42
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114163645
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Neen doe je niet, met zoveel woorden. Maar het eind resultaat is dezelfde. Ik ben enkel wat directer. erg he?
Om heel eerlijk te zijn, zelfs tussen de woorden kreeg ik het niet voor elkaar om kleinerend taalgebruik te spotten voordat jij je scheur open trok. Maar daarbuiten, ik zeg eet smakelijk. Later.
pi_114163733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:17 schreef m.k het volgende:

[..]

Nee ik lees dingen over het algemeen maar een keer. ^O^

SPOILER
Ik wil zeggen dat dat niet het enige is dat ie riep :P

Oh fuck nu reageer ik weer op je :o
pi_114163852
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef Esses het volgende:

[..]

Laten we beginnen met het BSB verhaal, waar mensen met bronnen kunnen komen waarin de beschuldigde ZELF zegt dat het BBE-K was. Waar beschuldigde in zijn eigen boeken aangegeven heeft dat het BBE-K was. Maar waar jij van horen zeggen het suprieure antwoord had en ga maar door. Voor de rest adviseer ik je enkel terug te lezen, net als jij dat anderen ook doet.

Het is niet voor niets dat bronnen alleen geschikt zijn om water te halen. Als er al bronnen zijn leveren ze in jouw geval nog brak water ook.
Esses je haalt toch echt wat door elkaar. Teneerste is de Amerikaanse defensie niet eens aan bod gekomen noch heb ik uit Amerikaanse superieuriteit gezegt dat de heer i kwestie zijn eigen geschiedenis schrijf. Dit zijn zaken die binnen de CT wereld spelen en die in de wandelgangen bij diverse CT eenheden bekend zijn. Maar het lijkt er meer op dat als men maar een beetje in de buurt van een verwijt/beschuldiging/etc omtrent de Kmar of een van je (toekomstige) collega komt je op je achterpoten gaat stijgeren. Of waarom denk je bv. voor Wijntje het woord te moeten voeren/de verdediging te moeten opnemen?
pi_114163962
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Directer? Kom op zeg. Je vat trollplaatjes en opmerkingen over American football op als kleinerend?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:27:57 #46
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114164079
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Esses je haalt toch echt wat door elkaar.
Nee, dat is een houding die ik bij iedereen terug zie de veramerikaniseerd is.
quote:
Teneerste is de Amerikaanse defensie niet eens aan bod gekomen
Is maar goed ook.
quote:
noch heb ik uit Amerikaanse superieuriteit gezegt dat de heer i kwestie zijn eigen geschiedenis schrijf.
Niet uit amerikaanse superieuriteit, maar wel met je amerikaans superieure houding.
quote:
Dit zijn zaken die binnen de CT wereld spelen en die in de wandelgangen bij diverse CT eenheden bekend zijn.
En die roddelen niet? Zolang je niet met bronnen kunt komen... Serieus, het klinkt allemaal heel mooi, net als zoveel van dat soort bullshit. Maar op alle andere mogelijkheden geeft meneer echt iets compleet anders aan.
quote:
Maar het lijkt er meer op dat als men maar een beetje in de buurt van een verwijt/beschuldiging/etc omtrent de Kmar
Absoluut niet. De KMar mag nog steeds opgedoekt worden in verband met een gebrek aan bestaansrecht.
quote:
of een van je (toekomstige) collega komt je op je achterpoten gaat stijgeren.
In tegenstelling tot de situatie bij jou heb ik een behoorlijk rechtvaardigheidsgevoel en ga ik mij inderdaad tegen dingen aan bemoeien die mij niet zinnen. Dat is neit de eerste keer, niet de laatste keer en die laatste keer zal ook niet komen.
quote:
Of waarom denk je bv. voor Wijntje het woord te moeten voeren/de verdediging te moeten opnemen?
Ik denk niet voor wijntje het woord te moeten voeren. Ik wijs jou, wederom, op jouw hoge mate van onrechtvaardigheid, arrogantie en superioriteitsgevoel. Dat komt vanuit een rechtvaardigheidsgevoel welke ik heb. Dat heeft niets te maken met het woord voeren. Sterker nog, ik voer voor niemand het woord. Ik meng mij alleen ongevragd in discussies of meningsverschillen.
pi_114164343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef -Amber- het volgende:
Of waarom denk je bv. voor Wijntje het woord te moeten voeren/de verdediging te moeten opnemen?
Ik denk dat ik al genoeg in mijn eigen 'verdediging' heb gezegd en dat we er bovenal niet uit zullen komen.
pi_114164427
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:27 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee, dat is een houding die ik bij iedereen terug zie de veramerikaniseerd is.

[..]

Is maar goed ook.

[..]

Niet uit amerikaanse superieuriteit, maar wel met je amerikaans superieure houding.

[..]

En die roddelen niet? Zolang je niet met bronnen kunt komen... Serieus, het klinkt allemaal heel mooi, net als zoveel van dat soort bullshit. Maar op alle andere mogelijkheden geeft meneer echt iets compleet anders aan.

[..]

Absoluut niet. De KMar mag nog steeds opgedoekt worden in verband met een gebrek aan bestaansrecht.

[..]

In tegenstelling tot de situatie bij jou heb ik een behoorlijk rechtvaardigheidsgevoel en ga ik mij inderdaad tegen dingen aan bemoeien die mij niet zinnen. Dat is neit de eerste keer, niet de laatste keer en die laatste keer zal ook niet komen.

[..]

Ik denk niet voor wijntje het woord te moeten voeren. Ik wijs jou, wederom, op jouw hoge mate van onrechtvaardigheid, arrogantie en superioriteitsgevoel. Dat komt vanuit een rechtvaardigheidsgevoel welke ik heb. Dat heeft niets te maken met het woord voeren. Sterker nog, ik voer voor niemand het woord. Ik meng mij alleen ongevragd in discussies of meningsverschillen.
Esses laten we het er bij houden dat ik geen rechtsvaardigheid gevoel heb, maar jij wel, en dat enkel ik een superioriteitsgevoel heb, welke ook nog eens Amerikaans is. Slechte ikke toch. Welke hoek zal ik gaan staan.

Tip van flip, lees nog eens terug/na wat voor onzin je aan het uitkrammen bent. ;)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:36:10 #49
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114164476
Er zal ook een keer "geen" discussie zijn in de SC :')
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:36:22 #50
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114164484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:35 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Esses laten we het er bij houden dat ik geen rechtsvaardigheid gevoel heb, maar jij wel, en dat enkel ik een superioriteitsgevoel heb, welke ook nog eens Amerikaans is. Slechte ikke toch. Welke hoek zal ik gaan staan.

Tip van flip, lees nog eens terug/na wat voor onzin je aan het uitkrammen bent. :0
Gelukkig heb ik het terug gelezen. Ok, jij hebt ook een rechtvaardigheidsgevoel, maar dan het veramerikaniseerde rechtvaardigheidsgevoel wat ik al vaker meegemaakt heb. Ja. Dat zint me niet. Net als je houding. Maar laat maar wezen verder. Eruit komen hoeft niet.
pi_114164588
pi_114164700
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:36 schreef BredeBradda het volgende:
Er zal ook een keer "geen" discussie zijn in de SC :')
Heb je je camera al?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:42:49 #53
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114164795
Bijna. Eerst ff deze 2 weken 40 uur werken dan heb ik um.
Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
pi_114164819
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:36 schreef Esses het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik het terug gelezen. Ok, jij hebt ook een rechtvaardigheidsgevoel, maar dan het veramerikaniseerde rechtvaardigheidsgevoel wat ik al vaker meegemaakt heb. Ja. Dat zint me niet. Net als je houding. Maar laat maar wezen verder. Eruit komen hoeft niet.
Oh er bestaat een Amerikaans rechtsgevoel en een Nederlands rechtsgevoel? Nog meer smaken in de aanbieding? En alles wat Amerikaans is is nattuurlijk ook slecht, minder geschrikt, achterhaald etc. Of waarom hammer je toch steeds weer op het Amerikaanse? Of is het zo makkelijker? Vraag me af wat je verweer zou zijn geweest als ik Nederlander was.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:44:40 #55
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114164871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:43 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Oh er bestaat een Amerikaans rechtsgevoel en een Nederlands rechtsgevoel? Nog meer smaken in de aanbieding? En alles wat Amerikaans is is nattuurlijk ook slecht, minder geschrikt, achterhaald etc. Of waarom hammer je toch steeds weer op het Amerikaanse? Of is het zo makkelijker? Vraag me af wat je verweer zou zijn geweest als ik Nederlander was.
Dan had je het zelfde verweer gehad als waneer je lightning had geheten. Jullie lijken namenlijk heel erg op elkaar. Waarom ik op het Amerikaanse hamer? Omdat ik dat in al die amerikanen terug herken. Maar zo als ik al aan geef. Dat maakt niet uit, we hoeven het niet eens te worden. Beter stoppen we der mee.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:44:45 #56
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:45:58 #57
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114164925
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:46:17 #58
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114164943
Ik voelde even een kleine glimlach: Numerus fixus afgeschaft
pi_114164962
pi_114165036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef Esses het volgende:

[..]

Dan had je het zelfde verweer gehad als waneer je lightning had geheten. Jullie lijken namenlijk heel erg op elkaar. Waarom ik op het Amerikaanse hamer? Omdat ik dat in al die amerikanen terug herken. Maar zo als ik al aan geef. Dat maakt niet uit, we hoeven het niet eens te worden. Beter stoppen we der mee.
Dat is nu echt een hele lage rot trap om mij met Lightning_NL te vergelijken. _O- Ja meneer generaliceerd natuurlijk helemaal niet. Mischien zou je eens jezelf moeten vernederen en pascontorlle moeten doen. Zou goed voor je mensen kennis zijn.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:48:44 #61
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114165062
Oefff Keiharde diss alles :')

SPOILER
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:49:48 #62
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114165112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Dat is nu echt een hele lage rot trap om mij met Lightning_NL te vergelijken. _O- Ja meneer generaliceerd natuurlijk helemaal niet. Mischien zou je eens jezelf moeten vernederen en pascontorlle moeten doen. Zou goed voor je mensen kennis zijn.
sorry, even zonder gekheid of flame. Ik kan er even door typo's niets van maken.
pi_114165130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef BredeBradda het volgende:
Oefff Keiharde diss alles :')

SPOILER
Zij degene die komt klagen dat mama en pappa gemeen zijn :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:50:39 #64
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114165146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:50 schreef m.k het volgende:

[..]

Zij degene die komt klagen dat mama en pappa gemeen zijn :')
:9
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:52:07 #65
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_114165215
Ja hoor, de 'Waar ...' TT is er weer. _O_ *O*
pi_114165229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:52 schreef Schild het volgende:
Ja hoor, de 'Waar ...' TT is er weer. _O_ *O*
_O_

Kut, in alle opwinding vergeten te zeggen :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:54:11 #67
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114165297
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Na ingefluisterd gehebben te kregen wat je bedoelde door iemand die hem wel snapte:

Je bedoelde dat ik op schiphol in de balie moet gaan zitten en dan de doelduurmiddelen moet gaan doen? Mnee, dat is niet meer nodig om mijn mensenkennis aan te vullen. Enigerweg, ik ben der klaar mee.
pi_114165402
WAUW! Wat een kut discussie
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_114165407
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef Esses het volgende:

[..]

Na ingefluisterd gehebben te kregen wat je bedoelde door iemand die hem wel snapte:

Je bedoelde dat ik op schiphol in de balie moet gaan zitten en dan de doelduurmiddelen moet gaan doen?
Ja zou mischien grensveruimde op je mensenkennis kunnen uitwerken. ;) :D
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:56:37 #70
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_114165422

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef Esses het volgende:

[..]

Je bedoelde dat ik op schiphol in de balie moet gaan zitten en dan de doelduurmiddelen moet gaan doen?
Zit jij nu serieus spelling en grammatica van anderen te verbeteren? 8)7
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_114165447
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef Thaboel het volgende:
He we hadden het ook over jou kunnen hebben, maar dat is helemaal naadje. ;) :D
pi_114165454
quote:
_O- _O- _O-
pi_114165494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef Thaboel het volgende:
Hey iemand zegt iets slims *O*
pi_114165496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:57 schreef -Amber- het volgende:

[..]

He we hadden het ook over jou kunnen hebben, maar dat is helemaal naadje. ;) :D
Mag. Ik ga er alleen niet op in.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:58:41 #75
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114165505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef paintmeester het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Eigenlijk, nee? Ik snapte niet wat hij bedoelde. Dat is mij verteld en ik reageerde. Ik heb hem niet verbeterd.

In de balie is overigens niet fout :')
pi_114165524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:58 schreef m.k het volgende:

[..]

Hey iemand zegt iets slims *O*
Danku!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:00:16 #77
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114165572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ja zou mischien grensveruimde op je mensenkennis kunnen uitwerken. ;) :D
Betwijfel het. Maar hey, dat is weer jouw mening. Mag je hebben. Verder ben ik der klaar mee.
pi_114165805
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef paintmeester het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Wet van Muphry. ^O^
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_114165827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:00 schreef Esses het volgende:

[..]

Betwijfel het. Maar hey, dat is weer jouw mening. Mag je hebben. Verder ben ik der klaar mee.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:07:13 #80
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_114165929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:58 schreef Esses het volgende:

[..]
In de balie is overigens niet fout :')
Is dat niet ontzettend krap zitten?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:07:33 #81
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114165945
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:07 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Is dat niet ontzettend krap zitten?
Nee.
pi_114166045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:05 schreef Druid het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
verklaar je nader
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:15:02 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114166408
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Na, dat is hetzelfde als "achter de computer zitten"... Ook zoiets... :')
Ik zit er altijd onder. :s)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:20:17 #85
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114166864
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:20 schreef AchJa het volgende:
Maare, het gaat weer nergens over zie ik alweer... :')
Is dat een pre dan?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:33:31 #87
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114167278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh wacht... [Def]SC#...

Meende even dat ik in R&P zat.
Ik ben er voor dat we ergens in een bos een meet doen en op zijn minst drie man huilend achterlaten :7
pi_114167323
Sam, BB en rubje huilend achterlaten?
pi_114167361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef Thaboel het volgende:
Rubje is niet meer, ik denk wijnand in zijn plaats
pi_114167444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef m.k het volgende:

[..]

Ik ben er voor dat we ergens in een bos een meet doen en op zijn minst drie man huilend achterlaten :7
Waarom wil je huilend achtergelaten worden?
pi_114167556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef Thaboel het volgende:
BredeBarbie zou al huilende arriveren, dus dat zou niet moeilijk zijn om hem in dezelfde staat achter te laten.
pi_114167622
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 19:45:34 #94
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114167669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:20 schreef AchJa het volgende:
Maare, het gaat weer nergens over zie ik alweer... :')
Verder dan deze post hoef ik dus niet terug te lezen begrijp ik.

Goedenavond :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_114167685
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef m.k het volgende:

[..]

^O^
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:46:47 #96
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114167734
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

klopt. moi.
pi_114167744
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Nee je kan je de moeite sparen. veel zwaard gerattel, maar geen gapende wonden. :D

Oh en goede avond natuurlijk.
pi_114167752
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

^O^
Werk je nog wel eens met elektromonteur W?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:47:24 #99
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_114167763
Nog even en de discussies zijn van zo'n niveau dat ze niet zouden misstaan in R&P.
Vooral omdat het lijkt alsof de 'discussies' gevoerd worden door 16-jarige kipjes met chronische PMS.

Ga eens snel allemaal aan bier en tieten ofzo...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 19:48:00 #100
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114167791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Nee je kan je de moeite sparen. veel zwaard gerattel, maar geen gapende wonden. :D
^O^ Ik had ook niet anders verwacht.
pi_114167808
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Lotusss het volgende:
Nog even en de discussies zijn van zo'n niveau dat ze niet zouden misstaan in R&P.
Vooral omdat het lijkt alsof de 'discussies' gevoerd worden door 16-jarige kipjes met chronische PMS.

Ik heb al tieten, en daarom ook PMS. ;) _O-
pi_114167853
quote:

Tieten door!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 19:49:55 #103
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_114167892
quote:

Deze SC heeft inderdaad een hoge waarde aan vrouwengejank. ^O^
Bier en tieten ^O^
pi_114167991
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Werk je nog wel eens met elektromonteur W?
W is de eerste letter van zijn achternaam?
pi_114168034
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

W is de eerste letter van zijn achternaam?
Voornaam. W de B :P
pi_114168047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:49 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Deze SC heeft inderdaad een hoge waarde aan vrouwengejank. ^O^
Bier en tieten ^O^
Lekker vrouwonvriendelijk :( Alsof mannen nooit (iets te) janken (hebben).
pi_114168305
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Aan boord van de Jwitt? Ik heb namelijk geen flauw idee wie je bedoelt. :?
pi_114168340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Wijnand de Bierenstein jaja
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 19:58:48 #109
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114168361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Lekker vrouwonvriendelijk :( Alsof mannen nooit (iets te) janken (hebben).
Ach, zit wel een kern van waarheid in :Y
Als mannen iets te janken hebben komt dat vaak omdat ze dan eerst met hun vuist tegen een deur of muur aanrammen:)
pi_114168379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef m.k het volgende:

[..]

Rubje is niet meer, ik denk wijnand in zijn plaats
Nee jij
pi_114168404
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Aan boord van de Jwitt? Ik heb namelijk geen flauw idee wie je bedoelt. :?
Ja volgens mij de Johan ja. Zal eens navragen. Natte krant dat het is :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:11:04 #112
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114168879
quote:

Waar bleef jij dan :d
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:37:19 #113
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114169893
Wat stil opeens :{
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 20:38:58 #114
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114169966
Ik ben met mijn huiswerk bezig :)
pi_114170109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef BredeBradda het volgende:
Wat stil opeens :{
Ik was linkjes aan het klikken op GS.
pi_114170221
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Ik was linkjes aan het klikken op GS.
:7 thanks for the tip bro
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:46:26 #117
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114170268
Captain america
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:49:07 #118
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114170402
Avond :W

Ben Iron Sky aan het kijken, wat een bazenfilm is dat zeg _O_
pi_114170613
Nagasaki '45, Tsjernobyl '86, Windows '98
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:56:10 #120
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114170727
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:53 schreef jaijai2 het volgende:
Hoi
pi_114170755
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Erasmo het volgende:

Die is idd tof. ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 20:59:35 #122
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114170891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Erasmo het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Die is idd tof. ^O^
Echt? Wat maakt hem dan zo tof?
pi_114171009
Duitsers nazi's van de donkere zijde van de maan. O+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:06:54 #124
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_114171157
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef Esses het volgende:

[..]

Waar bleef jij dan :d
Ik heb geen PMS, want menstrueer niet.

En ik zat lekker aan mijn tieten. :9
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 21:07:14 #125
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114171171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:02 schreef jankaas020 het volgende:
Duitsers nazi's van de donkere zijde van de maan. O+
:D dat had ik op IMDB gelezen, maar het lijkt mij zo'n 'fantastisch' (in de oorspronkelijke betekenis van het woord) verhaal dat ik mij er weinig bij kan voorstellen.
pi_114171228
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:D dat had ik op IMDB gelezen, maar het lijkt mij zo'n 'fantastisch' (in de oorspronkelijke betekenis van het woord) verhaal dat ik mij er weinig bij kan voorstellen.
Het blijft een film. Behoorlijk over de top ook. Met een op Sarah Palin gebaseerde USA president. _O-
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 21:10:06 #127
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114171310
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:08 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Het blijft een film. Behoorlijk over de top ook. Met een op Sarah Palin gebaseerde USA president. _O-
Kijk dat is bemoedigend. Dus het is gewoon een onderuit zakken en lachen film dus.
pi_114171331
Precies. *O*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:15:39 #129
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:41:19 #130
319525 Schild
pi_114172802
Voor iedereen die het te ver rijden vond, er is beeld. ;)
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 21:49:49 #131
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114173189
Nice. Wel opvallend dat het publiek een hoog rollator gehalte heeft. Ik denk dat meer jongeren het te ver vonden om naar toe te rijden.
pi_114173272
Mooie mannen brigade!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 21:58:05 #133
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114173660
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:51 schreef Thaboel het volgende:
Mooie mannen brigade!
Zootje ongeregeld...

Btw Thaboel, wat voor binding hebben de LJ'ers met Kerkrade? Ik weet dat voor een paar jaar geleden de regimentscommandant zijn zetel in Maastricht had en tegenwoordig in Weert als ik mij niet vergis.
pi_114173873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 21:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Zootje ongeregeld...

Btw Thaboel, wat voor binding hebben de LJ'ers met Kerkrade? Ik weet dat voor een paar jaar geleden de regimentscommandant zijn zetel in Maastricht had en tegenwoordig in Weert als ik mij niet vergis.
Voor mij even onbekend.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:18:44 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114174842
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

K, vroeg het me af, ik weet het nl. ook niet.
Denk gewoon: Grote stad, limburg en ze willen ook wat publiciteit.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:23:01 #137
319525 Schild
pi_114174845
Kwam deze foto nog tegen op FB van 43Mechbrig.. toch wel een mooi plaatje zo..helaas niet met onze eigen Leopards. :{
pi_114174990
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Schild het volgende:
Kwam deze foto nog tegen op FB van 43Mechbrig.. toch wel een mooi plaatje zo..helaas niet met onze eigen Leopards. :{
[ afbeelding ]
Nou lekker gericht zeg..
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:26:27 #139
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114175030
Ze hadden voor die oefening toch duitse gehuurd
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:33:10 #140
319525 Schild
pi_114175412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:25 schreef Thaboel het volgende:
Nou lekker gericht zeg..
Hehe ja _O- Vooral ook die rij met Fennek :')
pi_114175666
maja 43ste he...
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:41:36 #142
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:45:50 #143
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114176075
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alsof 13 in staat is om dat beter te regelen... :')
Geen enkele brigade :p
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:56:25 #144
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_114176581
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Ze hadden voor die oefening toch duitse gehuurd
Misschien hebben ze gewoon wat tanks verstopt voor Hillen :P
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:57:16 #145
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:58:59 #146
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114176682
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 22:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Misschien hebben ze gewoon wat tanks verstopt voor Hillen :P
Denk het niet ;)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:01:56 #147
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114176803
Stel je zou de dienst binnenkort gaan verlaten (vrijwillig). Zou je dan voor de tijd nog cursussen aanvragen voordat je gaat?
pi_114176888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef Esses het volgende:
Stel je zou de dienst binnenkort gaan verlaten (vrijwillig). Zou je dan voor de tijd nog cursussen aanvragen voordat je gaat?
Bijvoorbeeld nog ff een ECO meepakken :')
  † In Memoriam † vrijdag 13 juli 2012 @ 23:03:49 #149
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114176909
quote:
:N ik niet (bij mijn burgerwerkgevers bedoel ik)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:05:25 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114176997
quote:
Aanvragen kan altijd, goedkeuring is een tweede.
pi_114177009
quote:
De enige "cursus" die ik wilde hebben toen ik in dienst kwam heb ik al gehad. Misschien zou ik koeltechniek nog kunnen doen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:05:57 #152
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114177026
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

Aanvragen kan altijd, goedkeuring is een tweede.
Met andere woorden, je zou het doen :P
pi_114177039
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:03 schreef m.k het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld nog ff een ECO meepakken :')
Dat gaat je denk niet lukken, moet je om voor de ECO in aanmerking te komen niet nog een bepaald aantal jaren in dienst zitten?
pi_114177084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:06 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Dar gaat je denk niet lukken, moet je om voor de ECO in aanmerking te komen niet nog een bepaald aantal jaren in dienst zitten?
Schijnbaar niet
pi_114177172
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:07 schreef m.k het volgende:

[..]

Schijnbaar niet
Dat is dan weg gegooid geld, want aan de man die je opleid, (Daarna in VCO, etc) heb je dus geen hol meer.
pi_114177212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Dat is dan weg gegooid geld, want aan de man die je opleid, (Daarna in VCO, etc) heb je dus geen hol meer.
Kijk je dm ff
pi_114177254
Heb ik gedaan, ik schreef toch ook niet dat het niet zo is (zoals je schrijft), maar enkel dat het weg gegooid geld is.
pi_114177321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:11 schreef -Amber- het volgende:
Heb ik gedaan, ik schreef toch ook niet dat het niet zo is (zoals je schrijft), maar enkel dat het weg gegooid geld is.
Ok maar dan weet je dus dat het daarna in VCO niet van toepassing is ;)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:14:24 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:15:22 #160
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114177458
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?
Och ik kan ook geen reden voor "niet" bedenken.
pi_114177499
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef m.k het volgende:

[..]

Ok maar dan weet je dus dat het daarna in VCO niet van toepassing is ;)
Negative dat weet ik niet. Ik was er van uitgegaan dat het net als hier is dat men geen geld in een selectie en opleiding tot SOF'er steekt als je niet genoeg yijd in dienst meer hebt.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:16:56 #162
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114177522
Stel je zou graag de eco nog ff willen doen... Zou je die dan ook aanvragen?
pi_114177568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Stel je zou graag de eco nog ff willen doen... Zou je die dan ook aanvragen?
Was deze vraag aan mij gesteld?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:18:13 #164
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114177600
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:17 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Was deze vraag aan mij gesteld?
Algemeen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:19:49 #165
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114177742
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:18 schreef Esses het volgende:

[..]

Algemeen.
K, ik zou het niet doen. heb jaren geleden de SFAS en SFQC gedaan, en zou die opleiding (of een gelijkwaardige) niet nog eens willen doen.
pi_114177779
Andere formulering: stel nou dat er iemand de dag na dat hij de ECO heeft gehaald zegt dat hij de dienst uit gaat. Vind je dat acceptabel?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:21:47 #168
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114177791
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Neuh, zou eerder KDC10 chauffeur inschieten...
Ging even om het als je die wil doen he :p
pi_114177873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef m.k het volgende:
Andere formulering: stel nou dat er iemand de dag na dat hij de ECO heeft gehaald zegt dat hij de dienst uit gaat. Vind je dat acceptabel?
Nee
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:26:17 #170
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114178049
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef AchJa het volgende:
Waar wil je eigenlijk heen met dit verhaal Esses?
Algemene vraag, na aanleiding van een discussie tussen mij en Esses

SPOILER
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:29:41 #172
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114178169
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef m.k het volgende:
Prima, moet hij zelf weten. Alsof er andersom wel goed voor je gezorgd wordt... :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:30:43 #173
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114178225
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Prima, moet hij zelf weten. Alsof er andersom wel goed voor je gezorgd wordt... :')
Wie het bij deze baas slecht heeft....

Die moet uitgerekend jij kunnen afmaken achja...
pi_114178445
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat ben ik dus oneens met je, in een punt vind ik het matten naaierij. Buiten dat hij waarschijnlijk een plaaatst heeft bezet van iemand die de ECO had kunnen ingaan (om het even of deze het gehaald had of niet), heeft hij een band gemaakt met de maten die met hem de ECO gedaan hebben en nu dus wel de VCO ingaan. Voor deze maten kan het nogal demotiverend werken als lieden als deze de ECO als "zich zelfs leren kennis cursus" denken te moeten door lopen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:35:32 #175
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:37:54 #176
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114178553
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef AchJa het volgende:
@Esses

Nee, dat kan ik niet...
Die heeft het toch echt aan zichzelf te maken.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:38:55 #177
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114178606
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Dat ben ik dus oneens met je, in een punt vind ik het matten naaierij. Buiten dat hij waarschijnlijk een plaaatst heeft bezet van iemand die de ECO had kunnen ingaan (om het even of deze het gehaald had of niet), heeft hij een band gemaakt met de maten die met hem de ECO gedaan hebben en nu dus wel de VCO ingaan. Voor deze maten kan het nogal demotiverend werken als lieden als deze de ECO als "zich zelfs leren kennis cursus" denken te moeten door lopen.
Ach kom, gewoon een pax extra op de afvallerslijst waar altijd zo stoer over gedaan wordt.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:39:09 #178
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114178616
Valt wel op dat alle discussies betrekking tot Amber of Esses hebben :')

Al doen ze nou eens Wijnand tegen Achja ofzo, veel spannender.
pi_114178668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:

Jij weet ook weer lekker veel in te brengen, met je weekje observatie :')
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:40:57 #180
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:42:18 #181
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114178761
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef m.k het volgende:

[..]

Jij weet ook weer lekker veel in te brengen, met je weekje observatie :')
Ik meng me niet in de discussies :P
pi_114178801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:

Waar heb je het in Godsnaam over joh? :?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:43:48 #183
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114178835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Waar heb je het in Godsnaam over joh? :?
Dat jij altijd betrokken bent in een discussie, bijv. over dat hele BSB gebeuren.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:44:09 #184
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114178854
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet voor je. Die strekking bedoel je?

Dan, eens is.
Klopt. Maar ik hoorde hem voor het eerst van iemand dat ik dacht, die moet jij ook kennen.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:44:25 #185
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114178866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef BredeBradda het volgende:

[..]

Dat jij altijd betrokken bent in een discussie, bijv. over dat hele BSB gebeuren.
Oude koeien, flikker op als je niets zinnigs te zeggen hebt.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:45:06 #186
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114178893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Esses het volgende:

[..]

Oude koeien, flikker op als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Ik dacht dat dit een SC was. Beetje aangebrand?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:46:15 #187
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:46:49 #188
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114178963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef BredeBradda het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit een SC was. Beetje aangebrand?
Ditis de SC ook.
pi_114178980
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ach kom, gewoon een pax extra op de afvallerslijst waar altijd zo stoer over gedaan wordt.
Het gaat niet om het uitvallen, of om hoe zwaar of niet een opleiding is. Het gaat ondermeer om een stuk vertrouwen. Als iets binnen SOF eenheden hoog in het vandel geschreven word is het wel eerlijkhied, het op elkaar kunnen vertrouwen. En mannetje dat van te voren de boel albelazerd en waar je niet op kan bouwen heb je dus niks aan. En als je niks aan een druiloor als hem hebt, hoeft hij ook niet aan de start te gaan.
pi_114179019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef BredeBradda het volgende:

[..]

Waarom ga je niet meten of je pikkie gegroeid is sinds gisteravond.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:49:16 #191
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114179060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:48 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Waarom ga je niet meten of je pikkie gegroeid is sinds gisteravond.
Laten we daar een discussie over starten?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:50:04 #192
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:

[..]

Laten we daar een discussie over starten?
Ga maar naar PUB of SEX. KLB als hij te klein is.
pi_114179122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:50 schreef Esses het volgende:

[..]

Ga maar naar PUB of SEX. KLB als hij te klein is.
_O- dat word dus KLB _O-
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:51:11 #194
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114179152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:50 schreef -Amber- het volgende:

[..]

_O- dat word dus KLB _O-
wordt*
pi_114179162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Het gaat niet om het uitvallen, of om hoe zwaar of niet een opleiding is. Het gaat ondermeer om een stuk vertrouwen. Als iets binnen SOF eenheden hoog in het vandel geschreven word is het wel eerlijkhied, het op elkaar kunnen vertrouwen. En mannetje dat van te voren de boel albelazerd en waar je niet op kan bouwen heb je dus niks aan. En als je niks aan een druiloor als hem hebt, hoeft hij ook niet aan de start te gaan.
Het is ook een hypothetisch voorbeeld, denk ik. Volgens mij moet je verplicht een x aantal jaren uit dienen als je bij de SOF gaat.

Overigens verbeter ik jullie spelling uit liefde :*.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:53:18 #196
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114179246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Schijnbaar was de cursusleiding niet in staat om zoiets er uit te filteren. Bij wie ligt de fout dan? Betrokkene heeft na de eco aan zijn stutten getrokken, niemand binnen die club zal ooit nog last van hem hebben.
pi_114179247
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:51 schreef EllaN het volgende:

[..]

Het is ook een hypothetisch voorbeeld, denk ik. Volgens mij moet je verplicht een x aantal jaren uit dienen als je bij de SOF gaat.

Nope, laatste lichting is er iemand de dag na het halen van de ECO opgestapt met de melding dat hij dat al vanaf het begin van plan was.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:53:44 #198
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179272
quote:

[..]

praktijkvoorbeeld.
pi_114179284
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef m.k het volgende:

[..]

Nope, laatste lichting is er iemand de dag na het halen van de ECO opgestapt met de melding dat hij dat al vanaf het begin van plan was.
Echt?! :N .
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:54:17 #200
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179299
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Schijnbaar was de cursusleiding niet in staat om zoiets er uit te filteren. Bij wie ligt de fout dan? Betrokkene heeft na de eco aan zijn stutten getrokken, niemand binnen die club zal ooit nog last van hem hebben.
Eensch. Lastige typetjes hoor je te wippen met een raport CC.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:54:55 #201
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114179335
quote:

[..]

Binnen je proeftijd mag je elk moment aan je palen trekken.
pi_114179388
amber = sine, ofwat?
pi_114179393
De lichting die afgelopen week klaar was dus?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:56:47 #204
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179417
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Geen proeftijd meer.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:56:53 #205
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:56:53 #206
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:56 schreef jankaas020 het volgende:
amber = sine, ofwat?
d'oh
pi_114179428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:56 schreef EllaN het volgende:
De lichting die afgelopen week klaar was dus?
Correct

SPOILER
pi_114179473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:56 schreef m.k het volgende:

[..]

Correct

SPOILER
Je lult. Ik ken hem.
pi_114179480
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik heb het hier niet over schuldig zijn, ik heb het echter wel over een schoften streek.
pi_114179503
geen beschuldiging trouwens :P, maar uit verbazing.
  vrijdag 13 juli 2012 @ 23:58:18 #211
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179518
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef EllaN het volgende:

[..]

Je lult. Ik ken hem.
Je denkt dat ze binnen SOF groepen roddelen en achterklap doen? Dacht het niet.
pi_114179543
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef EllaN het volgende:
geen beschuldiging trouwens :P, maar uit verbazing.
schop m
pi_114179561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Esses het volgende:

[..]

Excuses. Ik zag pas na het posten hoe het overkwam. Ik ben echt stomverbaasd.
pi_114179625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Esses het volgende:

[..]

Lijkt er op alsof hier iemand op zijn pik getrapt voeld. _O-
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:01:25 #215
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179650
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Lijkt er op alsof hier iemand op zijn pik getrapt voeld. _O-
Vond hem passend.
pi_114179672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef EllaN het volgende:

[..]

Excuses. Ik zag pas na het posten hoe het overkwam. Ik ben echt stomverbaasd.
Nee was meer een sneer in mijn richting omdat ik de moet heb over een oud Kmar iets te zeggen. ;)
pi_114179707
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef -Amber- het volgende:

[..]

de moet
pi_114179718
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef Esses het volgende:

[..]

Vond hem passend.
Ja en dan moet je EllaN mee lastig vallen, echt ontzettend dom.
pi_114179781
Ik voel me niet lastig gevallen hoor :). Mijn post had ook even de verkeerde toon, door instant shock.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:04:06 #220
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114179785
Waar is Rave_NL trouwens de laatste tijd?
pi_114179802
Heb hem een internet verbod gegeven.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:04:39 #222
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:04:56 #223
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179819
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Nee was meer een sneer in mijn richting omdat ik de moet heb over een oud Kmar iets te zeggen. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ja en dan moet je EllaN mee lastig vallen, echt ontzettend dom.
God... Ellan zegt iets, na een discussie nog geen twee SC's geleden word er iets geplaatst wat iemand komisch bedoelde. Dat heeft niets te maken met lastig vallen te maken. Toont wel weer wat jouw gebrek aan inzicht is.

En met betrekking tot die kmarrechaussee, alweer: Het zou me boeien of hij KMar is of wat. Het gaat mij er om dat je slap uit je nek lult en je zonder enige feiten dergelijke beweringen doet. DAT is waar het om gaat. Zolang je niet met feiten kunt komen kan je beter als het daar over gaat zwijgen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:05:36 #224
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179845
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maakt geen verschil, iedereen mag tijdens of na een deel van de opleiding kappen.
Je mag wel met de opleiding kappen, maar dan ga je terug naar je werkplek. Deze vent is de burgert in ;) Dus rekest tot ontslag.
pi_114179860
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef BredeBradda het volgende:
Waar is Rave_NL trouwens de laatste tijd?
Wat wil je nu zeggen mondje? Mischien blijft hij wel weg omdat hij gheen trek heeft in zieltjes als jij.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:06:25 #226
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:06:51 #227
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114179906
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen mondje? Mischien blijft hij wel weg omdat hij gheen trek heeft in zieltjes als jij.
Maar natuurlijk, stop nou eens met slap lullen en negatief doen, het interesseert me namelijk niet echt iets. Beter houd je je erbuiten :)
pi_114179951
Ik zou het wel een Rave actie vinden _O-
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:08:42 #229
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114179975
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Esses het volgende:

[..]

Je mag wel met de opleiding kappen, maar dan ga je terug naar je werkplek. Deze vent is de burgert in ;) Dus rekest tot ontslag.
Prima toch? Beide keren niet bij het KCT.
pi_114179989
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Esses het volgende:

[..]

[..]

God... Ellan zegt iets, na een discussie nog geen twee SC's geleden word er iets geplaatst wat iemand komisch bedoelde. Dat heeft niets te maken met lastig vallen te maken. Toont wel weer wat jouw gebrek aan inzicht is.

En met betrekking tot die kmarrechaussee, alweer: Het zou me boeien of hij KMar is of wat. Het gaat mij er om dat je slap uit je nek lult en je zonder enige feiten dergelijke beweringen doet. DAT is waar het om gaat. Zolang je niet met feiten kunt komen kan je beter als het daar over gaat zwijgen.
Jij schijnt niet te (willen) begrijopen dat niet alles wat in deze wereld gebeurt (is) op het internet staat. Zeker niet als het om SOF/CT eenheden handeld. Of denk jij nu werkkelijk dat je zo'n belamngerijke pion bemnt dat je alles weet/moet weten. _O-
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:09:05 #231
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114179995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef m.k het volgende:
Ik zou het wel een Rave actie vinden _O-
Nja, ik vind het ook wel om te lachen.
pi_114180052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Esses het volgende:

[..]

Nja, ik vind het ook wel om te lachen.
Het is ook grappig maar je bent wel echt een mongool als je dat doet
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:10:40 #233
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180055
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Jij schijnt niet te (willen) begrijopen dat niet alles wat in deze wereld gebeurt (is) op het internet staat. Zeker niet als het om SOF/CT eenheden handeld. Of denk jij nu werkkelijk dat je zo'n belamngerijke pion bemnt dat je alles weet/moet weten. _O-
Nee. Maar schijnbaar is een uitspraak van een man spontaan staatsgeheim. Een uitspraak wat klaarblijkelijk door deze man gelogen is. Terwijl in interviews en boeken van deze man iets anders staat. Dat hij daar gewoon de waarheid keihard bevestigd. Maar hey, blijf in je waan.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:12:23 #234
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180117
Maar die discussie was al afgesloten, waarom ga ik er ook op in... Geen idee.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:12:39 #235
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180129
Dit blijf ik een goede vinden aan de DEF-SC

Waar gaat het in vredesnaam over? En dan doel ik even op de Amber/Esses discussie waar ik de details niet van gelezen heb omdat het net even teveel posts waren om terug te lezen.
pi_114180154
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Esses het volgende:
Omdat het een discussie tussen twee wijven betreft
pi_114180172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee. Maar schijnbaar is een uitspraak van een man spontaan staatsgeheim. Een uitspraak wat klaarblijkelijk door deze man gelogen is. Terwijl in interviews en boeken van deze man iets anders staat. Dat hij daar gewoon de waarheid keihard bevestigd. Maar hey, blijf in je waan.
Nochmaals, de man heeft op verschillende plekken en aangelegenheden binnen diverse SOF/CT eenheden zaken beweerd die niet klopen. Dus jij verwacht dat dit meteen op het internet komt, dan wel er een boek over geschreven word. Koppie koffie nodig om wakker te worden en de grijzen celletjes aan te smijten?
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:14:05 #238
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef m.k het volgende:

[..]

Omdat het een discussie tussen twee wijven betreft
:D en het enige wijf dat online is begrijpt het niet _O-
pi_114180206
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:D en het enige wijf dat online is begrijpt het niet _O-
Ahum..
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:14:55 #240
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180227
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ahum..
Sorry :@ Hoi EllaN :W
pi_114180238
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Esses het volgende:
Dat is het hem nu juist, eerst loop je te roepen dat het afgedaan is en je er niet meer over praten woil. Iets dat ik respecteer. maar kom dan GVD ook niet als lulletje rosenwater nog eens met het onderwerp opzetten. Want zo leuk ben je dus echt niet.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:15:25 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114180248
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef m.k het volgende:

[..]

Het is ook grappig maar je bent wel echt een mongool als je dat doet
Het zou ook niet echt in mij opkomen... Je moet wel behoorlijk van zelfkastijding houden...
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:15:35 #243
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Nochmaals, de man heeft op verschillende plekken en aangelegenheden binnen diverse SOF/CT eenheden zaken beweerd die niet klopen. Dus jij verwacht dat dit meteen op het internet komt, dan wel er een boek over geschreven word. Koppie koffie nodig om wakker te worden en de grijzen celletjes aan te smijten?
Wederom, jij doet een bepaalde claim, die jij hier gewoon op het forum geplaatst hebt. Dan is die claim schijnbaar openbaar genoeg om hier duidelijk te maken. In geen enkel schrijven van die man is deze claim, danwel een suggestie naar een dergelijke claim terug te vinden. Het gaat mij niet om "zaken beweerd" het gaat mij om dat ene detail wat jij daar opgehangen hebt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:16:08 #244
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180271
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Dat is het hem nu juist, eerst loop je te roepen dat het afgedaan is en je er niet meer over praten woil. Iets dat ik respecteer. maar kom dan GVD ook niet als lulletje rosenwater nog eens met het onderwerp opzetten. Want zo leuk ben je dus echt niet.
Och, je moet niet janken om een opmerkingetje. Alsof er nooit opmerkingetjes links en rechts langs vliegen. Doe ff normaal.
pi_114180283
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Sorry :@ Hoi EllaN :W
Haha, hoi :W.
pi_114180324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef Esses het volgende:

[..]

Wederom, jij doet een bepaalde claim, die jij hier gewoon op het forum geplaatst hebt. Dan is die claim schijnbaar openbaar genoeg om hier duidelijk te maken. In geen enkel schrijven van die man is deze claim, danwel een suggestie naar een dergelijke claim terug te vinden. Het gaat mij niet om "zaken beweerd" het gaat mij om dat ene detail wat jij daar opgehangen hebt.
Had je het er niet nog net over dat je er over wou ophouden, doe dat dan ook. Of ga eens met betrokkene praten. Dan kan je het uit eerste hand horen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:17:30 #247
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180326
Maar amber, hierna zal ik je echt met rust laten. Later!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:18:04 #248
379462 BredeBradda
Broertje in opleiding
pi_114180355
06:00 op morgen, truste :z :W
pi_114180384
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Esses het volgende:

[..]

Och, je moet niet janken om een opmerkingetje. Alsof er nooit opmerkingetjes links en rechts langs vliegen. Doe ff normaal.
Flikkjer toch op man, wie moet er (om zijn gelijk te krijgen) al twee TT's openen met "bron" in de titel. Zo veel over een enkele opmerking en het ber niet meer over willen hebben.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:19:06 #250
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef EllaN het volgende:

[..]

Haha, hoi :W.
Was even teveel afgeleid door de 'bitch' fight
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:19:31 #251
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180412
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Was even teveel afgeleid door de 'bitch' fight
Hehehe, aanhalingstekens :P
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:28:00 #252
13456 AchJa
Shut up!!!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:28:14 #253
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef Esses het volgende:

[..]

Hehehe, aanhalingstekens :P
:Y Bij een echte bitchfight vliegen er haren in de ronde, wordt er geschopt, geknepen, gebeten, en gekrapt. Dan heb je na afloop wél een EHBO doos nodig :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:28:55 #254
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:Y Bij een echte bitchfight vliegen er haren in de ronde, wordt er geschopt, geknepen, gebeten, en gekrapt. Dan heb je na afloop wél een EHBO doos nodig :)
Zelfmoord Kameradenmoord.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:29:06 #255
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114180759
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef AchJa het volgende:
Godver, popcorn klaar, nieuw biertje, is het weer afgelopen... -O-
Awh, jochie toch :P
pi_114180828
quote:

[..]

Ik knijp niet, heb net mijn nagels laten doen. Zou als de doods zijn als er een brak of in zou scheuren. ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:31:55 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114180866
quote:

[..]

EHBO doos... _O-
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:32:22 #258
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180883
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ik knijp niet, heb net mijn nagels laten doen. Zou als de doods zijn als er een brak of in zou scheuren. ;)
French Manicure?
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:33:05 #259
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180908
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:31 schreef AchJa het volgende:

[..]

EHBO doos... _O-
Ja, wat dacht jij, dat er bij een 'bitch' fight meteen een lifeliner aan te pas moest komen?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:33:56 #260
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114180945
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jochie...
ahh gosiegosiegosie gossiiiii
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:34:40 #262
13456 AchJa
Shut up!!!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:35:53 #263
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114180994
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Traag kwartje?
Eh, ja, maar het is toch redelijk bekend dat kwartjes bij mij langzaam vallen.
pi_114181009
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

French Manicure?
Ja maar heb aan de rand van het witten een dunne zwarte streep met twee driekoekjes die elkaar met de punt raken. En op de punt zit een kleine crystal, zodat het net op een kleine bow tie lijkt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:37:02 #265
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114181037
Zo, opgeruimd staat netjes.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:37:44 #266
13456 AchJa
Shut up!!!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:38:24 #267
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181092
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ja maar heb aan de rand van het witten een dunne zwarte streep met twee driekoekjes die elkaar met de punt raken. En op de punt zit een kleine crystal, zodat het net op een kleine bow tie lijkt.
Wow, ik kom nooit toe aan een French Manicure :N mijn nagels zijn altijd al gebroken door de vele rellen op FOK! :{
pi_114181145
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Wow, ik kom nooit toe aan een French Manicure :N mijn nagels zijn altijd al gebroken door de vele rellen op FOK! :{
_O-

† In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:42:24 #269
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181249
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:39 schreef -Amber- het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
Ow, mooi :Y voor mij alleen maar haalbaar als ik stop de rellen op FOK! te volgen. Meestal begint de rel voor ik tijd heb om popcorn in de pan te gooien, dus zijn mijn nagels het slachtoffer :{
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:43:52 #270
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181327
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, okee. Was mij verder niet bekend.
Bij dezen dus :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:44:15 #271
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114181357
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Ow, mooi :Y voor mij alleen maar haalbaar als ik stop de rellen op FOK! te volgen. Meestal begint de rel voor ik tijd heb om popcorn in de pan te gooien, dus zijn mijn nagels het slachtoffer :{
Geen popcorn maker in huis? Wel zo veilig voor je nagels. ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:45:08 #273
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114181378
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:44 schreef AchJa het volgende:
Zijn de modjes allemaal weer pispoten?
Wanneer niet.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:45:35 #274
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181392
En is dit propaganda of niet?
Gereed voor inzet ondanks verlof
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:46:09 #275
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181415
quote:
Mis je ze dan?
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:47:35 #276
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181465
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:44 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Geen popcorn maker in huis? Wel zo veilig voor je nagels. ;)
:N een inmiddels bijna zwart geblakerde hapjespan waarin ik in de USA begonnen met popcorn poffen. Popcorn pof ik nog 'old fashioned', maar eigenlijk alleen tijdens football season :D
pi_114181518
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef Esses het volgende:

[..]

Wanneer niet.
Mag ik ook eens vakantie hebben?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:50:51 #278
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

[..]

:N Modje ben je 7x24 365 dagen per jaar. Dit jaar had je één dag vrij vanwege schrikkeljaar :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:51:53 #279
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114181626
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

[..]

Wie zegt dat ik op jou doelde, van jou wisten we dat je vakantie houden was.
pi_114181680
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:51 schreef Esses het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik op jou doelde, van jou wisten we dat je vakantie houden was.
Mooi, dan ga ik weer.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_114181687
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

:N een inmiddels bijna zwart geblakerde hapjespan waarin ik in de USA begonnen met popcorn poffen. Popcorn pof ik nog 'old fashioned', maar eigenlijk alleen tijdens football season :D
Ik heb hier zo'n overijnd stande fohn waar je lkeer zonder olie popcorn in kan maken binnen een paar minuten.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:53:53 #282
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Mooi, dan ga ik weer.
:W Veel plezier morgen later vandaag bij de 7th en 8th inning
pi_114181716
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Mooi, dan ga ik weer.
Have fun playing baseball.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:56:49 #284
13456 AchJa
Shut up!!!
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 00:57:15 #285
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Ik heb hier zo'n overijnd stande fohn waar je lkeer zonder olie popcorn in kan maken binnen een paar minuten.
Ik pof ze echt nog in de pan, maar eigenlijk alleen op Sunday Night Football Night. Moet nog wachten tot 9 augustus :{
pi_114181833
Zelfregulerend geheel.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:57:57 #287
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:59:50 #288
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114181918
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

En wat is de bijzonderheid?
Dat ze op apel kunnen staan.
pi_114181925
Which team you root for?

* -Amber- likes the 49ers best.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 01:01:02 #290
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114181956
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

En wat is de bijzonderheid?
De bezuinigingen, wordt veel gesproken in de media dat defensie door de bezuinigingen niet meer goed inzetbaar is. Als je leest dat ondanks zomer verlof en de 50% regeling de mariniers gewoon goed inzetbaar zijn, dan denk ik weer negatief dat er politicie kunnen zijn die zeggen dat er wel meer bezuinigd kan worden.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:02:41 #291
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114182002
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

De bezuinigingen, wordt veel gesproken in de media dat defensie door de bezuinigingen niet meer goed inzetbaar is. Als je leest dat ondanks zomer verlof en de 50% regeling de mariniers gewoon goed inzetbaar zijn, dan denk ik weer negatief dat er politicie kunnen zijn die zeggen dat er wel meer bezuinigd kan worden.
Schijnbaar zit daar 50% personeel teveel idd.
pi_114182034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Esses het volgende:

[..]

Of het betekend gewoon dat militaire roeien met de riemen die ze hebben, en zakken beter voor elkaar krijgen dan politici.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 01:04:12 #293
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114182050
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef -Amber- het volgende:
Which team you root for?

* -Amber- likes the 49ers best.
Auw, the 49ers zijn ook wel een team om favoriet te hebben. Toch blijf ik nog steeds bij the Falcons, maar Eli Manning blijft ook een leuke QB om in de gaten te houden. En Drew Brees is net voor een monster bedrag naar de Saints gegaan.
pi_114182120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Dat is het punt, zolang 'wij' doen alsof we nog alles aankunnen, zelfs met veel minder lui, dan blijft men bezuinigen...
pi_114182127
Muf
pi_114182136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Auw, the 49ers zijn ook wel een team om favoriet te hebben. Toch blijf ik nog steeds bij the Falcons, maar Eli Manning blijft ook een leuke QB om in de gaten te houden. En Drew Brees is net voor een monster bedrag naar de Saints gegaan.
Wachten we het af, wat dit sezieon gaat brengen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:06:29 #297
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_114182139
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef -Amber- het volgende:

[..]

Of het betekend gewoon dat militaire roeien met de riemen die ze hebben, en zakken beter voor elkaar krijgen dan politici.
Roeien met de riemen die beloofd zijn. Verder vind ik het niet zo bijzonder dat als je op notice staat je de tijd haalt. Dat is krijgsmachtbreed en niet alleen voorbehouden aan de marns.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 01:06:35 #298
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114182142
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Esses het volgende:

[..]

Moet ik mij toch verder gaan inlezen. Gevoelsmatig is het een kort-door-de-bocht-post om te zeggen dat ze 50% teveel personeel hebben :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:07:22 #299
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114182167
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Moet ik mij toch verder gaan inlezen. Gevoelsmatig is het een kort-door-de-bocht-post om te zeggen dat ze 50% teveel personeel hebben :)
Zonder lukt het ze toch ook?
pi_114182183
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Roeien met de riemen die beloofd zijn. Verder vind ik het niet zo bijzonder dat als je op notice staat je de tijd haalt. Dat is krijgsmachtbreed en niet alleen voorbehouden aan de marns.
Ik liep ook niet te beweren dat het bijzonder is. Ik zeg echter wel dat de heren en damens politici eventueel wat van de militair zouden kunnen opsteken. ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 01:08:03 #301
211797 Esses
Splendide mendax
pi_114182187
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')