SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Op Schiphol hebben ze vast wel wat Land Cruisers overquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik dus wel straksNja, dan maar een dikke SUV gaan uitzoeken.
Het verschilt NOGAL waar je in de VS zit, dat is wat ik zeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mijn vergelijking gaat over het gebruiken van kleinere auto's. Dat kan prima, omdat het in de VS bijna nergens noodzakelijk is om met een grote SUV naar je werk te gaan. De wegen zijn er doorgaans goed, de afstanden vallen dus (kijk naar dat onderzoek) behoorlijk mee en de gezinnen bestaan er ook niet uit dertien personen die allemaal mee moeten in de auto.
Dat is allemaal prima. Maar als mensen met droge ogen beweren dat een Golf niet geschikt is voor lange afstanden en dat het een citycar is, dan neem ik dat niet serieus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:43 schreef Druid het volgende:
[..]
Het verschilt NOGAL waar je in de VS zit, dat is wat ik zeg.
En dan is er nog de kwestie van willen. Ik zou ook een kleinere auto kunnen rijden (heb ik ook gedaan), ik kies daar niet voor. Consequenties zijn helder, maar dat is een keuze.
Nee, het gaat mij om standaarden mijn jong.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef m.k het volgende:
Ik zou vooral om voorkeuren gaan discussiëren
Jou standaard jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij om standaarden mijn jong.
Jouw standaard, jouw perspectief. En ik ben het 100% eens met die stelling.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij om standaarden mijn jong.
Jij discussieert net zo hard mee hoorquote:
Ja doe ik ook, Maar anders dan een wannabee officiertje loop ik niet te roepen hoe men elders moet leven.quote:
Nee, niet dus. Dat mensen een bepaalde auto kopen omdat ze dat mooi vinden, dat is allemaal prima natuurlijk. Waar het hier om ging, en waar de discussie uit voort kwam was het afschrijven van de Golf als auto voor de langere afstand. De Golf wordt op de markt gebracht als goede middenklasser, wereldwijd wordt hij gebruikt voor lange afstanden, maar Amerikanen vinden het een citycarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:48 schreef Druid het volgende:
[..]
Jouw standaard, jouw perspectief. En ik ben het 100% eens met die stelling.
Ja. En dit tekent je.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, Maar anders dan een wannabee officiertje loop ik niet te roepen hoe men elders moet leven.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:51 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, Maar anders dan een wannabee officiertje loop ik niet te roepen hoe men elders moet leven.
Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, niet dus. Dat mensen een bepaalde auto kopen omdat ze dat mooi vinden, dat is allemaal prima natuurlijk. Waar het hier om ging, en waar de discussie uit voort kwam was het afschrijven van de Golf als auto voor de langere afstand. De Golf wordt op de markt gebracht als goede middenklasser, wereldwijd wordt hij gebruikt voor lange afstanden, maar Amerikanen vinden het een citycar
En dan was er ook nog het punt van een failliet land, waar gereden wordt in auto's van 2000 kilo met een verbruik van 1 op 7.
Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je de bal kaatst kan je hem terug verwachten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
Het is niet de eerste keer dat je in een discussie persoonlijk wordt. Beetje vaag.
En je moet niks. WIJ hebben zojuist meningen uitgewisseld. Dat je het geen plekje kunt geven zegt meer over jou dan over mij.
Vergeleken met wat daar aangeboden wordt is het idd een kleine(re) auto.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, niet dus. Dat mensen een bepaalde auto kopen omdat ze dat mooi vinden, dat is allemaal prima natuurlijk. Waar het hier om ging, en waar de discussie uit voort kwam was het afschrijven van de Golf als auto voor de langere afstand. De Golf wordt op de markt gebracht als goede middenklasser, wereldwijd wordt hij gebruikt voor lange afstanden, maar Amerikanen vinden het een citycar
Ik zou zeggen, weerleg het is. Op een fatsoenlijke manier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat. Buiten beschouwing gelaten dat je geen benul hebt van
Hij zeikt niet zozeer over wat jij zegt, maar door je veramerikaniseerde houding en denkwijze heb je heel andere meningen. Dat is geen probleem, maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iets waar jij links en rechts wel (iets aan) moeite mee hebt. Dat mag best, maar geef het dan toe.quote:[..]
Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je bal kaatst kan je hem terug verwachten.
Kleine(re) is al iets heel anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Druid het volgende:
[..]
Vergeleken met wat daar aangeboden wordt is het idd een kleine(re) auto.
Esses dus bv. een spel fout maken (d inplaats van t) is een veramerikaniseerde houding?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, weerleg het is. Op een fatsoenlijke manier.
[..]
Hij zeikt niet zozeer over wat jij zegt, maar door je veramerikaniseerde houding en denkwijze heb je heel andere meningen. Dat is geen probleem, maar daar moet je mee om kunnen gaan. Iets waar jij links en rechts wel (iets aan) moeite mee hebt. Dat mag best, maar geef het dan toe.
Mwah ben ik het mee oneens. Afhankelijk van persoonlijke smaak kan de kwalificatie "kleine(re)" een bepaald model afschrijven als het om bijv. lange afstanden gaat.quote:
Nee. Verbetering op spelling is iets wat je ook kan opvatten als goh shit. Hoe zat dat nou, mogelijk moet ik daar eens naar kijken. Ellan doet het ook. Ik ben ook vaak het slachtoffer hiervan geweest. Ik ben het gaan verbeteren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Esses dus bv. een spel fout maken (d inplaats van t) is een veramerikaniseerde houding?
Precies. En daar valt in de VS heel wat winst te behalen. Het is in de VS de laatste jaren pas een topic geworden om wat meer te letten op verbruikscijfers van een auto. Oplossing: kleinere auto's en de standaarden naar onder bijstellen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:58 schreef Druid het volgende:
[..]
Vergeleken met wat daar aangeboden wordt is het idd een kleine(re) auto.
Kom nou man. Bal terugverwachten? Als je doelt op mijn (overduidelijke) troll plaatje naar aanleiding van een spelfout, dan is dat alsnog wat anders dan continu kleinerend praten als we een serieus gesprek hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Man dit is wederom een bewijs dat je geen inzcht hebt over het hoe en wat.
[..]
Knul je bent nu al in meerder topics over/op alles aan het zijken wat ik post, en als je de bal kaatst kan je hem terug verwachten.
Ja, het kan afschrijven. Maar een kleinere auto betekend niet gelijk slecht zitten of slecht comfort.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef Druid het volgende:
[..]
Mwah ben ik het mee oneens. Afhankelijk van persoonlijke smaak kan de kwalificatie "kleine(re)" een bepaald model afschrijven als het om bijv. lange afstanden gaat.
En dat is een heel andere discussie. Ik zou ook een boel winst kunnen behalen door een 1000 cc karretje te gaan rijden. Doe ik nie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Precies. En daar valt in de VS heel wat winst te behalen. Het is in de VS de laatste jaren pas een topic geworden om wat meer te letten op verbruikscijfers van een auto. Oplossing: kleinere auto's en de standaarden naar onder bijstellen.
Absoluut slecht bestaat bij de meeste middenklassers niet meer denk ik. Persoonlijke voorkeuren t.o.v. wat je met je budget verder kan kopen gelden uiteraard nog steeds. SlechtER is een betere kwalificatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, het kan afschrijven. Maar een kleinere auto betekend niet gelijk slecht zitten of slecht comfort.
Ja mijn denkwijze is ook Amerikaans, duh. En wat is het probleem? Kornuitje schijnt om het maar even bij de spel fout te laten wel steeds bij mij te moeten doen maar niet bij anderen. En je vergelijking met EllaN loopt dan ook schreef, want die verbeterd consequent iedereen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Verbetering op spelling is iets wat je ook kan opvatten als goh shit. Hoe zat dat nou, mogelijk moet ik daar eens naar kijken. Ellan doet het ook. Ik ben ook vaak het slachtoffer hiervan geweest. Ik ben het gaan verbeteren.
Wat een veramerikaniseerde houding is? Je hele denkwijze.
Omdat dat in NL zo is moeten andere landen dat ook maar doen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Precies. En daar valt in de VS heel wat winst te behalen. Het is in de VS de laatste jaren pas een topic geworden om wat meer te letten op verbruikscijfers van een auto. Oplossing: kleinere auto's en de standaarden naar onder bijstellen.
[..]
slechter. Eensch.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:06 schreef Druid het volgende:
[..]
Absoluut slecht bestaat bij de meeste middenklassers niet meer denk ik. Persoonlijke voorkeuren t.o.v. wat je met je budget verder kan kopen gelden uiteraard nog steeds. SlechtER is een betere kwalificatie.
Loop je nu mij voor de gek te houden of probeer je je zelf wat wijs te maken, buiten de spel fout moet je toch ook op andere posten met je kortzichtige blik op zakken maar lekker grote bek mentaliteit reageren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[..]
Kom nou man. Bal terugverwachten? Als je doelt op mijn (overduidelijke) troll plaatje naar aanleiding van een spelfout, dan is dat alsnog wat anders dan continu kleinerend praten als we een serieus gesprek hebben.
Jee. Wel als mensen onbeperkt zeiken dat vooral andere landen iets aan uitstoot moeten doen (USA) en vervolgens zelf alle verschillende verdragen saboteren of niet uitvoeren. Wel tekenen maar niet uitvoren. Ga maar door.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Omdat dat in NL zo is moeten andere landen dat ook maar doen?
Juist die superieur ogende Amerikaanse denkwijze is waar het hier constant botst. Je gaat er van uit dat mensen jouw woorden standaard waarheid als waarheid accepteren. Helaas, zo werkt dat, gelukkig, niet in dit land.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:07 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja mijn denkwijze is ook Amerikaans, duh. En wat is het probleem? Kornuitje schijnt om het maar even bij de spel fout te laten wel steeds bij mij te moeten doen maar niet bij anderen. En je vergelijking met EllaN loopt dan ook schreef, want die verbeterd consequent iedereen.
Ik zal hem dan gelijk terug kaatsen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Loop je nu mij voor de gek te houden of probeer je je zelf wat wijs te maken, buiten de spel fout moet je toch ook op andere posten met je kortzichtige blik op zakken maar lekker grote bek mentaliteit reageren.
wat nu superieur ogende Amerikaanse denkwijze?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Jee. Wel als mensen onbeperkt zeiken dat vooral andere landen iets aan uitstoot moeten doen (USA) en vervolgens zelf alle verschillende verdragen saboteren of niet uitvoeren. Wel tekenen maar niet uitvoren. Ga maar door.
[..]
Juist die superieur ogende Amerikaanse denkwijze is waar het hier constant botst. Je gaat er van uit dat mensen jouw woorden standaard waarheid als waarheid accepteren. Helaas, zo werkt dat, gelukkig, niet in dit land.
Zie het hierbovenequote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:10 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Loop je nu mij voor de gek te houden of probeer je je zelf wat wijs te maken, buiten de spel fout moet je toch ook op andere posten met je kortzichtige blik op zakken maar lekker grote bek mentaliteit reageren.
Wannabe officiertjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In serieuze gesprekken ga je kleinerend over mij praten. Doe ik dat?
Neen doe je niet, met zoveel woorden. Maar het eind resultaat is dezelfde. Ik ben enkel wat directer. erg he?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
In serieuze gesprekken ga je kleinerend over mij praten. Doe ik dat?
Laten we beginnen met het BSB verhaal, waar mensen met bronnen kunnen komen waarin de beschuldigde ZELF zegt dat het BBE-K was. Waar beschuldigde in zijn eigen boeken aangegeven heeft dat het BBE-K was. Maar waar jij van horen zeggen het suprieure antwoord had en ga maar door. Voor de rest adviseer ik je enkel terug te lezen, net als jij dat anderen ook doet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
wat nu superieur ogende Amerikaanse denkwijze?Ik loop hier niet op het Forum te beweren dat wij als Amerikanen het weten in pacht hebben etc. Nog loop ik hier te pochen hoe goed ik zelf toch wel niet zou zijn, laat ik graag aan andere over. Dus leg nog eens uit waar het op botst.
[..]
Zie het hierbovene
Nee ik lees dingen over het algemeen maar een keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Om heel eerlijk te zijn, zelfs tussen de woorden kreeg ik het niet voor elkaar om kleinerend taalgebruik te spotten voordat jij je scheur open trok. Maar daarbuiten, ik zeg eet smakelijk. Later.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Neen doe je niet, met zoveel woorden. Maar het eind resultaat is dezelfde. Ik ben enkel wat directer. erg he?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:17 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee ik lees dingen over het algemeen maar een keer.
Ik wil zeggen dat dat niet het enige is dat ie riepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh fuck nu reageer ik weer op je![]()
Esses je haalt toch echt wat door elkaar. Teneerste is de Amerikaanse defensie niet eens aan bod gekomen noch heb ik uit Amerikaanse superieuriteit gezegt dat de heer i kwestie zijn eigen geschiedenis schrijf. Dit zijn zaken die binnen de CT wereld spelen en die in de wandelgangen bij diverse CT eenheden bekend zijn. Maar het lijkt er meer op dat als men maar een beetje in de buurt van een verwijt/beschuldiging/etc omtrent de Kmar of een van je (toekomstige) collega komt je op je achterpoten gaat stijgeren. Of waarom denk je bv. voor Wijntje het woord te moeten voeren/de verdediging te moeten opnemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het BSB verhaal, waar mensen met bronnen kunnen komen waarin de beschuldigde ZELF zegt dat het BBE-K was. Waar beschuldigde in zijn eigen boeken aangegeven heeft dat het BBE-K was. Maar waar jij van horen zeggen het suprieure antwoord had en ga maar door. Voor de rest adviseer ik je enkel terug te lezen, net als jij dat anderen ook doet.
Het is niet voor niets dat bronnen alleen geschikt zijn om water te halen. Als er al bronnen zijn leveren ze in jouw geval nog brak water ook.
Directer? Kom op zeg. Je vat trollplaatjes en opmerkingen over American football op als kleinerend?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Neen doe je niet, met zoveel woorden. Maar het eind resultaat is dezelfde. Ik ben enkel wat directer. erg he?
Nee, dat is een houding die ik bij iedereen terug zie de veramerikaniseerd is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Esses je haalt toch echt wat door elkaar.
Is maar goed ook.quote:Teneerste is de Amerikaanse defensie niet eens aan bod gekomen
Niet uit amerikaanse superieuriteit, maar wel met je amerikaans superieure houding.quote:noch heb ik uit Amerikaanse superieuriteit gezegt dat de heer i kwestie zijn eigen geschiedenis schrijf.
En die roddelen niet? Zolang je niet met bronnen kunt komen... Serieus, het klinkt allemaal heel mooi, net als zoveel van dat soort bullshit. Maar op alle andere mogelijkheden geeft meneer echt iets compleet anders aan.quote:Dit zijn zaken die binnen de CT wereld spelen en die in de wandelgangen bij diverse CT eenheden bekend zijn.
Absoluut niet. De KMar mag nog steeds opgedoekt worden in verband met een gebrek aan bestaansrecht.quote:Maar het lijkt er meer op dat als men maar een beetje in de buurt van een verwijt/beschuldiging/etc omtrent de Kmar
In tegenstelling tot de situatie bij jou heb ik een behoorlijk rechtvaardigheidsgevoel en ga ik mij inderdaad tegen dingen aan bemoeien die mij niet zinnen. Dat is neit de eerste keer, niet de laatste keer en die laatste keer zal ook niet komen.quote:of een van je (toekomstige) collega komt je op je achterpoten gaat stijgeren.
Ik denk niet voor wijntje het woord te moeten voeren. Ik wijs jou, wederom, op jouw hoge mate van onrechtvaardigheid, arrogantie en superioriteitsgevoel. Dat komt vanuit een rechtvaardigheidsgevoel welke ik heb. Dat heeft niets te maken met het woord voeren. Sterker nog, ik voer voor niemand het woord. Ik meng mij alleen ongevragd in discussies of meningsverschillen.quote:Of waarom denk je bv. voor Wijntje het woord te moeten voeren/de verdediging te moeten opnemen?
Ik denk dat ik al genoeg in mijn eigen 'verdediging' heb gezegd en dat we er bovenal niet uit zullen komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:23 schreef -Amber- het volgende:
Of waarom denk je bv. voor Wijntje het woord te moeten voeren/de verdediging te moeten opnemen?
Esses laten we het er bij houden dat ik geen rechtsvaardigheid gevoel heb, maar jij wel, en dat enkel ik een superioriteitsgevoel heb, welke ook nog eens Amerikaans is. Slechte ikke toch. Welke hoek zal ik gaan staan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, dat is een houding die ik bij iedereen terug zie de veramerikaniseerd is.
[..]
Is maar goed ook.
[..]
Niet uit amerikaanse superieuriteit, maar wel met je amerikaans superieure houding.
[..]
En die roddelen niet? Zolang je niet met bronnen kunt komen... Serieus, het klinkt allemaal heel mooi, net als zoveel van dat soort bullshit. Maar op alle andere mogelijkheden geeft meneer echt iets compleet anders aan.
[..]
Absoluut niet. De KMar mag nog steeds opgedoekt worden in verband met een gebrek aan bestaansrecht.
[..]
In tegenstelling tot de situatie bij jou heb ik een behoorlijk rechtvaardigheidsgevoel en ga ik mij inderdaad tegen dingen aan bemoeien die mij niet zinnen. Dat is neit de eerste keer, niet de laatste keer en die laatste keer zal ook niet komen.
[..]
Ik denk niet voor wijntje het woord te moeten voeren. Ik wijs jou, wederom, op jouw hoge mate van onrechtvaardigheid, arrogantie en superioriteitsgevoel. Dat komt vanuit een rechtvaardigheidsgevoel welke ik heb. Dat heeft niets te maken met het woord voeren. Sterker nog, ik voer voor niemand het woord. Ik meng mij alleen ongevragd in discussies of meningsverschillen.
Gelukkig heb ik het terug gelezen. Ok, jij hebt ook een rechtvaardigheidsgevoel, maar dan het veramerikaniseerde rechtvaardigheidsgevoel wat ik al vaker meegemaakt heb. Ja. Dat zint me niet. Net als je houding. Maar laat maar wezen verder. Eruit komen hoeft niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Esses laten we het er bij houden dat ik geen rechtsvaardigheid gevoel heb, maar jij wel, en dat enkel ik een superioriteitsgevoel heb, welke ook nog eens Amerikaans is. Slechte ikke toch. Welke hoek zal ik gaan staan.
Tip van flip, lees nog eens terug/na wat voor onzin je aan het uitkrammen bent. :0
Heb je je camera al?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:36 schreef BredeBradda het volgende:
Er zal ook een keer "geen" discussie zijn in de SC
Oh er bestaat een Amerikaans rechtsgevoel en een Nederlands rechtsgevoel? Nog meer smaken in de aanbieding? En alles wat Amerikaans is is nattuurlijk ook slecht, minder geschrikt, achterhaald etc. Of waarom hammer je toch steeds weer op het Amerikaanse? Of is het zo makkelijker? Vraag me af wat je verweer zou zijn geweest als ik Nederlander was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het terug gelezen. Ok, jij hebt ook een rechtvaardigheidsgevoel, maar dan het veramerikaniseerde rechtvaardigheidsgevoel wat ik al vaker meegemaakt heb. Ja. Dat zint me niet. Net als je houding. Maar laat maar wezen verder. Eruit komen hoeft niet.
Dan had je het zelfde verweer gehad als waneer je lightning had geheten. Jullie lijken namenlijk heel erg op elkaar. Waarom ik op het Amerikaanse hamer? Omdat ik dat in al die amerikanen terug herken. Maar zo als ik al aan geef. Dat maakt niet uit, we hoeven het niet eens te worden. Beter stoppen we der mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh er bestaat een Amerikaans rechtsgevoel en een Nederlands rechtsgevoel? Nog meer smaken in de aanbieding? En alles wat Amerikaans is is nattuurlijk ook slecht, minder geschrikt, achterhaald etc. Of waarom hammer je toch steeds weer op het Amerikaanse? Of is het zo makkelijker? Vraag me af wat je verweer zou zijn geweest als ik Nederlander was.
Dat is nu echt een hele lage rot trap om mij met Lightning_NL te vergelijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan had je het zelfde verweer gehad als waneer je lightning had geheten. Jullie lijken namenlijk heel erg op elkaar. Waarom ik op het Amerikaanse hamer? Omdat ik dat in al die amerikanen terug herken. Maar zo als ik al aan geef. Dat maakt niet uit, we hoeven het niet eens te worden. Beter stoppen we der mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
sorry, even zonder gekheid of flame. Ik kan er even door typo's niets van maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is nu echt een hele lage rot trap om mij met Lightning_NL te vergelijken.Ja meneer generaliceerd natuurlijk helemaal niet. Mischien zou je eens jezelf moeten vernederen en pascontorlle moeten doen. Zou goed voor je mensen kennis zijn.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef BredeBradda het volgende:
Oefff Keiharde diss allesZij degene die komt klagen dat mama en pappa gemeen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Zij degene die komt klagen dat mama en pappa gemeen zijn
Na ingefluisterd gehebben te kregen wat je bedoelde door iemand die hem wel snapte:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is nu echt een hele lage rot trap om mij met Lightning_NL te vergelijken.Ja meneer generaliceerd natuurlijk helemaal niet. Mischien zou je eens jezelf moeten vernederen en pascontorlle moeten doen. Zou goed voor je mensen kennis zijn.
Ja zou mischien grensveruimde op je mensenkennis kunnen uitwerken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Na ingefluisterd gehebben te kregen wat je bedoelde door iemand die hem wel snapte:
Je bedoelde dat ik op schiphol in de balie moet gaan zitten en dan de doelduurmiddelen moet gaan doen?
Zit jij nu serieus spelling en grammatica van anderen te verbeteren?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Na ingefluisterd gehebben te kregen wat je bedoelde door iemand die hem wel snapte:
Je bedoelde dat ik op schiphol in de balie moet gaan zitten en dan de doelduurmiddelen moet gaan doen?
Hey iemand zegt iets slimsquote:
Mag. Ik ga er alleen niet op in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
He we hadden het ook over jou kunnen hebben, maar dat is helemaal naadje.![]()
Eigenlijk, nee? Ik snapte niet wat hij bedoelde. Dat is mij verteld en ik reageerde. Ik heb hem niet verbeterd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef paintmeester het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zit jij nu serieus spelling en grammatica van anderen te verbeteren?
Danku!quote:
Betwijfel het. Maar hey, dat is weer jouw mening. Mag je hebben. Verder ben ik der klaar mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zou mischien grensveruimde op je mensenkennis kunnen uitwerken.![]()
Wet van Muphry.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef paintmeester het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zit jij nu serieus spelling en grammatica van anderen te verbeteren?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Betwijfel het. Maar hey, dat is weer jouw mening. Mag je hebben. Verder ben ik der klaar mee.
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:07 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend krap zitten?
verklaar je naderquote:
Na, dat is hetzelfde als "achter de computer zitten"... Ook zoiets...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:07 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend krap zitten?
Ik zit er altijd onder.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na, dat is hetzelfde als "achter de computer zitten"... Ook zoiets...
Is dat een pre dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:20 schreef AchJa het volgende:
Maare, het gaat weer nergens over zie ik alweer...
Ik ben er voor dat we ergens in een bos een meet doen en op zijn minst drie man huilend achterlatenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh wacht... [Def]SC#...
Meende even dat ik in R&P zat.
Rubje is niet meer, ik denk wijnand in zijn plaatsquote:
Waarom wil je huilend achtergelaten worden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben er voor dat we ergens in een bos een meet doen en op zijn minst drie man huilend achterlaten
BredeBarbie zou al huilende arriveren, dus dat zou niet moeilijk zijn om hem in dezelfde staat achter te laten.quote:
Verder dan deze post hoef ik dus niet terug te lezen begrijp ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:20 schreef AchJa het volgende:
Maare, het gaat weer nergens over zie ik alweer...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben er voor dat we ergens in een bos een meet doen en op zijn minst drie man huilend achterlaten
klopt. moi.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verder dan deze post hoef ik dus niet terug te lezen begrijp ik.
Goedenavond
Nee je kan je de moeite sparen. veel zwaard gerattel, maar geen gapende wonden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verder dan deze post hoef ik dus niet terug te lezen begrijp ik.
Goedenavond
Werk je nog wel eens met elektromonteur W?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee je kan je de moeite sparen. veel zwaard gerattel, maar geen gapende wonden.
Ik heb al tieten, en daarom ook PMS.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Lotusss het volgende:
Nog even en de discussies zijn van zo'n niveau dat ze niet zouden misstaan in R&P.
Vooral omdat het lijkt alsof de 'discussies' gevoerd worden door 16-jarige kipjes met chronische PMS.
Ga eens snel allemaal aan bier en tieten ofzo...
Tieten door!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Lotusss het volgende:
Nog even en de discussies zijn van zo'n niveau dat ze niet zouden misstaan in R&P.
Vooral omdat het lijkt alsof de 'discussies' gevoerd worden door 16-jarige kipjes met chronische PMS.
Deze SC heeft inderdaad een hoge waarde aan vrouwengejank.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Lotusss het volgende:
W is de eerste letter van zijn achternaam?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Werk je nog wel eens met elektromonteur W?
Voornaam. W de Bquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:51 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
W is de eerste letter van zijn achternaam?
Lekker vrouwonvriendelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:49 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Deze SC heeft inderdaad een hoge waarde aan vrouwengejank.![]()
Bier en tieten
Aan boord van de Jwitt? Ik heb namelijk geen flauw idee wie je bedoelt.quote:
Ach, zit wel een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:52 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lekker vrouwonvriendelijkAlsof mannen nooit (iets te) janken (hebben).
Nee jijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Rubje is niet meer, ik denk wijnand in zijn plaats
Ja volgens mij de Johan ja. Zal eens navragen. Natte krant dat het isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:57 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Aan boord van de Jwitt? Ik heb namelijk geen flauw idee wie je bedoelt.
Waar bleef jij dan :dquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:47 schreef Lotusss het volgende:
Ik was linkjes aan het klikken op GS.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik was linkjes aan het klikken op GS.
Hoiquote:
Die is idd tof.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Ben Iron Sky aan het kijken, wat een bazenfilm is dat zeg
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Ben Iron Sky aan het kijken, wat een bazenfilm is dat zeg
Echt? Wat maakt hem dan zo tof?quote:
Ik heb geen PMS, want menstrueer niet.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:02 schreef jankaas020 het volgende:
Duitsers nazi's van de donkere zijde van de maan.![]()
Het blijft een film. Behoorlijk over de top ook. Met een op Sarah Palin gebaseerde USA president.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat had ik op IMDB gelezen, maar het lijkt mij zo'n 'fantastisch' (in de oorspronkelijke betekenis van het woord) verhaal dat ik mij er weinig bij kan voorstellen.
Kijk dat is bemoedigend. Dus het is gewoon een onderuit zakken en lachen film dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Het blijft een film. Behoorlijk over de top ook. Met een op Sarah Palin gebaseerde USA president.
Correct! Heb hem een paar weken geleden gezien. Udo (Yuri's Revenge) Kier blijft baas.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat is bemoedigend. Dus het is gewoon een onderuit zakken en lachen film dus.
Zootje ongeregeld...quote:
Voor mij even onbekend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zootje ongeregeld...
Btw Thaboel, wat voor binding hebben de LJ'ers met Kerkrade? Ik weet dat voor een paar jaar geleden de regimentscommandant zijn zetel in Maastricht had en tegenwoordig in Weert als ik mij niet vergis.
Denk gewoon: Grote stad, limburg en ze willen ook wat publiciteit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
K, vroeg het me af, ik weet het nl. ook niet.
Nou lekker gericht zeg..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:23 schreef Schild het volgende:
Kwam deze foto nog tegen op FB van 43Mechbrig.. toch wel een mooi plaatje zo..helaas niet met onze eigen Leopards.![]()
[ afbeelding ]
Geen enkele brigade :pquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof 13 in staat is om dat beter te regelen...
Misschien hebben ze gewoon wat tanks verstopt voor Hillenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:26 schreef Esses het volgende:
Ze hadden voor die oefening toch duitse gehuurd
Denk het nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze gewoon wat tanks verstopt voor Hillen
Bijvoorbeeld nog ff een ECO meepakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef Esses het volgende:
Stel je zou de dienst binnenkort gaan verlaten (vrijwillig). Zou je dan voor de tijd nog cursussen aanvragen voordat je gaat?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef Esses het volgende:
Stel je zou de dienst binnenkort gaan verlaten (vrijwillig). Zou je dan voor de tijd nog cursussen aanvragen voordat je gaat?
Aanvragen kan altijd, goedkeuring is een tweede.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef Esses het volgende:
De enige "cursus" die ik wilde hebben toen ik in dienst kwam heb ik al gehad. Misschien zou ik koeltechniek nog kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef Esses het volgende:
Met andere woorden, je zou het doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Aanvragen kan altijd, goedkeuring is een tweede.
Dat gaat je denk niet lukken, moet je om voor de ECO in aanmerking te komen niet nog een bepaald aantal jaren in dienst zitten?quote:
Schijnbaar nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:06 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dar gaat je denk niet lukken, moet je om voor de ECO in aanmerking te komen niet nog een bepaald aantal jaren in dienst zitten?
Dat is dan weg gegooid geld, want aan de man die je opleid, (Daarna in VCO, etc) heb je dus geen hol meer.quote:
Kijk je dm ffquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is dan weg gegooid geld, want aan de man die je opleid, (Daarna in VCO, etc) heb je dus geen hol meer.
Ok maar dan weet je dus dat het daarna in VCO niet van toepassing isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:11 schreef -Amber- het volgende:
Heb ik gedaan, ik schreef toch ook niet dat het niet zo is (zoals je schrijft), maar enkel dat het weg gegooid geld is.
Och ik kan ook geen reden voor "niet" bedenken.quote:
Negative dat weet ik niet. Ik was er van uitgegaan dat het net als hier is dat men geen geld in een selectie en opleiding tot SOF'er steekt als je niet genoeg yijd in dienst meer hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Ok maar dan weet je dus dat het daarna in VCO niet van toepassing is
Was deze vraag aan mij gesteld?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Stel je zou graag de eco nog ff willen doen... Zou je die dan ook aanvragen?
Algemeen.quote:
Neuh, zou eerder KDC10 chauffeur inschieten...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Stel je zou graag de eco nog ff willen doen... Zou je die dan ook aanvragen?
K, ik zou het niet doen. heb jaren geleden de SFAS en SFQC gedaan, en zou die opleiding (of een gelijkwaardige) niet nog eens willen doen.quote:
Ging even om het als je die wil doen he :pquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neuh, zou eerder KDC10 chauffeur inschieten...
Neequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef m.k het volgende:
Andere formulering: stel nou dat er iemand de dag na dat hij de ECO heeft gehaald zegt dat hij de dienst uit gaat. Vind je dat acceptabel?
Algemene vraag, na aanleiding van een discussie tussen mij en Essesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef AchJa het volgende:
Waar wil je eigenlijk heen met dit verhaal Esses?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Prima, moet hij zelf weten. Alsof er andersom wel goed voor je gezorgd wordt...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:21 schreef m.k het volgende:
Andere formulering: stel nou dat er iemand de dag na dat hij de ECO heeft gehaald zegt dat hij de dienst uit gaat. Vind je dat acceptabel?
Wie het bij deze baas slecht heeft....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prima, moet hij zelf weten. Alsof er andersom wel goed voor je gezorgd wordt...
Dat ben ik dus oneens met je, in een punt vind ik het matten naaierij. Buiten dat hij waarschijnlijk een plaaatst heeft bezet van iemand die de ECO had kunnen ingaan (om het even of deze het gehaald had of niet), heeft hij een band gemaakt met de maten die met hem de ECO gedaan hebben en nu dus wel de VCO ingaan. Voor deze maten kan het nogal demotiverend werken als lieden als deze de ECO als "zich zelfs leren kennis cursus" denken te moeten door lopen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prima, moet hij zelf weten. Alsof er andersom wel goed voor je gezorgd wordt...
Die heeft het toch echt aan zichzelf te maken.quote:
Ach kom, gewoon een pax extra op de afvallerslijst waar altijd zo stoer over gedaan wordt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat ben ik dus oneens met je, in een punt vind ik het matten naaierij. Buiten dat hij waarschijnlijk een plaaatst heeft bezet van iemand die de ECO had kunnen ingaan (om het even of deze het gehaald had of niet), heeft hij een band gemaakt met de maten die met hem de ECO gedaan hebben en nu dus wel de VCO ingaan. Voor deze maten kan het nogal demotiverend werken als lieden als deze de ECO als "zich zelfs leren kennis cursus" denken te moeten door lopen.
Jij weet ook weer lekker veel in te brengen, met je weekje observatiequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:
Valt wel op dat alle discussies betrekking tot Amber of Esses hebben
Al doen ze nou eens Wijnand tegen Achja ofzo, veel spannender.
Goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet voor je. Die strekking bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Die heeft het toch echt aan zichzelf te maken.
Ik meng me niet in de discussiesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij weet ook weer lekker veel in te brengen, met je weekje observatie
Waar heb je het in Godsnaam over joh?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:39 schreef BredeBradda het volgende:
Valt wel op dat alle discussies betrekking tot Amber of Esses hebben
Al doen ze nou eens Wijnand tegen Achja ofzo, veel spannender.
Dat jij altijd betrokken bent in een discussie, bijv. over dat hele BSB gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar heb je het in Godsnaam over joh?
Klopt. Maar ik hoorde hem voor het eerst van iemand dat ik dacht, die moet jij ook kennen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet voor je. Die strekking bedoel je?
Dan, eens is.
Oude koeien, flikker op als je niets zinnigs te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat jij altijd betrokken bent in een discussie, bijv. over dat hele BSB gebeuren.
Ik dacht dat dit een SC was. Beetje aangebrand?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Oude koeien, flikker op als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Ik kende hem niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik hoorde hem voor het eerst van iemand dat ik dacht, die moet jij ook kennen.
Ditis de SC ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:45 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een SC was. Beetje aangebrand?
Het gaat niet om het uitvallen, of om hoe zwaar of niet een opleiding is. Het gaat ondermeer om een stuk vertrouwen. Als iets binnen SOF eenheden hoog in het vandel geschreven word is het wel eerlijkhied, het op elkaar kunnen vertrouwen. En mannetje dat van te voren de boel albelazerd en waar je niet op kan bouwen heb je dus niks aan. En als je niks aan een druiloor als hem hebt, hoeft hij ook niet aan de start te gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach kom, gewoon een pax extra op de afvallerslijst waar altijd zo stoer over gedaan wordt.
Waarom ga je niet meten of je pikkie gegroeid is sinds gisteravond.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:43 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat jij altijd betrokken bent in een discussie, bijv. over dat hele BSB gebeuren.
Laten we daar een discussie over starten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:48 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waarom ga je niet meten of je pikkie gegroeid is sinds gisteravond.
Ga maar naar PUB of SEX. KLB als hij te klein is.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:49 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Laten we daar een discussie over starten?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Ga maar naar PUB of SEX. KLB als hij te klein is.
wordt*quote:
Het is ook een hypothetisch voorbeeld, denk ik. Volgens mij moet je verplicht een x aantal jaren uit dienen als je bij de SOF gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uitvallen, of om hoe zwaar of niet een opleiding is. Het gaat ondermeer om een stuk vertrouwen. Als iets binnen SOF eenheden hoog in het vandel geschreven word is het wel eerlijkhied, het op elkaar kunnen vertrouwen. En mannetje dat van te voren de boel albelazerd en waar je niet op kan bouwen heb je dus niks aan. En als je niks aan een druiloor als hem hebt, hoeft hij ook niet aan de start te gaan.
Schijnbaar was de cursusleiding niet in staat om zoiets er uit te filteren. Bij wie ligt de fout dan? Betrokkene heeft na de eco aan zijn stutten getrokken, niemand binnen die club zal ooit nog last van hem hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uitvallen, of om hoe zwaar of niet een opleiding is. Het gaat ondermeer om een stuk vertrouwen. Als iets binnen SOF eenheden hoog in het vandel geschreven word is het wel eerlijkhied, het op elkaar kunnen vertrouwen. En mannetje dat van te voren de boel albelazerd en waar je niet op kan bouwen heb je dus niks aan. En als je niks aan een druiloor als hem hebt, hoeft hij ook niet aan de start te gaan.
Nope, laatste lichting is er iemand de dag na het halen van de ECO opgestapt met de melding dat hij dat al vanaf het begin van plan was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is ook een hypothetisch voorbeeld, denk ik. Volgens mij moet je verplicht een x aantal jaren uit dienen als je bij de SOF gaat.
Overigens verbeter ik jullie spelling uit liefde.
praktijkvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is ook een hypothetisch voorbeeld, denk ik. Volgens mij moet je verplicht een x aantal jaren uit dienen als je bij de SOF gaat.
Echt?!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Nope, laatste lichting is er iemand de dag na het halen van de ECO opgestapt met de melding dat hij dat al vanaf het begin van plan was.
Eensch. Lastige typetjes hoor je te wippen met een raport CC.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Schijnbaar was de cursusleiding niet in staat om zoiets er uit te filteren. Bij wie ligt de fout dan? Betrokkene heeft na de eco aan zijn stutten getrokken, niemand binnen die club zal ooit nog last van hem hebben.
Binnen je proeftijd mag je elk moment aan je palen trekken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Geen proeftijd meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Binnen je proeftijd mag je elk moment aan je palen trekken.
d'ohquote:
Correctquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:56 schreef EllaN het volgende:
De lichting die afgelopen week klaar was dus?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:56 schreef m.k het volgende:
[..]
CorrectJe lult. Ik ken hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het hier niet over schuldig zijn, ik heb het echter wel over een schoften streek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Binnen je proeftijd mag je elk moment aan je palen trekken.
Je denkt dat ze binnen SOF groepen roddelen en achterklap doen? Dacht het niet.quote:
schop mquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef EllaN het volgende:
geen beschuldiging trouwens, maar uit verbazing.
Excuses. Ik zag pas na het posten hoe het overkwam. Ik ben echt stomverbaasd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Je denkt dat ze binnen SOF groepen roddelen en achterklap doen? Dacht het niet.
Lijkt er op alsof hier iemand op zijn pik getrapt voeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Je denkt dat ze binnen SOF groepen roddelen en achterklap doen? Dacht het niet.
Vond hem passend.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Lijkt er op alsof hier iemand op zijn pik getrapt voeld.
Nee was meer een sneer in mijn richting omdat ik de moet heb over een oud Kmar iets te zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Excuses. Ik zag pas na het posten hoe het overkwam. Ik ben echt stomverbaasd.
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nee was meer een sneer in mijn richting omdat ik de moet heb over een oud Kmar iets te zeggen.
God... Ellan zegt iets, na een discussie nog geen twee SC's geleden word er iets geplaatst wat iemand komisch bedoelde. Dat heeft niets te maken met lastig vallen te maken. Toont wel weer wat jouw gebrek aan inzicht is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:02 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja en dan moet je EllaN mee lastig vallen, echt ontzettend dom.
Je mag wel met de opleiding kappen, maar dan ga je terug naar je werkplek. Deze vent is de burgert inquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maakt geen verschil, iedereen mag tijdens of na een deel van de opleiding kappen.
Wat wil je nu zeggen mondje? Mischien blijft hij wel weg omdat hij gheen trek heeft in zieltjes als jij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef BredeBradda het volgende:
Waar is Rave_NL trouwens de laatste tijd?
Ik vind het wel grappig om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over schuldig zijn, ik heb het echter wel over een schoften streek.
Maar natuurlijk, stop nou eens met slap lullen en negatief doen, het interesseert me namelijk niet echt iets. Beter houd je je erbuitenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen mondje? Mischien blijft hij wel weg omdat hij gheen trek heeft in zieltjes als jij.
Prima toch? Beide keren niet bij het KCT.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Je mag wel met de opleiding kappen, maar dan ga je terug naar je werkplek. Deze vent is de burgert inDus rekest tot ontslag.
Jij schijnt niet te (willen) begrijopen dat niet alles wat in deze wereld gebeurt (is) op het internet staat. Zeker niet als het om SOF/CT eenheden handeld. Of denk jij nu werkkelijk dat je zo'n belamngerijke pion bemnt dat je alles weet/moet weten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:04 schreef Esses het volgende:
[..]
[..]
God... Ellan zegt iets, na een discussie nog geen twee SC's geleden word er iets geplaatst wat iemand komisch bedoelde. Dat heeft niets te maken met lastig vallen te maken. Toont wel weer wat jouw gebrek aan inzicht is.
En met betrekking tot die kmarrechaussee, alweer: Het zou me boeien of hij KMar is of wat. Het gaat mij er om dat je slap uit je nek lult en je zonder enige feiten dergelijke beweringen doet. DAT is waar het om gaat. Zolang je niet met feiten kunt komen kan je beter als het daar over gaat zwijgen.
Nja, ik vind het ook wel om te lachen.quote:
Het is ook grappig maar je bent wel echt een mongool als je dat doetquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, ik vind het ook wel om te lachen.
Nee. Maar schijnbaar is een uitspraak van een man spontaan staatsgeheim. Een uitspraak wat klaarblijkelijk door deze man gelogen is. Terwijl in interviews en boeken van deze man iets anders staat. Dat hij daar gewoon de waarheid keihard bevestigd. Maar hey, blijf in je waan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:08 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Jij schijnt niet te (willen) begrijopen dat niet alles wat in deze wereld gebeurt (is) op het internet staat. Zeker niet als het om SOF/CT eenheden handeld. Of denk jij nu werkkelijk dat je zo'n belamngerijke pion bemnt dat je alles weet/moet weten.
Omdat het een discussie tussen twee wijven betreftquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Esses het volgende:
Maar die discussie was al afgesloten, waarom ga ik er ook op in... Geen idee.
Nochmaals, de man heeft op verschillende plekken en aangelegenheden binnen diverse SOF/CT eenheden zaken beweerd die niet klopen. Dus jij verwacht dat dit meteen op het internet komt, dan wel er een boek over geschreven word. Koppie koffie nodig om wakker te worden en de grijzen celletjes aan te smijten?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Maar schijnbaar is een uitspraak van een man spontaan staatsgeheim. Een uitspraak wat klaarblijkelijk door deze man gelogen is. Terwijl in interviews en boeken van deze man iets anders staat. Dat hij daar gewoon de waarheid keihard bevestigd. Maar hey, blijf in je waan.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Omdat het een discussie tussen twee wijven betreft
Ahum..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en het enige wijf dat online is begrijpt het niet
Dat is het hem nu juist, eerst loop je te roepen dat het afgedaan is en je er niet meer over praten woil. Iets dat ik respecteer. maar kom dan GVD ook niet als lulletje rosenwater nog eens met het onderwerp opzetten. Want zo leuk ben je dus echt niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:12 schreef Esses het volgende:
Maar die discussie was al afgesloten, waarom ga ik er ook op in... Geen idee.
Het zou ook niet echt in mij opkomen... Je moet wel behoorlijk van zelfkastijding houden...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is ook grappig maar je bent wel echt een mongool als je dat doet
Wederom, jij doet een bepaalde claim, die jij hier gewoon op het forum geplaatst hebt. Dan is die claim schijnbaar openbaar genoeg om hier duidelijk te maken. In geen enkel schrijven van die man is deze claim, danwel een suggestie naar een dergelijke claim terug te vinden. Het gaat mij niet om "zaken beweerd" het gaat mij om dat ene detail wat jij daar opgehangen hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Nochmaals, de man heeft op verschillende plekken en aangelegenheden binnen diverse SOF/CT eenheden zaken beweerd die niet klopen. Dus jij verwacht dat dit meteen op het internet komt, dan wel er een boek over geschreven word. Koppie koffie nodig om wakker te worden en de grijzen celletjes aan te smijten?
Och, je moet niet janken om een opmerkingetje. Alsof er nooit opmerkingetjes links en rechts langs vliegen. Doe ff normaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist, eerst loop je te roepen dat het afgedaan is en je er niet meer over praten woil. Iets dat ik respecteer. maar kom dan GVD ook niet als lulletje rosenwater nog eens met het onderwerp opzetten. Want zo leuk ben je dus echt niet.
Had je het er niet nog net over dat je er over wou ophouden, doe dat dan ook. Of ga eens met betrokkene praten. Dan kan je het uit eerste hand horen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:15 schreef Esses het volgende:
[..]
Wederom, jij doet een bepaalde claim, die jij hier gewoon op het forum geplaatst hebt. Dan is die claim schijnbaar openbaar genoeg om hier duidelijk te maken. In geen enkel schrijven van die man is deze claim, danwel een suggestie naar een dergelijke claim terug te vinden. Het gaat mij niet om "zaken beweerd" het gaat mij om dat ene detail wat jij daar opgehangen hebt.
Flikkjer toch op man, wie moet er (om zijn gelijk te krijgen) al twee TT's openen met "bron" in de titel. Zo veel over een enkele opmerking en het ber niet meer over willen hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, je moet niet janken om een opmerkingetje. Alsof er nooit opmerkingetjes links en rechts langs vliegen. Doe ff normaal.
Was even teveel afgeleid door de 'bitch' fightquote:
Hehehe, aanhalingstekensquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was even teveel afgeleid door de 'bitch' fight
quote:
Zelfmoord Kameradenmoord.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Bij een echte bitchfight vliegen er haren in de ronde, wordt er geschopt, geknepen, gebeten, en gekrapt. Dan heb je na afloop wél een EHBO doos nodig
Awh, jochie tochquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef AchJa het volgende:
Godver, popcorn klaar, nieuw biertje, is het weer afgelopen...
Ik knijp niet, heb net mijn nagels laten doen. Zou als de doods zijn als er een brak of in zou scheuren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Bij een echte bitchfight vliegen er haren in de ronde, wordt er geschopt, geknepen, gebeten, en gekrapt. Dan heb je na afloop wél een EHBO doos nodig
EHBO doos...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
French Manicure?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:30 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik knijp niet, heb net mijn nagels laten doen. Zou als de doods zijn als er een brak of in zou scheuren.
Ja, wat dacht jij, dat er bij een 'bitch' fight meteen een lifeliner aan te pas moest komen?quote:
ahh gosiegosiegosie gossiiiiiquote:
Traag kwartje?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij, dat er bij een 'bitch' fight meteen een lifeliner aan te pas moest komen?
Eh, ja, maar het is toch redelijk bekend dat kwartjes bij mij langzaam vallen.quote:
Ja maar heb aan de rand van het witten een dunne zwarte streep met twee driekoekjes die elkaar met de punt raken. En op de punt zit een kleine crystal, zodat het net op een kleine bow tie lijkt.quote:
Oh, okee. Was mij verder niet bekend.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ja, maar het is toch redelijk bekend dat kwartjes bij mij langzaam vallen.
Wow, ik kom nooit toe aan een French Manicurequote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja maar heb aan de rand van het witten een dunne zwarte streep met twee driekoekjes die elkaar met de punt raken. En op de punt zit een kleine crystal, zodat het net op een kleine bow tie lijkt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, ik kom nooit toe aan een French Manicuremijn nagels zijn altijd al gebroken door de vele rellen op FOK!
Ow, mooiquote:
Bij dezen dusquote:
Geen popcorn maker in huis? Wel zo veilig voor je nagels.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, mooivoor mij alleen maar haalbaar als ik stop de rellen op FOK! te volgen. Meestal begint de rel voor ik tijd heb om popcorn in de pan te gooien, dus zijn mijn nagels het slachtoffer
Wanneer niet.quote:
Mis je ze dan?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Geen popcorn maker in huis? Wel zo veilig voor je nagels.
quote:
Mag ik ook eens vakantie hebben?quote:
quote:
Wie zegt dat ik op jou doelde, van jou wisten we dat je vakantie houden was.quote:
Mooi, dan ga ik weer.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik op jou doelde, van jou wisten we dat je vakantie houden was.
Ik heb hier zo'n overijnd stande fohn waar je lkeer zonder olie popcorn in kan maken binnen een paar minuten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]een inmiddels bijna zwart geblakerde hapjespan waarin ik in de USA begonnen met popcorn poffen. Popcorn pof ik nog 'old fashioned', maar eigenlijk alleen tijdens football season
quote:
Ik pof ze echt nog in de pan, maar eigenlijk alleen op Sunday Night Football Night. Moet nog wachten tot 9 augustusquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n overijnd stande fohn waar je lkeer zonder olie popcorn in kan maken binnen een paar minuten.
En wat is de bijzonderheid?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
En is dit propaganda of niet?
Gereed voor inzet ondanks verlof
Dat ze op apel kunnen staan.quote:
De bezuinigingen, wordt veel gesproken in de media dat defensie door de bezuinigingen niet meer goed inzetbaar is. Als je leest dat ondanks zomer verlof en de 50% regeling de mariniers gewoon goed inzetbaar zijn, dan denk ik weer negatief dat er politicie kunnen zijn die zeggen dat er wel meer bezuinigd kan worden.quote:
Schijnbaar zit daar 50% personeel teveel idd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bezuinigingen, wordt veel gesproken in de media dat defensie door de bezuinigingen niet meer goed inzetbaar is. Als je leest dat ondanks zomer verlof en de 50% regeling de mariniers gewoon goed inzetbaar zijn, dan denk ik weer negatief dat er politicie kunnen zijn die zeggen dat er wel meer bezuinigd kan worden.
Of het betekend gewoon dat militaire roeien met de riemen die ze hebben, en zakken beter voor elkaar krijgen dan politici.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Schijnbaar zit daar 50% personeel teveel idd.
Auw, the 49ers zijn ook wel een team om favoriet te hebben. Toch blijf ik nog steeds bij the Falcons, maar Eli Manning blijft ook een leuke QB om in de gaten te houden. En Drew Brees is net voor een monster bedrag naar de Saints gegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:00 schreef -Amber- het volgende:
Which team you root for?
* -Amber- likes the 49ers best.
Dat is het punt, zolang 'wij' doen alsof we nog alles aankunnen, zelfs met veel minder lui, dan blijft men bezuinigen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De bezuinigingen, wordt veel gesproken in de media dat defensie door de bezuinigingen niet meer goed inzetbaar is. Als je leest dat ondanks zomer verlof en de 50% regeling de mariniers gewoon goed inzetbaar zijn, dan denk ik weer negatief dat er politicie kunnen zijn die zeggen dat er wel meer bezuinigd kan worden.
Wachten we het af, wat dit sezieon gaat brengen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auw, the 49ers zijn ook wel een team om favoriet te hebben. Toch blijf ik nog steeds bij the Falcons, maar Eli Manning blijft ook een leuke QB om in de gaten te houden. En Drew Brees is net voor een monster bedrag naar de Saints gegaan.
Roeien met de riemen die beloofd zijn. Verder vind ik het niet zo bijzonder dat als je op notice staat je de tijd haalt. Dat is krijgsmachtbreed en niet alleen voorbehouden aan de marns.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:03 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Of het betekend gewoon dat militaire roeien met de riemen die ze hebben, en zakken beter voor elkaar krijgen dan politici.
Moet ik mij toch verder gaan inlezen. Gevoelsmatig is het een kort-door-de-bocht-post om te zeggen dat ze 50% teveel personeel hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Schijnbaar zit daar 50% personeel teveel idd.
Zonder lukt het ze toch ook?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet ik mij toch verder gaan inlezen. Gevoelsmatig is het een kort-door-de-bocht-post om te zeggen dat ze 50% teveel personeel hebben
Ik liep ook niet te beweren dat het bijzonder is. Ik zeg echter wel dat de heren en damens politici eventueel wat van de militair zouden kunnen opsteken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die beloofd zijn. Verder vind ik het niet zo bijzonder dat als je op notice staat je de tijd haalt. Dat is krijgsmachtbreed en niet alleen voorbehouden aan de marns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |