abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114191724
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:10 schreef eriksd het volgende:

[..]

Bewijs in die zin dat er iemand invalide is geschopt en er 10 man direct aanwezig waren. Dan kan je als politie ook niet meer je handen in de lucht steken en roepen dat het geheel open ligt :P
Maar het is toch nog steeds een feit dat het slachtoffer helemaal nog geen aangifte heeft gedaan? Of klopt dit niet?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_114191849
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:53 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En er is weer wat nieuws:

Fimpje

Samenvatting:

- JvdH zegt dat de aangifte van Hari/Ficq kul is. Er is wel contact geweest met het politieteam, maar daarbij heeft JvdH informatie aan de agenten doorgespeeld in plaats van andersom.
(Ik moet zeggen - als hij zo stellig ontkent, 'met de hand op het hart', dan moet het wel waar zijn. ;) )
JvdH lult er omheen, hij heeft met de politie gesproken naar aanleiding van een eventueel lek, dat betekent wel dat hij de politie informatie heeft gegeven, maar niet dat er geen lek is.

quote:
- JvdH heeft Everink ontmoet en gesproken en zijn verhaal over "de dader" [sic] 'wijkt niet af van eerder is besproken'
En wat eerder besproken is is dat Everink bij zijn eerdere lezing blijft. En die eerdere lezing stemde weer overeen met wat bekenden van het slachtoffer zeiden, maar hoe die precies luidde wil John ons maar niet vertellen.

quote:
- Everink is niet bang, vastberaden en bereid om 'tot het gaatje' te gaan.
Mooi, dan geeft die dus een duidelijk verhaal waarin hij niemand spaart, en wat krijgen we?

quote:
Hij benadrukt dat hij vindt dat alle daders moeten worden gestraft, dus niet alleen Badr Hari. „Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen.

Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
Ik mis:
- Badr Hari heeft mij geslagen
- Badr Hari heeft mij geschopt
- Badr Hari heeft mij een kopstoot gegeven
- Badr Hari riep 'en nu opkankeren/opdonderen'

Was er van iemand die niet bang is en tot het gaatje wil gaan nou niks beters op te tekenen dan algemeenheden als dat de daders gestraft moeten worden indien hij Badr als de dader aanwijst?

Nee, de vlag dekt de lading niet. Everink beschuldigt Hari helemaal niet van hem in elkaar slaan, dat is JvdH. Mijn indruk is dat Everink in elkaar is getrapt door kennelijke vriendjes van Hari, maar dat hij Hari niet zelf heeft zien deelnemen.

Dat zou dan meteen verklaren waarom Badr al die dagen niet tot verdachte is bestempeld en er nog zo naarstig naar getuigen wordt gezocht. Dan wordt het immers lastig om zijn betrokkenheid te bewijzen.

Ik weet niet of JvdH ooit een rolmodel voor de journalistiek is geweest, maar hij lijkt zich te hebben ontwikkeld tot een cliché-Telegraafjournalist.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114191920
Thanxxxxx Dr_Strangelove .... heb de app gedownload!

Zou Estelle ook al deze verhalen lezen op vakantie? Ze heeft vast haar iPad 3 wel mee ... kan me niet voorstellen dat ze zich happy voelt bij al die verhalen. Maar misschien durft ze niets te zeggen nu ze alleen met hem op vakantie is. Wellicht verbreekt ze de relatie als ze terug in Nederland zijn maar misschien durft ze dat ook wel niet, kan me daar best wel iets bij voorstellen. Vooral als Badr die Koen echt mishandelt heeft en zij daar getuige van is geweest.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:24:48 #204
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114192130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:11 schreef Samson het volgende:

[..]

Maar het is toch nog steeds een feit dat het slachtoffer helemaal nog geen aangifte heeft gedaan? Of klopt dit niet?
Goede vraag inderdaad.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_114192229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Idd ook erg opvallend, ik blijf het allemaal rare verhalen vinden. Toch bekruipt me het gevoel dat eea nogal gelinkt is aan de Amsterdamse onderwereld en er nogal wat belangen spelen waar ook de politie niet helemaal onschuldig in zal blijken te staan......
Iedereen weet dat je niet aan Badr komt en ondanks zijn reputatie moet je hem eens in Amsterdam zien rondlopen. Alle portiers groeten hem en maken even een babbeltje met hem als het even kan. Iedereen weet dat je niet aan Badr komt, dus dat verhaal van die negers van de Jimmy Woo die hem zouden "zoeken" zou ik met een korreltje zout nemen.

Ik heb wel eens met familie van hem wat drankjes achterover geslagen en ook Badr zelf heb ik ontmoet en een babbeltje mee gemaakt. Kwam over als een hele rustige, relaxte gast, niet arrogant o.i.d. Ik ken ook mensen die hem wat beter kennen en die vinden hem relaxt en respectvol overkomen (in hun bijzijn).

Maarja, we weten ook dat hij opeens gek kan worden alleen hebben wij dat nooit meegemaakt. Ik kan me in ieder geval wel voorstellen dat men geen aangifte tegen hem doet. Je haalt je dan zoveel ellende op de hals en waarvoor?
pi_114192345
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:27 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Iedereen weet dat je niet aan Badr komt en ondanks zijn reputatie moet je hem eens in Amsterdam zien rondlopen. Alle portiers groeten hem en maken even een babbeltje met hem als het even kan. Iedereen weet dat je niet aan Badr komt, dus dat verhaal van die negers van de Jimmy Woo die hem zouden "zoeken" zou ik met een korreltje zout nemen.

Ik heb wel eens met familie van hem wat drankjes achterover geslagen en ook Badr zelf heb ik ontmoet en een babbeltje mee gemaakt. Kwam over als een hele rustige, relaxte gast, niet arrogant o.i.d. Ik ken ook mensen die hem wat beter kennen en die vinden hem relaxt en respectvol overkomen (in hun bijzijn).

Maarja, we weten ook dat hij opeens gek kan worden alleen hebben wij dat nooit meegemaakt. Ik kan me in ieder geval wel voorstellen dat men geen aangifte tegen hem doet. Je haalt je dan zoveel ellende op de hals en waarvoor?
Dan ben ik heel benieuwd hoe dit afloopt. Dan is het ook niet bepaald slim van het slachtoffer om toch impliciet naar Badr te wijzen lijkt me. Als hij zelf in die wereld rondloopt (liep....) dan weet hij donders goed hoe het werkt. Ik vraag me ook wel af wat er nu dan echt is gebeurd. Je wordt in zo'n situatie nou niet bepaald in elkaar geslagen (door meerdere personen blijkbaar) als er bijna geen aanleiding voor zou zijn.
pi_114192377
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

JvdH lult er omheen, hij heeft met de politie gesproken naar aanleiding van een eventueel lek, dat betekent wel dat hij de politie informatie heeft gegeven, maar niet dat er geen lek is.

[..]

En wat eerder besproken is is dat Everink bij zijn eerdere lezing blijft. En die eerdere lezing stemde weer overeen met wat bekenden van het slachtoffer zeiden, maar hoe die precies luidde wil John ons maar niet vertellen.

[..]

Mooi, dan geeft die dus een duidelijk verhaal waarin hij niemand spaart, en wat krijgen we?

[..]

Ik mis:
- Badr Hari heeft mij geslagen
- Badr Hari heeft mij geschopt
- Badr Hari heeft mij een kopstoot gegeven
- Badr Hari riep 'en nu opkankeren/opdonderen'

Was er van iemand die niet bang is en tot het gaatje wil gaan nou niks beters op te tekenen dan algemeenheden als dat de daders gestraft moeten worden indien hij Badr als de dader aanwijst?

Nee, de vlag dekt de lading niet. Everink beschuldigt Hari helemaal niet van hem in elkaar slaan, dat is JvdH. Mijn indruk is dat Everink in elkaar is getrapt door kennelijke vriendjes van Hari, maar dat hij Hari niet zelf heeft zien deelnemen.

Dat zou dan meteen verklaren waarom Badr al die dagen niet tot verdachte is bestempeld en er nog zo naarstig naar getuigen wordt gezocht. Dan wordt het immers lastig om zijn betrokkenheid te bewijzen.

Ik weet niet of JvdH ooit een rolmodel voor de journalistiek is geweest, maar hij lijkt zich te hebben ontwikkeld tot een cliché-Telegraafjournalist.
Berichtgeving uit de Telegraaf is per definitie riooljournalistiek....
pi_114192389
quote:

Stel dat Badr met een paar zware jongens is en die gasten meppen er op los? Dan kan hij niet achter blijven natuurlijk. Ik weet van tenminste één incident dat zo gelopen is.
pi_114192430
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Stel dat Badr met een paar zware jongens is en die gasten meppen er op los? Dan kan hij niet achter blijven natuurlijk. Ik weet van tenminste één incident dat zo gelopen is.
Kijk maar uit, straks wordt jij nog opgeroepen als een soort van getuige, niemand is meer anoniem op internet als puntje bij paaltje komt ;)
pi_114192482
Als club zijnde doe je ook niet zo snel aangifte, behalve kans op wraak van de dader loop je nog meer kans dat de gemeente de boel sluit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  † In Memoriam † zaterdag 14 juli 2012 @ 13:38:04 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_114192515
quote:
Dat heeft hij eerder gedaan, onsportief tot op het bot.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:39:44 #212
241662 Jian
Well, well, well
pi_114192556
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:31 schreef Samson het volgende:

[..]

Je wordt in zo'n situatie nou niet bepaald in elkaar geslagen (door meerdere personen blijkbaar) als er bijna geen aanleiding voor zou zijn.
Je zou wellicht eens wat meer buiten moeten komen denk ik ... :')
pi_114192753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:39 schreef Jian het volgende:

[..]

Je zou wellicht eens wat meer buiten moeten komen denk ik ... :')
Geloof me, zinloos geweld is gewoon een mediaterm geworden, er gaat echt ALTIJD iets vooraf en dat blijkt altijd achteraf ook.
pi_114192864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:46 schreef Samson het volgende:

[..]

Geloof me, zinloos geweld is gewoon een mediaterm geworden, er gaat echt ALTIJD iets vooraf en dat blijkt altijd achteraf ook.
Maar dat kan iets totaal belachelijks zijn zoals: Hij keek naar me. :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:49:59 #215
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114192868
quote:

[..]

Inderdaad, en als je iemand zonder aanleiding in elkaar ramt én je voelt je daarna een stuk beter, dan kun je het toch ook niet zinloos noemen?

[/theo maassen]
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:52:50 #216
241662 Jian
Well, well, well
pi_114192974
quote:

[..]

Schei toch uit, ik kom bijna elk weekend wel in uitgaansgelegenheden onder meer in onze hoofdstad en de keren dat ik mat-partijen heb zien ontstaan als gevolg van één verkeerd woord, het per ongeluk aanstoten van iemand of zijn glas bier zijn niet op meerdere handen te tellen. Nog los van de groepen die rondlopen en op dit soort incidenten uit zijn en ze ook uitlokken.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 13:55:16 #217
241662 Jian
Well, well, well
pi_114193033
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat kan iets totaal belachelijks zijn zoals: Hij keek naar me. :')
Heel gevaarlijk als je dat bij de verkeerde persoon doet op het verkeerde moment .......
pi_114193261
-weg-
pi_114193720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Schei toch uit, ik kom bijna elk weekend wel in uitgaansgelegenheden onder meer in onze hoofdstad en de keren dat ik mat-partijen heb zien ontstaan als gevolg van één verkeerd woord, het per ongeluk aanstoten van iemand of zijn glas bier zijn niet op meerdere handen te tellen. Nog los van de groepen die rondlopen en op dit soort incidenten uit zijn en ze ook uitlokken.
Het zal wel, en hoeveel keren ben jij zelf bij die incidenten betrokken geweest? Ik schat in 0 keer. Waarom gebeurt dit dan toevallig ongelukkige andere personen en jou niet? Daar kun je ook eens over nadenken natuurlijk. Mij is het in alle jaren dat ik ben wezen stappen persoonlijk nog nooit gebeurd en ik heb ook vaak genoeg matpartijen gezien. Waarom gebeurt het dan altijd net anderen en jou niet? Kwestie van geluk?
pi_114193820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef Samson het volgende:

[..]

Het zal wel, en hoeveel keren ben jij zelf bij die incidenten betrokken geweest? Ik schat in 0 keer. Waarom gebeurt dit dan toevallig ongelukkige andere personen en jou niet? Daar kun je ook eens over nadenken natuurlijk. Mij is het in alle jaren dat ik ben wezen stappen persoonlijk nog nooit gebeurd en ik heb ook vaak genoeg matpartijen gezien. Waarom gebeurt het dan altijd net anderen en jou niet? Kwestie van geluk?
Goeie vraag en ik ken mensen die graag het antwoord hadden gehad. Dat fenomeen werkt namelijk ook andersom en je hebt ook mensen die bijzonder vaak het slachtoffer zijn. Ik ken persoonlijk teveel mensen die ermee te maken hebben gehad. Zelf ken ik het soort agressie van jonge leeftijd, en sindsdien kijk ik automatisch wat beter om me heen, maar ik heb ook nog wel eens een sprintje getrokken.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:32:38 #221
241662 Jian
Well, well, well
pi_114194098
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:19 schreef Samson het volgende:

[..]

M.a.w. het is allemaal de schuld van die slachtoffers zelf. O, sorry, nee, zo mag ik ze niet noemen natuurlijk, want ze plaatsen zichzelf in een dergelijke situatie. Want als je niet wilt dat dit soort dingen je overkomen, dan voorkom je dat gewoon!?
Nou, als je toevallig op de verkeerde plaats op het verkeerde moment bent en je kijkt even niet uit en loopt per ongeluk tegen een Badr aan, die toevallig ook nog eens eens een pestbui heeft en op stap is met een paar maatjes die zich toevallig ook kapot vervelen dan heb je over het algemeen gewoon pech!
pi_114194187
quote:

[..]

Een verkeerde blik of per ongeluk tegen iemand aan stoten is voor sommigen al reden genoeg om iemand in elkaar te slaan. Helaas.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juli 2012 @ 14:46:47 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_114194431
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari, die volgens getuigen betrokken is bij de mishandeling van zakenman Koen Everink in de ArenA bij Sensation White afgelopen zaterdag, heeft nog veel meer op zijn kerfstok.

Dat zeggen betrokkenen en getuigen in Het Parool.

Hari zou ook in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo wild om zich heen hebben geslagen. Zo vertelt medeoprichter Jeroen van den Berg van Air dat Hari hem om een futiele reden de tanden uit zijn mond trapte.

"Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker", zegt Jeroen. "Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw."

Afgesproken werd dat er geen aangifte zou worden gedaan als Hari voortaan uit de club wegbleef.

De krant voert verder ingewijden op die zeggen dat Hari een bezoeker van Jimmy Woo heeft afgetuigd. Hari's advocaat zegt niets te weten van deze conflicten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 juli 2012 @ 14:56:43 #224
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114194711
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:03 schreef Auti het volgende:
Een aardige man, zo in die video. Maar zo al te zien dat je met die man niet moet spotten.
How can I make this topic about me?
pi_114195090
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Een aardige man, zo in die video. Maar zo al te zien dat je met die man niet moet spotten.
Hier de hele docu.

Die kerel is niet goed.
-weg-
  zaterdag 14 juli 2012 @ 15:23:03 #226
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114195482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

De dagelijkse routine als hij in zijn oude buurt komt; de politie houdt hem aan.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je daar helemaal gaar van wordt :{
Geen excuus natuurlijk voor mishandeling, maar wel begrijpelijk voor zijn 'schijt aan alles'-houding.
pi_114195563
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:32 schreef Jian het volgende:

[..]

M.a.w. het is allemaal de schuld van die slachtoffers zelf. O, sorry, nee, zo mag ik ze niet noemen natuurlijk, want ze plaatsen zichzelf in een dergelijke situatie. Want als je niet wilt dat dit soort dingen je overkomen, dan voorkom je dat gewoon!?
Nou, als je toevallig op de verkeerde plaats op het verkeerde moment bent en je kijkt even niet uit en loopt per ongeluk tegen een Badr aan, die toevallig ook nog eens eens een pestbui heeft en op stap is met een paar maatjes die zich toevallig ook kapot vervelen dan heb je over het algemeen gewoon pech!
Ja
pi_114196095
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:23 schreef Flow3r het volgende:

[..]

De dagelijkse routine als hij in zijn oude buurt komt; de politie houdt hem aan.
Geen excuus natuurlijk voor mishandeling, maar wel begrijpelijk voor zijn 'schijt aan alles'-houding.
Het is voor mij nog veel vervelender dat ik in Amsterdam overal marokaantjes van 20 jaar zie rijden in auto's die mij 2 jaarsalarisen zouden kosten, ik vraag me toch wel eens af hoe ze dat financieeren.
pi_114196153
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:23 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Als hij dan een keer zijn zelfbeheersing verliest en zo'n agent een hoek geeft dan zou je dat nog als verzachtende omstandigheid kunnen aanvoeren. Maar met de rest van zijn kennelijke gewelddadigheid heeft het natuurlijk niks te maken.

Het werpt vooral licht op het mogelijke lek.
pi_114196549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is voor mij nog veel vervelender dat ik in Amsterdam overal marokaantjes van 20 jaar zie rijden in auto's die mij 2 jaarsalarisen zouden kosten, ik vraag me toch wel eens af hoe ze dat financieeren.
En je bent dus zelf nooit met zo'n auto opgehaald om net om de hoek weer uit te stappen met een zak vol sealtjes? ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:01:35 #231
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114196712
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hoeveel zie je er dan?
Ik zie weleens gasten van 20 in (te) dure auto's rijden, maar ook weer niet constant.

Ik denk trouwens dat Badr dergelijke auto;s makkelijk kan betalen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114196946
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Hoeveel zie je er dan?
Ik zie weleens gasten van 20 in (te) dure auto's rijden, maar ook weer niet constant.

Ik denk trouwens dat Badr dergelijke auto;s makkelijk kan betalen.
Ik heb tijdje in Bos en Lommer gewoont, en dan zie je er heel veel (denk in tientallen).
En Badr makkelijk betalen? Hoeveel verdient ie dan met ze "gevechten" valt erg mee hoor, je hoeft geen armoe te leiden, maar het zijn ook geen miljoenen, reken maar uit als je met 6 man begeleiding naar Japan moet en daar ook nog in onderhoud moet voorzien.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:14:48 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114197153
Badr heeft miljoenen verdiend met K1.

http://www.quotenet.nl/li(...)ster-van-estelle.php

Zo kon Hari na de overwinning van het K1 wereldkampioenschap in 2007 met ¤3 miljoen terug naar Marokko vliegen.

Zeer conservatief schat Quote het vermogen van Hari op een kleine ¤5 miljoen en dat is maar een beetje minder dan wat Ruud Gullit te besteden had.

Hij kan die auto's makkelijk betalen.
pi_114197164
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik heb tijdje in Bos en Lommer gewoont, en dan zie je er heel veel (denk in tientallen).
En Badr makkelijk betalen? Hoeveel verdient ie dan met ze "gevechten" valt erg mee hoor, je hoeft geen armoe te leiden, maar het zijn ook geen miljoenen, reken maar uit als je met 6 man begeleiding naar Japan moet en daar ook nog in onderhoud moet voorzien.
Badr is goed voor enkele miljoenen. Soerel en Martha sponsoren hem ook nog eens, dus hij is niks kwijt aan begeleiding enzo. Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
pi_114197211
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Badr is goed voor enkele miljoenen. Soerel en Martha sponsoren hem ook nog eens, dus hij is niks kwijt aan begeleiding enzo. Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
Ja dat snap ik ook wel, ik doelde op legale inkomsten.
pi_114197338
Jammer dat ik geen 3 topics verdien :')
pi_114197500
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:20 schreef Xperia het volgende:
Jammer dat ik geen 3 topics verdien :')
Gewoon trap bokser worden en dan willekeurig mensen hun enkels door midden trappen.
pi_114197561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel, ik doelde op legale inkomsten.
Badr is miljonair, gewoon legaal.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:49:29 #239
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114198432
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef Flow3r het volgende:
Badr heeft miljoenen verdiend met K1.

http://www.quotenet.nl/li(...)ster-van-estelle.php

Zo kon Hari na de overwinning van het K1 wereldkampioenschap in 2007 met ¤3 miljoen terug naar Marokko vliegen.

Zeer conservatief schat Quote het vermogen van Hari op een kleine ¤5 miljoen en dat is maar een beetje minder dan wat Ruud Gullit te besteden had.

Hij kan die auto's makkelijk betalen.
Ik twijfel er niet aan dat Hari genoeg geld heeft verdiend, maar dat artikel lijkt me niet echt juist. Drie miljoen heeft hij echt niet gekregen voor dat gevecht om de titel, zo lijkt me. Ook staat in dat artikel dat hij dat jaar erop bijna hetzelfde verdiende in de K1 GP finale (maar gediskwalificeerd werd). Volgens mij is het prijzengeld voor de winnaar in de K1 finale rond de enkele tonnen, niet enkele miljoenen. En dat valt makkelijk te checken, want in Japan staan ze altijd met een gigantische cheque in de ring na een overwinning. ;)
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_114198710
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 16:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Ik twijfel er niet aan dat Hari genoeg geld heeft verdiend, maar dat artikel lijkt me niet echt juist. Drie miljoen heeft hij echt niet gekregen voor dat gevecht om de titel, zo lijkt me. Ook staat in dat artikel dat hij dat jaar erop bijna hetzelfde verdiende in de K1 GP finale (maar gediskwalificeerd werd). Volgens mij is het prijzengeld voor de winnaar in de K1 finale rond de enkele tonnen, niet enkele miljoenen. En dat valt makkelijk te checken, want in Japan staan ze altijd met een gigantische cheque in de ring na een overwinning. ;)
Er zal ook wel wat merchandise bij zitten e.d.
-weg-
  zaterdag 14 juli 2012 @ 16:58:33 #241
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_114198847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:10 schreef Auti het volgende:

[..]

Hier de hele docu.

Die kerel is niet goed.
Wat een ontzettende minkukel. Zoveel geld, zo'n grote bek en zelfinteresse en ondertussen zo'n nietszeggend persoon zijn. Wat een mislukkeling, die jongen.
Dit, dus.
pi_114199089
quote:

[..]

Dino?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_114199383
quote:

[..]

Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
Dat denkt echt elke fokker _O-
pi_114200346
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat denkt echt elke fokker _O-
Deze gedachte is voorbehouden aan forumbezoekers?
pi_114200533
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef Specularium het volgende:

[..]

Deze gedachte is voorbehouden aan forumbezoekers?
We zitten op fok? Alleen fok is een forum?
Ik had ook "de gemiddelde debiele Nederlander" kunnen zeggen en dan had jij iets zogenaamds ad rem geroepen dat er ook Turken, Marokkanen en Molukkers op fok zitten of iets geblert dat er ook Nederlanders in het buitenland wonen.
Het is gewoon een simpele en tevens foute gedachte dat rendementen per definitie hoger zijn als je 'veel' geld hebt
pi_114200677
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het is gewoon een simpele en tevens foute gedachte dat rendementen per definitie hoger zijn als je 'veel' geld hebt
Dat wordt ook niet gezegd.
  Admin zaterdag 14 juli 2012 @ 18:09:05 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114200989
quote:
Hij lijkt niet te weten/beseffen wat ie voor ergs doet.
Nu kunnen we hier allemaal gaan roepen en gillen, maar het is doodzonde van zo'n sportman.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_114201309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

maar het is doodzonde van zo'n sportman.
Ik denk dat bijna iedereen die in dit topic gepost heeft het daarover eens is.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  Admin zaterdag 14 juli 2012 @ 18:26:04 #249
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114201481
Was het niet zo dat ook al dient een slachtoffer geen aanklacht in en Justitie vind de kwestie serieus genoeg er toch een aanklacht komt van Justitie? ( zie bv verkeersongevallen, automoblist is dood, Justitie dient de aanklacht in)
Waarom dan niet in dit geval?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_114201556
De term sportman werd daar geen eer aangedaan. Dus wat dat betreft ben ik het er niet mee eens.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:30:19 #251
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114201588
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 17:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat wordt ook niet gezegd.
Ik snap het wel hoor. In dat wereldje gaat het om het genereren van zoveel mogelijk geld, maakt vaak niet uit hoe.
Als je geen beginkapitaaltje hebt, dan valt er ook weinig te 'boekhouden'. :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_114201613
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
De term sportman werd daar geen eer aangedaan. Dus wat dat betreft ben ik het er niet mee eens.
Dwarse denkers daar gelaten.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_114201619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef yvonne het volgende:
Was het niet zo dat ook al dient een slachtoffer geen aanklacht in en Justitie vind de kwestie serieus genoeg er toch een aanklacht komt van Justitie? ( zie bv verkeersongevallen, automoblist is dood, Justitie dient de aanklacht in)
Waarom dan niet in dit geval?
Omdat de politie niet weet wie de daders zijn.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 18:32:19 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_114201650
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Want het slachtoffer liegt?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 18:33:59 #255
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114201694
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk, want volgens Estelle spreekt Badr altijd de waarheid.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Admin zaterdag 14 juli 2012 @ 18:34:34 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114201716
quote:

[..]

Goedemorgen :@
Lekker bijdehand weer ;)

pi_114201760
quote:

[..]

Dr zal toch gemakkelijk achterhaald kunnen worden wie er in de skybox zaten, zo gigantisch zijn die dingen toch helemaal niet?
pi_114201769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat zegt het slachtoffer dan?
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 18:37:48 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_114201831
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat zegt het slachtoffer dan?
Vraag dat aan John van de Heuvel :Y)
pi_114201922
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vraag dat aan John van de Heuvel :Y)
Die komt niet verder dan dat het slachtoffer gezegd heeft:
quote:
„Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen.

Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
Dat lijkt me geen uitspraak waarmee de politie het dossier kan sluiten, jou wel?
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 18:45:38 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_114202066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die komt niet verder dan dat het slachtoffer gezegd heeft:

[..]

Dat lijkt me geen uitspraak waarmee de politie het dossier kan sluiten, jou wel?
Lijkt me duidelijk dat als Everink zegt: het gaat me niet alleen om Badr Hari, dat betekent dat Badr Hari een van zijn belagers is.
pi_114202212
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk dat als Everink zegt: het gaat me niet alleen om Badr Hari, dat betekent dat Badr Hari een van zijn belagers is.
Of dat Hari deel uitmaakte van het gezelschap van waaruit hij belaagd is, waarmee de politie geen zaak heeft tegen Hari.

Als hij niet bang is en tot het gaatje wil gaan en Hari zijn belager was, waarom kan VdHeuvel hem dan niet gewoon citeren met: "Hari heeft mij geslagen/getrapt/een kopstoot gegeven"?
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 18:54:02 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_114202356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of dat Hari deel uitmaakte van het gezelschap van waaruit hij belaagd is, waarmee de politie geen zaak heeft tegen Hari.

Als hij niet bang is en tot het gaatje wil gaan en Hari zijn belager was, waarom kan VdHeuvel hem dan niet gewoon citeren met: "Hari heeft mij geslagen/getrapt/een kopstoot gegeven"?
Misschien mag hij zich niet expliciet uiten in de media, vandaar het omzichtige ; "het gaat me niet alleen om Badr Hari".
pi_114202501
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien mag hij zich niet expliciet uiten in de media, vandaar het omzichtige ; "het gaat me niet alleen om Badr Hari".
Van wie niet? John?
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 18:59:56 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_114202549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:58 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Van wie niet? John?
Politie?
pi_114202606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Politie?
Die heeft daar niks over te zeggen.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 19:07:43 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_114202810
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die heeft daar niks over te zeggen.
Is dat zo? Kan me zo voorstellen dat JvdH heel omzichtig zijn woorden moet kiezen van justitie. Zeker nu ze nog volop bezig zijn met het horen van getuigen .
pi_114202873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is dat zo? Kan me zo voorstellen dat JvdH heel omzichtig zijn woorden moet kiezen van justitie. Zeker nu ze nog volop bezig zijn met het horen van getuigen .
Ze kunnen het hem verzoeken, om andere getuigenissen zuiver te houden, meer niet. Maar dat heeft natuurlijk weinig zin als hij het vervolgens aan JvdH gaat vertellen en die het verkoopt alsof Hari de grote boosdoener is.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 19:13:48 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_114203016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze kunnen het hem verzoeken, om andere getuigenissen zuiver te houden, meer niet. Maar dat heeft natuurlijk weinig zin als hij het vervolgens aan JvdH gaat vertellen en die het verkoopt alsof Hari de grote boosdoener is.
Nou, we kunnen nu dus alleen maar afwachten of en hopen dat de politie de zaak rond krijgt.
pi_114203061
Het lijkt me dan ook onzin om te doen alsof vaststaat dat Hari de dader is.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 19:24:00 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_114203400
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt me dan ook onzin om te doen alsof vaststaat dat Hari de dader is.
Net zo'n onzin als doen alsof hij er niets mee te maken heeft :Y)

We wachten het af :W
pi_114203770
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 13:33 schreef Samson het volgende:

[..]

Berichtgeving uit de Telegraaf is per definitie riooljournalistiek....
Jammer dat er ook een hoop uit het Parool kwam.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114203888
quote:

[..]

Nee, de vlag dekt de lading niet. Everink beschuldigt Hari helemaal niet van hem in elkaar slaan, dat is JvdH.
Dat doet hij dus letterlijk wel! Extreme faler! Alleen omdat het een Marokkaan is!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114203906
quote:

[..]

Dat is bullshit, zeg ik uit ervaring.
pi_114204012
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

In extremis klopt het inderdaad niet, maar vrijwel altijd is er wel een aanleiding. Dat is overigens niet hetzelfde als dat je er om vraagt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114204070
quote:

[..]

idd. als relschoppers er zin in hebben, slaan ze je al verrot als je bij de wc staat te wachten
Hell To The Liars
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:47:26 #277
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_114204198
quote:

[..]

Dus als er iets aan voorafgaat, kan het niet zinloos zijn? Dan steek ik de volgende keer je huis in de fik als je mij een sukkel noemt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_114204585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:47 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus als er iets aan voorafgaat, kan het niet zinloos zijn? Dan steek ik de volgende keer je huis in de fik als je mij een sukkel noemt.
Haha, ja. Maar je begrijpt zijn/haar punt toch we'll? Je wordt meestal niet zomaar in elkaar geslagen (hoewel het natuurlijk nooit goed is). Maar bij die Badr heb ik zo mijn twijfels heb of er altijd iets aan vooraf gaat. Volgens mij is heel snel boos. Overigens wel lelijk, al die verhalen die nu naar buiten komen over bange slachtoffers en geld.
pi_114204667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

In extremis klopt het inderdaad niet, maar vrijwel altijd is er wel een aanleiding. Dat is overigens niet hetzelfde als dat je er om vraagt.
Nee echt niet. Tenzij je vindt dat 'je kop staat me niet aan' een aanleiding is.
pi_114204793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij lijkt niet te weten/beseffen wat ie voor ergs doet.
Nu kunnen we hier allemaal gaan roepen en gillen, maar het is doodzonde van zo'n sportman.
Die explosiviteit is gelijktijdig ook zijn kracht. Hij wint veel van zijn gevechten juist vanwege zijn felheid/agressie en niet alleen op talent.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:09:46 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114205013
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:03 schreef eight het volgende:

[..]

Die explosiviteit is gelijktijdig ook zijn kracht. Hij wint veel van zijn gevechten juist vanwege zijn felheid/agressie en niet alleen op talent.
Ja maarja ik heb altijd geleerd dat een echte budosportbeoefenaar zich altijd weet te beheersen en nooit de confrontatie aangaat / opzoekt.
En dat zo iemand dat - vanwege zijn assertiviteit en uitstraling - ook nooit hoeft.

Als mijn sensei erachter kwam dat een van zijn leerlingen had gevochten, dan was het exit.

Maarja, da's met de oosterse vechtsporten (budosporten) zo, met K1 is dat toch anders?
pi_114205046
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Nee echt niet. Tenzij je vindt dat 'je kop staat me niet aan' een aanleiding is.
Er zijn nu eenmaal malloten die als je ze aankijkt op een manier die hen niet bevalt er op los gaan slaan. Dat is dus al een aanleiding...
pi_114205153
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:10 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er zijn nu eenmaal malloten die als je ze aankijkt op een manier die hen niet bevalt er op los gaan slaan. Dat is dus al een aanleiding...
Pfft.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:14:15 #284
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114205202
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Pfft.
Ik heb ook wel eens een paar klappen op mijn muil gehad omdat mijn gezicht een paar boeren niet aanstond.
Het kan zo gebeuren hoor.
pi_114205203
quote:

[..]

Vertel
pi_114205260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja maarja ik heb altijd geleerd dat een echte budosportbeoefenaar zich altijd weet te beheersen en nooit de confrontatie aangaat / opzoekt.
En dat zo iemand dat - vanwege zijn assertiviteit en uitstraling - ook nooit hoeft.

Als mijn sensei erachter kwam dat een van zijn leerlingen had gevochten, dan was het exit.

Maarja, da's met de oosterse vechtsporten (budosporten) zo, met K1 is dat toch anders?
Op zich hebben ze een soortgelijke 'code' , vooral in de ring.
Je ziet wel dat de k1 fighters in hun privetijd geregeld in de problemen komen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_114205267
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef Samson het volgende:

[..]

Vertel
In vechtpartijen beland omdat ik verkeerd keek of zo. Of omdat ik 'in hun buurt liep'.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:16:10 #288
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114205274
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net zo'n onzin als doen alsof hij er niets mee te maken heeft :Y)
Had 'ie ook niet, hij stond namelijk kopjes af te wassen...
pi_114205299
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens een paar klappen op mijn muil gehad omdat mijn gezicht een paar boeren niet aanstond.
Dat weet ik. Gaat mij erom dat hij dat een aanleiding noemt.
pi_114205333
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Klopt, alleen zijn dat zijn meestal wel wat lichtere klappen dan die van een professionele vechter.
pi_114205345
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In vechtpartijen beland omdat ik verkeerd keek of zo. Of omdat ik 'in hun buurt liep'.
Waarom gebeurt jou dat dan en gebeurt dat mij bijvoorbeeld niet? Ik heb jaren in alle mogelijke tenten rond lopen stappen en menige matpartij meegemaakt. Wat maakt dan het verschil?
pi_114205355
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Dat weet ik. Gaat mij erom dat hij dat een aanleiding noemt.
Vergeet vooral even wat ik meteen daarachter schreef, te weten dat het iets anders is dan er om vragen.

Het is gewoon een aanleiding. Punt.
pi_114205388
Los van het feit wat nu de aanleiding was vind ik het slachtoffer toch ook wel een vreemde vogel....
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:19:40 #294
235357 TitusPullo
pi_114205411
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Waarom gebeurt jou dat dan en gebeurt dat mij bijvoorbeeld niet? Ik heb jaren in alle mogelijke tenten rond lopen stappen en menige matpartij meegemaakt. Wat maakt dan het verschil?
Wat was dan de oorzaak van zo'n matpartij?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_114205523
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Geen idee, zodra zoiets gebeurde hield ik me daar verre van. Dat is ook het slimste lijkt me, als je daar dan vervolgens met je neus bovenop gaat staan met weet ik wat voor blik, dan is dat ook niet bepaald de handigste actie lijkt me.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:24:03 #296
235357 TitusPullo
pi_114205580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:22 schreef Samson het volgende:

[..]

Geen idee, zodra zoiets gebeurde hield ik me daar verre van. Dat is ook het slimste lijkt me, als je daar dan vervolgens met je neus bovenop gaat staan met weet ik wat voor blik, dan is dat ook niet bepaald de handigste actie lijkt me.
Nee, allicht niet, maar dan is de vechtpartij al aan de gang. De aanleiding kan een futiliteit zijn geweest, of zelfs een hersenspinsel.
pi_114205693
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, allicht niet, maar dan is de vechtpartij al aan de gang. De aanleiding kan een futiliteit zijn geweest, of zelfs een hersenspinsel.
Dat kan, maar dat weet je toch niet zeker? Feit blijft dat als er drank in het spel is mensen minder remmingen hebben en idd sneller geirriteerd raken. Misschien handig om dat in te calculeren.
pi_114205725
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

ik kan je ook wel vertellen dat een zooi hooligans die op kickboxen etc. zitten, helemaal stijf van de drugs je verrot trappen als je bv. een wk finale kijkt en je staat te juichen voor het.nederlands elftal of een houseparty waar ze naar toe gaan om te rellen ipv. te feesten. want als ze jou klappen geven komt beveiliging en dat is weer leuk om hun agressie op bot te vieren. 22 juli kan je de krant weer lezen wat er voor zinloos geweld er geweest is in rotterdan de dag ervoor.
Hell To The Liars
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:29:09 #299
235357 TitusPullo
pi_114205784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat weet je toch niet zeker? Feit blijft dat als er drank in het spel is mensen minder remmingen hebben en idd sneller geirriteerd raken. Misschien handig om dat in te calculeren.
Er valt helaas weinig te calculeren als je op een volle dansvloer loopt en onverwachts je evenwicht verliest, of als je alleen even kijkt waar de WC is.
pi_114205888
Toch overkomt het vaak bepaalde personen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')