De dagelijkse routine als hij in zijn oude buurt komt; de politie houdt hem aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een aardige man, zo in die video. Maar zo al te zien dat je met die man niet moet spotten.
Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:32 schreef Jian het volgende:
[..]
M.a.w. het is allemaal de schuld van die slachtoffers zelf. O, sorry, nee, zo mag ik ze niet noemen natuurlijk, want ze plaatsen zichzelf in een dergelijke situatie. Want als je niet wilt dat dit soort dingen je overkomen, dan voorkom je dat gewoon!?
Nou, als je toevallig op de verkeerde plaats op het verkeerde moment bent en je kijkt even niet uit en loopt per ongeluk tegen een Badr aan, die toevallig ook nog eens eens een pestbui heeft en op stap is met een paar maatjes die zich toevallig ook kapot vervelen dan heb je over het algemeen gewoon pech!
Het is voor mij nog veel vervelender dat ik in Amsterdam overal marokaantjes van 20 jaar zie rijden in auto's die mij 2 jaarsalarisen zouden kosten, ik vraag me toch wel eens af hoe ze dat financieeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De dagelijkse routine als hij in zijn oude buurt komt; de politie houdt hem aan.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je daar helemaal gaar van wordt![]()
Geen excuus natuurlijk voor mishandeling, maar wel begrijpelijk voor zijn 'schijt aan alles'-houding.
Als hij dan een keer zijn zelfbeheersing verliest en zo'n agent een hoek geeft dan zou je dat nog als verzachtende omstandigheid kunnen aanvoeren. Maar met de rest van zijn kennelijke gewelddadigheid heeft het natuurlijk niks te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De dagelijkse routine als hij in zijn oude buurt komt; de politie houdt hem aan.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je daar helemaal gaar van wordt![]()
Geen excuus natuurlijk voor mishandeling, maar wel begrijpelijk voor zijn 'schijt aan alles'-houding.
En je bent dus zelf nooit met zo'n auto opgehaald om net om de hoek weer uit te stappen met een zak vol sealtjes?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is voor mij nog veel vervelender dat ik in Amsterdam overal marokaantjes van 20 jaar zie rijden in auto's die mij 2 jaarsalarisen zouden kosten, ik vraag me toch wel eens af hoe ze dat financieeren.
Hoeveel zie je er dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is voor mij nog veel vervelender dat ik in Amsterdam overal marokaantjes van 20 jaar zie rijden in auto's die mij 2 jaarsalarisen zouden kosten, ik vraag me toch wel eens af hoe ze dat financieeren.
Ik heb tijdje in Bos en Lommer gewoont, en dan zie je er heel veel (denk in tientallen).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoeveel zie je er dan?
Ik zie weleens gasten van 20 in (te) dure auto's rijden, maar ook weer niet constant.
Ik denk trouwens dat Badr dergelijke auto;s makkelijk kan betalen.
Badr is goed voor enkele miljoenen. Soerel en Martha sponsoren hem ook nog eens, dus hij is niks kwijt aan begeleiding enzo. Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb tijdje in Bos en Lommer gewoont, en dan zie je er heel veel (denk in tientallen).
En Badr makkelijk betalen? Hoeveel verdient ie dan met ze "gevechten" valt erg mee hoor, je hoeft geen armoe te leiden, maar het zijn ook geen miljoenen, reken maar uit als je met 6 man begeleiding naar Japan moet en daar ook nog in onderhoud moet voorzien.
Ja dat snap ik ook wel, ik doelde op legale inkomsten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Badr is goed voor enkele miljoenen. Soerel en Martha sponsoren hem ook nog eens, dus hij is niks kwijt aan begeleiding enzo. Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
Gewoon trap bokser worden en dan willekeurig mensen hun enkels door midden trappen.quote:
Badr is miljonair, gewoon legaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, ik doelde op legale inkomsten.
Ik twijfel er niet aan dat Hari genoeg geld heeft verdiend, maar dat artikel lijkt me niet echt juist. Drie miljoen heeft hij echt niet gekregen voor dat gevecht om de titel, zo lijkt me. Ook staat in dat artikel dat hij dat jaar erop bijna hetzelfde verdiende in de K1 GP finale (maar gediskwalificeerd werd). Volgens mij is het prijzengeld voor de winnaar in de K1 finale rond de enkele tonnen, niet enkele miljoenen. En dat valt makkelijk te checken, want in Japan staan ze altijd met een gigantische cheque in de ring na een overwinning.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:14 schreef Flow3r het volgende:
Badr heeft miljoenen verdiend met K1.
http://www.quotenet.nl/li(...)ster-van-estelle.php
Zo kon Hari na de overwinning van het K1 wereldkampioenschap in 2007 met ¤3 miljoen terug naar Marokko vliegen.
Zeer conservatief schat Quote het vermogen van Hari op een kleine ¤5 miljoen en dat is maar een beetje minder dan wat Ruud Gullit te besteden had.
Hij kan die auto's makkelijk betalen.
Er zal ook wel wat merchandise bij zitten e.d.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:49 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat Hari genoeg geld heeft verdiend, maar dat artikel lijkt me niet echt juist. Drie miljoen heeft hij echt niet gekregen voor dat gevecht om de titel, zo lijkt me. Ook staat in dat artikel dat hij dat jaar erop bijna hetzelfde verdiende in de K1 GP finale (maar gediskwalificeerd werd). Volgens mij is het prijzengeld voor de winnaar in de K1 finale rond de enkele tonnen, niet enkele miljoenen. En dat valt makkelijk te checken, want in Japan staan ze altijd met een gigantische cheque in de ring na een overwinning.
Wat een ontzettende minkukel. Zoveel geld, zo'n grote bek en zelfinteresse en ondertussen zo'n nietszeggend persoon zijn. Wat een mislukkeling, die jongen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Hier de hele docu.
Die kerel is niet goed.
Dino?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Badr is goed voor enkele miljoenen. Soerel en Martha sponsoren hem ook nog eens, dus hij is niks kwijt aan begeleiding enzo. Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
Dat denkt echt elke fokkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
We zitten op fok? Alleen fok is een forum?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze gedachte is voorbehouden aan forumbezoekers?
Dat wordt ook niet gezegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gewoon een simpele en tevens foute gedachte dat rendementen per definitie hoger zijn als je 'veel' geld hebt
Hij lijkt niet te weten/beseffen wat ie voor ergs doet.quote:
Ik denk dat bijna iedereen die in dit topic gepost heeft het daarover eens is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
maar het is doodzonde van zo'n sportman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |