Wat een ontzettende minkukel. Zoveel geld, zo'n grote bek en zelfinteresse en ondertussen zo'n nietszeggend persoon zijn. Wat een mislukkeling, die jongen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:10 schreef Auti het volgende:
[..]
Hier de hele docu.
Die kerel is niet goed.
Dino?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Badr is goed voor enkele miljoenen. Soerel en Martha sponsoren hem ook nog eens, dus hij is niks kwijt aan begeleiding enzo. Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
Dat denkt echt elke fokkerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Bovendien is het niet zo moeilijk om geld te maken als je eenmaal wat centen hebt.
We zitten op fok? Alleen fok is een forum?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze gedachte is voorbehouden aan forumbezoekers?
Dat wordt ook niet gezegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gewoon een simpele en tevens foute gedachte dat rendementen per definitie hoger zijn als je 'veel' geld hebt
Hij lijkt niet te weten/beseffen wat ie voor ergs doet.quote:
Ik denk dat bijna iedereen die in dit topic gepost heeft het daarover eens is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
maar het is doodzonde van zo'n sportman.
Ik snap het wel hoor. In dat wereldje gaat het om het genereren van zoveel mogelijk geld, maakt vaak niet uit hoe.quote:
Dwarse denkers daar gelaten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
De term sportman werd daar geen eer aangedaan. Dus wat dat betreft ben ik het er niet mee eens.
Omdat de politie niet weet wie de daders zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:26 schreef yvonne het volgende:
Was het niet zo dat ook al dient een slachtoffer geen aanklacht in en Justitie vind de kwestie serieus genoeg er toch een aanklacht komt van Justitie? ( zie bv verkeersongevallen, automoblist is dood, Justitie dient de aanklacht in)
Waarom dan niet in dit geval?
Want het slachtoffer liegt?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat de politie niet weet wie de daders zijn.
Natuurlijk, want volgens Estelle spreekt Badr altijd de waarheid.quote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dr zal toch gemakkelijk achterhaald kunnen worden wie er in de skybox zaten, zo gigantisch zijn die dingen toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan dat het slachtoffer gezegd heeft:quote:
Dat lijkt me geen uitspraak waarmee de politie het dossier kan sluiten, jou wel?quote:„Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen.
Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
Lijkt me duidelijk dat als Everink zegt: het gaat me niet alleen om Badr Hari, dat betekent dat Badr Hari een van zijn belagers is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan dat het slachtoffer gezegd heeft:
[..]
Dat lijkt me geen uitspraak waarmee de politie het dossier kan sluiten, jou wel?
Of dat Hari deel uitmaakte van het gezelschap van waaruit hij belaagd is, waarmee de politie geen zaak heeft tegen Hari.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat als Everink zegt: het gaat me niet alleen om Badr Hari, dat betekent dat Badr Hari een van zijn belagers is.
Misschien mag hij zich niet expliciet uiten in de media, vandaar het omzichtige ; "het gaat me niet alleen om Badr Hari".quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of dat Hari deel uitmaakte van het gezelschap van waaruit hij belaagd is, waarmee de politie geen zaak heeft tegen Hari.
Als hij niet bang is en tot het gaatje wil gaan en Hari zijn belager was, waarom kan VdHeuvel hem dan niet gewoon citeren met: "Hari heeft mij geslagen/getrapt/een kopstoot gegeven"?
Van wie niet? John?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien mag hij zich niet expliciet uiten in de media, vandaar het omzichtige ; "het gaat me niet alleen om Badr Hari".
Die heeft daar niks over te zeggen.quote:
Is dat zo? Kan me zo voorstellen dat JvdH heel omzichtig zijn woorden moet kiezen van justitie. Zeker nu ze nog volop bezig zijn met het horen van getuigen .quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die heeft daar niks over te zeggen.
Ze kunnen het hem verzoeken, om andere getuigenissen zuiver te houden, meer niet. Maar dat heeft natuurlijk weinig zin als hij het vervolgens aan JvdH gaat vertellen en die het verkoopt alsof Hari de grote boosdoener is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan me zo voorstellen dat JvdH heel omzichtig zijn woorden moet kiezen van justitie. Zeker nu ze nog volop bezig zijn met het horen van getuigen .
Nou, we kunnen nu dus alleen maar afwachten of en hopen dat de politie de zaak rond krijgt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze kunnen het hem verzoeken, om andere getuigenissen zuiver te houden, meer niet. Maar dat heeft natuurlijk weinig zin als hij het vervolgens aan JvdH gaat vertellen en die het verkoopt alsof Hari de grote boosdoener is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |