Ik denk het ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij heeft je door en weet dat je Dries Roelvink Lyrics aan het plempen bent![]()
Tuurlijk wel in Parijs komt de tour ten einde en daar win je dus officieel. Een beetje op Dries afgevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
'Jan Jansen won toen in parijs' klopt dus niet.![]()
Dries
Vincennes is in Parijs, dus Dries heeft gewoon gelijk, wie denkt er nu nog dat de buitengewoon diepgaande Dries teksten niet volledig wetenschappelijk onderbouwd zijn, schandequote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
'Jan Jansen won toen in parijs' klopt dus niet.![]()
Dries
Ik wist dat het een tijdrit was, dacht net als jij in Parijs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht toch echt dat Jan Jansen in parijs won, hij pakte de eerste prijs. Het was wel genieten van de Kneet, Hennie Kuiper en Jopie Zoetemelk![]()
De ploeg van Post was gewoon niet te verslaan, ze hadden de gele trui weer aan.
Is dat morgenavond voor het laatst met Thijs?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef JC14 het volgende:
Vanavond toch de laatste keer dat Thijs er zit dit jaar? Of vergis ik me?
Zou ook kunnen, maar ik dacht vanavond. Wellicht ben ik mis hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat morgenavond voor het laatst met Thijs?
Hoe komt het dat de NOS van incompetente figuren aan elkaar hangt. Het is echt ongekend hoe weinig goede reporters er daar zitten, of commentatoren. Dijkstra als vaste wielercommentator, al jaren lang, blijkbaar boeit het niemand is dat hij niks weet, niks begrijpt en alles verkeerd ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef DeeBee het volgende:
'Portretjes' van Joep, godschristus, dacht dat mij dit nog wel tot het nieuwe voetbalseizoen bespaard zou worden...
Tsja, dit vraag ik me dus ook al jaren af. Het gaat eigenlijk nergens over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe komt het dat de NOS van incompetente figuren aan elkaar hangt. Het is echt ongekend hoe weinig goede reporters er daar zitten, of commentatoren. Dijkstra als vaste wielercommentator, al jaren lang, blijkbaar boeit het niemand is dat hij niks weet, niks begrijpt en alles verkeerd ziet.
Overal is hij erbij, maar waarom?Hij kan echt helemaal niets Joep.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef DeeBee het volgende:
'Portretjes' van Joep, godschristus, dacht dat mij dit nog wel tot het nieuwe voetbalseizoen bespaard zou worden...
Ik vind die interview figuren van de NOS waardeloos. Totaal zonder fantasie, altijd bekende weg en altijd dezelfde renners.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:24 schreef Drassss het volgende:
Nouja moet zeggen dat de tourploeg zelf van Mart toch bijzonder hoog niveau laat zien, elk jaar weer. Helaas heb je de prutsers Joep en Tom Egbers in de NOS ploeg die een bedroevend niveau laten zien
Het opmerkelijke is dat je alsNOS medewerker heel veel fouten mag maken, zonder consequenties. Op elke andere plek wordt verwacht dat je jezelf voorbereid. Blijkbaar niet bij de NOSquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:23 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, dit vraag ik me dus ook al jaren af. Het gaat eigenlijk nergens over.
Sorry bedoelde eigenlijk de reportagesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vind die interview figuren van de NOS waardeloos. Totaal zonder fantasie, altijd bekende weg en altijd dezelfde renners.
En hoewel ik Mart wel kan waarderen, is het toch gek dat hij zo'n programma mag presenteren terwijl hij van maximaal 10-15 man echt weet wie het zijn/wat ze kunnen. Kennis lijkt gewoon niet vereist.
Een aantal jaar geleden hadden ze mensen die ook Spaans en Italiaans spraken. Tegenwoordig idd alleen in het Engels.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik vind die interview figuren van de NOS waardeloos. Totaal zonder fantasie, altijd bekende weg en altijd dezelfde renners.
De programma makers doen het wel goed, alleen de verslaggevers zijn knudde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nou, ik kijk. Ik vind het altijd een erg vermakelijk programma
Reportages zijn af en toe best goed inderdaad, maar nog steeds vaak met wat zachte pianomuziek en altijd dezelfde invalshoek. Maak een reportage over de Movistarploeg, ga het hebben over Astana en hun background (en dan niet alleen dat flutinterview dat je in de winter met Vino had, Herbert), doe eens wat verrassends. Het is zo standaard allemaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sorry bedoelde eigenlijk de reportages
Omdat niet alle renners meewerkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
En hoewel ik Mart wel kan waarderen, is het toch gek dat hij zo'n programma mag presenteren terwijl hij van maximaal 10-15 man echt weet wie het zijn/wat ze kunnen. Kennis lijkt gewoon niet vereist.
Qua productiewaarde wel, maar die Erik Dijkstra zou als reporter wel echt een aanvulling zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat niet alle renners meewerken
Verder stukken beter dan de itempjes bij TdJ natuurlijk...
Ook een leuk stukje van Wiggens vandaag.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:28 schreef JC14 het volgende:
Zelfs bij het horen van het verhaal van Millar voor de tweede of derde keer raakt het mij nog. Het blijft iemand altijd raken. Kippevel eigenlijk.
True de echte invalshoeken zijn er niet. Hooguit een verrassende invalshoek, maar dan wel van een Nederlandse ploeg tja... Zonde. Ik bekijk het ook altijd op de manier hoe Holland Sport het deed, verrassende/aparte reportages met een andere kijk op de sport. Prachtigquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:28 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Reportages zijn af en toe best goed inderdaad, maar nog steeds vaak met wat zachte pianomuziek en altijd dezelfde invalshoek. Maak een reportage over de Movistarploeg, ga het hebben over Astana en hun background (en dan niet alleen dat flutinterview dat je in de winter met Vino had, Herbert), doe eens wat verrassends. Het is zo standaard allemaal.
Ja hij zou zeggen dat hij wel wat aan doping hadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:29 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Ook een leuk stukje van Wiggens vandaag.
http://www.guardian.co.uk(...)y-wiggins-dope-drugs
Yes, Holland Sport was goed. Ik hoop nog altijd dat Wilfried de Jong het zaakje van Mart overneemt, zou goed zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
True de echte invalshoeken zijn er niet. Hooguit een verrassende invalshoek, maar dan wel van een Nederlandse ploeg tja... Zonde. Ik bekijk het ook altijd op de manier hoe Holland Sport het deed, verrassende/aparte reportages met een andere kijk op de sport. Prachtig
Doe jij even snel een paar uur na een etappe een live show in elkaar draaien, met beperkt budget? Dat kan jij vast beter!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het opmerkelijke is dat je alsNOS medewerker heel veel fouten mag maken, zonder consequenties. Op elke andere plek wordt verwacht dat je jezelf voorbereid. Blijkbaar niet bij de NOS
De enige waardige opvolger inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Yes, Holland Sport was goed. Ik hoop nog altijd dat Wilfried de Jong het zaakje van Mart overneemt, zou goed zijn
Het kost niks om een keer een andere renner aan te spreken hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Doe jij even snel een paar uur na een etappe een live show in elkaar draaien, met beperkt budget? Dat kan jij vast beter!
We hebben nu ook 16 miljoen regisseurs in NL.
De NOS heeft anders geld zat hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Doe jij even snel een paar uur na een etappe een live show in elkaar draaien, met beperkt budget? Dat kan jij vast beter!
Want alle renners werken mee inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het kost niks om een keer een andere renner aan te spreken hoor.
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef reddevil1408 het volgende:
stomme vraag, maar heeft Mart dat hemd niet al een keertje eerder gedragen?
Voor wat dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De NOS heeft anders geld zat hoor
Als je niet snapt wat ik bedoel moet je niet reageren. Ik heb hetover d Dijkstra, Schreuder en co.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ze spreken toch ook met Wiggins enzo? Is ook gewoon sponsorverplichting en veel van die gasten vinden dat echt niet erg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Want alle renners werken mee inderdaad.
Ja he, het is altijd nog wat vaag geweest... Het zou jammer zijn dat een van de beste Nederlandse wielrenners van de laatste paar jaar toch niet zo zuiver blijkt te zijn. Het werpt ook een smetje op de Rabobankploeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Boogerd is altijd gelijk opvallend fel als mensen doping bekennen... toch bang dat dat Oostenrijkse dopinglab nog eens om de hoek komt kijken voor 'm denk ik
Mart zegt genoeg geld te hebben. Joost mag weten waarvoor.quote:
Dat is wel een probleem. Een Nibali gaat echt niet elke keer met de NOS uit Nederland in gesprek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ze spreken toch ook met Wiggins enzo? Is ook gewoon sponsorverplichting en veel van die gasten vinden dat echt niet erg.
Een paar dagen geleden spraken ze ook met Nibali over afdalen, is geen enkel probleem als je wat moeite doet.
Smetje? Rabobankploeg heeft tussen 1999 en 2007 Geert Lijnders als arts gehad. Weet je niet wie dat is, lees je dan even in.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja he, het is altijd nog wat vaag geweest... Het zou jammer zijn dat een van de beste Nederlandse wielrenners van de laatste paar jaar toch niet zo zuiver blijkt te zijn. Het werpt ook een smetje op de Rabobankploeg.
En dus heeft de NOS genoeg geld?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mart zegt genoeg geld te hebben. Joost mag weten waarvoor.
Het mooie van afwisseling is dat het niet elke keer moet. Er is altijd wel een renner die wat leuks gedaan heeft in een etappe. Waarom hoor ik Peraud niet om maar wat te noemen. Waarom heb ik uberhaupt nog geen Fransman gehoord?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem. Een Nibali gaat echt niet elke keer met de NOS uit Nederland in gesprek.
Nee, ik zei/bedoelde alleen dat het ironisch genoeg toevallig net op dat moment door Mart gezegd werdquote:
Idd. Merkwaardig vind ik het toch wel. Alsof ze niet verder kijken bij de NOS, betreft renners spreken, en alsof ze in hun eigen wereldje leven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Het mooie van afwisseling is dat het niet elke keer moet. Er is altijd wel een renner die wat leuks gedaan heeft in een etappe. Waarom hoor ik Peraud niet om maar wat te noemen. Waarom heb ik uberhaupt nog geen Fransman gehoord?
Je hebt het stuk snel gelezen! Lees het goed door.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:30 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja hij zou zeggen dat hij wel wat aan doping had
Dit stuk is totaal waardeloos, het vertelt helemaal niks behalve een verwacht antwoord.
Jij niet, genoeg mensen welquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat ik als kijker daar niet op zit te wachten
Ik had het al gelezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Je hebt het stuk snel gelezen! Lees het goed door.
en je bent overtuigd dat Wiggins doping gebruikt? Ik niet, namelijk.quote:
Denken dat de renners clean zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
en je bent overtuigd dat Wiggins doping gebruikt? Ik niet, namelijk.
Ja dat is het jammere. NOS gaat voor de lowest common denominator, zolang mensen maar een beetje chauvinistisch kunnen doen over Van Hummel die weer zichzelf en de Tour belachelijk maakt door zich de bergen over te slepen is het prima.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat ik als kijker daar niet op zit te wachten
Ja oke goed punt. laten we aub van Hummel geen aandacht geven die hoort hier absoluut niet thuis.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja dat is het jammere. NOS gaat voor de lowest common denominator, zolang mensen maar een beetje chauvinistisch kunnen doen over Van Hummel die weer zichzelf en de Tour belachelijk maakt door zich de bergen over te slepen is het prima.
Nee, ik ben van net na die tijd. Als ik het goed begrijp is het een arts die doping gebruikte/wilde gebruiken, maar spreekt Rabobank dit tegen omdat er nog nooit officieel iets is gevonden?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Smetje? Rabobankploeg heeft tussen 1999 en 2007 Geert Lijnders als arts gehad. Weet je niet wie dat is, lees je dan even in.
In het kort, zolang het niet gevonden zou worden, wilde Rabobank de ploeg niks weten.
Doordat te bepalen voor de kijker blijf je dat ook houden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou serieus ik denk de gemiddelde kijker (Mevrouw Van Zetten uit Tiel volgens Mart) niet.
Nee, niet overtuigd. Ik heb wel reden om het aan te nemen (en niet alleen de resultaten van nu). Het enige is dat het, helaas, totaal niks zegt omdat hij nooit wat anders zal zeggen. Het is een beetje wij van WC eend adviseren WC eend. Geen nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:40 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
en je bent overtuigd dat Wiggins doping gebruikt? Ik niet, namelijk.
Nou ja zolang niets bewezen is...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, Armstrong denkt nog steeds serieus dat hij clean is. Nou ja...
Haantjes hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Boogerd maar geirriteerd over komen de hele avond.... zou het aan Thijs liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |