Daar waren allemaal goede redenen voor, Mollema was ziek, Boom was geblesseerd, Gesink had griep in Baskenland, dat had helemaal niks te maken met "kansen verkeken zijn".quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens maar hij zegt het met een strak gezicht alsof het niet heel erg is zoals Boogerd al zei. Daarbij kwam hij ook met voorbeelden dat ze bij de Rabobank het 'normaal' vinden om in klassiekers af te stappen als de kans verkeken is. Op zo'n manier wordt je natuurlijk nooit hard.
Zou Enoh geen goede wielrenner zijn?
Van z'n dochter Karin.quote:
Ik bedoel maar....quote:
Nee.quote:
was het in een massasprint?quote:
Niet iedereen hier was al 25 in 1968quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:14 schreef golfer het volgende:
Leuk voor mij, maar denk dat de jonkies hier er vandaag weinig aan vonden
Jan Jansen, JanCottaar, Theo Koomen...ze hebben waarschijnlijk geen idee wie het zijn/waren.
Wel grappig om te zien en vooral te horen dat Jansen niks veranderd is. Nog even plat Haags/Nootdorps pratend als in 1968.
Toch wel een transistorradio ?quote:Enne...Frits Spits heeft groot gelijk: radio is nog steeds het leukste medium om de tour te volgen.
Zie rijden gvd die col op alsof het de laatste is ofzoietsquote:
Niet zo denigrerend hč. Jan Janssen is van voor mijn tijd, maar hoor hem altijd graag praten. En dat radio overzicht vind ik ook mooi. Alleen Spits ben ik nooit zo kapot van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:14 schreef golfer het volgende:
Leuk voor mij, maar denk dat de jonkies hier er vandaag weinig aan vonden
Jan Jansen, JanCottaar, Theo Koomen...ze hebben waarschijnlijk geen idee wie het zijn/waren.
Wel grappig om te zien en vooral te horen dat Jansen niks veranderd is. Nog even plat Haags/Nootdorps pratend als in 1968.
Enne...Frits Spits heeft groot gelijk: radio is nog steeds het leukste medium om de tour te volgen.
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht toch echt dat Jan Jansen in parijs won, hij pakte de eerste prijs. Het was wel genieten van de Kneet, Hennie Kuiper en Jopie Zoetemelkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Maar voor alle jonkies: vroeger eindigde de Tour niet altijd met een optocht in Parijs.
In het geval van 1968 eindigde de tour met een lange tijdrit en won Janssen die uiteindelijk op de wielerbaan van Vincennes tegen Van Springel.
Hij heeft je door en weet dat je Dries Roelvink Lyrics aan het plempen bentquote:
Ik denk het ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij heeft je door en weet dat je Dries Roelvink Lyrics aan het plempen bent![]()
Tuurlijk wel in Parijs komt de tour ten einde en daar win je dus officieel. Een beetje op Dries afgevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
'Jan Jansen won toen in parijs' klopt dus niet.![]()
Dries
Vincennes is in Parijs, dus Dries heeft gewoon gelijk, wie denkt er nu nog dat de buitengewoon diepgaande Dries teksten niet volledig wetenschappelijk onderbouwd zijn, schandequote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
'Jan Jansen won toen in parijs' klopt dus niet.![]()
Dries
Ik wist dat het een tijdrit was, dacht net als jij in Parijs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht toch echt dat Jan Jansen in parijs won, hij pakte de eerste prijs. Het was wel genieten van de Kneet, Hennie Kuiper en Jopie Zoetemelk![]()
De ploeg van Post was gewoon niet te verslaan, ze hadden de gele trui weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |