chateau van jan janssen himselfquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Waar zitten ze eigenlijk, ik vind die decortjes altijd zo leuk. Wat is dit voor een huisje?
Nee hoor, daar heeft hij helemaal niks aan. Dan is hij aan het eind van de Tour nog net zo stijf en lichamelijk gesloopt als hij nu is en moet hij sowieso daarvan herstellen. Dan is hij nooit goed in conditie tijdens de Spelen.. (al denk ik dat hij nu de Spelen ook over slaat, maar toch)quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe ziet een voorbereiding op de OS eruit?
Hij kon de tour gewoon uitrijden, en lekker samen met Hummel de etappes uitrijden. Ook dat is trainen.
Gesink gaat nu een stuk beter met tegenslagen om in interviews. Hij loopt nog net niet lachend weg, maar beter dan die interviews van vorig jaar toen het ff mis ging.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef Marcoss het volgende:
Zelfde geldt voor die emoties bij Gesink/Mollema over het verlaten van de Tour. Boogerd zou bij wijze van spreken in tranen uitgebarsten zijn op televisie, maar reken maar dat Gesink en Mollema (of Ruijgh en Westra, kan ook) net zo balen als Boogerd toen, alleen tonen zij dat minder bij interviews.
Daar waren allemaal goede redenen voor, Mollema was ziek, Boom was geblesseerd, Gesink had griep in Baskenland, dat had helemaal niks te maken met "kansen verkeken zijn".quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens maar hij zegt het met een strak gezicht alsof het niet heel erg is zoals Boogerd al zei. Daarbij kwam hij ook met voorbeelden dat ze bij de Rabobank het 'normaal' vinden om in klassiekers af te stappen als de kans verkeken is. Op zo'n manier wordt je natuurlijk nooit hard.
Zou Enoh geen goede wielrenner zijn?
Van z'n dochter Karin.quote:
Ik bedoel maar....quote:
Nee.quote:
was het in een massasprint?quote:
Niet iedereen hier was al 25 in 1968quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:14 schreef golfer het volgende:
Leuk voor mij, maar denk dat de jonkies hier er vandaag weinig aan vonden
Jan Jansen, JanCottaar, Theo Koomen...ze hebben waarschijnlijk geen idee wie het zijn/waren.
Wel grappig om te zien en vooral te horen dat Jansen niks veranderd is. Nog even plat Haags/Nootdorps pratend als in 1968.
Toch wel een transistorradio ?quote:Enne...Frits Spits heeft groot gelijk: radio is nog steeds het leukste medium om de tour te volgen.
Zie rijden gvd die col op alsof het de laatste is ofzoietsquote:
Niet zo denigrerend hè. Jan Janssen is van voor mijn tijd, maar hoor hem altijd graag praten. En dat radio overzicht vind ik ook mooi. Alleen Spits ben ik nooit zo kapot van.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:14 schreef golfer het volgende:
Leuk voor mij, maar denk dat de jonkies hier er vandaag weinig aan vonden
Jan Jansen, JanCottaar, Theo Koomen...ze hebben waarschijnlijk geen idee wie het zijn/waren.
Wel grappig om te zien en vooral te horen dat Jansen niks veranderd is. Nog even plat Haags/Nootdorps pratend als in 1968.
Enne...Frits Spits heeft groot gelijk: radio is nog steeds het leukste medium om de tour te volgen.
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht toch echt dat Jan Jansen in parijs won, hij pakte de eerste prijs. Het was wel genieten van de Kneet, Hennie Kuiper en Jopie Zoetemelkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee.
Maar voor alle jonkies: vroeger eindigde de Tour niet altijd met een optocht in Parijs.
In het geval van 1968 eindigde de tour met een lange tijdrit en won Janssen die uiteindelijk op de wielerbaan van Vincennes tegen Van Springel.
Hij heeft je door en weet dat je Dries Roelvink Lyrics aan het plempen bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |