Ik denk het ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij heeft je door en weet dat je Dries Roelvink Lyrics aan het plempen bent![]()
Tuurlijk wel in Parijs komt de tour ten einde en daar win je dus officieel. Een beetje op Dries afgevenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
'Jan Jansen won toen in parijs' klopt dus niet.![]()
Dries
Vincennes is in Parijs, dus Dries heeft gewoon gelijk, wie denkt er nu nog dat de buitengewoon diepgaande Dries teksten niet volledig wetenschappelijk onderbouwd zijn, schandequote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
'Jan Jansen won toen in parijs' klopt dus niet.![]()
Dries
Ik wist dat het een tijdrit was, dacht net als jij in Parijs.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht toch echt dat Jan Jansen in parijs won, hij pakte de eerste prijs. Het was wel genieten van de Kneet, Hennie Kuiper en Jopie Zoetemelk![]()
De ploeg van Post was gewoon niet te verslaan, ze hadden de gele trui weer aan.
Is dat morgenavond voor het laatst met Thijs?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef JC14 het volgende:
Vanavond toch de laatste keer dat Thijs er zit dit jaar? Of vergis ik me?
Zou ook kunnen, maar ik dacht vanavond. Wellicht ben ik mis hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat morgenavond voor het laatst met Thijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |