Is dat morgenavond voor het laatst met Thijs?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef JC14 het volgende:
Vanavond toch de laatste keer dat Thijs er zit dit jaar? Of vergis ik me?
Zou ook kunnen, maar ik dacht vanavond. Wellicht ben ik mis hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat morgenavond voor het laatst met Thijs?
Hoe komt het dat de NOS van incompetente figuren aan elkaar hangt. Het is echt ongekend hoe weinig goede reporters er daar zitten, of commentatoren. Dijkstra als vaste wielercommentator, al jaren lang, blijkbaar boeit het niemand is dat hij niks weet, niks begrijpt en alles verkeerd ziet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:20 schreef DeeBee het volgende:
'Portretjes' van Joep, godschristus, dacht dat mij dit nog wel tot het nieuwe voetbalseizoen bespaard zou worden...
Tsja, dit vraag ik me dus ook al jaren af. Het gaat eigenlijk nergens over.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoe komt het dat de NOS van incompetente figuren aan elkaar hangt. Het is echt ongekend hoe weinig goede reporters er daar zitten, of commentatoren. Dijkstra als vaste wielercommentator, al jaren lang, blijkbaar boeit het niemand is dat hij niks weet, niks begrijpt en alles verkeerd ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |