Mijn TT is een ode aan jouquote:
Ja, nou laat het me niet meer losquote:
Dat is dan wel weer aardigquote:
Het was alleen de bedoeling dat fox dat gevoel kreeg, niet jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, nou laat het me niet meer los
Dit is echt een geweldige film Fox, verder kijken dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu Spirited Away aan het kijken. Ik ben nu op minuut 17:05 en ik vind de film vrij vaag allemaal. Zal ik verder kijken?
Veel minder vaag zal het niet worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu Spirited Away aan het kijken. Ik ben nu op minuut 17:05 en ik vind de film vrij vaag allemaal. Zal ik verder kijken?
34:01, en inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Veel minder vaag zal het niet worden.
Je moet natuurlijk wel echt in zo'n film zitten, niet steeds even fokken.quote:
Superfilm, maar het scheelt als je wat begrijpt over de Japanse achtergrond (cultuur, religie etc)quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef DragonFodder het volgende:
Computerprobleem, doe niet zo moeilijk over die paar punten.
1: het is maar een spelletje
2: je kunt best dingen van een film weten zonder deze gezien te hebben
3: sommige vragen pakken lullig uit als iemand 11 antwoorden heeft en een ander de 12e geeft bijvoorbeeld. That's life, deal with it
4: zie 1
Dragon, je moet bondscoach worden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef DragonFodder het volgende:
Computerprobleem, doe niet zo moeilijk over die paar punten.
1: het is maar een spelletje
2: je kunt best dingen van een film weten zonder deze gezien te hebben
3: sommige vragen pakken lullig uit als iemand 11 antwoorden heeft en een ander de 12e geeft bijvoorbeeld. That's life, deal with it
4: zie 1
als dat betekent met dit soort kinderachtigheid te dealen, dan laat maarquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dragon, je moet bondscoach worden!
Ik bedoelde er niks negatiefs mee hoor! Refereerde alleen aan het feit dat ik aan de nwe bondscoach moest denken aangezien hij bepaalde punten ook zo treffend weet te brengen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als dat betekent met dit soort kinderachtigheid te dealen, dan laat maar
(ja, ik heb een pesthumeur)
quote:
Jouw opmerking was liefquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks negatiefs mee hoor! Refereerde alleen aan het feit dat ik aan de nwe bondscoach moest denken aangezien hij bepaalde punten ook zo treffend weet te brengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef RanTheMan het volgende:
Komt een cowboy van de kapper vandaan..
.. wat denk je?Kon eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet onderdrukken
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Nog 1 dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
En op een goeie tweede plek kwam deze:quote:Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps, "My friend is dead! What can I do?" The operator says "Calm down. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a gun shot is heard. Back on the phone, the guy says "OK, now what?"
quote:Sherlock Holmes and Dr Watson were going camping. They pitched their tent under the stars and went to sleep. Sometime in the middle of the night Holmes woke Watson up and said: "Watson, look up at the stars, and tell me what you see." Watson replied: "I see millions and millions of stars." Holmes said: "And what do you deduce from that?" Watson replied: "Well, if there are millions of stars, and if even a few of those have planets, it’s quite likely there are some planets like Earth out there. And if there are a few planets like Earth out there, there might also be life." And Holmes said: "Watson, you idiot, it means that somebody stole our tent."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Haha, die eerstequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef JayHovah het volgende:
In de Quote stond laatst wat uitgeroepen werd als de beste grap ter wereld (en alleen in het Engels komt hij volledig tot zijn recht):
[..]
En op een goeie tweede plek kwam deze:
[..]
Volgens mij schelen ze neit zo heel veel in lengte, maar wel in gewicht en omvang. Andre had inderdaad ook bakkerbaarden, maar ook bijna een Afro kapsel, dat had hij niet. Volgens mij kwam hij uit Mexico...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
hij ziet er wel wat kleiner uitmaar die had vroeg ook van die bakkebaarden toch?
Nog één speciaal voor jou:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef DragonFodder het volgende:
Geweldig mensen, doet wonderen voor mijn humeur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik wil niet spammen en weet maar de helft...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat kan je beter in het topic zeggen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog één speciaal voor jou:
Wat zegt de éne longkankerpatiënt tegen de andere op de zaterdagavond?is het erg als ik em niet snap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
[..]
Wat zegt de éne longkankerpatiënt tegen de andere op de zaterdagavond?Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Clubbing is in het Nederlands bekend als "trommelstokvingers", het opzwellen van vingernagels, volgens mij door chronisch zuurstoftekort (toch njo?)quote:
Ik geloof het ook, komt dus onder andere voor bij longkanker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Clubbing is in het Nederlands bekend als "trommelstokvingers", het opzwellen van vingernagels, volgens mij door chronisch zuurstoftekort (toch njo?)
Ik vind hem ook niet zo leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind hem trouwens niet zó leuk, maar ja, vrouwen én humor hè...
Ik ken het vooral van COPD, daar zie je het ook bij ernstige gevallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik geloof het ook, komt dus onder andere voor bij longkanker.
Wat schattig dat robby het heeft opgezocht.
[..]
Ik vind hem ook niet zo leuk![]()
Maar ik ken niet zoveel ziekenhuisgrappen.
[..]
Wat zegt de éne longkankerpatiënt tegen de andere op de zaterdagavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen en humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen en humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Kom jij nou naar de meet Dyon?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Equilibrium en ben het eens met Tombo, overdrijven is een vak
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebquote:why?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ze wilt met je neuken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
![]()
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dusquote:
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ze is niet zo kritisch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus![]()
Vroeg ik me gewoon af en geen zin t meettopic te zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
quote:
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus
en dat weet jij hoe?quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
En jij kent mij?quote:
Wtf, flikker een eind op jochJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
op de avond zelf!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...Niet lang, true
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij kent mij?
Wtf, flikker een eind op joch
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertjeTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Mensen die me niet kennen en gaan doen alsof ik een of andere slet ben hou ik niet van, sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertje
ik ga maar weer eens een filmpje kijkenweet de vraag toch niet...
Zit nu aan de Goodfellas
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Welke heb je vandeweek gekeken van de 250?quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ging niet door, ik was vergeten dat mijn schoonouders op bezoek kwamendaarom nu goodfellas.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ging niet door, ik was vergeten dat mijn schoonouders op bezoek kwamendaarom nu goodfellas.
fijn schoonouders
![]()
Vanmiddag een film uit de 250 gekeken en nou een film aan het kijken die er nooit van zijn leven in komt
Welke? (allebei)We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Als ik dat zeg, kan ik er vandeweek geen vragen over stellenquote:![]()
Intouchables en nu staat Casa de mi padre op...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Je hebt de film vast wel eens gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar weer eens een filmpje kijkenweet de vraag toch niet...
kloep kloep![]()
Die heb ik inderdaad gezien, maar ja kwam er niet op...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Je hebt de film vast wel eens gezien
maar ging je niet een film kijken?
Ik kijk zo het restant van Batman Begins waar ik gisteren aan begonnen was.kloep kloep![]()
Ik ben film aan het kijken, en kan zeggen. Als je het niet erg vind om een niet engelse film te kijken. Hij is hilarisch (zo slecht dat hij goed is)Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
quote:quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan ik er vandeweek geen vragen over stellen![]()
Intouchables en nu staat Casa de mi padre op...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ik wil Star Wars IV (1977) gaan kijken, alleen ben ik niet overtuigd van de bijna 450.000 stemmen met een gemiddelde van 8.8 op IMDb.
Ik heb niks met het soort film, maar waarom zou ik hem moeten zien?![]()
cultureel erfgoed?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil Star Wars IV (1977) gaan kijken, alleen ben ik niet overtuigd van de bijna 450.000 stemmen met een gemiddelde van 8.8 op IMDb.
Ik heb niks met het soort film, maar waarom zou ik hem moeten zien?
En dan kun je daarna zeggen dat je hem kut vond, zoals ik dat bij Godfather doemaar als je het niet gezien hebt, kan je niks zeggen natuurlijk...
Is een gigantische kutfilm, niet kijken!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb niks met het soort film, maar waarom zou ik hem moeten zien?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
En dat weet ie dus pas zeker als hij hem gezien heeft...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is een gigantische kutfilm, niet kijken!Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Beter kijk je gewoon Star Wars: Episode I: The Phantom Menace. Jar Jar Binksquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb niks met het soort film, maar waarom zou ik hem moeten zien?![]()
![]()
Die is inderdaad vele malen beter. Tenminste fatsoenlijke dialogenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter kijk je gewoon Star Wars: Episode I: The Phantom Menace. Jar Jar BinksWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Ik ga hem denk ik wel kijken, dan heb ik wat gespreksstof voor de meet.. kut, dan moet ik wrs. ook nog wat anime kijken![]()
![]()
Nah, kijk gewoon Pluto Nash, tenminste SF van niveau!We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Dan moet ik wel 1000 films kijken als ik mee wil zijn met julliequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga hem denk ik wel kijken, dan heb ik wat gespreksstof voor de meet.. kut, dan moet ik wrs. ook nog wat anime kijken.
Haha... het lijkt me echt leuk als we het gewoon niet over films gaan hebben. Kijken hoelang je dat vol kunt houdenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet ik wel 1000 films kijken als ik mee wil zijn met jullie.
![]()
![]()
Er is een kans dat mijn vrouw 's avonds aansluit, die geeft helemaal niks om science fiction en anime. Helpt dat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet ik wel 1000 films kijken als ik mee wil zijn met jullie.
Geen probleem voor mijquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha... het lijkt me echt leuk als we het gewoon niet over films gaan hebben. Kijken hoelang je dat vol kunt houden.
Ja, dan ben ik in ieder geval niet de enigequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is een kans dat mijn vrouw 's avonds aansluit, die geeft helemaal niks om science fiction en anime. Helpt dat?.
wat een leuke film was dat, toen die net uit was. Hij was laatst nog op BBC, alleen zette ik em halverwege pas aan...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Borizzz het volgende:
Flight of the Navigator
Fuck.. shit... ben wel op dreef zoTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Hoeveel punten worden er eigenlijk in een maand zo'n beetje gehaald?
En worden er records ofzo bijgehouden?
(weetje voor in het nieuwsbericht tzt).kloep kloep![]()
Geen records, wel een jaar- enoverall stand, dat doet SamuelofSEK. Hij en Sands hebben beide wel eens 100 punten gehaald, en nog een paar anderen. Hangt er erg van af hoe actief men is met de topics. We hebben ook wel eens 30+ topics in een maand gehad, maar dat gebeurt maar zelden.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
ik zou zeggen zoek es :-) maar meestal in de laatste topic van een maand... maar daar zitten ook mensen in met meerdere usernames..quote:“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Dit is nu al de tweede keer hier in FMT.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:03 schreef tombolafan het volgende:
Mensen die me niet kennen en gaan doen alsof ik een of andere slet ben hou ik niet van, sorry
Hoe doe je dat toch, Tombo?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer hier in FMT.
Hoe doe je dat toch, Tombo?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Auch, recht in de kuisheidsgordelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer hier in FMT.
Hoe doe je dat toch, Tombo?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
alle posts met linkjes zijn opgeschoond![]()
![]()
Is Rumble Fish nou een vergeten klassieker?
Vond het echt een geweldige film toen ik hem voor het eerst zag lang geleden en de film zag er vooral geweldig uit.
Of is hij in mijn herinnering beter dan in werkelijkheid?Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
is zoquote:er waren allemaal postst door ons gemaakt met refferal links maar die zijn allemaal verwijderd door iemand
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Tussen die lijst met grote films van Coppola is Rumble Fish gewoon minder bekend en relatief gezien zijn er ook gewoon meer mensen die er niks aan vinden in vergelijking met films als Apocalypse Now en The Godfathers.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:20 schreef Waaghals het volgende:
Is Rumble Fish nou een vergeten klassieker?
Vond het echt een geweldige film toen ik hem voor het eerst zag lang geleden en de film zag er vooral geweldig uit.
Of is hij in mijn herinnering beter dan in werkelijkheid?Maar wat was er mis met die links dat ze weg moesten...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
is zoer waren allemaal postst door ons gemaakt met refferal links maar die zijn allemaal verwijderd door iemand
![]()
iemand zal t wel zien als spam.. maar het woord batman gaf opeens een refferal maar amazon.. en toen opeens niet meerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Maar wat was er mis met die links dat ze weg moesten...en toen liet ik zien dat geile chics ook meteen een automatische refferal gaf
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Hmm dat is ook wel hoogst irritant als dat vanzelf gebeurd moet ik zeggen... dus als ik badman zeg, krijg ik een link...?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iemand zal t wel zien als spam.. maar het woord batman gaf opeens een refferal maar amazon.. en toen opeens niet meeren toen liet ik zien dat geile chics ook meteen een automatische refferal gaf
edit: of heb je dat nu juist bewust gedaan als voorbeeldwant bij mij gebeurd niks...
[ Bericht 3% gewijzigd door SamuelofSEK op 13-07-2012 10:45:23 ]![]()
nee dus.. mar t vreemde is dat toen ik het net postte de refferal er nog niet in zat..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm dat is ook wel hoogst irritant als dat vanzelf gebeurd moet ik zeggen... dus als ik batman zeg, krijg ik een link...?
edit: of heb je dat nu juist bewust gedaan als voorbeeldwant bij mij gebeurd niks...
oh ik zie het... nu is het bij mij opeens ook... dat is echt extreem irritant.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee dus.. mar t vreemde is dat toen ik het net postte de refferal er nog niet in zat..![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan noem ik batman maar voortaan badmanvleesmuisman!
En ik zie geen enkele link... apartTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
quote:
Uitgerekend geile chic word dan weer wel gelinked.. kom ik te veel op pornosites
Heb jij misschien stiekem een adblocker?quote:
Of ooit een opt-out gedaan voor viglink ofzo?Dat was een grapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Uitgerekend geile chic word dan weer wel gelinked.. kom ik te veel op pornosites![]()
![]()
Adblocker? Viglink? Wat? Welke browser gebruiken jullie? Heeft het daar misschien wat mee te maken?
en gelukkig, ik vond me zelf al een pervers mannetje worden...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Viglink is het bedrijf waar dat vervelende gelink gedoe vandaan komt.
Zie Nieuwe affiliatelinks (Viglink)?![]()
Zo, nu heb ik het ook niet meer... Een beetje advertentie vind ik best, maar dit vind ik echt extreem vervelend.![]()
Teveel mensen gebruiken ook Ad blocker en dan krijg je zulke dingen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo, nu heb ik het ook niet meer... Een beetje advertentie vind ik best, maar dit vind ik echt extreem vervelend.![]()
En zo jaag je waarschijnlijk nog meer mensen in die richting...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Teveel mensen gebruiken ook Ad blocker en dan krijg je zulke dingen.![]()
Dat is wel zo indd, maarja wat moeten ze anders? Alles gratis?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En zo jaag je waarschijnlijk nog meer mensen in die richting...![]()
![]()
Ik heb daar nooit last van moet ik zeggen, ben sowieso advertentieblind. Dat krijg je als fervent pornobezoeker.![]()
Geen idee, maar er zullen vast wel minder storende opties zijn... Al de andere reclame op fok heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is wel zo indd, maarja wat moeten ze anders? Alles gratis?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb daar nooit last van moet ik zeggen, ben sowieso advertentieblind. Dat krijg je als fervent pornobezoeker.Ja, maar daar gebruiken mensen al Ad blocker voor....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zullen vast wel minder storende opties zijn... Al de andere reclame op fok heb ik geen enkel probleem mee.![]()
![]()
Maar dat zal dit binnen no time toch ook wel gewoon blokkeren als het dat al niet doet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:39 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar daar gebruiken mensen al Ad blocker voor....![]()
En dan komt er nog meer irritante reclame....het is een eeuwige cirkel...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat zal dit binnen no time toch ook wel gewoon blokkeren als het dat al niet doet?![]()
![]()
Als je ooit ziet wat op de fp allemaal op je afgeslingerd wordt, dan kan ik best begrijpen dat mensen een adblocker nemen. Ik heb geen enkele moeite met banners en advertenties e.d., maar wel als ze als popup over de tekst heenkomen die je wil lezen, of nog erger, filmpjes of geluidsbestanden die automatisch beginnen af te spelen als je per ongeluk je muis eroverheen beweegt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
het is sands...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:21 schreef Borizzz het volgende:
Waarom lig je dan niet lekker op het strand te bruinen?
Die kijkt liever 5 films op een dag...“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Je kunt ook een portable dvd of een laptop meenemenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het is sands...
Die kijkt liever 5 films op een dag...
kloep kloep![]()
Heb je naar buiten gekeken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:21 schreef Borizzz het volgende:
Waarom lig je dan niet lekker op het strand te bruinen?![]()
![]()
klopt, maar dan heb je last van de zon waardoor je t niet goed kan zien, en daarnaast is t ook niet zo tof om op t strand een animatie film of musical te kijken...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Je kunt ook een portable dvd of een laptop meenemen“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Het weer is kut. En ik was bezig met kamer verbouwen...moet nu nog niezenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:21 schreef Borizzz het volgende:
Waarom lig je dan niet lekker op het strand te bruinen?![]()
![]()
Mijn laptop wil niet eens volledig opstarten zonder een degelijk stroomnetwerkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Je kunt ook een portable dvd of een laptop meenemen
Efficiëntere indeling tbv het meer kunnen kijken dan vijf films op één dag?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Het weer is kut. En ik was bezig met kamer verbouwen...moet nu nog niezen![]()
Indd nieuw bed en alles.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Efficiëntere indeling tbv het meer kunnen kijken dan vijf films op één dag?![]()
![]()
![]()
mag dat wel al van zn papa en mama?quote:“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
jaquote:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mag dat wel al van zn papa en mama?![]()
![]()
Doe eens lief tegen die manquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mag dat wel al van zn papa en mama?![]()
![]()
Ik had al zoiets verwachtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]![]()
Nu nog een topic openen in R&P dan![]()
![]()
Och ieder mens moet tegen een stootje kunnen...quote:“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ben geen Sands, maar ik vond em leuk. Leuker dan spirited awayquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef Robby87 het volgende:
Sands, is Howl's Moving Castle een beetje uit te houden?Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Die vond ik erg leuk, maar eens kijken danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben geen Sands, maar ik vond em leuk. Leuker dan spirited away![]()
![]()
Hmm... smaken verschillen zullen we dan maar zeggen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die vond ik erg leuk, maar eens kijken danvoordat de vergelijking bij jou helemaal verkeerd uitpakt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef Robby87 het volgende:
Sands, is Howl's Moving Castle een beetje uit te houden?mooie muziek ook
![]()
![]()
Wat leuk, kan hij binnenkort ook meedoen aan FMT!
Het is vandaag trouwens vr de 13e, niet om het een of ander, maar ik ben graag nieuwswaardig dus vandaar.![]()
Als je het niet had gezegd, had ik er helemaal niet aan gedacht en het ook totaal niet interresant gevonden...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:22 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk, kan hij binnenkort ook meedoen aan FMT!
Het is vandaag trouwens vr de 13e, niet om het een of ander, maar ik ben graag nieuwswaardig dus vandaar.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
a hobbits tale
verkeerde topic
En niet goed!quote:We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Jij kende de film wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niet zo snel opgeven Sands, zo kan ik toch geen punten scoren als je al na een half uur opgeeft![]()
![]()
sorry, ben geen lotr fanTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ik vond het wel prima
Oh, dat was niet vervelend bedoeld hoor!quote:
Ik denk dat Tombo hier alles met een korreltje zout moet nemen, en er niet te veel op in moet gaan.
Jullie lullen toch gewoon maar wat.![]()
![]()
And some things that should not have been forgotten were lost.
History became legend.
Legend became myth.
And for two and a half thousand years, the ring passed out of all knowledge
Zo genoten afgelopen zondag met de LOTR SEE marathon in 1080P op 122"
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!![]()
Voor robby:
Waarom kunnen kale mensen nooit ruzie hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Wat zegt een zanger als hij boos is op de drummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
vrijdag middag niveau:
Wat is een dominee in een rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Wat is Sinterklaas met een zaklantaarn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Een verliefde peer tegen een appel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
De arts vertelt: "Mijnheer, uw vrouw lijdt aan een ziekte die een versnelde stofwisseling met zich meebrengt." Er gaat meteen een lichtje branden bij de man:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:58 schreef RanTheMan het volgende:
Een verliefde peer tegen een appel:Het toppunt van fruitsex:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Waarom is het telefoonnummer 06-11 veranderd in 112 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:03 schreef RanTheMan het volgende:
Waarom is het telefoonnummer 06-11 veranderd in 112 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom is het telefoonnummer 06-11 veranderd in 112 ?Niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is het telefoonnummer 06-11 veranderd in 112 ?Slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hele tour de france... het commentaar bij het voetbal is af en toe af verschrikkelijk maar bij dat wielrennen...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ja klopt, die Maarten Ducrot en die andere lapzwans... mijn god het hele sfeertje alleen al.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat hele tour de france... het commentaar bij het voetbal is af en toe af verschrikkelijk maar bij dat wielrennen...![]()
ik snap ook helemaal niet waarom ik het kijk. Bij de eindstreep lig ik elke keer te slapen...
Wielrennen moet je ook kijken op EEN (België - Sporza), das een stuk beter
Maarten ducrot moet daarnaast ook gewoon vervangen worden, vertelt elke tour hetzelfde...
Ik mis Jean Nelissen....The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
"Het oude en het nieuwe wielrennen"
Dat geneuzel is altijd bij uitstek geschikt om in bij in slaap te vallen tijdens je middagdutje.kloep kloep![]()
Tour de France.
Howl's Moving Castle.
Enneh Robby, geen woord teveel gezegd. Zelfs Saturnus en Mars mogen aanschouwen.
A Torinoi Lo al gezien?![]()
Geweldig man, mooie ervaring is dat hèquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:24 schreef picodealion het volgende:
Enneh Robby, geen woord teveel gezegd. Zelfs Saturnus en Mars mogen aanschouwen.
A Torinoi Lo al gezien?, ik ben jaloers op je!
Ik heb hem gezien, en hij was érg traag idd. Ik had ook het gevoel dat er technisch iets niet juist was afgesteld van de projector, ik zag allemaal beeldlijnen en ook het geluid was niet smooth.
Maar afgezien daarvan was het wel een speciale film, ik heb me laten onderdompelen in de prachtige fotografie.. kan niet anders zeggen.![]()
En de apen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:24 schreef picodealion het volgende:
Zelfs Saturnus en Mars mogen aanschouwen.![]()
Een aantal FMT-ers mogen even dit filmpje bekijken.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Grote plannen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef wyccie het volgende:
Nu nog hopen dat het een beetje droog blijft.![]()
Die ken ik alquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef victorinox het volgende:
Een aantal FMT-ers mogen even dit filmpje bekijken.![]()
![]()
Same herequote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik moet zo ff weg, hebben jullie even geduld
of gaat iemand hem snel raden?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
En toch maken jullie beiden de fout dat Schotten geen Britten zijn.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Maar een Schot die noem je geen Brit. Als jij naar Schotland gaat dan zeg je toch ook niet...oh kijk al die Britten hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef victorinox het volgende:
En toch maken jullie beiden de fout dat Schotten geen Britten zijn.![]()
![]()
![]()
Ben een half uurtje tot drie kwartier weg.
Als iemand zeker is dan ga maar verder.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Maar in Engeland zeg jij dat dan wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar een Schot die noem je geen Brit. Als jij naar Schotland gaat dan zeg je toch ook niet...oh kijk al die Britten hier.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Geloof me, het ligt gevoeliger dan je denktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef victorinox het volgende:
En toch maken jullie beiden de fout dat Schotten geen Britten zijn.
Ik heb met een groep (soms onverstaanbare) Schotten moeten samenwerken
Ja hoi
Kan ik hier iets vragen omtrent een tv serie.. ik ben de hele dag al op zoek maar kan het niet vinden.. wellicht kunnen jullie mij helpen?![]()
![]()
Zeg het eens meid.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi
Kan ik hier iets vragen omtrent een tv serie.. ik ben de hele dag al op zoek maar kan het niet vinden.. wellicht kunnen jullie mij helpen?![]()
Uiteraard, maar je kunt het ook in dit topic vragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi
Kan ik hier iets vragen omtrent een tv serie.. ik ben de hele dag al op zoek maar kan het niet vinden.. wellicht kunnen jullie mij helpen?
Daar kijken de meeste ook in.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Jaaahaaaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet goed opgelet. Kijk nog maar eens.
Goed, komtie:
Die moeder lijkt op een Amerikaanse actrice, spelende in een tv serie.. Ik wil weten wie ze is.. anders kan ik, zoals een echte FOK!ker, niet slapen vannacht![]()
![]()
Of jij niet want Schotten willen geen Britten worden genoemd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet goed opgelet. Kijk nog maar eens.![]()
![]()
Als je naast mij ligt, kan je vannacht zeker niet slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, komtie:
[ afbeelding ]
Die moeder lijkt op een Amerikaanse actrice, spelende in een tv serie.. Ik wil weten wie ze is.. anders kan ik, zoals een echte FOK!ker, niet slapen vannacht
Want jij moet het nu ook weten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je naast mij ligt, kan je vanachter zeker niet slapen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je naast mij ligt, kan je vannacht zeker niet slapen![]()
![]()
Wilders wil ook geen Europeaan genoemd worden. Dat is hij echter wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Of jij niet want Schotten willen geen Britten worden genoemd.What's it going to be then, eh?![]()
Nee.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je naast mij ligt, kan je vannacht zeker niet slapendaar gaan we weer
[..]
Nee.Jawel, maar ze wijst je af...net als de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Nee.Ik hou me van de dommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Er is wat mis met mijn subtiliteitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]daar gaan we weer
[..]
Jawel maar ze wijst je af...net als de rest![]()
D'r op ingaan zal je door menig FMT'ers sterk worden afgeradenquote:
Dat zei mijn vriendin gisteren ookquote:
Kan er wel op ingaan hoor maar daar ben ik niet echt mee geholpen tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
D'r op ingaan zal je door menig FMT'ers sterk worden afgeraden
Zeg je nou dat ik lelijk ben ?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2012 20:28:28 ]![]()
O god, er is een vrouw gesignaleerd in FMT en de Usual Suspects gaan er als vliegen op stroop op af.What's it going to be then, eh?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef Gillingham het volgende:
O god, er is een vrouw gesignaleerd in FMT en de Usual SuspectS gaan er als vliegen op stroop op af.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Komen er hier zo weinig vrouwen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef Gillingham het volgende:
O god, er is een vrouw gesignaleerd in FMT en de Usual Suspect gaan er als vliegen op stroop op af.
Zonde![]()
![]()
Die zijn allemaal gillend weggerend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komen er hier zo weinig vrouwen dan?
Zonde
Alleen de potten zijn geblevenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Fox jaagt ze allemaal weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komen er hier zo weinig vrouwen dan?
Zonde![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal gillend weggerend.
Alleen de potten zijn gebleven
En nee![]()
![]()
Ben je vrijgezel?quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dan ben je pot.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De 4e hier al.quote:
Bi? Dat zeggen alle vrouwen tegenwoordigquote:
Kan ik me niet herinneren...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh je hebt haar anders toch zo genoemd.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Als een vrouw hier verschijnt gaat de amusementswaarde van de sc altijd fors omhoog. En dat komt niet door de rouw in kwestie
gelukkig ben ik al 32quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bi? Dat zeggen alle vrouwen tegenwoordig
maar goed in plaats van helpen, heb ik het zelf al gevonden natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2012 20:40:54 ]![]()
Wie was het? Want nu en ik ook nieuwsgierigWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Ik vind dat plaatje helemaal nergens op lijken.
Haar stem lijkt wel verrassend veel op Paula Jai ParkerDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Doe maar nietquote:
nee maar jij bent ook zo'n user die van alles vindquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind dat plaatje helemaal nergens op lijken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al 32
maar goed in plaats van helpen, heb ik het zelf al gevonden natuurlijk
Ik geloof niet dat ik jou ken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee maar jij bent ook zo'n user die van alles vind
Maar ja ik ben zo'n user die vanalles gelooft.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
OOpzoeken is verboden, lees de OP van FMT svp. Bvd. Gr.quote:We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Hij wil ze van 15 zonder tieten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet dat vrouwen hun seksuele piek hebben tussen hun 30e en 40e ?![]()
Fixedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij wil ze van 15 18, skinny en zonder tieten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gaat niet op voor de SCquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:43 schreef DragonFodder het volgende:
O
[..]
Opzoeken is verboden, lees de OP van FMT svp. Bvd. Gr.![]()
![]()
Heel haar fotoboek vol met FMTers, ja Waaghals en Sands, ik kijk naar jullie!We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Succes met het vinden van een 15jarige zonder tietenDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ik keek of fox al had gekeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
Heel haar fotoboek vol met FMTers, ja Waaghals en Sands, ik kijk naar jullie!![]()
![]()
ik snap je vraag niet.. Dit is een plaatje uit proud family... maar dat bedoel je vast nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, komtie:
[ afbeelding ]
Die moeder lijkt op een Amerikaanse actrice, spelende in een tv serie.. Ik wil weten wie ze is.. anders kan ik, zoals een echte FOK!ker, niet slapen vannacht“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ja ze deed alsof ze me kende, moest ik toch ff checkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
Heel haar fotoboek vol met FMTers, ja Waaghals en Sands, ik kijk naar jullie!Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Iets met illegaliteit gezien mijn leeftijdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh het is nu al weer 3 jaar omhoog gegaan?
30?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met illegaliteit gezien mijn leeftijd![]()
![]()
Ha! Neequote:
Ik wacht eerst af of ze vrijgezel was of niet.
Niet dus...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zegt mijn ID kaart jaquote:
Da's niet zo moeilijk, moet het een meisje zijn?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef Waaghals het volgende:
Succes met het vinden van een 15jarige zonder tietenWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Bij voorkeur.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, moet het een meisje zijn?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Daar ging ik wel vanuit, maar nu je het zegtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, moet het een meisje zijn?Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Ik heb Sands en Robby al proberen te versieren...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Daar ging ik wel vanuit, maar nu je het zegt![]()
Maar zelfs zij zeggen nee
Zeg, moet ik screenshots van schaarsgeklede dames gaan posten ofzo voordat jullie mijn vraag enige aandacht gaan geven!?![]()
![]()
tegenwoordig is t ook al best lastig een jongen van 15 zonder tietjes te vinden anders..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:47 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Daar ging ik wel vanuit, maar nu je het zegt“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Begin daar maar eens mee.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg, moet ik screenshots van schaarsgeklede dames gaan posten ofzo voordat jullie mijn vraag enige aandacht gaan geven!?![]()
![]()
o, dus of je bent een slet of een pot hier![]()
Het wordt steeds gezelligerIk weet nog niet of nog wel naar de meet wil komen
De gangbang bedoel je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Voelt hij niks van hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ha! Nee
Ik wacht eerst af of ze vrijgezel was of niet.
Niet dus...![]()
Ik heb mijn klassenfoto van 22 jaar geleden bekeken.
Alle meisjes hebben tietjes
en idd sommige jongetjes ookDon't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Da's alleen Firefox, en da's categorie blaffende honden..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Ik roep wel als ik het weer hoor. Komt me bekend voor allemaal, maar kan het niet plaatsen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zeg, moet ik screenshots van schaarsgeklede dames gaan posten ofzo voordat jullie mijn vraag enige aandacht gaan geven!?What's it going to be then, eh?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef tombolafan het volgende:
Waarom snap jij het nou wel, en zij niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's alleen Firefox, en da's categorie blaffende honden..
Wow, ik dacht dat ik hier de senior was!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:50 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb mijn klassenfoto van 22 jaar geleden bekeken.
Alle meisjes hebben tietjes
en idd sommige jongetjes ook
Ik versla je met 2,5 jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat ik hier de senior was!Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
Omdat ik perfect voor je ben. Alleen ben ik dik met tietenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom snap jij het nou wel, en zij niet?
Oeh!quote:![]()
*kijkt fobo*
-edit- NIKS
Ik ben jaloers op je vrouwquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Omdat ik perfect voor je ben. Alleen ben ik dik met tieten
so true, shake hands!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:52 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Omdat ik perfect voor je ben. Alleen ben ik dik met tieten“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Fysiek wel jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nothing to see there, en ik was toch te oudMeneer die 2 jaar jonger is
High cholesterol five! Al ben ik inmiddels wel 20 kwijtquote:
mwah, robby was ook niet al te vriendelijk laatstquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's alleen Firefox, en da's categorie blaffende honden..
En dan maar blaffende honden, als dat het enige is dat je hoort blijft het minder leuk...
Ik wacht wel af of er ook mensen gaan die ik ken/wel leuk vind
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geestelijk gedraag je je als een puber, zodat je denkt dat je jong kan scorenMaar die trappen er ook niet meer in
![]()
Mijn inhammen verraden mijn leeftijd
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, robby was ook niet al te vriendelijk laatst
En dan maar blaffende honden, als dat het enige is dat je hoort blijft het minder leuk...
Ik wacht wel af of er ook mensen gaan die ik ken/wel leuk vindEen echte vrouw
Ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, robby was ook niet al te vriendelijk laatst
Ik wacht wel af of er ook mensen gaan die ik ken/wel leuk vindneem zelfs mijn vrouw mee naar A'dam (al gaat die 's middags shoppen)
Kut voor jequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
InderdaadMaar die trappen er ook niet meer in
![]()
Mijn inhammen verraden mijn leeftijd![]()
![]()
Dat probleem heb ik nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
InderdaadMaar die trappen er ook niet meer in
![]()
Mijn inhammen verraden mijn leeftijd![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: