Kom jij nou naar de meet Dyon?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Equilibrium en ben het eens met Tombo, overdrijven is een vak
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebquote:
Ze wilt met je neuken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dusquote:
Ze is niet zo kritisch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus
Vroeg ik me gewoon af en geen zin t meettopic te zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
quote:
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus
en dat weet jij hoe?quote:
En jij kent mij?quote:
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!
op de avond zelf!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij kent mij?
Wtf, flikker een eind op joch
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertje
Mensen die me niet kennen en gaan doen alsof ik een of andere slet ben hou ik niet van, sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertje
Welke heb je vandeweek gekeken van de 250?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ging niet door, ik was vergeten dat mijn schoonouders op bezoek kwamendaarom nu goodfellas.
Als ik dat zeg, kan ik er vandeweek geen vragen over stellenquote:
Je hebt de film vast wel eens gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar weer eens een filmpje kijkenweet de vraag toch niet...
Die heb ik inderdaad gezien, maar ja kwam er niet op...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Je hebt de film vast wel eens gezien
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan ik er vandeweek geen vragen over stellen![]()
Intouchables en nu staat Casa de mi padre op...
cultureel erfgoed?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil Star Wars IV (1977) gaan kijken, alleen ben ik niet overtuigd van de bijna 450.000 stemmen met een gemiddelde van 8.8 op IMDb.
Ik heb niks met het soort film, maar waarom zou ik hem moeten zien?
Is een gigantische kutfilm, niet kijken!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil Star Wars IV (1977) gaan kijken, alleen ben ik niet overtuigd van de bijna 450.000 stemmen met een gemiddelde van 8.8 op IMDb.
En dat weet ie dus pas zeker als hij hem gezien heeft...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is een gigantische kutfilm, niet kijken!
Beter kijk je gewoon Star Wars: Episode I: The Phantom Menace. Jar Jar Binksquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Die is inderdaad vele malen beter. Tenminste fatsoenlijke dialogenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Beter kijk je gewoon Star Wars: Episode I: The Phantom Menace. Jar Jar Binks
Dan moet ik wel 1000 films kijken als ik mee wil zijn met julliequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga hem denk ik wel kijken, dan heb ik wat gespreksstof voor de meet.. kut, dan moet ik wrs. ook nog wat anime kijken
Haha... het lijkt me echt leuk als we het gewoon niet over films gaan hebben. Kijken hoelang je dat vol kunt houdenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet ik wel 1000 films kijken als ik mee wil zijn met jullie.
Er is een kans dat mijn vrouw 's avonds aansluit, die geeft helemaal niks om science fiction en anime. Helpt dat?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet ik wel 1000 films kijken als ik mee wil zijn met jullie.
Geen probleem voor mijquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha... het lijkt me echt leuk als we het gewoon niet over films gaan hebben. Kijken hoelang je dat vol kunt houden
Ja, dan ben ik in ieder geval niet de enigequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Er is een kans dat mijn vrouw 's avonds aansluit, die geeft helemaal niks om science fiction en anime. Helpt dat?
wat een leuke film was dat, toen die net uit was. Hij was laatst nog op BBC, alleen zette ik em halverwege pas aan...quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:21 schreef Borizzz het volgende:
Flight of the Navigator
Fuck.. shit... ben wel op dreef zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |