Kom jij nou naar de meet Dyon?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Equilibrium en ben het eens met Tombo, overdrijven is een vak
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebquote:
Ze wilt met je neuken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dusquote:
Ze is niet zo kritisch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus
Vroeg ik me gewoon af en geen zin t meettopic te zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
quote:
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus
en dat weet jij hoe?quote:
En jij kent mij?quote:
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!
op de avond zelf!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij kent mij?
Wtf, flikker een eind op joch
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertje
Mensen die me niet kennen en gaan doen alsof ik een of andere slet ben hou ik niet van, sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertje
Welke heb je vandeweek gekeken van de 250?quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ging niet door, ik was vergeten dat mijn schoonouders op bezoek kwamendaarom nu goodfellas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |