Mijn TT is een ode aan jouquote:
Ja, nou laat het me niet meer losquote:
Dat is dan wel weer aardigquote:
Het was alleen de bedoeling dat fox dat gevoel kreeg, niet jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, nou laat het me niet meer los
Dit is echt een geweldige film Fox, verder kijken dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu Spirited Away aan het kijken. Ik ben nu op minuut 17:05 en ik vind de film vrij vaag allemaal. Zal ik verder kijken?
Veel minder vaag zal het niet worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:42 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nu Spirited Away aan het kijken. Ik ben nu op minuut 17:05 en ik vind de film vrij vaag allemaal. Zal ik verder kijken?
34:01, en inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Veel minder vaag zal het niet worden.
Je moet natuurlijk wel echt in zo'n film zitten, niet steeds even fokken.quote:
Superfilm, maar het scheelt als je wat begrijpt over de Japanse achtergrond (cultuur, religie etc)quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef DragonFodder het volgende:
Computerprobleem, doe niet zo moeilijk over die paar punten.
1: het is maar een spelletje
2: je kunt best dingen van een film weten zonder deze gezien te hebben
3: sommige vragen pakken lullig uit als iemand 11 antwoorden heeft en een ander de 12e geeft bijvoorbeeld. That's life, deal with it
4: zie 1
Dragon, je moet bondscoach worden!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:39 schreef DragonFodder het volgende:
Computerprobleem, doe niet zo moeilijk over die paar punten.
1: het is maar een spelletje
2: je kunt best dingen van een film weten zonder deze gezien te hebben
3: sommige vragen pakken lullig uit als iemand 11 antwoorden heeft en een ander de 12e geeft bijvoorbeeld. That's life, deal with it
4: zie 1
als dat betekent met dit soort kinderachtigheid te dealen, dan laat maarquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:04 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dragon, je moet bondscoach worden!
Ik bedoelde er niks negatiefs mee hoor! Refereerde alleen aan het feit dat ik aan de nwe bondscoach moest denken aangezien hij bepaalde punten ook zo treffend weet te brengen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als dat betekent met dit soort kinderachtigheid te dealen, dan laat maar
(ja, ik heb een pesthumeur)
quote:
Jouw opmerking was liefquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks negatiefs mee hoor! Refereerde alleen aan het feit dat ik aan de nwe bondscoach moest denken aangezien hij bepaalde punten ook zo treffend weet te brengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:19 schreef RanTheMan het volgende:
Komt een cowboy van de kapper vandaan..
.. wat denk je?Kon eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet onderdrukken
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Nog 1 dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
En op een goeie tweede plek kwam deze:quote:Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps, "My friend is dead! What can I do?" The operator says "Calm down. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a gun shot is heard. Back on the phone, the guy says "OK, now what?"
quote:Sherlock Holmes and Dr Watson were going camping. They pitched their tent under the stars and went to sleep. Sometime in the middle of the night Holmes woke Watson up and said: "Watson, look up at the stars, and tell me what you see." Watson replied: "I see millions and millions of stars." Holmes said: "And what do you deduce from that?" Watson replied: "Well, if there are millions of stars, and if even a few of those have planets, it’s quite likely there are some planets like Earth out there. And if there are a few planets like Earth out there, there might also be life." And Holmes said: "Watson, you idiot, it means that somebody stole our tent."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Haha, die eerstequote:Op donderdag 12 juli 2012 17:29 schreef JayHovah het volgende:
In de Quote stond laatst wat uitgeroepen werd als de beste grap ter wereld (en alleen in het Engels komt hij volledig tot zijn recht):
[..]
En op een goeie tweede plek kwam deze:
[..]
Volgens mij schelen ze neit zo heel veel in lengte, maar wel in gewicht en omvang. Andre had inderdaad ook bakkerbaarden, maar ook bijna een Afro kapsel, dat had hij niet. Volgens mij kwam hij uit Mexico...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
hij ziet er wel wat kleiner uitmaar die had vroeg ook van die bakkebaarden toch?
Nog één speciaal voor jou:quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef DragonFodder het volgende:
Geweldig mensen, doet wonderen voor mijn humeur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik wil niet spammen en weet maar de helft...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat kan je beter in het topic zeggen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nog één speciaal voor jou:
Wat zegt de éne longkankerpatiënt tegen de andere op de zaterdagavond?is het erg als ik em niet snap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
[..]
Wat zegt de éne longkankerpatiënt tegen de andere op de zaterdagavond?Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Clubbing is in het Nederlands bekend als "trommelstokvingers", het opzwellen van vingernagels, volgens mij door chronisch zuurstoftekort (toch njo?)quote:
Ik geloof het ook, komt dus onder andere voor bij longkanker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Clubbing is in het Nederlands bekend als "trommelstokvingers", het opzwellen van vingernagels, volgens mij door chronisch zuurstoftekort (toch njo?)
Ik vind hem ook niet zo leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind hem trouwens niet zó leuk, maar ja, vrouwen én humor hè...
Ik ken het vooral van COPD, daar zie je het ook bij ernstige gevallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik geloof het ook, komt dus onder andere voor bij longkanker.
Wat schattig dat robby het heeft opgezocht.
[..]
Ik vind hem ook niet zo leuk![]()
Maar ik ken niet zoveel ziekenhuisgrappen.
[..]
Wat zegt de éne longkankerpatiënt tegen de andere op de zaterdagavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen en humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen en humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Kom jij nou naar de meet Dyon?quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Equilibrium en ben het eens met Tombo, overdrijven is een vak
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebquote:why?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ze wilt met je neuken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
![]()
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dusquote:
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ze is niet zo kritisch.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus![]()
Vroeg ik me gewoon af en geen zin t meettopic te zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt eraan of ik vrij ben en geld hebwhy?
quote:
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, ze heeft me telefoonnummer en het nog nooit gebruikt dus
en dat weet jij hoe?quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
En jij kent mij?quote:
Wtf, flikker een eind op jochJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet waar, we hebben na de meet nog wel gesmst!Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
op de avond zelf!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
weet je dat zeker? kan het me niet meer herinneren...Niet lang, true
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertjequote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij kent mij?
Wtf, flikker een eind op joch
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertjeTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Mensen die me niet kennen en gaan doen alsof ik een of andere slet ben hou ik niet van, sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Robby zit te trollen, joh. In het echt is het een gummibeertje
ik ga maar weer eens een filmpje kijkenweet de vraag toch niet...
Zit nu aan de Goodfellas
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?![]()
Welke heb je vandeweek gekeken van de 250?quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ging niet door, ik was vergeten dat mijn schoonouders op bezoek kwamendaarom nu goodfellas.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ging niet door, ik was vergeten dat mijn schoonouders op bezoek kwamendaarom nu goodfellas.
fijn schoonouders
![]()
Vanmiddag een film uit de 250 gekeken en nou een film aan het kijken die er nooit van zijn leven in komt
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: