Ik had al zoiets verwachtquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]![]()
Nu nog een topic openen in R&P dan
Och ieder mens moet tegen een stootje kunnen...quote:
Ben geen Sands, maar ik vond em leuk. Leuker dan spirited awayquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef Robby87 het volgende:
Sands, is Howl's Moving Castle een beetje uit te houden?
Die vond ik erg leuk, maar eens kijken danquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben geen Sands, maar ik vond em leuk. Leuker dan spirited away
Hmm... smaken verschillen zullen we dan maar zeggen...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die vond ik erg leuk, maar eens kijken dan
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:59 schreef Robby87 het volgende:
Sands, is Howl's Moving Castle een beetje uit te houden?
Als je het niet had gezegd, had ik er helemaal niet aan gedacht en het ook totaal niet interresant gevonden...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:22 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk, kan hij binnenkort ook meedoen aan FMT!
Het is vandaag trouwens vr de 13e, niet om het een of ander, maar ik ben graag nieuwswaardig dus vandaar.
En niet goed!quote:
Jij kende de film wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niet zo snel opgeven Sands, zo kan ik toch geen punten scoren als je al na een half uur opgeeft
Oh, dat was niet vervelend bedoeld hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:58 schreef RanTheMan het volgende:
Een verliefde peer tegen een appel:Het toppunt van fruitsex:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:03 schreef RanTheMan het volgende:
Waarom is het telefoonnummer 06-11 veranderd in 112 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is het telefoonnummer 06-11 veranderd in 112 ?Niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is het telefoonnummer 06-11 veranderd in 112 ?Slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, die Maarten Ducrot en die andere lapzwans... mijn god het hele sfeertje alleen al.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat hele tour de france... het commentaar bij het voetbal is af en toe af verschrikkelijk maar bij dat wielrennen...
Geweldig man, mooie ervaring is dat hèquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:24 schreef picodealion het volgende:
Enneh Robby, geen woord teveel gezegd. Zelfs Saturnus en Mars mogen aanschouwen.
A Torinoi Lo al gezien?
En de apen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:24 schreef picodealion het volgende:
Zelfs Saturnus en Mars mogen aanschouwen.
Grote plannen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:56 schreef wyccie het volgende:
Nu nog hopen dat het een beetje droog blijft.
Die ken ik alquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef victorinox het volgende:
Een aantal FMT-ers mogen even dit filmpje bekijken.
Same herequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |