Maar een Schot die noem je geen Brit. Als jij naar Schotland gaat dan zeg je toch ook niet...oh kijk al die Britten hier.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef victorinox het volgende:
En toch maken jullie beiden de fout dat Schotten geen Britten zijn.
Maar in Engeland zeg jij dat dan wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar een Schot die noem je geen Brit. Als jij naar Schotland gaat dan zeg je toch ook niet...oh kijk al die Britten hier.![]()
Geloof me, het ligt gevoeliger dan je denktquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:08 schreef victorinox het volgende:
En toch maken jullie beiden de fout dat Schotten geen Britten zijn.
Zeg het eens meid.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi
Kan ik hier iets vragen omtrent een tv serie.. ik ben de hele dag al op zoek maar kan het niet vinden.. wellicht kunnen jullie mij helpen?
Uiteraard, maar je kunt het ook in dit topic vragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi
Kan ik hier iets vragen omtrent een tv serie.. ik ben de hele dag al op zoek maar kan het niet vinden.. wellicht kunnen jullie mij helpen?
Jaaahaaaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet goed opgelet. Kijk nog maar eens.
Of jij niet want Schotten willen geen Britten worden genoemd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet goed opgelet. Kijk nog maar eens.
Als je naast mij ligt, kan je vannacht zeker niet slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
Goed, komtie:
[ afbeelding ]
Die moeder lijkt op een Amerikaanse actrice, spelende in een tv serie.. Ik wil weten wie ze is.. anders kan ik, zoals een echte FOK!ker, niet slapen vannacht
Want jij moet het nu ook weten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je naast mij ligt, kan je vanachter zeker niet slapen
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je naast mij ligt, kan je vannacht zeker niet slapen
Wilders wil ook geen Europeaan genoemd worden. Dat is hij echter wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Of jij niet want Schotten willen geen Britten worden genoemd.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je naast mij ligt, kan je vannacht zeker niet slapen
[..]
Nee.Jawel, maar ze wijst je af...net als de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Nee.Ik hou me van de dommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is wat mis met mijn subtiliteitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]daar gaan we weer
[..]
Jawel maar ze wijst je af...net als de rest![]()
D'r op ingaan zal je door menig FMT'ers sterk worden afgeradenquote:
Dat zei mijn vriendin gisteren ookquote:
Kan er wel op ingaan hoor maar daar ben ik niet echt mee geholpen tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
D'r op ingaan zal je door menig FMT'ers sterk worden afgeraden
Zeg je nou dat ik lelijk ben ?quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef Gillingham het volgende:
O god, er is een vrouw gesignaleerd in FMT en de Usual SuspectS gaan er als vliegen op stroop op af.
Komen er hier zo weinig vrouwen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef Gillingham het volgende:
O god, er is een vrouw gesignaleerd in FMT en de Usual Suspect gaan er als vliegen op stroop op af.
Die zijn allemaal gillend weggerend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komen er hier zo weinig vrouwen dan?
Zonde
Fox jaagt ze allemaal weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komen er hier zo weinig vrouwen dan?
Zonde
Niks mis meequote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal gillend weggerend.
Alleen de potten zijn gebleven
Ben je vrijgezel?quote:
Dan ben je pot.quote:
De 4e hier al.quote:
Bi? Dat zeggen alle vrouwen tegenwoordigquote:
Kan ik me niet herinneren...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh je hebt haar anders toch zo genoemd.
gelukkig ben ik al 32quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bi? Dat zeggen alle vrouwen tegenwoordig
Doe maar nietquote:
nee maar jij bent ook zo'n user die van alles vindquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:41 schreef Waaghals het volgende:
Ik vind dat plaatje helemaal nergens op lijken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al 32
maar goed in plaats van helpen, heb ik het zelf al gevonden natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |