Ik ben streng he.. Maar vooruit....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:05 schreef DragonFodder het volgende:
Michelle Rodriguez - resident evil - mila jovovich - 5th element - gary oldman - batman begins - Michael Caine
hopelijk mag actrice ook?
Chris Evans - The avengers - Samuel L Jackson - SWAT - Michelle Rodriguez - Resident Evil - Milla Jovovichquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:14 schreef DragonFodder het volgende:
Chris Evans - film 1 - acteur 1 - film 2 - acteur 2 - film 3 - Mila Jovovich
Vul in!
ik had even niet bedacht dat de link bijna hetzelfde kon als die Ran straks gafquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Chris Evans - The avengers - Samuel L Jackson - SWAT - Michelle Rodriguez - Resident Evil - Milla Jovovich
alle posts met linkjes zijn opgeschoondquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:06 schreef Dopekoe het volgende:
Hmm.... ik mis opeens een heel aantal posts ?
Hoeveel in totaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:22 schreef Dopekoe het volgende:
Doe mij maar uit de imdb top 250 de films met meer dan 500.000 votes
Nog 5quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:28 schreef Sands het volgende:
The Shawshank Redemption
The Godfather
The Godfather: part 2
Inception
Pulp Fiction
The Dark Knight
Nog 3quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:28 schreef DragonFodder het volgende:
Lord of the rings: fellowship of the ring
LOTR: the two towers
LOTR: return of the king
Star Wars: a new hope
Star Wars: the empire strikes back
Star wars: return of the jedi
casablanca
Nog 1quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:28 schreef RanTheMan het volgende:
schindlers list
fight club
the usual suspects
gladiator
kill bill
matrix
Jay +1quote:
quote:
had alleen de post van DF gelezen, niet de stand.quote:
Ja dat klopt, ik heb hem ook altijd als California Man gekend.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:34 schreef Patch het volgende:
[..]
had alleen de post van DF gelezen, niet de stand.
De titel Encino Man is vrij onbekend voor ons Hollanders
Oh ja, ik kan me een videobandhoes herinneren.quote:
Heb je alien wel eens gezien? Die ziet er zo niet uit hoor!quote:
Jep gezienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je alien wel eens gezien? Die ziet er zo niet uit hoor!
Ik vond die hoes altijd doodeng in de videotheek, ik heb hem nog nooit gezienquote:
4/6quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:41 schreef Patch het volgende:
Almost Famous
Jerry Maguire
Vanilla Sky
We Bought A Zoo
Full Frontal?Steven Soderbergh
Dankzij Patch toch genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:41 schreef Waaghals het volgende:
Say anything
almost famous
we bought a zoo
Singles
Jerry Mcguire
kut 1 te weinig
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:43 schreef Patch het volgende:
Wimbledon?
Elizabethtown?Deze was ook nog goed geweest
quote:Het productieteam besloot echter na enige tijd dattoch niet de juiste acteur voor de rol was.
, die eerder was gepeild maar zich indertijd niet vrij kon maken, bleek nu wel beschikbaar en werd in tweede instantie in de rol gecast.
Waarom is dat zo overduidelijk? Lijkt mij dat er best meer films zijn waarbij zoiets is voorgevallenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:58 schreef Patch het volgende:
Dat lijkt me overduidelijk Back to the Future, Eric Stoltz & Michael J. Fox
Omdat ik naar bed ga en opsta met alles wat met BTTF te maken heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo overduidelijk? Lijkt mij dat er best meer films zijn waarbij zoiets is voorgevallen
Dat is geen antwoord op mijn vraag... maar goed, zal wel met de bekendheid van de film te maken hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Omdat ik naar bed ga en opsta met alles wat met BTTF te maken heeft.
Zie ook mijn aandeel / posts in het BTTF-topic
Tuurlijk is het wel een antwoord op je vraag, wellicht niet het antwoord dat je graag had willen lezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag... maar goed, zal wel met de bekendheid van de film te maken hebben.
Ik ga gokken: $100,-quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Patch het volgende:
Wat moet Arnie betalen voor de auto Christine in "Christine"?
meerquote:
Zou voor mij hetzelfde gelden. Verder is deze uitgebreid gedocumenteerd in de making of op de blu-ray collectie. Maar iets soortgelijks is idd wel bij meer films voorgevallen. In LOTR was men al begonnen met de opnames toen besloten werd om Stuart Townsend te vervangen door Viggo Mortensen. Als was toen geen sprake van een eerder tijdschemaconflict met Viggoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel een antwoord op je vraag, wellicht niet het antwoord dat je graag had willen lezen.
Ik snap je beredenatie dat het op meer films van toepassing kan zijn, maar voor mij persoonlijk slaat het meteen op BTTF en zou zo geen 2e film kunnen noemen. Vooral omdat de trivia-quote, met die woorden, in die volgorde, in het NL, of in het Engels, bij mij meteen verwijzen naar BTTF.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zou voor mij hetzelfde gelden. Verder is deze uitgebreid gedocumenteerd in de making of op de blu-ray collectie. Maar iets soortgelijks is idd wel bij meer films voorgevallen. In LOTR was men al begonnen met de opnames toen besloten werd om Stuart Townsend te vervangen door Viggo Mortensen. Als was toen geen sprake van een eerder tijdschemaconflict met Viggo
Ot: kelly's heroes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |