Omdat ik naar bed ga en opsta met alles wat met BTTF te maken heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom is dat zo overduidelijk? Lijkt mij dat er best meer films zijn waarbij zoiets is voorgevallen
Dat is geen antwoord op mijn vraag... maar goed, zal wel met de bekendheid van de film te maken hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Omdat ik naar bed ga en opsta met alles wat met BTTF te maken heeft.
Zie ook mijn aandeel / posts in het BTTF-topic
Tuurlijk is het wel een antwoord op je vraag, wellicht niet het antwoord dat je graag had willen lezen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag... maar goed, zal wel met de bekendheid van de film te maken hebben.
Ik ga gokken: $100,-quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:04 schreef Patch het volgende:
Wat moet Arnie betalen voor de auto Christine in "Christine"?
meerquote:
Zou voor mij hetzelfde gelden. Verder is deze uitgebreid gedocumenteerd in de making of op de blu-ray collectie. Maar iets soortgelijks is idd wel bij meer films voorgevallen. In LOTR was men al begonnen met de opnames toen besloten werd om Stuart Townsend te vervangen door Viggo Mortensen. Als was toen geen sprake van een eerder tijdschemaconflict met Viggoquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel een antwoord op je vraag, wellicht niet het antwoord dat je graag had willen lezen.
Ik snap je beredenatie dat het op meer films van toepassing kan zijn, maar voor mij persoonlijk slaat het meteen op BTTF en zou zo geen 2e film kunnen noemen. Vooral omdat de trivia-quote, met die woorden, in die volgorde, in het NL, of in het Engels, bij mij meteen verwijzen naar BTTF.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zou voor mij hetzelfde gelden. Verder is deze uitgebreid gedocumenteerd in de making of op de blu-ray collectie. Maar iets soortgelijks is idd wel bij meer films voorgevallen. In LOTR was men al begonnen met de opnames toen besloten werd om Stuart Townsend te vervangen door Viggo Mortensen. Als was toen geen sprake van een eerder tijdschemaconflict met Viggo
Ot: kelly's heroes?
Niks met wolf of trainquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:04 schreef dyonvbaal het volgende:
flight of the phoenix hoorde ik van de week op het nieuws voorbij komen, die misschien?
quote:It is during the great depression in the US, and the land is full of people who are now homeless. Those people, commonly called "hobos", are truly hated by Shack (Borgnine), a sadistical railway conductor who swore that no hobo will ride his train for free. Well, no-one but "A" Number One (Lee Marvin), who is ready to put his life at stake to become a local legend - as the first person who survived the trip on Shack's notorious train.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |