SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Om een uurtje of 16 dus wel hèquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pasta als ontbijt? [ afbeelding ] voor de echte endo's.. M'n eerste maaltijd van de dag
. Uurtje of 21u avondeten vandaag denk ik en dan in de nacht m'n vreetkick stillen met de leftovers pasta
.
![]()
Deze post is net als mijn pik; hard en direct.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De TT is net zoals m'n orgasmes; kort maar krachtig.Deathlift or Die.![]()
Roidragequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leuk zo'n potje.![]()
[ afbeelding ]
Bij je 2de goal.Herkenbaar.
Deathlift or Die.![]()
God wat een wedstrijd. Je had echt geluk met die scheids.
Leuke potjes, gelijke eindstand iig.
If not now, then when.![]()
Wil je nog een revanche?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leuke potjes, gelijke eindstand iig.Deathlift or Die.![]()
koning die scheids door die bal tegen te houden toen jij wilde uitverdedigenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leuke potjes, gelijke eindstand iig.
Jawel, je keek.![]()
Als die strafschop raak was dan was je neer negro.quote:
Ik snap die strafschoppen echt niet.If not now, then when.![]()
Die strafschoppen zijn hetzelfde als in FIFA 11 Yuri. Tegen mij schoot je ook al naast
Jawel, je keek.![]()
Fernandesdetectives, ga eens op zoek naar een Online pass. Ik kan ze om een of andere reden niet via de PSN store kopen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ja, ik snap er niks van, toen ook al niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef jna het volgende:
Die strafschoppen zijn hetzelfde als in FIFA 11 Yuri. Tegen mij schoot je ook al naasthttp://www.easports.com/onlinepassquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Fernandesdetectives, ga eens op zoek naar een Online pass. Ik kan ze om een of andere reden niet via de PSN store kopen.Jij speelt vies man, bah.quote:
Er is een onzichtbaar gebied wat je verplaatst met je linkerstick. Die bal komt in dat gebied, dus hoe langer jij naar links of rechts drukt hoe groter de kans dat ie naast gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik snap er niks van, toen ook al niet.
[..]
http://www.easports.com/onlinepass
[..]
Jij speelt vies man, bah.Jawel, je keek.![]()
Goeie pot YuriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Thnx brah, dat is precies wat ik doe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef jna het volgende:
[..]
Er is een onzichtbaar gebied wat je verplaatst met je linkerstick. Die bal komt in dat gebied, dus hoe langer jij naar links of rechts drukt hoe groter de kans dat ie naast gaat.If not now, then when.![]()
Ja kut lees wat daar staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.easports.com/onlinepassThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ok, als bedankje voor deze tip wil ik volgende keer een gratis penaltyquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx brah, dat is precies wat ik doe.
Jawel, je keek.![]()
Hoer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb m'n virtuele prof (91) eruit gehaald voor je Yuri.If not now, then when.![]()
quote:Dit werkt niet?quote:TO PURCHASE AN ONLINE PASS:
Start your EA SPORTS™ game, and select ENABLE ONLINE PASS from the Menu.
Then select PURCHASE ONLINE ACCESS from the Code Redemption screen.
You will then be given access to your console´s store where you can make your purchase. *
Once the purchase is complete, you will have access to your title´s online features and bonus content.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als ik dat wist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom kun je dan niet via PSN kopen?quote:quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Fernandesdetectives, ga eens op zoek naar een Online pass. Ik kan ze om een of andere reden niet via de PSN store kopen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Krijg je letterlijk een code als je er 1 koopt? Indien ja, kan iemand anders dan geen online pass voor je kopen en dat jij die code intypt? Of krijg je iets wat puur aan jouw account/ps3 is gekoppeld?quote:Jawel, je keek.![]()
quote:Overheen gelezen.
LAAT MAAR WEER.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je de game fysiek koopt krijg je er een code bij. Ik weet niet wat je bij de PSN store krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je letterlijk een code als je er 1 koopt? Indien ja, kan iemand anders dan geen online pass voor je kopen en dat jij die code intypt? Of krijg je iets wat puur aan jouw account/ps3 is gekoppeld?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Misschien het proberen waard om iemand anders er 1 te laten kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je de game fysiek koopt krijg je er een code bij. Ik weet niet wat je bij de PSN store krijgt.Jawel, je keek.![]()
Beter gaan we ook een keer met z'n 3en (of 4en als het cb lukt met die online pass) in 1 team
Jawel, je keek.![]()
Oi die Yuri ragequit.Man ik had 100000 schoten op doel probeerde gewoon steeds mooi te doen
En dan zo een Duitse neppe goal als winnende
![]()
Deathlift or Die.![]()
Die moeten we dan zeker eerst een half jaar trainen voordat ie een bal kan aannemen en tussen de palen kan krijgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
Als jullie een virtuele prof maken kunnen we met zn 4en bij elkaar.Jawel, je keek.![]()
Gewoon cheaten man, heb je binnen een uurtje een fatsoenlijke pro.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef jna het volgende:
[..]
Die moeten we dan zeker eerst een half jaar trainen voordat ie een bal kan aannemen en tussen de palen kan krijgen?Deathlift or Die.![]()
Ok, leg ff een keer uit hoe dat cheaten moet, dan doe ik het wel binnenkort een keerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon cheaten man, heb je binnen een uurtje een fatsoenlijke pro.
Jawel, je keek.![]()
Krijg toch de sproeipoep, jullie met je foto's van jullie eten. Ik moet het doen met soep in dit weer![]()
![]()
Net toevallig sproeipoep gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef Ishimaru het volgende:
Krijg toch de sproeipoep, jullie met je foto's van jullie eten. Ik moet het doen met soep in dit weerIf not now, then when.![]()
Het nadeel is dan weer dat je de spetters die niet door het water worden weggespoeld, er zelf af moet halen met wc-papier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is zo'n heerlijk gevoel als het eruit knalt net alsof het oud en nieuw isIf not now, then when.![]()
Dan knal je niet hard genoegquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het nadeel is dan weer dat je de spetters die niet door het water worden weggespoeld, er zelf af moet halen met wc-papier.![]()
SPOILER: Nu is fok pur sang voor autistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:05 schreef Ishimaru het volgende:
Hier, nog een pop-up voor jou.SPOILER: Nu is fok pur sang voor autistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Lekker gevoel is dat altijd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel al langer dan een uur een ODOL.Deathlift or Die.![]()
Met andere woorden: de billen van JB zijn ODOL-killing?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Ethanolic het volgende:
Wakker worden met billen tegen je ODOL.
Verder slapen en nu pas weer wakker worden.
![]()
Cool storyquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel al langer dan een uur een ODOL.![]()
Half 3 's middags, gordijnen zitten potdicht. Raybans op m'n waffel, niks te schaften met het zonlicht.
Goedemorgenmiddag jullie
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Een uur? niet gezond man... en doet dat niet pijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel al langer dan een uur een ODOL.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verder slapen en nu pas weer wakker worden.
Dit menen jullie niet, het is fucking mooi weer buiten. Zit al vanaf 10.30uur te genieten van het zon met een biertje als dorstlesserquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef Juminelle het volgende:
Half 3 's middags, gordijnen zitten potdicht. Raybans op m'n waffel, niks te schaften met het zonlicht.
Goedemorgenmiddag jullie![]()
![]()
Het is fucking koud man hou nou alsjeblieft op met mequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Dit menen jullie niet, het is fucking mooi weer buiten. Zit al vanaf 10.30uur te genieten van het zon met een biertje als dorstlesser![]()
![]()
Etha. FifaThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh my. Een vriend van me heeft vannacht meer dan 15.000 euro bij HC gewonnen
Dat flip ik driemaal met 1 belletje naar papi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my. Een vriend van me heeft vannacht meer dan 15.000 euro bij HC gewonnen![]()
Ga weg jij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat flip ik driemaal met 1 belletje naar papi.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat krijg ik per week aan zakgeld man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my. Een vriend van me heeft vannacht meer dan 15.000 euro bij HC gewonnenFeyenoord Rotterdam![]()
Hahaha. Dat is vies manquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb Kindercola.
[ afbeelding ]
Kek bureaulampje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb Kindercola.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik vond 'm prima drinkbaarquote:. Alleen nogsteeds die kleine kutflesjes, vond ze vroeger al te klein
.
Whehe, heb je 'm ook?quote:Bazending, ding kan shinen in alle hoeken en gaten van z'n radius
.
![]()
Goddd, ik dacht dat lastminutes ongeveer een paar honderd kosten maar die dingen zijn nog aardig prijzig.
Helemaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef jna het volgende:
Is het nou gelukt met die online pass choco?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kom vlug een potje doen, voor ik weg moet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef jna het volgende:
Is het nou gelukt met die online pass choco?
Add: TarrelkoningThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kom eraanquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom vlug een potje doen, voor ik weg moet.
Add: Tarrelkoning
Heb je toegevoegdJawel, je keek.![]()
We just getting saucy in Aussie, we bossy.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Sorry Jna andere verplichtingen
Volgende keerThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
No spangquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Sorry Jna andere verplichtingen
Volgende keerJawel, je keek.![]()
ga je laten huilenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Aw yeah.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik deze hoor in du club flash ik m'n titties.
![]()
Hoe werkt dat cheaten met je virtuele pro?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had 'verplichtingen', if you know what I mean. Morgen avond kan ik wel Ff
Jawel, je keek.![]()
Problem?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even verkleinen was geen optie?![]()
Zal zo even kijken hoe precies, ben bijna thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:06 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe werkt dat cheaten met je virtuele pro?Deathlift or Die.![]()
French Montana, wat een triest kneusje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik deze hoor in du club flash ik m'n titties.
Wat ik trouwens niet snap hé, misschien weet jij het wel. Waarom valt Rozay niet wat af man? Voordat hij het weet kan die niks meer met zijn 'self-made' money.
Daarnaast ben ik benieuwd of hun zich niet schamen voor de teksten die ze uitkramen, zal wel niet met al die cash. Lil Wayne kan ik trouwens niet eens verstaan.If not now, then when.![]()
Film kijken en me ondertussen voorbereiden op een feestjequote:Jij?
Film en fokken? Welke film dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Film kijken en me ondertussen voorbereiden op een feestjeJij?
Ik kijk naar John![]()
![]()
![]()
French Montana is keihard man, gewoon een mocro opgegroeid in Amerika die een rapper is gewordenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
French Montana, wat een triest kneusje.
Wat ik trouwens niet snap hé, misschien weet jij het wel. Waarom valt Rozay niet wat af man? Voordat hij het weet kan die niks meer met zijn 'self-made' money.
Daarnaast ben ik benieuwd of hun zich niet schamen voor de teksten die ze uitkramen, zal wel niet met al die cash. Lil Wayne kan ik trouwens niet eens verstaan.![]()
.
Ik denk dat hij er gewoon schijt aan heeft, daarom ook die uitbundige levensstijl. Werken, feesten, genieten, repeat. Teksten boeit ze geen flikker, ze trekken volle clubs/zalen/arena's en iedereen rapt massaal woord voor woord mee. Het is gewoon entertainment. Versta 'm overigens prima.
![]()
Half jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Film en fokken? Welke film dan?
Ik kijk naar John![]()
Een film op rtl 7 met Denzel Washington, weet niet hoe die heet.
En tof! Zag het ja
Oh dieOh die ken ik ja, fucking vage filmquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Half jaEen film op rtl 7 met Denzel Washington, weet niet hoe die heet.
En tof! Zag het ja![]()
![]()
Haha, maar zijn tekst is om te huilen man. Slaat dan ook echt nergens op, past prima in mijn top 10 slechtste teksten ooit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
French Montana is keihard man, gewoon een mocro opgegroeid in Amerika die een rapper is geworden![]()
.
Ik denk dat hij er gewoon schijt aan heeft, daarom ook die uitbundige levensstijl. Werken, feesten, genieten, repeat. Teksten boeit ze geen flikker, ze trekken volle clubs/zalen/arena's en iedereen rapt massaal woord voor woord mee. Het is gewoon entertainment. Versta 'm overigens prima.
Hij heeft genoeg geld man, als die gaat afvallen kan die nog genieten. Hij is 36 lol, als die dood gaat fucked up dan. Maarja, I don't care man, ik had het wel geweten.
Dit filmpje.![]()
Toen ik dit filmpje vorig jaar voor het eerst zag ben ik spontaan verliefd geworden op deze chick.
![]()
Hahaha, hoezo chubby man? Zij ziet er prachtig uit, beetje vet mag wel. Maar jij valt dus op de ekte bodybuilding chicks?quote:
Nah ik troll maar, niks mis mee. Viel me alleen op dat zij de enige niet heel slanke chick in dat filmpje is. Doe mij die in het felgroene topje maar. Heb verder niet per se een bepaald type, al vind ik slank/getraind vaker mooi.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, hoezo chubby man? Zij ziet er prachtig uit, beetje vet mag wel. Maar jij valt dus op de ekte bodybuilding chicks?full stops and exclamation marks![]()
Brunettes met een beetje vetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:59 schreef Ishimaru het volgende:
En meeste chicks in de video zijn brunettesIk praat het voor mezelf even goed.
All good things are wild and free.![]()
Daarom bradda, zij springt tussen de andere chicks uit imo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah ik troll maar, niks mis mee. Viel me alleen op dat zij de enige niet heel slanke chick in dat filmpje is. Doe mij die in het felgroene topje maar. Heb verder niet per se een bepaald type, al vind ik slank/getraind vaker mooi.![]()
Ik vind wel een goede atletische met big guns voor jou.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Brunettes met een beetje vetIk praat het voor mezelf even goed.
![]()
![]()
En wat vond je moeder ervan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit filmpje.![]()
Toen ik dit filmpje vorig jaar voor het eerst zag ben ik spontaan verliefd geworden op deze chick.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan claim ik die achter de jouwe wel. Baddest chickquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit filmpje.![]()
[ afbeelding ].
![]()
Dat wordt een vlucht naar Argetinie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan claim ik die achter de jouwe wel. Baddest chick.
Haha wel prachtig om te zien hoe Van Persie wordt uitgekotst door die Arsenal spelers
Deathlift or Die.![]()
M'n bed aan het knuffelenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
Waar hangt iedereen uit? Vakantie aan het vieren or what?Hele fucking dag
![]()
Just chillin' cause tonight i gotta workquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
Waar hangt iedereen uit? Vakantie aan het vieren or what?![]()
![]()
Uitbrakken in de stadquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
Waar hangt iedereen uit? Vakantie aan het vieren or what?
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Met een flesje rood en een interessant boekquote:
C'mon maquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Met een flesje rood en een interessant boek.
![]()
Vroeger (tot brugklas ongeveerquote:) las ik altijd maximaal aantal boeken dat je per week kon huren (10
), tegenwoordig heb ik echter de concentratiespanne van een kebabschotel
.
![]()
Ja sinds 2 uurtjesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef JackieBrown het volgende:
Wacht wat, zijn er mensen die zon hebben?![]()
![]()
Dem brakkie foodcravingsThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geek.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vroeger (tot brugklas ongeveer) las ik altijd maximaal aantal boeken dat je per week kon huren (10
), tegenwoordig heb ik echter de concentratiespanne van een kebabschotel
.
Deathlift or Die.![]()
Geef ik er een negatieve lading aan???!!! NEE!!!!quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zon schijnt vaak in het mooie stad achter de duinenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:01 schreef JackieBrown het volgende:
Wacht wat, zijn er mensen die zon hebben?![]()
![]()
kom fifa nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef ik er een negatieve lading aan???!!! NEE!!!!Deathlift or Die.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef ik er een negatieve lading aan???!!! NEE!!!!![]()
![]()
uurtje of 9 misschien.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Met je rare dansjesquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
voor mij, wat liefquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
5?Welke?
Wie hebben er een mic trouwens? We kunnen als iedereen een virtuele prof heeft wel.Deathlift or Die.![]()
Assassins Creed IIIquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
5?Welke?
Wie hebben er een mic trouwens? We kunnen als iedereen een virtuele prof heeft wel.
Far Cry 3
Fifa 13
Hitman
GTA V
Ik heb mic man. Maar jij moet nog even zeggen hoe je die virtuele prof cheat. Kun je niet gewoon met normale teams spelen?If not now, then when.![]()
ik weet niet hoe dat werkt, nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Assassins Creed III
Far Cry 3
Fifa 13
Hitman
GTA V
Ik heb mic man. Maar jij moet nog even zeggen hoe je die virtuele prof cheat. Kun je niet gewoon met normale teams spelen?
Deathlift or Die.![]()
Volgens mij weet ik al hoe.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat werkt, nog nooit gedaan.If not now, then when.![]()
Is goed, moet jna ook even komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke nou 9 uur, ga nu even HIIT doen.If not now, then when.![]()
deelquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
waarom zoquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
kuthoerquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
tarrelkoningquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zeg dat maar tegen je vriendinnetjesquote:
Ga HIIT dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
Choco ben je wel een beetje aan? Anders neem ik dibs op Yuri.If not now, then when.![]()
Als jna niet komt opdagen doen we stevenmac er wel bij als die beschikbaar is, anders laten we Jumi FIFA kopen.If not now, then when.![]()
Aaner dan je aller aanste dromenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:13 schreef Ethanolic het volgende:
Choco ben je wel een beetje aan? Anders neem ik dibs op Yuri.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
misgunnerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vriendinnetjesThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jongens, wat moet ik doen. Ik heb een Gucci sjaal van iemand gekregen maar ik houd er niet vanAan de ene kant vind ik het sneu om dat te zeggen aangezien die best veel geld heeft gekost, maar aan de andere kant vind ik het ook zonde om 'm te houden wetende dat ik het toch niet draag.
Dilemma's allusz.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Tevens, nieuwe album van Nas is gelekt
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
Jongens, wat moet ik doen. Ik heb een Gucci sjaal van iemand gekregen maar ik houd er niet vanAan de ene kant vind ik het sneu om dat te zeggen aangezien die best veel geld heeft gekost, maar aan de andere kant vind ik het ook zonde om 'm te houden wetende dat ik het toch niet draag.
Dilemma's allusz.
Hou hem en steek hem in de fik ofzo.If not now, then when.![]()
Shut it.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hou hem en steek hem in de fik ofzo.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Mag ik 'm van je overkopen voor een zacht prijsje?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Juminelle het volgende:
Dilemma's allusz.Hoe de feck weet je dat van Vas?quote:![]()
![]()
hoerenkots, broerlief heeft FIFA mee genomen. Hopen dat hij terug is voor werkzeit.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Het is wel een vrouwensjaal, hèquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ik 'm van je overkopen voor een zacht prijsje?
Weet niet hoe je 'm wil rockenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet niet hoe je 'm wil rocken
Kankerspang, ik neem 'm mits je subtiel wat van je parfum erop spuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En vervolgens was ik m'n nek nooit meer![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet niet hoe je 'm wil rocken
Iraqi pride sjaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twilight is wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Haha wie ragequit er nou, draak dat je bent.quote:
Je kreeg niet eens 1 char van mij dood.Deathlift or Die.![]()
Hahahha.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
Ja sluit je mic aan dan hahahah ga ik je helemaal gekmakenIf not now, then when.![]()
Choco durfde nietalleen jna heeft 1 potje tegen me gewonnen, wie is er een waardige tegenstander?
Deathlift or Die.![]()
Ik ben fucking goed in Fifa true story, maar ik heb het nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:35 schreef Ethanolic het volgende:
Choco durfde nietalleen jna heeft 1 potje tegen me gewonnen, wie is er een waardige tegenstander?
![]()
![]()
Die is ook leuk jaquote:![]()
You're the dealer and the stoner with the sweetest kiss around.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zucht Vas, doe het nou niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben fucking goed in Fifa true story, maar ik heb het nietDeathlift or Die.![]()
Werken achter de bar is zo fucking chill
Al dat geflirt van de dames is leuk en aardig. Blijft leuk om te zeggen: nee ik trakteer je niet op een gratis drankjeDe arrogante werden boos en begonnen te dreigen dat ze mij zouden laten ontslaan
![]()
![]()
Nog een barman erbij in dit topic?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef Ishimaru het volgende:
Al dat geflirt van de dames is leuk en aardig. Blijft leuk om te zeggen: nee ik trakteer je niet op een gratis drankjeDe arrogante werden boos en begonnen te dreigen dat ze mij zouden laten ontslaan
Feyenoord Rotterdam![]()
kom dan hommo, breek je.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Barman zijn lijkt mij ook lachen. Zodra ik op kamers ga word ik denk ik ook barman.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:44 schreef Ishimaru het volgende:
Kom FIFA dan, ik pak je.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer doen we nou een potje met z'n vieren?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
nope.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ga weggggggggThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
wist dat deze ging komenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Wat speel jij kankergay zegNeem eens wat risico
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tevens risico's nemen tegen Ronaldo, ben toch niet gek mang.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
cool.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Rozay rockt ook die PS3, problem?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch met een PS3.If not now, then when.![]()
Tis dat ik Alex heb.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Met je skillmoves.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
Jo ik ga man, volgende keer vechten we het uit.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Yuriquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gedaan, maar toen reageerde je niet. Ik moet nu ff weg. Ben er later wel weer, misschien kunnen we dan samen.quote:Jawel, je keek.![]()
jantje doorgevenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
KULAARRRRRRRRRRRThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ok nog ééntje danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tegen Milan verlies ik haast altijd.. ook tegen Etha.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik was even eten aan het maken man. Mijn kook kunsten worden steeds beter.
En natuurlijk mijn lekkere toetje, bosbessen in melk.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom heeft iedereen z'n eten altijd zo netjes op z'n bord hierMet die gay 3 stukjes broccoli
![]()
En om even antwoord op je vraag te geven. Omdat wij klasse hebben en jij blijkbaar niet.If not now, then when.![]()
Yuri, gooi jezelf aub wegquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En om even antwoord op je vraag te geven. Omdat wij klasse hebben en jij blijkbaar niet.![]()
![]()
Sorry dat ik je ballen heb afgehakt en je je nu als een mietje gedraagt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zeg alleen waar het op slaat, sorry als ik je heb gekwetst.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je ballen heb afgehakt en je je nu als een mietje gedraagt.![]()
Ga maar weer terug naar KLB als je toch alleen maar onzin uitkraamt.If not now, then when.![]()
Pussay.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Ga maar weer terug naar KLB als je toch alleen maar onzin uitkraamt.![]()
Ik zie Choco online, Etha online, jna online en ik ben online. Waarom niet een potje met z'n 4en?
Oh, choco is net weg.If not now, then when.![]()
Chisora - Haye begint zoquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie Choco online, Etha online, jna online en ik ben online. Waarom niet een potje met z'n 4en?
Oh, choco is net weg.Jawel, je keek.![]()
Seedorf op de eerste training na de vakantie:
Daar kunnen Janssen en Sulejmani een voorbeeld aan nemen
Jawel, je keek.![]()
Seedorf.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:28 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kunnen Janssen en Sulejmani een voorbeeld aan nemenDeathlift or Die.![]()
Louis moet hem gewoon in 2014 opstellenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:28 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kunnen Janssen en Sulejmani een voorbeeld aan nemen
De cup dan pakken met een vleugje van 98![]()
![]()
Je hebt m'n WA pic gezien, daar kom jij nieteens bij in de buurt. En je weet hetquote:Op zondag 15 juli 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc nemen terwijl ik al wat beters heb.
.
Alsof ik je overigens niet al gedismissed heb. Daarom wil je zeker ook niet tegen m'n buurmeisje aka je vriendin zeggen dat ik haar wél nice vind
.
[ Bericht 2% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 15-07-2012 16:04:30 ]![]()
Whut?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat dacht jij.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: