SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Om een uurtje of 16 dus wel hèquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pasta als ontbijt? [ afbeelding ] voor de echte endo's.. M'n eerste maaltijd van de dag
. Uurtje of 21u avondeten vandaag denk ik en dan in de nacht m'n vreetkick stillen met de leftovers pasta
.
![]()
Deze post is net als mijn pik; hard en direct.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De TT is net zoals m'n orgasmes; kort maar krachtig.Deathlift or Die.![]()
Roidragequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leuk zo'n potje.![]()
[ afbeelding ]
Bij je 2de goal.Herkenbaar.
Deathlift or Die.![]()
God wat een wedstrijd. Je had echt geluk met die scheids.
Leuke potjes, gelijke eindstand iig.
If not now, then when.![]()
Wil je nog een revanche?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leuke potjes, gelijke eindstand iig.Deathlift or Die.![]()
koning die scheids door die bal tegen te houden toen jij wilde uitverdedigenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Leuke potjes, gelijke eindstand iig.
Jawel, je keek.![]()
Als die strafschop raak was dan was je neer negro.quote:
Ik snap die strafschoppen echt niet.If not now, then when.![]()
Die strafschoppen zijn hetzelfde als in FIFA 11 Yuri. Tegen mij schoot je ook al naast
Jawel, je keek.![]()
Fernandesdetectives, ga eens op zoek naar een Online pass. Ik kan ze om een of andere reden niet via de PSN store kopen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ja, ik snap er niks van, toen ook al niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef jna het volgende:
Die strafschoppen zijn hetzelfde als in FIFA 11 Yuri. Tegen mij schoot je ook al naasthttp://www.easports.com/onlinepassquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Fernandesdetectives, ga eens op zoek naar een Online pass. Ik kan ze om een of andere reden niet via de PSN store kopen.Jij speelt vies man, bah.quote:
If not now, then when.![]()
Er is een onzichtbaar gebied wat je verplaatst met je linkerstick. Die bal komt in dat gebied, dus hoe langer jij naar links of rechts drukt hoe groter de kans dat ie naast gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, ik snap er niks van, toen ook al niet.
[..]
http://www.easports.com/onlinepass
[..]
Jij speelt vies man, bah.Jawel, je keek.![]()
Goeie pot YuriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Thnx brah, dat is precies wat ik doe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef jna het volgende:
[..]
Er is een onzichtbaar gebied wat je verplaatst met je linkerstick. Die bal komt in dat gebied, dus hoe langer jij naar links of rechts drukt hoe groter de kans dat ie naast gaat.If not now, then when.![]()
Ja kut lees wat daar staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.easports.com/onlinepassThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ok, als bedankje voor deze tip wil ik volgende keer een gratis penaltyquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx brah, dat is precies wat ik doe.
Jawel, je keek.![]()
Hoer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb m'n virtuele prof (91) eruit gehaald voor je Yuri.If not now, then when.![]()
quote:Dit werkt niet?quote:TO PURCHASE AN ONLINE PASS:
Start your EA SPORTS™ game, and select ENABLE ONLINE PASS from the Menu.
Then select PURCHASE ONLINE ACCESS from the Code Redemption screen.
You will then be given access to your console´s store where you can make your purchase. *
Once the purchase is complete, you will have access to your title´s online features and bonus content.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als ik dat wist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom kun je dan niet via PSN kopen?quote:quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Fernandesdetectives, ga eens op zoek naar een Online pass. Ik kan ze om een of andere reden niet via de PSN store kopen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Krijg je letterlijk een code als je er 1 koopt? Indien ja, kan iemand anders dan geen online pass voor je kopen en dat jij die code intypt? Of krijg je iets wat puur aan jouw account/ps3 is gekoppeld?quote:Jawel, je keek.![]()
quote:Overheen gelezen.
LAAT MAAR WEER.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je de game fysiek koopt krijg je er een code bij. Ik weet niet wat je bij de PSN store krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je letterlijk een code als je er 1 koopt? Indien ja, kan iemand anders dan geen online pass voor je kopen en dat jij die code intypt? Of krijg je iets wat puur aan jouw account/ps3 is gekoppeld?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Misschien het proberen waard om iemand anders er 1 te laten kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je de game fysiek koopt krijg je er een code bij. Ik weet niet wat je bij de PSN store krijgt.Jawel, je keek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: