SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Thnx brah, dat is precies wat ik doe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef jna het volgende:
[..]
Er is een onzichtbaar gebied wat je verplaatst met je linkerstick. Die bal komt in dat gebied, dus hoe langer jij naar links of rechts drukt hoe groter de kans dat ie naast gaat.
Ja kut lees wat daar staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.easports.com/onlinepass
Ok, als bedankje voor deze tip wil ik volgende keer een gratis penaltyquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx brah, dat is precies wat ik doe.
Hoer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb m'n virtuele prof (91) eruit gehaald voor je Yuri.
quote:
Dit werkt niet?quote:TO PURCHASE AN ONLINE PASS:
Start your EA SPORTS™ game, and select ENABLE ONLINE PASS from the Menu.
Then select PURCHASE ONLINE ACCESS from the Code Redemption screen.
You will then be given access to your console´s store where you can make your purchase. *
Once the purchase is complete, you will have access to your title´s online features and bonus content.
Als ik dat wist.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom kun je dan niet via PSN kopen?
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Fernandesdetectives, ga eens op zoek naar een Online pass. Ik kan ze om een of andere reden niet via de PSN store kopen.
Krijg je letterlijk een code als je er 1 koopt? Indien ja, kan iemand anders dan geen online pass voor je kopen en dat jij die code intypt? Of krijg je iets wat puur aan jouw account/ps3 is gekoppeld?quote:
quote:
Als je de game fysiek koopt krijg je er een code bij. Ik weet niet wat je bij de PSN store krijgt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je letterlijk een code als je er 1 koopt? Indien ja, kan iemand anders dan geen online pass voor je kopen en dat jij die code intypt? Of krijg je iets wat puur aan jouw account/ps3 is gekoppeld?
Misschien het proberen waard om iemand anders er 1 te laten kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je de game fysiek koopt krijg je er een code bij. Ik weet niet wat je bij de PSN store krijgt.
Die moeten we dan zeker eerst een half jaar trainen voordat ie een bal kan aannemen en tussen de palen kan krijgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
Als jullie een virtuele prof maken kunnen we met zn 4en bij elkaar.
Gewoon cheaten man, heb je binnen een uurtje een fatsoenlijke pro.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef jna het volgende:
[..]
Die moeten we dan zeker eerst een half jaar trainen voordat ie een bal kan aannemen en tussen de palen kan krijgen?
Ok, leg ff een keer uit hoe dat cheaten moet, dan doe ik het wel binnenkort een keerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon cheaten man, heb je binnen een uurtje een fatsoenlijke pro.
Net toevallig sproeipoep gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef Ishimaru het volgende:
Krijg toch de sproeipoep, jullie met je foto's van jullie eten. Ik moet het doen met soep in dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |