Die moeten we dan zeker eerst een half jaar trainen voordat ie een bal kan aannemen en tussen de palen kan krijgen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef Ethanolic het volgende:
Als jullie een virtuele prof maken kunnen we met zn 4en bij elkaar.
Gewoon cheaten man, heb je binnen een uurtje een fatsoenlijke pro.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:53 schreef jna het volgende:
[..]
Die moeten we dan zeker eerst een half jaar trainen voordat ie een bal kan aannemen en tussen de palen kan krijgen?
Ok, leg ff een keer uit hoe dat cheaten moet, dan doe ik het wel binnenkort een keerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon cheaten man, heb je binnen een uurtje een fatsoenlijke pro.
Net toevallig sproeipoep gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef Ishimaru het volgende:
Krijg toch de sproeipoep, jullie met je foto's van jullie eten. Ik moet het doen met soep in dit weer
Het nadeel is dan weer dat je de spetters die niet door het water worden weggespoeld, er zelf af moet halen met wc-papier.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is zo'n heerlijk gevoel als het eruit knalt net alsof het oud en nieuw is
Dan knal je niet hard genoegquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het nadeel is dan weer dat je de spetters die niet door het water worden weggespoeld, er zelf af moet halen met wc-papier.
SPOILER: Nu is fok pur sang voor autistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:05 schreef Ishimaru het volgende:
Hier, nog een pop-up voor jou.SPOILER: Nu is fok pur sang voor autistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Lekker gevoel is dat altijd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel al langer dan een uur een ODOL.
Met andere woorden: de billen van JB zijn ODOL-killing?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:08 schreef Ethanolic het volgende:
Wakker worden met billen tegen je ODOL.
Cool storyquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een uur? niet gezond man... en doet dat niet pijn?quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verder slapen en nu pas weer wakker worden.
Dit menen jullie niet, het is fucking mooi weer buiten. Zit al vanaf 10.30uur te genieten van het zon met een biertje als dorstlesserquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:36 schreef Juminelle het volgende:
Half 3 's middags, gordijnen zitten potdicht. Raybans op m'n waffel, niks te schaften met het zonlicht.
Goedemorgenmiddag jullie
Het is fucking koud man hou nou alsjeblieft op met mequote:Op donderdag 12 juli 2012 15:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Dit menen jullie niet, het is fucking mooi weer buiten. Zit al vanaf 10.30uur te genieten van het zon met een biertje als dorstlesser
Dat flip ik driemaal met 1 belletje naar papi.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my. Een vriend van me heeft vannacht meer dan 15.000 euro bij HC gewonnen
Ga weg jij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat flip ik driemaal met 1 belletje naar papi.
Dat krijg ik per week aan zakgeld man.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
Oh my. Een vriend van me heeft vannacht meer dan 15.000 euro bij HC gewonnen
Hahaha. Dat is vies manquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb Kindercola.
[ afbeelding ]
Kek bureaulampje.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb Kindercola.
[ afbeelding ]
Ik vond 'm prima drinkbaarquote:
Whehe, heb je 'm ook?quote:
Helemaal.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef jna het volgende:
Is het nou gelukt met die online pass choco?
Kom vlug een potje doen, voor ik weg moet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef jna het volgende:
Is het nou gelukt met die online pass choco?
Kom eraanquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kom vlug een potje doen, voor ik weg moet.
Add: Tarrelkoning
No spangquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Sorry Jna andere verplichtingen
Volgende keer
ga je laten huilenquote:
Aw yeah.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik deze hoor in du club flash ik m'n titties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |